Ja maar alle presidenten hadden zo hun debiele momenten. Obama minder want cool en relatief jong.quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Die geslis van Trump was trouwens wel hilarisch.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja maar alle presidenten hadden zo hun debiele momenten. Obama minder want cool en relatief jong.
Die stemming ging over het opnieuw bekrachtigen van de status van Jeruzalem, met de volgende opmerking:quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:47 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik haalde met de uitspraken van Schumer slechts een voorbeeld van de 90-0 Senaat stemming eruit. Snap dat dan!
http://www.politifact.com(...)ory-jerusalem-embas/quote:He’s right about both pieces of legislation and the margins by which they passed. However, it’s worth noting that the 2017 Senate resolution also reaffirmed that "the permanent status of Jerusalem remains a matter to be decided between the parties through final status negotiations towards a two-state solution" -- a position that Trump rhetorically backed in his speech, but that some believe could be endangered by his decision to recognize Jerusalem as Israel’s capital and move the embassy.
Hoe kunnen we nou haar uitspraken discrediteren?quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, dat is ze juist nietZe is juist enorm degelijk christelijk.
Het komt wel heel dichtbij nu.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
De vader van Beatrice ken ik trouwens wel goed, maar dat geheel terzijde.
Zelfs Bush 2 (idioot) en Reagan (dement) BLEVEN president. Hier heb ik Trump nog niet op kunnen betrappen..quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja maar alle presidenten hadden zo hun debiele momenten. Obama minder want cool en relatief jong.
Geen zin in een discussie in NWS.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Het gaat helemaal niet zo slecht op grote lijnen. De extreme walging voor Trump van zijn tegenstanders in de politiek en media is nog het meest opzienbarend.
Wat zijn de criteria precies volgens jou eigenlijk dan?quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen zin in een discussie in NWS.
Jij vindt het opzienbarend dat de media niet weglopen met Trump, een oranje idioot die journalisten heeft gebrandmerkt als vijand van het volk?
En wat bedoel je met 'het gaat helemaal niet zo slecht'? Wat zijn precies de criteria? Er is nog geen wereldoorlog uitgebroken, bedoel je?
Hoe acteert de POTUS op het internationale toneel? Is hij in staat om gepast te reageren op tragische gebeurtenissen? Gedraagt hij zich presidentieel? Is hij een president voor alle Amerikanen (of probeert hij dat tenminste te zijn)? Etc etcquote:Op vrijdag 8 december 2017 11:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat zijn de criteria precies volgens jou eigenlijk dan?
Toch wel vrij dramatische cijfers dit. Een krappe helft van de evangelicals staat nog maar achter Trump.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uitsplitsing van de Pew approval poll van het einde van vorige topic:
[ afbeelding ]
Ja, en ook betrekkelijk lage cijfers vanuit GOP/Lean GOP, met dan zelfs ook nog de kanttekening dat de zelf-identificatie als GOPper afgenomen is.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Toch wel vrij dramatische cijfers dit. Een krappe helft van de evangelicals staat nog maar achter Trump.
Overigens heb ik wel het idee dat 32% total approval wel aan de lage kant van het spectrum ligt. Desondanks is de tendens in letterlijk alle groepen van de Amerikaanse samenleving (m.u.v. de Latino's) duidelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, en ook betrekkelijk lage cijfers vanuit GOP/Lean GOP, met dan zelfs ook nog de kanttekening dat de zelf-identificatie als GOPper afgenomen is.
Ja, deze poll is een outlier. Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:44 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Overigens heb ik wel het idee dat 32% total approval wel aan de lage kant van het spectrum ligt. Desondanks is de tendens in letterlijk alle groepen van de Amerikaanse samenleving (m.u.v. de Latino's) duidelijk.
Dat laatste lijkt mij veel belangrijker op de langere termijn. Steeds minder mensen vinden zich Republikein. Het wordt een uitstervend ras en tenzij de GOP dat het een vlot vol Trump-ratten is moeten ze toch een andere identiteit kiezen. Trump en zijn makkers beginnen maar een nieuwe partij.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, en ook betrekkelijk lage cijfers vanuit GOP/Lean GOP, met dan zelfs ook nog de kanttekening dat de zelf-identificatie als GOPper afgenomen is.
eigenlijk niet achter Trump, eerder achter Pence. Ze verwachten dat Trump snel de plaat zal poetsen, dat zal de weg vrij maken voor de gluiperige gier Mike Pence. De grote winst is met de Tax bill nu binnen bereik. Trump is gewoon een figurehead, om dit soort beslissingen te forceren, waarna Pence de VS in een reli-staat zal trachten om te vormen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Toch wel vrij dramatische cijfers dit. Een krappe helft van de evangelicals staat nog maar achter Trump.
PVV - US version..quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij veel belangrijker op de langere termijn. Steeds minder mensen vinden zich Republikein. Het wordt een uitstervend ras en tenzij de GOP dat het een vlot vol Trump-ratten is moeten ze toch een andere identiteit kiezen. Trump en zijn makkers beginnen maar een nieuwe partij.
Ik vind beleid toch ook nog wel enigszins relevant.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe acteert de POTUS op het internationale toneel? Is hij in staat om gepast te reageren op tragische gebeurtenissen? Gedraagt hij zich presidentieel? Is hij een president voor alle Amerikanen (of probeert hij dat tenminste te zijn)? Etc etc
Dan is de score van Trump helemaal bedroevend...quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind beleid toch ook nog wel enigszins relevant.
Met zijn Jeruzalem-besluit kan Trump niet meer kapot bij DeParo.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is de score van Trump helemaal bedroevend...
Terwijl zelfs de meeste Israëli’s het geen al te handig besluit vindenquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met zijn Jeruzalem-besluit kan Trump niet meer kapot bij DeParo.
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is de score van Trump helemaal bedroevend...
Ik vind het een verstandig besluit maar ik vind het weinig relevant voor mijn mening over Trump. Daarvoor kijk ik liever naar besluiten die hij neemt die vooral Amerikanen aangaan in deze.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met zijn Jeruzalem-besluit kan Trump niet meer kapot bij DeParo.
Hij heeft nog maar erg weinig beleid gesteund weten te krijgen en wat lukt is veelal kwalitatief erg matig.quote:
Dat is een redelijk Goed punt, hoe dan ook komt er het dagelijkse overheidsbeleid kijken waar zijn hele regering voor verantwoordelijk is, kijkend naar de federale economie etc staan de zaken er ook weer niet al te ongunstig voor in deze. Hiermee wil ik niet zeggen dat hij een Goede President is maar wel dat hij [voorlopig] Amerika ook weer niet kapot heeft gemaakt zoals je bijna wel zou denken als je veel kritiek en commentaar hoort.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar erg weinig beleid gesteund weten te krijgen en wat lukt is veelal kwalitatief erg matig.
In absolute hoogconjunctuur vallen de directe effecten meestal ook wel wat mee. Maar qua positie in de wereld doen ze het slecht en de hoognodige economische hervormingen komen er nu ook echt niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is een redelijk Goed punt, hoe dan ook komt er het dagelijkse overheidsbeleid kijken waar zijn hele regering voor verantwoordelijk is, kijkend naar de federale economie etc staan de zaken er ook weer niet al te ongunstig voor in deze. Hiermee wil ik niet zeggen dat hij een Goede President is maar wel dat hij [voorlopig] Amerika ook weer niet kapot heeft gemaakt zoals je bijna wel zou denken als je veel kritiek en commentaar hoort.
De economie pruttelt wel vrolijk verder, maar volgens mij heeft hij aan niet al te veel knoppen gedraaid dus een echte verdienste is het ook weer niet. De voorgenomen belastingplannen zijn altijd goed voor de beurskoersen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is een redelijk Goed punt, hoe dan ook komt er het dagelijkse overheidsbeleid kijken waar zijn hele regering voor verantwoordelijk is, kijkend naar de federale economie etc staan de zaken er ook weer niet al te ongunstig voor in deze. Hiermee wil ik niet zeggen dat hij een Goede President is maar wel dat hij [voorlopig] Amerika ook weer niet kapot heeft gemaakt zoals je bijna wel zou denken als je veel kritiek en commentaar hoort.
De positie van Amerika in de wereld is allerminst slecht, economisch gezien, Amerikanen en Amerikaanse bedrijven zijn sinds het aantreden van Trump vele malen agressiever en meer aanwezig, ja er wordt in het Westen lacherig gedaan onder Trump, maar tot dusverre heeft dat niet specifiek negatieve resultaten voor Amerika opgeleverd. En of het de hoogconjunctuur is, misschien maar dan zat Obama ook in een hoogconjunctuur wellicht, het is een beetje makkelijk om het daarop af te schuiven en dan moet je wel met gegronde argumenten komen in deze. Ik denk wel dat het belastingplan een grote fout zal zijn. Maar dat gaat vooral op de mid-lange termijn gemerkt worden en waarschijnlijk niet in de eerste termijn van Trump.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In absolute hoogconjunctuur vallen de directe effecten meestal ook wel wat mee. Maar qua positie in de wereld doen ze het slecht en de hoognodige economische hervormingen komen er nu ook echt niet.
Het land niet volledig kapot maken is nou niet direct een goede prestatie voor een president...
Trump heeft wel een regering om zich heen die natuurlijk enigszins verantwoordelijk is voor hoe de federale economie draait en opeert in binnen- en buitenland dus ik denk dat we die verantwoordelijkheid ook weer niet te klein hoeven maken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De economie pruttelt wel vrolijk verder, maar volgens mij heeft hij aan niet al te veel knoppen gedraaid dus een echte verdienste is het ook weer niet. De voorgenomen belastingplannen zijn altijd goed voor de beurskoersen.
Als ik mijn fornuis niet gebruik is het compliment dat ik de keuken zo goed schoon weet te houden niet echt op zijn plaats.
Obama kreeg een economische crisis cadeau bij zijn aantreden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
De positie van Amerika in de wereld is allerminst slecht, economisch gezien, Amerikanen en Amerikaanse bedrijven zijn sinds het aantreden van Trump vele malen agressiever en meer aanwezig, ja er wordt in het Westen lacherig gedaan onder Trump, maar tot dusverre heeft dat niet specifiek negatieve resultaten voor Amerika opgeleverd. En of het de hoogconjunctuur is, misschien maar dan zat Obama ook in een hoogconjunctuur wellicht, het is een beetje makkelijk om het daarop af te schuiven en dan moet je wel met gegronde argumenten komen in deze. Ik denk wel dat het belastingplan een grote fout zal zijn. Maar dat gaat vooral op de mid-lange termijn gemerkt worden en waarschijnlijk niet in de eerste termijn van Trump.
mooie vergelijking.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik mijn fornuis niet gebruik is het compliment dat ik de keuken zo goed schoon weet te houden niet echt op zijn plaats.
Je kunt veel zeggen van dat besluit. Zowel positief als negatief.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het een verstandig besluit maar ik vind het weinig relevant voor mijn mening over Trump. Daarvoor kijk ik liever naar besluiten die hij neemt die vooral Amerikanen aangaan in deze.
ver·stan·dig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het een verstandig besluit maar ik vind het weinig relevant voor mijn mening over Trump. Daarvoor kijk ik liever naar besluiten die hij neemt die vooral Amerikanen aangaan in deze.
En wanneer krijgt de rest van Texas de beloofde FEMA-hulp?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:03 schreef Puddington het volgende:
Ja, heeft Flint al weer drinkbaar water?
"A+" zei je toch, Donald? (En let wel, dat was in augustus.)quote:Forty-four percent of those impacted said they'd applied for assistance from the Federal Emergency Management Agency (FEMA) or the Small Business Administration. Only 26 percent of applicants, however, said their applications had been approved.
Thirty-three percent said they'd been denied, while 19 percent said their applications were still pending. The remainder said they weren't sure of their application's status.
Of those whose applications were denied, four in 10 said they weren't given a reason, while 60 percent said they "were not given instructions on how to revise their applications."
Het was geen hoogconjunctuur onder Obama want Trump riep dat er 40% werkloosheid was.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
De positie van Amerika in de wereld is allerminst slecht, economisch gezien, Amerikanen en Amerikaanse bedrijven zijn sinds het aantreden van Trump vele malen agressiever en meer aanwezig, ja er wordt in het Westen lacherig gedaan onder Trump, maar tot dusverre heeft dat niet specifiek negatieve resultaten voor Amerika opgeleverd. En of het de hoogconjunctuur is, misschien maar dan zat Obama ook in een hoogconjunctuur wellicht, het is een beetje makkelijk om het daarop af te schuiven en dan moet je wel met gegronde argumenten komen in deze. Ik denk wel dat het belastingplan een grote fout zal zijn. Maar dat gaat vooral op de mid-lange termijn gemerkt worden en waarschijnlijk niet in de eerste termijn van Trump.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Trump vindt zijn verkiezingsbelofte nakomen belangrijker dan de vraag of die belofte verstandig was.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
ver·stan·dig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
met verstand begaafd
2
van verstand, inzicht getuigend
Wat is er precies verstandig aan het besluit van Trump?
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 06:41:08I fulfilled my campaign promise - others didn’t! https://t.co/bYdaOHmPVJ reageer retweet
Huh wat? Amerikaanse bedrijven agressiever? Voorbeelden?quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
twitter:michaelscherer twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 16:38:49Beverly Young Nelson admits to adding date and place to alleged Roy Moore inscription in her yearbook. Gloria Allre… https://t.co/08arFevesv reageer retweet
'etc etc' is wel een sterk argumentquote:Op vrijdag 8 december 2017 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe acteert de POTUS op het internationale toneel? Is hij in staat om gepast te reageren op tragische gebeurtenissen? Gedraagt hij zich presidentieel? Is hij een president voor alle Amerikanen (of probeert hij dat tenminste te zijn)? Etc etc
Gezien een aantal van de opzienbarende keuzes van de Trump administration draait alles nog verrassend soepel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind beleid toch ook nog wel enigszins relevant.
Die laatste opmerking toont maar weer aan dat je het politieke begrip van een kleffe oliebol hebt. Nu is het me al eerder opgevallen dat je in dit topic niet verder komt dan het dumpen van puberale memes en het quoten van Trump's tweets, gevolgd door emoticons die een blinde adoratie en het verlies van kritisch denkvermogen suggereren, maar dit slaat wel alles.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
'etc etc' is wel een sterk argument
[..]
Gezien een aantal van de opzienbarende keuzes van de Trump administration draait alles nog verrassend soepel.
De banden met sommige bondgenoten die bekoeld waren onder Obama (zoals Japan en Saudi Arabie) zijn sterker dan ooit. De economie groeit als kool.
Niet per se, mensen schrijven in hun eigen jaarboek. Ze heeft toch ook niet geclaimed dat dat van hem was of wel?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:35 schreef Nintex het volgende:
Oke dit is wel gektwitter:michaelscherer twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 16:38:49Beverly Young Nelson admits to adding date and place to alleged Roy Moore inscription in her yearbook. Gloria Allre… https://t.co/08arFevesv reageer retweet
Jawel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet per se, mensen schrijven in hun eigen jaarboek. Ze heeft toch ook niet geclaimed dat dat van hem was of wel?
Hoe groot was die wapenorder ook alweer? Het zou me niets verbazen als die wat minder hoog uitpakt dankzij dit geintje.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Saudi Arabië is door Trump de gordijnen in gejaagd door het erkennen van Jeruzalem.
Oh ja, censuurquote:Op vrijdag 8 december 2017 18:55 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Jawel.
Ik had een tijdje terug een link gestuurd die de aantekening zeer verdacht was. Die link is weggehaald.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 18:46:21MAKE AMERICA GREAT AGAIN! https://t.co/64a93S07s7 reageer retweet
Alzheimer blijft een vreselijke ziekte.quote:
Fwiw, het is inmiddels ook onafhankelijk bevestigd door NBC. Mss dat dat wel mag van de o zo transparante /r/wikileaks.quote:
Beter dan Parkinson.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alzheimer blijft een vreselijke ziekte.
Heeft ze niet - en ik denk dat iedereen die aandachtig naar die tekst heeft gekeken, al lang al had gezien dat plaats + datum anders geschreven waren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet per se, mensen schrijven in hun eigen jaarboek. Ze heeft toch ook niet geclaimed dat dat van hem was of wel?
Er is een aantekening te vinden in het jaarboek van Beverly Nelson die eindigt op:quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:25 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Heeft ze niet - en ik denk dat iedereen die aandachtig naar die tekst heeft gekeken, al lang al had gezien dat plaats + datum anders geschreven waren.
Maar helaas voor de Moore-aanbidders betekent dat nog steeds niet dat ze die handtekening heeft vervalst.
Mueller is op pad gestuurd om dingen te zoeken die er niet zijn. De Democrats dachten daadwerkelijk dat Putin de hulp had ingeschakeld van mafklappers als Goldstone en Roger Stone.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wel een goed evenwichtig artikel over wat de Flynn pleadeal nou wel of niet zou kunnen betekenen: The Unsolved Mystery of Michael Flynn’s Plea Deal - It might be a dramatic breakthrough in the investigation of Donald Trump — or a revelation of Robert Mueller’s weak hand. (Susan Hennessey, Benjamin Wittes)
Het is een heel raar verhaal. Ik geloof die vrouw, maar aan de andere kant zou het wel weer een megastunt zijn als precies dit #metoo verhaal doorgestoken kaart is.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Er is een aantekening te vinden in het jaarboek van Beverly Nelson die eindigt op:
Love,
Roy
Nu ben ik geen erkend forensisch handschrift expert maar wanneer ik die foto zie lijkt het er heel sterk op dat daarna in een iets ander handschrift en met een andere kleur inkt aan toegevoegd is:
Moore D.A. (rechts van Roy)
22-12-77
Olde Hickory House
De datum is al daarboven genoemd via Christmas 1977. De 7 is hier heel anders dan in de datum onderaan.
Het is heel snel vast stellen of deze aantekening in een keer gezet is door de inkt van de tekst onder en boven 'Moore' chemisch te vergelijken. Dit jaarboek wordt daarvoor niet afgestaan.
De kans dat de inkt precies dezelfde samenstelling heeft is klein.
De toevoeging D.A. is ook vreemd. Roy Moore was toen geen district attorney.
De getuige Beverly Nelson gaat het wel moeilijk krijgen in een rechtbank, meerdere familieleden kraken deze Beverly volledig af.
[ afbeelding ]
Ik vind die Moore eigenlijk ook wel een rare knakker, maar dat is nog geen reden om valse getuigenissen af te leggen.
Het zal moeten blijken. Althans, dat ze immoreel waren door niet naar de FBI te stappen terwijl ze wisten wat er speelde mag wel duidelijk zijn... of er meer serieus strafbare feiten zijn gepleegd zal moeten blijken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Mueller is op pad gestuurd om dingen te zoeken die er niet zijn. De Democrats dachten daadwerkelijk dat Putin de hulp had ingeschakeld van mafklappers als Goldstone en Roger Stone.
Het feit is dat ze gewoon wat hebben zitten aan kloten met zijn allen in die grote Trump toren. 'vrijwilligers' die niet eens betaald werden en als belangrijkste motief zelfverrijking/zelf promotie of Clinton haat hadden. Mike Flynns grootste probleem is dat hij alle kanten chantabel was door zijn particuliere intelligence en lobby werk van de afgelopen jaren. Manafort blijkt vooral heel dom te zijn.
Trump heeft weer voldoende munitie voor zijn rally vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe het rechtse media propaganda apparaat om is gegaan met de berichtgeving rondom Moore: The Roy Moore Yearbook Controversy Shows How Right-Wing Media Distorts Reality to Fit Its Agenda (QC)
Fox News natuurlijk weer door de bocht: claiming that Nelson "admitted" that she had "forged part of [the] yearbook inscription" attributed to Moore. (Wat ze inmiddels verwijderd hebben en gewijzigd naar "wrote" ipv "forged".
Breitbart die dat "forged" nog erger overnam alsof het over het hele stuk zou gaan, met de headline: "Bombshell: Roy Moore Accuser Beverly Nelson Admits She Forged Yearbook".
Volgens Fox is dit wel te danken aan onze Geniale Trump hoor:quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De economie pruttelt wel vrolijk verder, maar volgens mij heeft hij aan niet al te veel knoppen gedraaid dus een echte verdienste is het ook weer niet. De voorgenomen belastingplannen zijn altijd goed voor de beurskoersen.
quote:
Mooi man.quote:According to the police report, Brailsford was carrying an AR-15 rifle with the phrase “You’re F—ed” etched into the weapon.
Correctie:twitter:LauraLitvan twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:28:56GOP Gov Rick Snyder of Michigan says the special election to replace Democratic Rep. John Conyers won't take place for 11 MONTHShttps://t.co/c3zlt4Q7LG reageer retweet
twitter:Tom_Winter twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:20:34NBC News: Trump Jr. received e-mails about a WikiLeaks document dump... But only after the documents were already made public not before as others reported:https://t.co/8pb9LhxvNW reageer retweet
Zoals wel min of meer te verwachten was zat er hier wel meer achter:quote:Op vrijdag 8 december 2017 00:52 schreef Szura het volgende:
@AP
BREAKING: GOP Rep. Trent Franks is resigning after ethics inquiry into his discussion of surrogacy with female staffers.
Politico:twitter:passantino twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:49:04AP Exclusive: Former aide says GOP Rep. Trent Franks offered her $5 million to carry his child. reageer retweet
twitter:rachaelmbade twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:54:24MORE COMING from me & @JakeSherman: These ex-staffers got the impression Franks may have wanted to impregnate them via intercourse... reageer retweet
Dom, dom, dom. Trump kan weer losgaan op de 'fake news' mediaquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Correctie:twitter:Tom_Winter twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:20:34NBC News: Trump Jr. received e-mails about a WikiLeaks document dump... But only after the documents were already made public not before as others reported:https://t.co/8pb9LhxvNW reageer retweet
Ik snap ook echt niet hoezo ze niet beter die shit controleren? Wat dat betreft is de 24h news-cycle echt pure kanker. Het moet en zal zo snel mogelijk uitgebracht worden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dom, dom, dom. Trump kan weer losgaan op de 'fake news' media
quote:How Secret Talks With Russia to Prevent Election Meddling Collapsed
With the 2018 midterms on the horizon, Moscow proposed a sweeping non-interference agreement with the United States, US officials tell BuzzFeed News. The Trump administration said no.
The Trump administration has rejected a sweeping Russian proposal seeking a mutual ban on foreign political interference, three senior US administration officials tell BuzzFeed News.
Russia first broached the subject in July, when one of Vladimir Putin’s top diplomats arrived in Washington with a sheet of proposals aimed at addressing a top concern of the US government: A resurgence of Russian meddling in the 2018 elections.
At the time, the midterms were 16 months away, but Washington had only just begun to understand the extent of Russia’s alleged involvement in the 2016 election, including the widespread use of troll accounts to disseminate inflammatory messages, and efforts to probe US voter registration databases in 21 states. The consensus among cybersecurity experts was that the US was ill-prepared to defend against another concerted effort by Moscow to influence US elections.
The Russians were also feeling insecure. Putin, who has long feared US-backed regime change efforts, faces reelection in March. And although he is universally favored to win another six-year term, the former KGB officer is eager to avoid the type of mass protests that followed Russia’s disputed legislative elections in 2011, a defiant uprising he continues to attribute to US interference.
To test the possibility of a mutual agreement, Putin dispatched Deputy Foreign Minister Sergei Ryabkov to Washington for a July 17 meeting with Under Secretary Tom Shannon, the No. 3 official at the State Department. The official US account of the meeting offered only a bland summary of conversations on “areas of mutual concern.” But three US administration officials, including one inside the meeting, said Ryabkov handed over a document containing a bold proposal: A sweeping noninterference agreement between Moscow and Washington that would prohibit both governments from meddling in the other’s domestic politics.
After examining the proposal, which has not previously been reported, US officials told Moscow there would be no deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte ook niet waar de sensatie vandaan kwam, want in de WaPo stond in de kop al vermeld dat het ging om al publieke gegevens.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoezo ze niet beter die shit controleren? Wat dat betreft is de 24h news-cycle echt pure kanker. Het moet en zal zo snel mogelijk uitgebracht worden.
Ach, kom. Je weet wel beter.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:35 schreef Nintex het volgende:
Oke dit is wel gektwitter:michaelscherer twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 16:38:49Beverly Young Nelson admits to adding date and place to alleged Roy Moore inscription in her yearbook. Gloria Allre… https://t.co/08arFevesv reageer retweet
Dan hadden zij het gelukkig wel goed. Nu is WaPo natuurlijk wel een slag beter dan CNN en NBC, hoewel ook zij het onder druk wel eens fout krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet waar de sensatie vandaan kwam, want in de WaPo stond in de kop al vermeld dat het ging om al publieke gegevens.
twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:24:50What are the odds that @cnn has the decency to make a full retraction??? You know, a real one, not hidden on their... https://t.co/IqfeN1Yqsp reageer retweet
Gohtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 09-12-2017 om 00:25:06On my way to Pensacola, Florida. See everyone soon! #MAGA https://t.co/ijwxVSYQ52 reageer retweet
twitter:PoliticalShort twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:01:41Mueller's 'right-hand man' on the Russia probe (Aaron Zebley) represented Clinton IT aide (Justin Cooper) who set u... https://t.co/IorSc7yh37 reageer retweet
Kun je niet stoppen met deze onzin? Moeten we ook allemaal doen alsof het verdacht is dat Mueller een republikein is ofzo?quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:32 schreef Nintex het volgende:
Gohtwitter:PoliticalShort twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:01:41Mueller's 'right-hand man' on the Russia probe (Aaron Zebley) represented Clinton IT aide (Justin Cooper) who set u... https://t.co/IorSc7yh37 reageer retweet
Ah, ik dacht al dat ik hem ergens van kende. Deze kerel is echt totaal niet serieus te nemen met zijn geretweet van judicialwatch.quote:Gohtwitter:PoliticalShort twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:01:41Mueller's 'right-hand man' on the Russia probe (Aaron Zebley) represented Clinton IT aide (Justin Cooper) who set u... https://t.co/IorSc7yh37 reageer retweet
Wat precies klopt er niet? Want het is vooral veel geschreeuw en weinig substantieels waarmee je je nu bezighoudt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik hem ergens van kende. Deze kerel is echt totaal niet serieus te nemen met zijn geretweet van judicialwatch.
Het idee van waarheid is dat je de hele waarheid, voor zover bekend is, kent. Dit is precies waar deze persoon, net als judicialwatch, tekort in schiet. Het is wederom niks meer dan gelul. Wat dat betreft geeft ik je l0gg0l account meer credit.
Het is toch wel bizar dat de man die voor Clinton de blackberries stuk sloeg:quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik hem ergens van kende. Deze kerel is echt totaal niet serieus te nemen met zijn geretweet van judicialwatch.
Het idee van waarheid is dat je de hele waarheid, voor zover bekend is, kent. Dit is precies waar deze persoon, net als judicialwatch, tekort in schiet. Het is wederom niks meer dan gelul. Wat dat betreft geeft ik je l0gg0l account meer credit.
Met Mueller aan het onderzoek werkt. Kleine wereld zullen we maar zeggen.quote:The FBI said in a report that an aide to Bill Clinton, Justin Cooper, recalled "two instances where he destroyed Clinton's old mobile phones by breaking them in half or hitting them with a hammer."
Het is vooral weinig geschreeuw waar ik me mee bezig hou en meer met het feit dat ze (=judicialwatch) niet geinteresseerd zijn in de HELE waarheid. Terwijl dat juist zo belangrijk is voor de waarheid.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:04 schreef dellipder het volgende:
[..]
Wat precies klopt er niet? Want het is vooral veel geschreeuw en weinig substantieels waarmee je je nu mee bezig houdt.
Laat ik het dan eens voor jou ontleden aan welke 'waarheid' wordt gerefereerd.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is vooral weinig geschreeuw waar ik me mee bezig hou en meer met het feit dat ze (=judicialwatch) niet geinteresseerd zijn in de HELE waarheid. Terwijl dat juist zo belangrijk is voor de waarheid.
Lijkt zich toe te spitsen zeg je zelf. Je ziet over het hoofd dat ze ook geselecteerd kunnen zijn op hun kwaliteiten/ ervaring ongeacht gedane donaties in het verleden en dat het best zo kan zijn dat er misschien weinig gekwalificeerde agenten zijn voor die job die donateurs van Trump zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:26 schreef dellipder het volgende:
Dus dit is de 'waarheid' van het team van Mueller, waarvan al eerder bekend was dat het overgrote deel Clinton of DNC donateurs zijn.
De 'waarheid' is dat uit alle 30k FBI-agenten de selectieprocedure zich lijkt toe te spitsen op vereiste banden met het Clinton syndicaat, terwijl de poule groot genoeg is voor Mueller om elke schijn van partijdigheid te kunnen vermijden.
Je bent bekend dat een aantal onderzoekers van deze zaak zijn afgehaald en een federale rechter zich heeft verschoond? Het gaat nu vooral over de vraag waarom in de eerste plaats juist deze personen zijn geselecteerd? Waarom geen rekening houdend met eventuele juridische implicaties van de geselecteerden?quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt zich toe te spitsen zeg je zelf. Je ziet over het hoofd dat ze ook geselecteerd kunnen zijn op hun kwaliteiten ongeacht gedane donaties in het verleden en dat het best zo kan zijn dat er misschien weinig gekwalificeerde agenten zijn voor die job die donateurs van Trump zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |