Jongens, ich ving ut echt fien veur euch.quote:
Ha! Ik wist dat ik ooit een befaamd FOK!ker zou wordenquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben zo vrij geweest om een foto te lenen van je![]()
De FOK!stok schrijft geschiedenis
als Pasen en kerst in de zelfde maand vallenquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:48 schreef Maanvis het volgende:
goed gedaan jongens. Wanneer bij DWDD?
* DJMO laat de kalender op de grond vallen ...quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als Pasen en kerst in de zelfde maand vallen
Te hoog gegrepen. Ga die stok nou maar verplaatsen! Plaatsen zat waar die nog niet geweest is.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:48 schreef Maanvis het volgende:
goed gedaan jongens. Wanneer bij DWDD?
en nu valt in de zelfde maand? krijgen we nu pasen in december ? of kerst in april?quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO laat de kalender op de grond vallen ...
We hebben zojuist pasen en kerst in december zien vallen...quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en nu valt in de zelfde maand? krijgen we nu pasen in december ? of kerst in april?
Mehh, Flevoland?quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
op naar de volgende mijlpaal!alle plaatsen in een provincie
Neh, een echte provincie.quote:
Ik ken nog wat plaatsen in de Haarlemmermeer die nog moeten.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:33 schreef Maringo het volgende:
Helden! Ik zal morgen de site ff bijwerken voor een geheel groene kaart.
Achterlijke gemeenteuitbreidingen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken nog wat plaatsen in de Haarlemmermeer die nog moeten.
En het schijnt dat ze de dijken gaan slopen ofzo, want die gemeente gaat groeien
Deze scoort hoog op de schaal van achterlijkheid ja. Kan m'n autisme allemaal niet aanquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Achterlijke gemeenteuitbreidingen.
Gefeliciteerd iedereen, ontzettend leuk ditquote:
Ha-ha.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
is de stok onderweg naar zoetermeer?
Gebeurde er iets lueks??? vertel vertelquote:
quote:Op zondag 17 december 2017 11:02 schreef Prowl het volgende:
Dus daarom lag hij er gisteravond niet![]()
Ach ja, hebben we dit ook weer achter de rug
Kan fok eens rustig inslapen totdat danny eindelijk zo wijs is om de stekker er uit te trekken![]()
![]()
Hoe krijg je hem daar, en weer terug? De waddeneilanden zijn al een kriemquote:Op zondag 17 december 2017 11:47 schreef valentijn101 het volgende:
Nu we alle gemeentes hier gehad hebben kunnen we hem nu naar een van de uitgesloten gemeentes sturen? Daar zullen toch ook wel fok!ers zitten. Niet?
Misschien gaat er binnenkort iemand op vakantie? Of met behulp van FHF/ vervoerstopic? FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)quote:Op zondag 17 december 2017 11:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe krijg je hem daar, en weer terug? De waddeneilanden zijn al een kriem
Is voor mij a af dichterbij dan Limburg 😎quote:
DHL? UPS? Fedex?quote:Op zondag 17 december 2017 11:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe krijg je hem daar, en weer terug? De waddeneilanden zijn al een kriem
Wilson!!!quote:
ken je klassiekers.quote:
Klassiekers? wat is dat? iets uit het verleden?quote:Op zondag 17 december 2017 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ken je klassiekers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cast Away (6/8) Movie CLIP - I'm Sorry, Wilson! (2000) HD
Nu we de rode kleur geëlimineerd hebben is het misschien een optie om de legenda te veranderen. Rood voor gemeente incompleet, Oranje voor gemeente klaar, Groen voor provincie klaar.quote:Op zondag 17 december 2017 10:09 schreef Maringo het volgende:
Site bijgewerkt. Geen rode gemeente te zien. Alleen nog te veel oranje. Hop!
Er staan alleen geen provincies aangegeven op de gemeentekaart.quote:Op maandag 18 december 2017 12:41 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Nu we de rode kleur geëlimineerd hebben is het misschien een optie om de legenda te veranderen. Rood voor gemeente incompleet, Oranje voor gemeente klaar, Groen voor provincie klaar.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:55 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Kom net per ongeluk dit topic tegen, ben zelf ook wel van het touren door Nederland (en daarbuiten uiteraard). Echt heel cool dit!
Woon zelf tussen EHV en Den Bosch in, maar zal voor mijn werk volgende week in Sittard zijn.
Als die er nog ligt zal ik hem meenemen, om in ons Brabantse land een gehucht te zoeken waar die nog niet heeft gelegen.
Wat betreft gemeenten misschien wel, maar er vallen soms meerdere plaatsen onder 1 gemeente dus eigenlijk zouden die plaatsen ook bezocht moeten worden vooraleer de gemeente op zich afgevinkt kan worden vind ik.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:22 schreef ondeugend het volgende:
[...]
Super dat hij inmiddels heel Nederland rond is geweest!
Klopt. Gaat nooit gebeuren alleen vrees ik. Het loopt niet echt lekker meer.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat betreft gemeenten misschien wel, maar er vallen soms meerdere plaatsen onder 1 gemeente dus eigenlijk zouden die plaatsen ook bezocht moeten worden vooraleer de gemeente op zich afgevinkt kan worden vind ik.
Dat kan ook regio afhankelijk zijn. Ik heb 'm nog altijd in myat staan en als hij in regio achterhoek komt zijn er meerdere spelers die opeens weer mee gaan doen (verwacht ik). Over andere regio's durf ik weinig te zeggen, maar die zullen er vast zijn?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Gaat nooit gebeuren alleen vrees ik. Het loopt niet echt lekker meer.
quote:Op woensdag 20 december 2017 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Gaat nooit gebeuren alleen vrees ik. Het loopt niet echt lekker meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop