Zo. Dat is wel ernstig eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:52 schreef Strani het volgende:
Grafiek van het marktaandeel van 3FM in de afgelopen 17 jaar:
[ afbeelding ]
Ook dat! Ik denk dat die enigszins verdachte getallen ook een negatief effect hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk het ook..
Als ze dit jaar weer meer opbrengst hebben dan ga ik echt vraagtekens zetten.
Ja, goed, Tijntje was een boost dan, maar verder...quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat! Ik denk dat die enigszins verdachte getallen ook een negatief effect hebben gehad.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:56 schreef JaneDoe het volgende:
mensen, ik gooi netflix nog even aan voor t slapen gaan
misschien tot morgen
misschien tot morgen
misschien tot morgen
Modellen voor het stylen en de kerstfoto..quote:
Doorhalen een optie?quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:58 schreef Embraer89 het volgende:
Zo even gedoucht, nog 3 uur voor de wekker gaat. Moet kunnen allemaal.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:58 schreef Embraer89 het volgende:
Zo even gedoucht, nog 3 uur voor de wekker gaat. Moet kunnen allemaal.
Afkijken? Het duurt tot zondag he?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga dit nog wel even afkijken want iets zegt me dat dit heel erg hilarisch wordt.
Ik bedoelde het tokkie kerst-stijl-foto-momentjequote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Afkijken? Het duurt tot zondag he?
OOOOOOHHHquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik bedoelde het tokkie kerst-stijl-foto-momentje
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat ie ging komen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Deze tweet vat het wel mooi samen:quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:02 schreef RipCity het volgende:
Lol zet het voor het eerst aan vandaag. Er staan maar 20 Man ofzo
3FM= dood
Wie is die mokka die het presenteert? Nieuwe presentator?
twitter:Kabouter_Koning twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 00:53:50Onwennige post-tieners kijken naar een bijna leeg plein waar een wanhopige oproep tot een groepshug volledig doodvalt. Het failliet van #SR17 in een notendop. Om dan een plaat te draaien uit de tijd dat SeriouS Request een nationale happening was maakt het extra pijnlijk #3fm reageer retweet
Ik verstond Wierdenquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ze kent Dieren nietDaar komt Koninklijke Gazelle vandaan!
Het nabij gelegen Doesburg is huis van mosterd en Vulcanus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ze kent Dieren nietDaar komt Koninklijke Gazelle vandaan!
Kwam pa Tokkie van het zomer nog tegen, dat is inderdaad een iel mannetje geworden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:08 schreef Papabear het volgende:
De familie Ruymgaard/Tokkie is flink afgevallen.
Z'n vrouwtje ook hoor!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:10 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Kwam pa Tokkie van het zomer nog tegen, dat is inderdaad een iel mannetje geworden.
Slaapkamer is ook best donker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de pleincam inmiddels is overschakeld naar binnen. Is het echt zo erg?
Staat nog een man of 10, 12quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de pleincam inmiddels is overschakeld naar binnen. Is het echt zo erg?
In welke zin?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef minthy het volgende:
Via @3fm echt een shitload aan negatieve mentions
Blasphemyquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me wat denken aan Wheatus (Teenage Dirtbag) qua flow.
Sum41, Zebrahead. Good ol times.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me wat denken aan Wheatus (Teenage Dirtbag) qua flow.
Zoals?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef minthy het volgende:
Dat ze maar moeten stoppen, "pijnlijk slecht", dat soort dingen.quote:
Als dat over een paar dagen nog zo is zijn die mensen echt zielig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef minthy het volgende:
Jup!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als dat over een paar dagen nog zo is zijn die mensen echt zielig.
Ik zit echt nogsteeds te huillachen maar ergens vind ik het ook jammer want het was altijd mijn kerstgevoel en hier was het ook supergezellig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met een leeg plein. Beetje te laat
Één iemand doet deed mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met een leeg plein. Beetje te laat
Niet dat jullie nu niet gezellig zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit echt nogsteeds te huillachen maar ergens vind ik het ook jammer want het was altijd mijn kerstgevoel en hier was het ook supergezellig.
Doe dan maar Sienekequote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef Strani het volgende:
Als het zo leeg blijft moet straks Vader Abraham onder druk van Yolanthe een unofficial anthem kiezen voor deze editie.
Precies, bij mij was SR ook het ultieme kerstgevoel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit echt nogsteeds te huillachen maar ergens vind ik het ook jammer want het was altijd mijn kerstgevoel en hier was het ook supergezellig.
Ze beginnen ook een beetje laat met de mensen buiten er bij te betrekken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hopelijk zit de stemming er morgen overdag wél in want dit is vrij pijnlijk allemaal...
Wat doe je, die was vakkundig uit mijn geheugen verwijderd.quote:
Het is niet voor niets Stille Nacht, niet Drukke Nacht.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:19 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Precies, bij mij was SR ook het ultieme kerstgevoel.
Ja daarom, beetje dubbel gevoelquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:19 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Precies, bij mij was SR ook het ultieme kerstgevoel.
We kijken het gewoon nog een dagje aan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:19 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ze beginnen ook een beetje laat met de mensen buiten er bij te betrekken.
Of uberhaupt hun te laten weten dat ze er zijn. Er stond zat.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:21 schreef houdjemond het volgende:
Nou hijs die tokkies even in hun kerst-outfit dan kan ik naar bed
Kerstboom, kersttak, kerstzegel, kerstei,quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Wie is deze doos die nu draait? Ik hoor haar nu stamelen en presenteren kan ze niet.
Hoihoiquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Wie is deze doos die nu draait? Ik hoor haar nu stamelen en presenteren kan ze niet.
Succesquote:
Klopt, wisten we al.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo hee. Ik schakel nét in maar ik zie in ALLES het failliet van SR/3FM. Deze topicreeks loopt totaal niet hard, het plein is inderdaad leeg, de twitterfeed op Serious request TV toont gewoon alle negatieve tweets @3FM en Angelique (zo heet ze blijkbaar) is zo bezig met popie jopie doen dat ze Kim Feenstra de plaat laat cue'en en vragen wie 'm heeft aangevraagd.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ga kijken/luisteren naar 3FM. Hopen dat vanaf aanstaande kerst de TOP2000 minder gehavend is.
Ciao weer mensen, ik was er ^^
Ah nee ga je echt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo hee. Ik schakel nét in maar ik zie in ALLES het failliet van SR/3FM. Deze topicreeks loopt totaal niet hard, het plein is inderdaad leeg, de twitterfeed op Serious request TV toont gewoon alle negatieve tweets @3FM en Angelique (zo heet ze blijkbaar) is zo bezig met popie jopie doen dat ze Kim Feenstra de plaat laat cue'en en vragen wie 'm heeft aangevraagd.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ga kijken/luisteren naar 3FM. Hopen dat vanaf aanstaande kerst de TOP2000 minder gehavend is.
Ciao weer mensen, ik was er ^^
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zinquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, wisten we al.
Ciao bij Top2000.
Goed dat je het zegt, zal mijn fles vodka (eigenlijk water) even bijvullen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nog wakker onder het genot van een drankje..het is wel echt tergend leeg buiten.
Misschien jij wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zin
Nope, helaas, top2000 heeft geen eigen forum.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |