Houdt het leven spannondquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
En in principe loop ik graag door de Jumbo, je komt als je ergens langs loopt toch weer op ideeën.
Erger me alleen aan het feit dat ze steeds met de rommel slepen.
Kwam eergisteren daar, wil eieren pakken, zijn ze verdwenen, staat er ineens heel iets anders.
Dus ik vragen aan zo'n knulletje, hadden ze die eieren weer rijen verder om de hoek verplaatst.
Vond het eigenlijk raar want nu stonden ze niet gekoeld.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Houdt het leven spannond![]()
Mijn AH is viier jaar terug verbouwd en ik sta nog steeds ingesteld op de oude winkel
Hoeft toch ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk raar want nu stonden ze niet gekoeld.
Altijd handigquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik weer vergeten... is ook erg commercieel ... bv een rookworst meen ik me te herinneren
Tegenwoordig krijg je meestal een tegoedbon bij een goodie webshopquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het vroeger leuk een kerstpakket te krijgen, maar heb er al jaren geen meer gehad.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het vroeger leuk een kerstpakket te krijgen, maar heb er al jaren geen meer gehad.
Is nu wel op .. Maar het stelt niks voor.. ben toen 2 keer wezen shoppen, alles viel bijna onder het aanbod.. EN als single hoef ik niet zoveel in een keerquote:
Ja, ¤12,50 is wel zo op jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is nu wel op .. Maar het stelt niks voor.. ben toen 2 keer wezen shoppen, alles viel bijna onder het aanbod.. EN als single hoef ik niet zoveel in een keer
quote:
wij zijnder al klaar voorquote:
Arme kattenquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.instagram.com/p/BcUlKQDhKBK/
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.quote:
Dat is wat ik ook dacht toen ik de foto zag.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.
Beest op de foto kon wel een broertje/zusje van Pix & Iggy zijn.![]()
gelukkig nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Crv heeft dr kerstelf jurkje al aan?
Hey, hoi.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook dacht toen ik de foto zag.
En inderdaad, wat een onzin om je kat mee naar je werk te willen nemen.
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.
Beest op de foto kon wel een broertje/zusje van Pix & Iggy zijn.![]()
Die komt hier al een paar jaar niet meer, net wel een warm stukje amandelletter op maar dat was het Sinterklazigste wat ik had dit jaar.quote:
Als de kinderen groot zijn ben je meestal blij dat je er vanaf bent, na al die jaren.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komt hier al een paar jaar niet meer, net wel een warm stukje amandelletter op maar dat was het Sinterklazigste wat ik had dit jaar.
u vraagt wij zwaaienquote:
hij is niet geweestquote:
nog niet echt een stormlooptopic hč?quote:
Ik voelde me eerst een ontaarde moeder omdat ik blij was dat ik er af was, maar kwam er al snel achter dat ik niet de enige was.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de kinderen groot zijn ben je meestal blij dat je er vanaf bent, na al die jaren.
Genoeg mensen die nu nog Sinterklaas aan het vieren zijnquote:
Die jaren dat ze klein waren was het leuk, maar het is ook een keer goed.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me eerst een ontaarde moeder omdat ik blij was dat ik er af was, maar kwam er al snel achter dat ik niet de enige was.
Toen was het inderdaad nog leuk, in mijn familie waren heel veel kindjes die toen nog geloofden, een waar feest was het elk jaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jaren dat ze klein waren was het leuk, maar het is ook een keer goed.
jaquote:
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaasquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaas![]()
Kon net op tijd naar het toilet strompelen
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n pootquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaas![]()
Kon net op tijd naar het toilet strompelen
Zo'n poot is lastig bij alles.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n poot
nogal ja....quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n poot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |