abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2017 @ 10:10:14 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175615741
quote:
2s.gif Op zondag 10 december 2017 09:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Oké. Je bestrijdt dus de suggestie dat het gedwongen vertrek weinig te maken heeft met moraliteit en veel met politiek, maar het valt me hierbij wel op dat je daarbij de gelegenheid niet aangrijpt om inhoudelijk te worden.
Wat voor een verklaring heb jij dat Nancy Pelosi nog geen twee weken geleden in de kwesties Al Franken en John Conyers nadrukkelijk wees op het principe due process en dat iedereen de bevindingen van de Ethics Committee moest afwachten? Sterker nog in het interview waarnaar ik dus verwijs wilde Pelosi zelfs niet eens zeggen dat zij de klagers geloofde (filmpje van het interview hieronder).
Wat anders dan politiek verklaart deze 180 graden draai?

Het een sluit het ander niet uit, integendeel zou ik zeggen. Hoe dan ook zijn er sinds die tijd wat nieuwe beschuldigingen geuit, die daarvoor er niet waren. Dat werd opgevolgd door Gillibrand die het zo wel genoeg vond wat overgenomen werd door wat anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-12-2017 10:20:43 ]
pi_175616293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
kayleighmcenany twitterde op zaterdag 09-12-2017 om 02:47:56 We finally have a leader unafraid to boldly proclaim those two simple, beautiful words “Merry Christmas” reageer retweet
[ afbeelding ]

realDonaldTrump twitterde op donderdag 23-12-2010 om 17:26:18 Wishing everyone a very Happy Holiday season! reageer retweet
Happy Holiday Season gaat dan ook over alle feestdagen.
Beetje zoals wij hier zeggen tegen collega's voordat we op vakantie gaan over een week "fijne feestdagen".
Dan heb je daarbinnen nog de "zalig kerstmis/merry christmas" en "gelukkig nieuwjaar/happy newyear".

Ik zie de relevantie dan ook niet tussen de 2 tweets, vooral wanneer er 1 al 7 jaar oud is.
  zondag 10 december 2017 @ 11:03:06 #203
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175616342
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Happy Holiday Season gaat dan ook over alle feestdagen.
Beetje zoals wij hier zeggen tegen collega's voordat we op vakantie gaan over een week "fijne feestdagen".
Dan heb je daarbinnen nog de "zalig kerstmis/merry christmas" en "gelukkig nieuwjaar/happy newyear".

Ik zie de relevantie dan ook niet tussen de 2 tweets, vooral wanneer er 1 al 7 jaar oud is.
Ik denk dat je er te veel achter zoekt. Ik persoonlijk vind het prima om fijne kerst te zeggen of fijne feestdagen of whatever. Echter, het is een rechts-commentator-dingetje geworden om te faken alsof er een aanval op de christelijke identiteit is door te doen alsof het zeggen van merry christmas niet meer zou mogen door die vuige linksen. Die post had verder niet echt een doel, afgezien van het aantonen van de hypocrisie van deze commentator.
  zondag 10 december 2017 @ 11:10:57 #204
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175616411
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit, integendeel zou ik zeggen. Hoe dan ook zijn er sinds die tijd wat nieuwe beschuldigingen geuit, die daarvoor er niet waren. Dat werd opgevolgd door Gillibrand die het zo wel genoeg vond wat overgenomen werd door wat anderen.
Ik vind dit een weinig overtuigend antwoord. Het sterkt me juist meer in het politieke dan als het ware een herijking van het morele kompas vanwege dat je Kirsten Gilibrand opvoert.

Gilibrand heeft ook nogal wat kritiek gehad op haar standpunt, omdat ze niet consequent is. Initieel heeft ze zich geheel onthouden van enig commentaar over Al Franken.

Bijvoorbeeld Philip Reines zei er dit over:
quote:
"And then goes a few weeks without saying anything on Sen. Franken until yesterday."
bron

Gilibrand heeft ook ineens een mening over Bill Clinton. Hij zou eigenlijk onstslag hebben moeten nemen vanwege het seksueel wangedrag. bron

Philip Reines nogmaals:

Ik vond over de politieke ambities van Gilibrand ook een artikel van eind november 2016:

quote:
Sen. Kirsten Gillibrand is already reaching out to top Hillary Clinton donors about the 2020 presidential race.

Sources tell us that the New York senator has been personally making calls to some of Clinton’s biggest backers to “talk about the direction of the country.”

One source said, “She isn’t directly asking donors about her chances in 2020, but it is implied.”

However, while Gillibrand has close ties to Clinton’s political network, the move hasn’t gone down well with some Clinton supporters. “Many of us are still grieving. It’s like going after the widow at a funeral.”

A spokesperson for Gillibrand didn’t get back to us.
bron

Ik vind het eerlijk gezegd naïef te denken dat politiek zuiver op de graat is. Of dat politiek van de Democraten zuiver op de graat is. Dat in het politieke spel moraal altijd de bovenliggende factor is ten overstaan van andere belangen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 10 december 2017 @ 11:14:20 #205
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175616443
Ik weet niet goed wat je niet snapt aan: "Het een sluit het ander niet uit, integendeel zou ik zeggen." Volgens mij waren we het namelijk al eens dat er best wel eens een politiek motief van oa deze mevrouw zou kunnen meespelen.
pi_175616444
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
En Trump maakt zich intussen druk om een foto :')

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 09-12-2017 om 23:01:44 .@DaveWeigel @WashingtonPost put out a phony photo of an empty arena hours before I arrived @ the venue, with thousan… https://t.co/3sbs38FyaF reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 10-12-2017 om 00:14:34 .@daveweigel of the Washington Post just admitted that his picture was a FAKE (fraud?) showing an almost empty aren… https://t.co/wERMFP0Wcp reageer retweet
Wel geweldig als je het voor elkaar krijgt dat de president tweet dat je moet worden ontslagen. #Jaloers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175617558
Trump's 41 most eye-popping lines from his Pensacola speech

Why was President Trump in Florida rather than Alabama, you ask? Because the White House had previously said Trump wouldn't be going to Alabama to campaign for the controversial Moore. So, Trump did the next best thing: He held a rally 25 miles from the Alabama border in a media market -- Pensacola/Mobile -- that reaches almost 20% of the state's voters.

Trump's speech was a classic in the Trump vein. Here are some of the most eye-catching lines: http://edition.cnn.com/20(...)-analysis/index.html

.
Moore himself, although, seems to be missing: http://www.montgomeryadve(...)ign-trail/937881001/ :o
pi_175617918
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wel geweldig als je het voor elkaar krijgt dat de president tweet dat je moet worden ontslagen. #Jaloers.
Maar Trump mag zelf wel fake news verspreiden en excuses aanbieden zit er dan echt niet in.
  zondag 10 december 2017 @ 12:46:12 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175618198
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het ook wel weer zo dat er iedere dag duizenden mensen tweeten dat Trump moet worden ontslagen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175618256
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar Trump mag zelf wel fake news verspreiden en excuses aanbieden zit er dan echt niet in.
Trump is dan ook een politicus, en daarvan is algemeen bekend dat ze liegen.
Bij de media verwacht ik toch wel dat ze doen waarvoor ze zijn bedoeld, en dat is de waarheid verspreiden.
  zondag 10 december 2017 @ 12:55:26 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175618485
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bij de media verwacht ik toch wel dat ze doen waarvoor ze zijn bedoeld, en dat is de waarheid verspreiden.
Met het eerste gedeelte ben ik het volstrekt niet eens, maar met het tweede gedeelte wel. Als deze foto een verkeerde weergave was van de werkelijkheid was, is het wel echt fout. Dat is stemmingmakerij en dat is niet goed te praten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 10 december 2017 @ 13:03:30 #212
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175618709
quote:
2s.gif Op zondag 10 december 2017 11:10 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind dit een weinig overtuigend antwoord. Het sterkt me juist meer in het politieke dan als het ware een herijking van het morele kompas vanwege dat je Kirsten Gilibrand opvoert.

Gilibrand heeft ook nogal wat kritiek gehad op haar standpunt, omdat ze niet consequent is. Initieel heeft ze zich geheel onthouden van enig commentaar over Al Franken.

Bijvoorbeeld Philip Reines zei er dit over:

[..]

bron

Gilibrand heeft ook ineens een mening over Bill Clinton. Hij zou eigenlijk onstslag hebben moeten nemen vanwege het seksueel wangedrag. bron

Philip Reines nogmaals: [ afbeelding ]

Ik vond over de politieke ambities van Gilibrand ook een artikel van eind november 2016:

[..]

bron

Ik vind het eerlijk gezegd naïef te denken dat politiek zuiver op de graat is. Of dat politiek van de Democraten zuiver op de graat is. Dat in het politieke spel moraal altijd de bovenliggende factor is ten overstaan van andere belangen.
Man man man, die Clintons zitten jou wel hoog he?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 10 december 2017 @ 13:16:02 #213
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175619027
quote:

[..]

Maar was Trump niet juist die swamp aan het drainen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 10 december 2017 @ 13:18:33 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175619104
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar was Trump niet juist die swamp aan het drainen?
Nee, dat was een leugen, en aangezien dat te verwachten is van een politicus prima.
pi_175619116
quote:

[..]

Heh? Was Trump niet juist geen politicus?

De media doen dat ook, af en toe gaat er iets mis en dan heeft dat consequenties, Trump liegt 1700 keer als President en dan heeft dat nul consequenties, niet eens een excuus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 13:19:24 ]
pi_175619746
quote:

[..]

Trump is dan ook een politicus
Dat zou hij niet zijn.
pi_175619956
Politici liegen dus het is geen probleem dat Trump aan de lopende band leugens verspreidt.

Jaja, mensen.
pi_175620398
Meanwhile in Minnesota (or: about people from Minnesota)

Eigenlijk had ik verwacht dat de steunbetuigingen voor Al Franken vrij snel zouden opdrogen (Amerikanen zijn nog veel extremer dan wij niet meer bezig met wat er gisteren nog wel speelde maar vandaag niet meer), maar toen columniste Gail Collins schreef dat "wij vrouwen dit moment moesten koesteren", kreeg ze een shitload van vrouwen over zich heen die hier niets te koesteren aan vonden.

Een iets ingekorte bloemlezing (eveneens handig voor diegenen die het verhaal niet hebben gevolgd):
quote:
I'm not happy about Franken being the sacrificial lamb. And of all the accusations of all the men out there, his was the one with the most fishy seeming accusers.

Five of them were random photo ops. Why would he remember them - especially when three of these were "anonymous", one he emphatically denied, leaving two that were possibly legitimate though if the women said nothing or didn't react at the time he might not remember it the same way he did.

A number of people complained about his lack of remorse. I guess they did not read his remorseful apologies given during the course of the allegations. His farewell speech is as close as he will ever be able to come to publicly defend himself from the nature of the allegations as he was denied the platform of the Ethics Committee.

It's interesting that many of Al Franken's defenders, who are the most upset, are women like myself who have suffered REAL sexual abuse or harassment and find these accusations to be far below the line where one's life should be ruined in this way.

Zero tolerance of something that happened well in the past could take most of us down.
quote:
It's a rare day indeed I disagree with you, but I can't savor this moment. What happened to Franken isn't a triumph, it's a travesty.

I'm glad that it's beginning to dawn on even the most slack-jawed of men that women must be treated with respect. But that progress is at risk of coming to a screeching halt in the face of over-reach. Senator Gillibrand clearly misjudged the effect of her cynical ploy, which has turned a serious issue into political theater. I, for one, and countless others like me, won't forget her zealotry when 2020 rolls around.

Watching Franken being railroaded while the pudendum-grabber-in-chief sit smugly in the Oval Office has the unfortunate result of leaving well-intentioned people wondering if such a worthy goal should be pursued if too many good people end up under the bus. When we can figure out how to punish the real offenders without collateral damage, that's a moment I'll savor.
meer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 december 2017 @ 14:18:52 #219
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175620604
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De WaPo produceerde in dit geval fake news. Een paar uur voor de show een foto van een halfvol/halflege zaal nemen en dan beweren dat er nauwelijks mensen op afkwamen.
Dit is niet goed voor de geloofwaardigheid van de WaPo. Waarom zou ik of de gemiddelde Amerikaan bij een volgend anti-Trump bericht van de WaPo vertrouwen moeten hebben in de objectiviteit van de WaPo?
Zijn er dan geen andere zaken om te noemen waarin Trump slecht presteert? Maar dan op een journalistiek verantwoorde manier uitgezocht, bevestigd en gebracht.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 10 december 2017 @ 14:24:18 #220
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175620773
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:18 schreef MrRatio het volgende:

[..]

De WaPo produceerde in dit geval fake news. Een paar uur voor de show een foto van een halfvol/halflege zaal nemen en dan beweren dat er nauwelijks mensen op afkwamen.
Dit is niet goed voor de geloofwaardigheid van de WaPo. Waarom zou ik of de gemiddelde Amerikaan bij een volgend anti-Trump bericht van de WaPo vertrouwen moeten hebben in de objectiviteit van de WaPo?
Zijn er dan geen andere zaken om te noemen waarin Trump slecht presteert? Maar dan op een journalistiek verantwoorde manier uitgezocht, bevestigd en gebracht.
Het was een Twitter bericht. Misleidend geportretteerd, maar geen Washington Post artikel.
De reporter in kwestie heeft excuses aangeboden voor de misleiding en het bericht gewist.

daveweigel twitterde op zaterdag 09-12-2017 om 23:04:39 Sure thing: I apologize. I deleted the photo after @dmartosko told me I'd gotten it wrong. Was confused by the imag… https://t.co/NlDeFGypLD reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 10 december 2017 @ 14:28:01 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175620855
Overigens is het denk ik wel goed om hetzelfde idee te hebben bij wat fake news is. Volgens wikipedia is het:

quote:
Fake news is a type of yellow journalism or propaganda that consists of deliberate misinformation or hoaxes spread via traditional print and broadcast news media or online social media.
Geen opzet in het spel -> geen fake news.

Dit is ook hoe ik het mij herinner ... in de context van lui in Macedonie (dacht ik?) die geld verdienden met bedachte onzin gemaskeerd als nieuws. Niet dat het een supernieuw fenomeen is oid.
  zondag 10 december 2017 @ 14:28:38 #222
463668 MrRatio
pi_175620860
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:10 schreef brokjespoes het volgende:
Meanwhile in Minnesota (or: about people from Minnesota)

Eigenlijk had ik verwacht dat de steunbetuigingen voor Al Franken vrij snel zouden opdrogen (Amerikanen zijn nog veel extremer dan wij niet meer bezig met wat er gisteren nog wel speelde maar vandaag niet meer), maar toen columniste Gail Collins schreef dat "wij vrouwen dit moment moesten koesteren", kreeg ze een shitload van vrouwen over zich heen die hier niets te koesteren aan vonden.

Een iets ingekorte bloemlezing (eveneens handig voor diegenen die het verhaal niet hebben gevolgd):

[..]

[..]

meer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gedoe rond Al Franken is wel een beetje trial by media, nooit aan te bevelen. Deel van de discussie rond de strafmaat lijkt te zijn of de hand die een vrouwenbil betast aan een Republican of aan een Democrat vastzit. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Kamala Harris vond ook dat Al Franken af moet treden. Ook zij heeft ambities voor de toekomst.

En er is weer geval bekend: nu van Florida, Alcee L. Hastings. Hij regelde $220.000 belastinggeld om de klacht af te kopen.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 10 december 2017 @ 14:33:31 #223
463668 MrRatio
pi_175620970
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Overigens is het denk ik wel goed om hetzelfde idee te hebben bij wat fake news is. Volgens wikipedia is het:

[..]

Geen opzet in het spel -> geen fake news.

Dit is ook hoe ik het mij herinner ... in de context van lui in Macedonie (dacht ik?) die geld verdienden met bedachte onzin gemaskeerd als nieuws. Niet dat het een supernieuw fenomeen is oid.
De foto van Weigel (vaste fotograaf van de WaPo) was blijkbaar op Twitter, geen artikel op de WaPo. Ik beschouw het wel als opzet. Twitterberichten worden geretweet en dan kan het daarna alsnog een groot publiek krijgen.
Het zegt ook wel iets over de integriteit van deze fotograaf.
Václav Klaus
pi_175621008
quote:
2s.gif Op zondag 10 december 2017 14:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het was een Twitter bericht. Misleidend geportretteerd, maar geen Washington Post artikel.
De reporter in kwestie heeft excuses aangeboden voor de misleiding en het bericht gewist.

daveweigel twitterde op zaterdag 09-12-2017 om 23:04:39 Sure thing: I apologize. I deleted the photo after @dmartosko told me I'd gotten it wrong. Was confused by the imag… https://t.co/NlDeFGypLD reageer retweet
Daar kan de POTUS nog een voorbeeld aan nemen. Zou Trump in z'n leven ooit wel eens ergens z'n excuses voor hebben aangeboden?
  zondag 10 december 2017 @ 14:36:46 #225
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_175621043
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar kan de POTUS nog een voorbeeld aan nemen. Zou Trump in z'n leven ooit wel eens ergens z'n excuses voor hebben aangeboden?
realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-05-2013 om 03:37:06 Sorry losers and haters, but my I.Q. is one of the highest -and you all know it! Please don't feel so stupid or insecure,it's not your fault reageer retweet
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')