Angelique doet amper iets. Ze is deejay, ze moet plaatjes draaien. Dat doet ze niet (ze liet dat net serieus aan Kim Feenstra over!), dus doet ze amper iets.quote:
Hij is vast wel een keertje klaar voor de lancering nu.quote:
Van de laatste 16 nummers heb ik maar 3 bands live gezien (waaronder deze). Wat een matige score, en dat ligt niet aan het aantal concerten wat ik heb gezienquote:
I'm just a lonely boyquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
Oh, oh-oh I got a love that keeps me waiting
Ik vind de muziek ook matigjes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de laatste 16 nummers heb ik maar 3 bands live gezien (waaronder deze). Wat een matige score, en dat ligt niet aan het aantal concerten wat ik heb gezien
Tja, wat kan je in een graveyard shift zonder publiekquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:59 schreef Embraer89 het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe Sander het doet.
Trustenquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Yes, ik ga over op de app en naar bed.
Ben morgenmiddag wel even in het Top2000 café om als een van de eerste de lijst te krijgen op poster.
Jullie weer bedankt voor de gezelligheid en tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Ben morgenmiddag wel even in het Top2000 café om als een van de eerste de lijst te krijgen op poster.
Tot ziensquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Baaibaai zwaaizwaaiquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Toch nog ruim 20 man.quote:
Da's vaak zo met dit soort bandjes. Ik ken eigenlijk ook alleen maar dit nummer van hun.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb deze band nog live gezien vorige maand. Het gehele publiek zat gewoon te wachten op het laatste nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |