staat nog niet veelquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bemerk heel weinig interactie met het plein. Hopelijk komt dat nog.
Hadden eigenlijk een vlog en smartphone verbod moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
Ik word echt helemaal liep van hoe erg iedereen met die mobiele telefoons bezig is daar binnenDe hele fucking tijd vloggen, selfies maken, appen. Moet je dit nu zien
gestoord idd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
Ik word echt helemaal liep van hoe erg iedereen met die mobiele telefoons bezig is daar binnenDe hele fucking tijd vloggen, selfies maken, appen. Moet je dit nu zien
IK HERHAAL!!!!!11quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:56 schreef wolfrolf het volgende:
Is de opdracht met die ansichtkaarten gelukt?
Dat helpt niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
nulneggienulneggiequote:
Wat een inzicht heb jijquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:41 schreef KingRadler het volgende:
De gasten en DJ’s zitten daar echt voor hun zelf. Om gezien te worden
Maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:41 schreef KingRadler het volgende:
De gasten en DJ’s zitten daar echt voor hun zelf. Om gezien te worden
even apeldoorn bellen dan maar XDquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:49 schreef matthijst het volgende:
Apeldoorn heeft serious request definitief de nek omgedraaid![]()
Donaties zijn welkom
Oh jee, ben jij zo'n voedselbanktokkie?quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:51 schreef KingRadler het volgende:
Eindelijk iets positiefs, Kim Feenstra die een eigen Kerstpakketten actie heeft voor mensen die het minder hebben.
En dat al 3 jaar, doet ze goed. Kuddo's, verder hoeft ze van mij niet te praten, alleen mooi wezenquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:51 schreef KingRadler het volgende:
Eindelijk iets positiefs, Kim Feenstra die een eigen Kerstpakketten actie heeft voor mensen die het minder hebben.
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zenderquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie geen reden om het totaal af te zetten, maar ik begrijp wel waarom het niet zo leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |