Zo krijg ik nog ¤ 30 van Mediamarkt terug, maar dat zal ook wel niet zo vlot gaan denk ik.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, staat zwart op wit. Ik zit er niet écht op te wachten, maar het is een aardig gebaar
Zelf in actie komen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo krijg ik nog ¤ 30 van Mediamarkt terug, maar dat zal ook wel niet zo vlot gaan denk ik.
Nee, ze gaven keurig aan dat het even kan duren, en er hangt ook hier geen leven vanaf.quote:
Nou fijn toch wel als je geld terugkrijgt als je het niet meer verwachtquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze gaven keurig aan dat het even kan duren, en er hangt ook hier geen leven vanaf.
Wie het kleine niet.....quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou fijn toch wel als je geld terugkrijgt als je het niet meer verwacht
strippoker ?quote:
is gedroogd grasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen auto meer... http://www.omroepflevolan(...)g-met-meerdere-bomenSjezus wat ziet dat ding eruit.... je zou bijna de conclusie "niet echt veilig, zo'n Ferrari" kunnen trekken als je de beelden zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder sommige kenmerken van het merk zou je niet meer herkennen wat voor auto het geweest zou zijn ...quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat ziet dat ding eruit.... je zou bijna de conclusie "niet echt veilig, zo'n Ferrari" kunnen trekken als je de beelden ziet
voor de meeste mensen is die ook niet veiligquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat ziet dat ding eruit.... je zou bijna de conclusie "niet echt veilig, zo'n Ferrari" kunnen trekken als je de beelden ziet
Nou, ik vind het best zorgwekkende beelden, dat er letterlijk niets van overblijft ook, dat verwacht ik van een Suzuki Alto, niet van een Ferrari.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
voor de meeste mensen is die ook niet veilig
0 inkopen gedaan, 1 verkoop.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:28 schreef crv het volgende:
3.7 miljard aan sint inkopen hoor ik net op televisie
Bij een populatie van 17 miljoen is dat meer dan 200¤ per inwoner .....
Hij reed iig te hard.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best zorgwekkende beelden, dat er letterlijk niets van overblijft ook, dat verwacht ik van een Suzuki Alto, niet van een Ferrari.
Maar goed, bestuurder eruit geslingerd.... zat hij niet in de gordel of is hij met stoel en al verderop in de berm beland?
Van de zotte idd.... maar goed, het verjaardagscadeau voor mijn jongste zal in de statistieken ook wel onder de sintinkopen gevallen zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:28 schreef crv het volgende:
Ik tel gewoon de Kerst erbij op en koop mezelf wat leuks...quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:28 schreef crv het volgende:
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valtquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de zotte idd.... maar goed, het verjaardagscadeau voor mijn jongste zal in de statistieken ook wel onder de sintinkopen gevallen zijn.
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valt
Ik heb niets december gerelateerd gekocht, alleen maar dingen die ik denk nodig te hebben en die ik anders in een andere maand ook gekocht zou hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valt
quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik woon op, echt 201 meter afstand van de Ah, en ik ben toch aan het kijken of ik mijn kerstboodschappen kan laten bezorgen thuis![]()
What a time to be alive
Niet uit luiheid hoorquote:
Dat is dan het enige voordeel ja.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet uit luiheid hoor![]()
Maar kerststress. Ik vergeet altijd, sowieso, boodschappen en nu kan ik op mijn dooie gemak boodschappen doen
Het enige voordeel dat ik nodig heb ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan het enige voordeel ja.
Lekker excuus.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet uit luiheid hoor![]()
Maar kerststress. Ik vergeet altijd, sowieso, boodschappen en nu kan ik op mijn dooie gemak boodschappen doen
De AH heeft toch ook zo'n kerstmaaltijd pakket?quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik woon op, echt 201 meter afstand van de Ah, en ik ben toch aan het kijken of ik mijn kerstboodschappen kan laten bezorgen thuis![]()
What a time to be alive
Gelukkig, gewoon doen waar je zin in hebt, hoe vreemd het ook lijkt, maar 201 meter zijn toch 201 meter.quote:
uquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
What a time to be alive
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
What a time to be alive
Ja ik zag zoietsquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De AH heeft toch ook zo'n kerstmaaltijd pakket?
Preciesquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig, gewoon doen waar je zin in hebt, hoe vreemd het ook lijkt, maar 201 meter zijn toch 201 meter.
Ik loop gewoon heen en weer en als ik iets vergeet ga ik nog een keer, da's goed voor me.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ook
No shamequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ook
Ik was er afgelopen maand weer even in de AH.. De 12.50 korting natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
No shame
[..]![]()
Je betaalt er ook voor dus![]()
Vomar trouwens, veel fijnere winkel dan de AH.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop gewoon heen en weer en als ik iets vergeet ga ik nog een keer, da's goed voor me.
¤12,50 korting?quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen maand weer even in de AH.. De 12.50 korting natuurlijk
Mooi, ik snap ook dat wanneer je druk bent je af en toe voor makkelijk kiest.quote:
Ach, is het in mijn geval ook, maar dat interesseert me nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ik snap ook dat wanneer je druk bent je af en toe voor makkelijk kiest.
Maar in mijn geval zou het idioot zijn als ik het liet brengen.
Houdt het leven spannondquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
En in principe loop ik graag door de Jumbo, je komt als je ergens langs loopt toch weer op ideeën.
Erger me alleen aan het feit dat ze steeds met de rommel slepen.
Kwam eergisteren daar, wil eieren pakken, zijn ze verdwenen, staat er ineens heel iets anders.
Dus ik vragen aan zo'n knulletje, hadden ze die eieren weer rijen verder om de hoek verplaatst.
Vond het eigenlijk raar want nu stonden ze niet gekoeld.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Houdt het leven spannond![]()
Mijn AH is viier jaar terug verbouwd en ik sta nog steeds ingesteld op de oude winkel
Hoeft toch ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk raar want nu stonden ze niet gekoeld.
Altijd handigquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik weer vergeten... is ook erg commercieel ... bv een rookworst meen ik me te herinneren
Tegenwoordig krijg je meestal een tegoedbon bij een goodie webshopquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het vroeger leuk een kerstpakket te krijgen, maar heb er al jaren geen meer gehad.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het vroeger leuk een kerstpakket te krijgen, maar heb er al jaren geen meer gehad.
Is nu wel op .. Maar het stelt niks voor.. ben toen 2 keer wezen shoppen, alles viel bijna onder het aanbod.. EN als single hoef ik niet zoveel in een keerquote:
Ja, ¤12,50 is wel zo op jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is nu wel op .. Maar het stelt niks voor.. ben toen 2 keer wezen shoppen, alles viel bijna onder het aanbod.. EN als single hoef ik niet zoveel in een keer
quote:
wij zijnder al klaar voorquote:
Arme kattenquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.instagram.com/p/BcUlKQDhKBK/
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.quote:
Dat is wat ik ook dacht toen ik de foto zag.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.
Beest op de foto kon wel een broertje/zusje van Pix & Iggy zijn.![]()
gelukkig nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Crv heeft dr kerstelf jurkje al aan?
Hey, hoi.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook dacht toen ik de foto zag.
En inderdaad, wat een onzin om je kat mee naar je werk te willen nemen.
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.
Beest op de foto kon wel een broertje/zusje van Pix & Iggy zijn.![]()
Die komt hier al een paar jaar niet meer, net wel een warm stukje amandelletter op maar dat was het Sinterklazigste wat ik had dit jaar.quote:
Als de kinderen groot zijn ben je meestal blij dat je er vanaf bent, na al die jaren.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komt hier al een paar jaar niet meer, net wel een warm stukje amandelletter op maar dat was het Sinterklazigste wat ik had dit jaar.
u vraagt wij zwaaienquote:
hij is niet geweestquote:
nog niet echt een stormlooptopic hè?quote:
Ik voelde me eerst een ontaarde moeder omdat ik blij was dat ik er af was, maar kwam er al snel achter dat ik niet de enige was.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de kinderen groot zijn ben je meestal blij dat je er vanaf bent, na al die jaren.
Genoeg mensen die nu nog Sinterklaas aan het vieren zijnquote:
Die jaren dat ze klein waren was het leuk, maar het is ook een keer goed.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me eerst een ontaarde moeder omdat ik blij was dat ik er af was, maar kwam er al snel achter dat ik niet de enige was.
Toen was het inderdaad nog leuk, in mijn familie waren heel veel kindjes die toen nog geloofden, een waar feest was het elk jaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jaren dat ze klein waren was het leuk, maar het is ook een keer goed.
jaquote:
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaasquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaas![]()
Kon net op tijd naar het toilet strompelen
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n pootquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaas![]()
Kon net op tijd naar het toilet strompelen
Zo'n poot is lastig bij alles.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n poot
nogal ja....quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n poot
heb ik je een mi bezorgd ?quote:
op het moment dat jij weer de baas wordt over de afstandsbedieningquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer stoppen ze hier eens met kijken naar dat politiek correcte Nickelodeon en die vreselijke nagesynchroniseerde programma's
Die frustraties van jouquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer stoppen ze hier eens met kijken naar dat politiek correcte Nickelodeon en die vreselijke nagesynchroniseerde programma's
hij hangt op het moment behoorlijk in de weg bij allesquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo'n poot is lastig bij alles.
Bijvoorbeeld met fietsen.![]()
waarom?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:19 schreef crv het volgende:
Is het niet een beetje zielig dat radio10 met zijn top4000
kopie top2000 van radio2 x 2quote:
klinkt lekker hazelnootnotenquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:43 schreef Voxs het volgende:
Allemaal kunstenaars willen 'friends' met mij worden. Dat vind ik grappig. En ik eet hazelnootkruidnoten. Daar hoort chocolademelk bij. Warme
Ze zijn best oke voor kruidnoten. Eigenlijk vind ik kruidnoten/pepernoten niet zo boeiend ..maar sinterklaas en dies en zulksquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt lekker hazelnootnoten
Ik heb dat bij LinkedIn. Heb voor een indisch bedrijf gewerkt en sinsdien wil half india metmijconnecten daar
die krijgen alemmaal een ignore hoorquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze zijn best oke voor kruidnoten. Eigenlijk vind ik kruidnoten/pepernoten niet zo boeiend ..maar sinterklaas en dies en zulks![]()
Dat zijn wel een heuleboel businesscontacts
hmm FB vind ik wel lastig, teveel van dat soort types in tijdlijn is vervelend. Met instagram ga ik selectief worden als ik ehm 200 volgers krijg ofzoquote:
zat bij LinkedIn ver over de 600quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm FB vind ik wel lastig, teveel van dat soort types in tijdlijn is vervelend. Met instagram ga ik selectief worden als ik ehm 200 volgers krijg ofzo
Ja, beter ook. Op een gegeven moment te druk met al dat gespuisquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
zat bij LinkedIn ver over de 600
Dat aantal heb ik fors teruggebracht en ben tegenwoordig erg selectief
maar hopen dat je warm water hebt danquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, beter ook. Op een gegeven moment te druk met al dat gespuis
koud, dus even douchen nu!
dat is zoquote:
Heet! En avondeten + koffie + warme choco viel niet al te goed dus douche was welkomquote:
Sneeuw dit weekend. Met mijn camera op padquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt binnenkort weer nog kouder
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, pakjes avond zit erop.
Kinderen blij, ik geen onzin kadootjes overgehouden aan het dobbelen.
Top avond!
enige onzin cadeau afgelopen zondag waar ik mee bleef zitten was een afwasborstelquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Top avond!
Mooi! Onzincadeautjes komen nogquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Top avond!
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige onzin cadeau afgelopen zondag waar ik mee bleef zitten was een afwasborstel
Ja, eerst zich kapot schrikken als er op de ramen gebonkt wordt, en dan bij elk kado nog enthousiaster zijn. En de verbazing als ik zeg dat ik niks gehoord hebt want ik zat op de "wc".quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zin in over paar jaar, zo tof. Misschien voor de ouders nog wel lekker dan voor die kleintjes
Ik moet donderdag echt aan de bakquote:
Hier hebben we een CD-rek wat al jaren de familie rondgaat. Van anderhalve meter hoog, van ijzer.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, eerst zich kapot schrikken als er op de ramen gebonkt wordt, en dan bij elk kado nog enthousiaster zijn. En de verbazing als ik zeg dat ik niks gehoord hebt want ik zat op de "wc".
En altijd eerst de grootste kadoos uitpakken ook
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier hebben we een CD-rek wat al jaren de familie rondgaat. Van anderhalve meter hoog, van ijzer.
had ik ook, uiteindelijk bij vuilnis gemiktquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier hebben we een CD-rek wat al jaren de familie rondgaat. Van anderhalve meter hoog, van ijzer.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Slaap fijn -Miauwquote:
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Zal wel laatste jaar zijn dat hij nog gelooft denk ik?
En ja, die grote cadeaus, kinderen zijn allemaal hetzelfde joh
Nog wat moois om naar te kijken https://www.facebook.com/wetransfer/videos/1683231325055656/quote:
Cadeautjes heb ik in huis. Rest voor die tijd geen tijd voorquote:
Bij ons altijd chocoladefondue setjequote:Op dinsdag 5 december 2017 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]!
Onzincadeau bij mij was een haarbeugel met poezenoortjes van kant( nichtje van negen had mij)
Heerlijke traditiesquote:
Prachtig!quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijke tradities![]()
Mijn vader speelde weer eens sint, net zoals vroeger op school en thuis. Maar nu voor de kleine nichtjes en neefjes. WasVolgens 3 jarige K. was het een hulpsint, want zijn mijter viel af!
Wow, mooi!quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog wat moois om naar te kijken https://www.facebook.com/wetransfer/videos/1683231325055656/
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Cadeautjes heb ik in huis. Rest voor die tijd geen tijd voor
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Fris gedoucht onder een dekentje hangen.
Moeten jullie iets opbiechten?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis na een lange vermoeiende dag chillen
En je surprise?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis na een lange vermoeiende dag chillen
Ik had een energielek eerder op de avond, kon zó in slaap vallen. Maar toch even douchen.quote:
Ja uhm, die hulp was toch niet zo behulpzaam met de surprise als ik dachtquote:
Jouw ritmequote:Op dinsdag 5 december 2017 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een energielek eerder op de avond, kon zó in slaap vallen. Maar toch even douchen.
En nu ben ik wakker
Uh-oh....quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja uhm, die hulp was toch niet zo behulpzaam met de surprise als ik dacht
Ik snap niets van die tafel en je navulling maar ik ben blij voor jouquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dag sinterklaasje
Ik kreeg een crème brulee brander. Omdat een tafel voor kadootjes leuk is bestond het uit twee delen: brander en navulling. Maar goed dat mijn broer inside information had en tipte dat de navulling die ik als eerste uitpakte misschien onderdeel was van een set van twee. Broer wist álles, van alle kadoos![]()
![]()
Laatste jaar met een gelovigeMaar volgens mij moeten er volgend jaar evengoed veel kadootjes worden gekocht want het door het hele huis zoeken en uitdelen en uitpakken vinden ze nog veel te leuk.
Heb ik ook altijd na douchen, daarom doe ik dat nooit voor slapen gaanquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een energielek eerder op de avond, kon zó in slaap vallen. Maar toch even douchen.
En nu ben ik wakker
Da's nie handig nie.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nu ben ik wakker
Ja maar denk binnenkort wel weer okquote:
Alleen na het sporten, want ieuw. Liever in de ochtend.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd na douchen, daarom doe ik dat nooit voor slapen gaan
Tenzij ik bij Rabbit ben geweest
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap niets van die tafel en je navulling maar ik ben blij voor jou![]()
Maarrrrr wel lekker fris en ontspannend én ik rook naar vissticks want spinaziequote:Op dinsdag 5 december 2017 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd na douchen, daarom doe ik dat nooit voor slapen gaan
Tenzij ik bij Rabbit ben geweest
Mister rooooorooorooolllllquote:
Bedankt....Sinterklaasje! Ik rook niet eensquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor = vol, dan wordt het tafeldeel hopelijk al logischer.Kadoos door het hele huis, gillende kinderen op alle etages, tafel was verzamelpunt.
En die bruleebrander had een navulling. Apart verpakt want twee kadootjes oogt beter dan eentje. Maar als je nietsvermoedend een spuitbus voor aanstekers uitpakt zonder context is dat een beetje verwarrend.
Nog nooit gedaan.. Is dat lekker of gaat het om iets anders?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik stink naar gourmet. Tweede keer in vijf dagen
Die verwarring is juist heerlijk en moet je stimulerenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor = vol, dan wordt het tafeldeel hopelijk al logischer.Kadoos door het hele huis, gillende kinderen op alle etages, tafel was verzamelpunt.
En die bruleebrander had een navulling. Apart verpakt want twee kadootjes oogt beter dan eentje. Maar als je nietsvermoedend een spuitbus voor aanstekers uitpakt zonder context is dat een beetje verwarrend.
Ik ben nogal een vieslelquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maarrrrr wel lekker fris en ontspannend én ik rook naar vissticks want spinazie![]()
Maar ook wakker dus
Ik kan 'm ook alleen maar op klank verder.quote:
Basislaag verplicht?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook alleen maar op klank verder.![]()
En ik wil mijn nagellak eraf slopen, maar dan moet er een nieuwe basislaag op en dan lig ik in de chemische meur. Fwp.
Wel als ik ze heel wil houden.quote:
Ik ging vanquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt....Sinterklaasje! Ik rook niet eens
Oh ik vind dat kneuterige heerlijk juistquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kwam er pas achter dat ik gourmetten niet meer zo leuk vind. Iedereen is maar met die pannetjes in de weer, vlees bakt na verloop van tijd als een malle.
Weinig tijd voor echt leuke gesprekken
Impressive.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ging vandoucheschuim
naar
Aanstekervloeistof
![]()
![]()
Maar hey, broer heeft zowat in zijn eentje voor ouders, kinderen, echtgenote en mij allemaal kleine kadoos bedacht en gekocht. Inclusief gedicht van 100 regels![]()
Ik kreeg ook nog partymix voor poezen
Oké, ik doe mee.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Die verwarring is juist heerlijk en moet je stimuleren
Ohhhh jij gaat zoo blij zijn als je volgende week vrijdag je pakket ontvangt
Nee maar ik welquote:
Ah wat lief van hemquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ging vandoucheschuim
naar
Aanstekervloeistof
![]()
![]()
Maar hey, broer heeft zowat in zijn eentje voor ouders, kinderen, echtgenote en mij allemaal kleine kadoos bedacht en gekocht. Inclusief gedicht van 100 regels![]()
Zaten daar ook bamihapjes tussen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oké, ik doe mee.![]()
VOLGENDE WEEK VRIJDAG!?!?![]()
PANIEKKEKKKKKKK!!?!?!
Ja maar iedereen zit alleen maar in die pannetjes te loeren of ‘kun je dit en dat doorgeven?’quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik vind dat kneuterige heerlijk juist
Ik douche eigenlijk alleen als ik ook mijn haar wil wassen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar ik wel![]()
Als ik meur denk ik 9 van de 10 keer 'morgenochtend maar douchen'
En heel goede gesprekkenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik vind dat kneuterige heerlijk juist
Dat ome Gerry 'toevallig' steeds je tiet aanraakt als hij de 'kruidenboter' moet hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zit alleen maar in die pannetjes te loeren of ‘kun je dit en dat doorgeven?’
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar ik wel![]()
Als ik meur denk ik 9 van de 10 keer 'morgenochtend maar douchen'
Goede gesprekken zijn overratedquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En heel goede gesprekken![]()
‘Geef me ... eens door’
‘Waar staat de...? ‘
‘Kun je me de... aangeven?’
‘De ... is op!’
‘Wie wil er nog wat...?’
Topshow.
Of de, steeds opnieuw: "Is dit zo gaar?".quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zit alleen maar in die pannetjes te loeren of ‘kun je dit en dat doorgeven?’
Dat ook jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik douche eigenlijk alleen als ik ook mijn haar wil wassen.
Nooooit in het midden gaan zitten. Dan blijf je voor iedereen bakken en dingen doorgevenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ome Gerry 'toevallig' steeds je tiet aanraakt als hij de 'kruidenboter' moet hebben
#metooquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ome Gerry 'toevallig' steeds je tiet aanraakt als hij de 'kruidenboter' moet hebben
Dit jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En heel goede gesprekken![]()
‘Geef me ... eens door’
‘Waar staat de...? ‘
‘Kun je me de... aangeven?’
‘De ... is op!’
‘Wie wil er nog wat...?’
Topshow.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik stink naar gourmet. Tweede keer in vijf dagen
Ik zit meestal naast mijn broer 😬quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn pakket is al onderweg. Ik kan er niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef Molo het volgende:
Maar iedereen heeft de cadeautjes in huis en de lijstjes en vragen compleet ingevuld en beantwoord?
Ik kreeg een pats tegen mijn tet gisteren. Wild zwaaiende Joop was aan het zwaaien.quote:
Tegenwoordig zorgen de middenmensen dat de grillplaat vol ligt met vleesch en gillen van tijd tot tijd dat er wat gaar is. Soms bemoeien buitenmensen zich ermee en worden arme vleesjes tien keer in een minuut rondgedraaid, stukgebakken of juist rauw geserveerd.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder vindt gourmetten heel leuk.maar vergeet altijd dat ze geen geduld heeft.
Staat alles op tafel, heeft ze twee stukjes vlees geduldig gebakken en dan gooit ze gefrustreerd alles maar op die plaat en gaat in efficiënte door bak modus omdat het anders te lang duurt
Ik zie mijn gluurman alweer staan met pakket, vragend 'zit er iets leuks in'?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn pakket is al onderweg. Ik kan er niks meer aan doen.
Uhuquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn pakket is al onderweg. Ik kan er niks meer aan doen.
Zijn ze nou nog niet dood?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie mijn gluurman alweer staan met pakket, vragend 'zit er iets leuks in'?
Twaalf dildo's dit dat
Shit, andere doos zoekenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Twaalf dildo's dit dat
Gezelligquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder vindt gourmetten heel leuk.maar vergeet altijd dat ze geen geduld heeft.
Staat alles op tafel, heeft ze twee stukjes vlees geduldig gebakken en dan gooit ze gefrustreerd alles maar op die plaat en gaat in efficiënte door bak modus omdat het anders te lang duurt
Wilde Joopquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg een pats tegen mijn tet gisteren. Wild zwaaiende Joop was aan het zwaaien.
Mijn moeder vindt pannetjes dus te lang duren en flikkert die dan eraf onder het mom efficiëntquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tegenwoordig zorgen de middenmensen dat de grillplaat vol ligt met vleesch en gillen van tijd tot tijd dat er wat gaar is. Soms bemoeien buitenmensen zich ermee en worden arme vleesjes tien keer in een minuut rondgedraaid, stukgebakken of juist rauw geserveerd.
De pannetjes zijn individueel, die bewaak je zelf.
Ik verdenk mezelf ervan dat ik on de nieuwe Molo of the Dead speel en zij mijn zombieburen zijnquote:
Dat hoeft ie zich niet af te vragen, at is duidelijk zichtbaar.... aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Twaalf dildo's dit dat
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat hoeft ie zich niet af te vragen, at is duidelijk zichtbaar.... aan de buitenkant.
Massagestaven voor het gezichtquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat hoeft ie zich niet af te vragen, at is duidelijk zichtbaar.... aan de buitenkant.
Binnenkant wang massage was het toch? Goed tegen rimpels of zo.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Massagestaven voor het gezicht![]()
Wehkampgids1986.
Ze bakt vast nooit omeletjes.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt pannetjes dus te lang duren en flikkert die dan eraf onder het mom efficiënt
Pehehe.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk mezelf ervan dat ik on de nieuwe Molo of the Dead speel en zij mijn zombieburen zijn
Ik dacht buitenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Binnenkant wang massage was het toch? Goed tegen rimpels of zo.
Ik las vibratiequote:
Die stoot steeds tegen je tiet?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze bakt vast nooit omeletjes.
Maar gezichtsmassagequote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las vibratie
*oog uitspoelen gaat*
Wil je die vuiligheid nooit meer posten
Kan het me voorstellen, zeker als je gevulde omeletten wil.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Volgens mij vroeger één keer gedaan. Conclusie: teveel gedoe
Nee toch?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
En een grammaticale fout![]()
Echt, smerigheid
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, zeker als je gevulde omeletten wil.![]()
Eerst gehakt of groenten aanbakken. Eitje erop, op grillplaat laten bakken. En naar onderen verhuizen voor optimale fluffigheid![]()
Gedoe!
Denk dat ik daarom dacht vroeger dat je zwanger kon raken van die dingenquote:
Hoeveel mensen zouden hun ontspannen momentje in de leunstoel voor het raam hebben gevierd?quote:
Ieww nee!quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die stoot steeds tegen je tiet?
‘Benodigt’quote:
Bawwwquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk dat ik daarom dacht vroeger dat je zwanger kon raken van die dingen
Ik dacht idd Vlaamsquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Benodigt’
Enige excuus kan zijn dat het een belgje is.
Waarschijnlijk geen één. Ontspannen doe je toch het best in de slaapkamer met de deur op slot, gordijnen dicht en de hoorn van de haak. 1986.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden hun ontspannen momentje in de leunstoel voor het raam hebben gevierd?
Dat is eigenlijk nog best handigquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
Deze wil ik voor op mijn werk![]()
[ afbeelding ]
die monitorquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog best handig
en dat voor een vrouwquote:
Maar alleen je gezicht kan toch prima in de kamer?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen één. Ontspannen doe je toch het best in de slaapkamer met de deur op slot, gordijnen dicht en de hoorn van de haak. 1986.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie kleine Cat dit ook vragen. 1986quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar alleen je gezicht kan toch prima in de kamer?
Zeg 1983 en ik wist een kamer vol visite toen precies te vertellen hoe vaak mijn ouders seks hadden gehad.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie kleine Cat dit ook vragen. 1986
Trustquote:
Neeeeequote:Op dinsdag 5 december 2017 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg 1983 en ik wist een kamer vol visite toen precies te vertellen hoe vaak mijn ouders seks hadden gehad.
Ik voelde me heel volwassen toen.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik voelde me heel volwassen toen.Met de grote mensen meepraten.
En iedereen lachte me uit![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik voelde me heel volwassen toen.Met de grote mensen meepraten.
En iedereen lachte me uit![]()
Ook nogquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
En op tijd naar bed zeker ook nog
Awquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook nogIn mijn eentje
Wel met knuffelbeest
Ik zit in de bank enquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik de enige die nog niet in bed lig?![]()
Al ligt de bank ook wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit in de bank enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Bank, check.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik de enige die nog niet in bed lig?![]()
Al ligt de bank ook wel lekker
Ik blijf nog even hier chillen. Ben nog niet moe genoeg om naar bed te gaan en ik heb een lichtelijk snurkend wezentje tegen me aan liggen die ik niet wakker wil makenquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bank, check.
Nog even, dan wel echt bedtijd.
D'aww.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hier chillen. Ben nog niet moe genoeg om naar bed te gaan en ik heb een lichtelijk snurkend wezentje tegen me aan liggen die ik niet wakker wil maken
je date?quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hier chillen. Ben nog niet moe genoeg om naar bed te gaan en ik heb een lichtelijk snurkend wezentje tegen me aan liggen die ik niet wakker wil maken
Sporten in de avond is heerlijk om je lekker moe te makenquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
D'aww.
Nog een afleveringetje Trigun, dan bed. Sporten maakt altijd heerlijk moe.
quote:
handigquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Moet morgen weer werken en zij woont een stukje dichterbij dus lekker uitslapen morgen
Als ik van mevrouw verander moeten er natuurlijk wel wat voordelen bij zijnquote:
moet ik toch ook eens overwegenquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik van mevrouw verander moeten er natuurlijk wel wat voordelen bij zijn
de hondquote:
ga idd zo platquote:
quote:
Zeker een aanrader. Nieuwe spanningen doen een man goed en wie weet kun je nog een paar dingetjes bij lerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |