We kijken het gewoon nog een dagje aan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:19 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ze beginnen ook een beetje laat met de mensen buiten er bij te betrekken.
Of uberhaupt hun te laten weten dat ze er zijn. Er stond zat.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:21 schreef houdjemond het volgende:
Nou hijs die tokkies even in hun kerst-outfit dan kan ik naar bed
Kerstboom, kersttak, kerstzegel, kerstei,quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Wie is deze doos die nu draait? Ik hoor haar nu stamelen en presenteren kan ze niet.
Hoihoiquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Wie is deze doos die nu draait? Ik hoor haar nu stamelen en presenteren kan ze niet.
Succesquote:
Klopt, wisten we al.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo hee. Ik schakel nét in maar ik zie in ALLES het failliet van SR/3FM. Deze topicreeks loopt totaal niet hard, het plein is inderdaad leeg, de twitterfeed op Serious request TV toont gewoon alle negatieve tweets @3FM en Angelique (zo heet ze blijkbaar) is zo bezig met popie jopie doen dat ze Kim Feenstra de plaat laat cue'en en vragen wie 'm heeft aangevraagd.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ga kijken/luisteren naar 3FM. Hopen dat vanaf aanstaande kerst de TOP2000 minder gehavend is.
Ciao weer mensen, ik was er ^^
Ah nee ga je echt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo hee. Ik schakel nét in maar ik zie in ALLES het failliet van SR/3FM. Deze topicreeks loopt totaal niet hard, het plein is inderdaad leeg, de twitterfeed op Serious request TV toont gewoon alle negatieve tweets @3FM en Angelique (zo heet ze blijkbaar) is zo bezig met popie jopie doen dat ze Kim Feenstra de plaat laat cue'en en vragen wie 'm heeft aangevraagd.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ga kijken/luisteren naar 3FM. Hopen dat vanaf aanstaande kerst de TOP2000 minder gehavend is.
Ciao weer mensen, ik was er ^^
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zinquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, wisten we al.
Ciao bij Top2000.
Goed dat je het zegt, zal mijn fles vodka (eigenlijk water) even bijvullen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nog wakker onder het genot van een drankje..het is wel echt tergend leeg buiten.
Misschien jij wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zin
Nope, helaas, top2000 heeft geen eigen forum.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |