Ik snap ook echt niet hoezo ze niet beter die shit controleren? Wat dat betreft is de 24h news-cycle echt pure kanker. Het moet en zal zo snel mogelijk uitgebracht worden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dom, dom, dom. Trump kan weer losgaan op de 'fake news' media
quote:How Secret Talks With Russia to Prevent Election Meddling Collapsed
With the 2018 midterms on the horizon, Moscow proposed a sweeping non-interference agreement with the United States, US officials tell BuzzFeed News. The Trump administration said no.
The Trump administration has rejected a sweeping Russian proposal seeking a mutual ban on foreign political interference, three senior US administration officials tell BuzzFeed News.
Russia first broached the subject in July, when one of Vladimir Putin’s top diplomats arrived in Washington with a sheet of proposals aimed at addressing a top concern of the US government: A resurgence of Russian meddling in the 2018 elections.
At the time, the midterms were 16 months away, but Washington had only just begun to understand the extent of Russia’s alleged involvement in the 2016 election, including the widespread use of troll accounts to disseminate inflammatory messages, and efforts to probe US voter registration databases in 21 states. The consensus among cybersecurity experts was that the US was ill-prepared to defend against another concerted effort by Moscow to influence US elections.
The Russians were also feeling insecure. Putin, who has long feared US-backed regime change efforts, faces reelection in March. And although he is universally favored to win another six-year term, the former KGB officer is eager to avoid the type of mass protests that followed Russia’s disputed legislative elections in 2011, a defiant uprising he continues to attribute to US interference.
To test the possibility of a mutual agreement, Putin dispatched Deputy Foreign Minister Sergei Ryabkov to Washington for a July 17 meeting with Under Secretary Tom Shannon, the No. 3 official at the State Department. The official US account of the meeting offered only a bland summary of conversations on “areas of mutual concern.” But three US administration officials, including one inside the meeting, said Ryabkov handed over a document containing a bold proposal: A sweeping noninterference agreement between Moscow and Washington that would prohibit both governments from meddling in the other’s domestic politics.
After examining the proposal, which has not previously been reported, US officials told Moscow there would be no deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte ook niet waar de sensatie vandaan kwam, want in de WaPo stond in de kop al vermeld dat het ging om al publieke gegevens.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoezo ze niet beter die shit controleren? Wat dat betreft is de 24h news-cycle echt pure kanker. Het moet en zal zo snel mogelijk uitgebracht worden.
Ach, kom. Je weet wel beter.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:35 schreef Nintex het volgende:
Oke dit is wel gektwitter:michaelscherer twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 16:38:49Beverly Young Nelson admits to adding date and place to alleged Roy Moore inscription in her yearbook. Gloria Allre… https://t.co/08arFevesv reageer retweet
Dan hadden zij het gelukkig wel goed. Nu is WaPo natuurlijk wel een slag beter dan CNN en NBC, hoewel ook zij het onder druk wel eens fout krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet waar de sensatie vandaan kwam, want in de WaPo stond in de kop al vermeld dat het ging om al publieke gegevens.
twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:24:50What are the odds that @cnn has the decency to make a full retraction??? You know, a real one, not hidden on their... https://t.co/IqfeN1Yqsp reageer retweet
Gohtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 09-12-2017 om 00:25:06On my way to Pensacola, Florida. See everyone soon! #MAGA https://t.co/ijwxVSYQ52 reageer retweet
twitter:PoliticalShort twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:01:41Mueller's 'right-hand man' on the Russia probe (Aaron Zebley) represented Clinton IT aide (Justin Cooper) who set u... https://t.co/IorSc7yh37 reageer retweet
Kun je niet stoppen met deze onzin? Moeten we ook allemaal doen alsof het verdacht is dat Mueller een republikein is ofzo?quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:32 schreef Nintex het volgende:
Gohtwitter:PoliticalShort twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:01:41Mueller's 'right-hand man' on the Russia probe (Aaron Zebley) represented Clinton IT aide (Justin Cooper) who set u... https://t.co/IorSc7yh37 reageer retweet
Ah, ik dacht al dat ik hem ergens van kende. Deze kerel is echt totaal niet serieus te nemen met zijn geretweet van judicialwatch.quote:Gohtwitter:PoliticalShort twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 21:01:41Mueller's 'right-hand man' on the Russia probe (Aaron Zebley) represented Clinton IT aide (Justin Cooper) who set u... https://t.co/IorSc7yh37 reageer retweet
Wat precies klopt er niet? Want het is vooral veel geschreeuw en weinig substantieels waarmee je je nu bezighoudt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik hem ergens van kende. Deze kerel is echt totaal niet serieus te nemen met zijn geretweet van judicialwatch.
Het idee van waarheid is dat je de hele waarheid, voor zover bekend is, kent. Dit is precies waar deze persoon, net als judicialwatch, tekort in schiet. Het is wederom niks meer dan gelul. Wat dat betreft geeft ik je l0gg0l account meer credit.
Het is toch wel bizar dat de man die voor Clinton de blackberries stuk sloeg:quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik hem ergens van kende. Deze kerel is echt totaal niet serieus te nemen met zijn geretweet van judicialwatch.
Het idee van waarheid is dat je de hele waarheid, voor zover bekend is, kent. Dit is precies waar deze persoon, net als judicialwatch, tekort in schiet. Het is wederom niks meer dan gelul. Wat dat betreft geeft ik je l0gg0l account meer credit.
Met Mueller aan het onderzoek werkt. Kleine wereld zullen we maar zeggen.quote:The FBI said in a report that an aide to Bill Clinton, Justin Cooper, recalled "two instances where he destroyed Clinton's old mobile phones by breaking them in half or hitting them with a hammer."
Het is vooral weinig geschreeuw waar ik me mee bezig hou en meer met het feit dat ze (=judicialwatch) niet geinteresseerd zijn in de HELE waarheid. Terwijl dat juist zo belangrijk is voor de waarheid.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:04 schreef dellipder het volgende:
[..]
Wat precies klopt er niet? Want het is vooral veel geschreeuw en weinig substantieels waarmee je je nu mee bezig houdt.
Laat ik het dan eens voor jou ontleden aan welke 'waarheid' wordt gerefereerd.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is vooral weinig geschreeuw waar ik me mee bezig hou en meer met het feit dat ze (=judicialwatch) niet geinteresseerd zijn in de HELE waarheid. Terwijl dat juist zo belangrijk is voor de waarheid.
Lijkt zich toe te spitsen zeg je zelf. Je ziet over het hoofd dat ze ook geselecteerd kunnen zijn op hun kwaliteiten/ ervaring ongeacht gedane donaties in het verleden en dat het best zo kan zijn dat er misschien weinig gekwalificeerde agenten zijn voor die job die donateurs van Trump zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:26 schreef dellipder het volgende:
Dus dit is de 'waarheid' van het team van Mueller, waarvan al eerder bekend was dat het overgrote deel Clinton of DNC donateurs zijn.
De 'waarheid' is dat uit alle 30k FBI-agenten de selectieprocedure zich lijkt toe te spitsen op vereiste banden met het Clinton syndicaat, terwijl de poule groot genoeg is voor Mueller om elke schijn van partijdigheid te kunnen vermijden.
Je bent bekend dat een aantal onderzoekers van deze zaak zijn afgehaald en een federale rechter zich heeft verschoond? Het gaat nu vooral over de vraag waarom in de eerste plaats juist deze personen zijn geselecteerd? Waarom geen rekening houdend met eventuele juridische implicaties van de geselecteerden?quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt zich toe te spitsen zeg je zelf. Je ziet over het hoofd dat ze ook geselecteerd kunnen zijn op hun kwaliteiten ongeacht gedane donaties in het verleden en dat het best zo kan zijn dat er misschien weinig gekwalificeerde agenten zijn voor die job die donateurs van Trump zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |