Ik leen even wat van je smileys.quote:
cd-winkels... ik kom nog uit de tijd dat je een single van 45-toeren kochtquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:43 schreef Dagoduck het volgende:
Het album waar dit nummer op staat heb ik ook nog, ooit gekocht in de uitverkoopbak van de Free Record Shop. In de tijd dat we nog gewoon een cd-winkel hadden in Den Helder.
Hier is niets van dat alles nog te koop. Ja, in de kringloopwinkels, daar zijn er dan wel weer zat van.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
cd-winkels... ik kom nog uit de tijd dat je een single van 45-toeren kocht
Ga nou maar slapenquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier is niets van dat alles nog te koop. Ja, in de kringloopwinkels, daar zijn er dan wel weer zat van.
nog niet ver genoegquote:Op dinsdag 19 december 2017 05:59 schreef spapaars het volgende:
Staan 2 of 3 man buiten , beveiliging meegeteld, Kim heeft zich afgezonderd.
[ afbeelding ]
Ja, die dingen mogen ze wel afpakken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:58 schreef Type-R het volgende:
De keren dat ik steeds mee kijk zie ik alleen maar mensen in het huis die naar hun smartphone zitten te kijken.
Bij iets Nederlands sla ik over.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:08 schreef RipCity het volgende:
Ik denk dat ze serieus een actie volgend jaar moeten doen voor iets Nederlands (voedselbank) en in een grote (studenten) stad anders is het feestje voortaan over.
volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:31 schreef asco het volgende:
Zendt 101tv eigenlijk in HD uit? Ik kijk vanuit het buitenland via canaaldigitaal en dat is nog steeds niet in HD. Pff.
Ze hebben dit jaar de ultieme neutrale, 'grijze' stad uitgezocht. Niet de allerergste plaats denkbaar, ook helemaal niks bijzonders, en geen studentenleven. Ov-technisch gezien ligt Apeldoorn ook niet ideaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo rustig in Apeldoorn, je verwacht het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |