Zo krijg ik nog ¤ 30 van Mediamarkt terug, maar dat zal ook wel niet zo vlot gaan denk ik.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, staat zwart op wit. Ik zit er niet écht op te wachten, maar het is een aardig gebaar
Zelf in actie komen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo krijg ik nog ¤ 30 van Mediamarkt terug, maar dat zal ook wel niet zo vlot gaan denk ik.
Nee, ze gaven keurig aan dat het even kan duren, en er hangt ook hier geen leven vanaf.quote:
Nou fijn toch wel als je geld terugkrijgt als je het niet meer verwachtquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze gaven keurig aan dat het even kan duren, en er hangt ook hier geen leven vanaf.
Wie het kleine niet.....quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou fijn toch wel als je geld terugkrijgt als je het niet meer verwacht
strippoker ?quote:
is gedroogd grasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen auto meer... http://www.omroepflevolan(...)g-met-meerdere-bomenSjezus wat ziet dat ding eruit.... je zou bijna de conclusie "niet echt veilig, zo'n Ferrari" kunnen trekken als je de beelden zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder sommige kenmerken van het merk zou je niet meer herkennen wat voor auto het geweest zou zijn ...quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat ziet dat ding eruit.... je zou bijna de conclusie "niet echt veilig, zo'n Ferrari" kunnen trekken als je de beelden ziet
voor de meeste mensen is die ook niet veiligquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat ziet dat ding eruit.... je zou bijna de conclusie "niet echt veilig, zo'n Ferrari" kunnen trekken als je de beelden ziet
Nou, ik vind het best zorgwekkende beelden, dat er letterlijk niets van overblijft ook, dat verwacht ik van een Suzuki Alto, niet van een Ferrari.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
voor de meeste mensen is die ook niet veilig
0 inkopen gedaan, 1 verkoop.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:28 schreef crv het volgende:
3.7 miljard aan sint inkopen hoor ik net op televisie
Bij een populatie van 17 miljoen is dat meer dan 200¤ per inwoner .....
Hij reed iig te hard.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best zorgwekkende beelden, dat er letterlijk niets van overblijft ook, dat verwacht ik van een Suzuki Alto, niet van een Ferrari.
Maar goed, bestuurder eruit geslingerd.... zat hij niet in de gordel of is hij met stoel en al verderop in de berm beland?
Van de zotte idd.... maar goed, het verjaardagscadeau voor mijn jongste zal in de statistieken ook wel onder de sintinkopen gevallen zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:28 schreef crv het volgende:
Ik tel gewoon de Kerst erbij op en koop mezelf wat leuks...quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:28 schreef crv het volgende:
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valtquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de zotte idd.... maar goed, het verjaardagscadeau voor mijn jongste zal in de statistieken ook wel onder de sintinkopen gevallen zijn.
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valt
Ik heb niets december gerelateerd gekocht, alleen maar dingen die ik denk nodig te hebben en die ik anders in een andere maand ook gekocht zou hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valt
quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik woon op, echt 201 meter afstand van de Ah, en ik ben toch aan het kijken of ik mijn kerstboodschappen kan laten bezorgen thuis![]()
What a time to be alive
Niet uit luiheid hoorquote:
Dat is dan het enige voordeel ja.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet uit luiheid hoor![]()
Maar kerststress. Ik vergeet altijd, sowieso, boodschappen en nu kan ik op mijn dooie gemak boodschappen doen
Het enige voordeel dat ik nodig heb ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan het enige voordeel ja.
Lekker excuus.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet uit luiheid hoor![]()
Maar kerststress. Ik vergeet altijd, sowieso, boodschappen en nu kan ik op mijn dooie gemak boodschappen doen
De AH heeft toch ook zo'n kerstmaaltijd pakket?quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik woon op, echt 201 meter afstand van de Ah, en ik ben toch aan het kijken of ik mijn kerstboodschappen kan laten bezorgen thuis![]()
What a time to be alive
Gelukkig, gewoon doen waar je zin in hebt, hoe vreemd het ook lijkt, maar 201 meter zijn toch 201 meter.quote:
uquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
What a time to be alive
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
What a time to be alive
Ja ik zag zoietsquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De AH heeft toch ook zo'n kerstmaaltijd pakket?
Preciesquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig, gewoon doen waar je zin in hebt, hoe vreemd het ook lijkt, maar 201 meter zijn toch 201 meter.
Ik loop gewoon heen en weer en als ik iets vergeet ga ik nog een keer, da's goed voor me.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ook
No shamequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ook
Ik was er afgelopen maand weer even in de AH.. De 12.50 korting natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
No shame
[..]![]()
Je betaalt er ook voor dus![]()
Vomar trouwens, veel fijnere winkel dan de AH.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop gewoon heen en weer en als ik iets vergeet ga ik nog een keer, da's goed voor me.
¤12,50 korting?quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen maand weer even in de AH.. De 12.50 korting natuurlijk
Mooi, ik snap ook dat wanneer je druk bent je af en toe voor makkelijk kiest.quote:
Ach, is het in mijn geval ook, maar dat interesseert me nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ik snap ook dat wanneer je druk bent je af en toe voor makkelijk kiest.
Maar in mijn geval zou het idioot zijn als ik het liet brengen.
Houdt het leven spannondquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
En in principe loop ik graag door de Jumbo, je komt als je ergens langs loopt toch weer op ideeën.
Erger me alleen aan het feit dat ze steeds met de rommel slepen.
Kwam eergisteren daar, wil eieren pakken, zijn ze verdwenen, staat er ineens heel iets anders.
Dus ik vragen aan zo'n knulletje, hadden ze die eieren weer rijen verder om de hoek verplaatst.
Vond het eigenlijk raar want nu stonden ze niet gekoeld.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Houdt het leven spannond![]()
Mijn AH is viier jaar terug verbouwd en ik sta nog steeds ingesteld op de oude winkel
Hoeft toch ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk raar want nu stonden ze niet gekoeld.
Altijd handigquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik weer vergeten... is ook erg commercieel ... bv een rookworst meen ik me te herinneren
Tegenwoordig krijg je meestal een tegoedbon bij een goodie webshopquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het vroeger leuk een kerstpakket te krijgen, maar heb er al jaren geen meer gehad.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het vroeger leuk een kerstpakket te krijgen, maar heb er al jaren geen meer gehad.
Is nu wel op .. Maar het stelt niks voor.. ben toen 2 keer wezen shoppen, alles viel bijna onder het aanbod.. EN als single hoef ik niet zoveel in een keerquote:
Ja, ¤12,50 is wel zo op jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is nu wel op .. Maar het stelt niks voor.. ben toen 2 keer wezen shoppen, alles viel bijna onder het aanbod.. EN als single hoef ik niet zoveel in een keer
quote:
wij zijnder al klaar voorquote:
Arme kattenquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.instagram.com/p/BcUlKQDhKBK/
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.quote:
Dat is wat ik ook dacht toen ik de foto zag.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.
Beest op de foto kon wel een broertje/zusje van Pix & Iggy zijn.![]()
gelukkig nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Crv heeft dr kerstelf jurkje al aan?
Hey, hoi.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook dacht toen ik de foto zag.
En inderdaad, wat een onzin om je kat mee naar je werk te willen nemen.
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zouden dat ook niet prettig vinden.
Beest op de foto kon wel een broertje/zusje van Pix & Iggy zijn.![]()
Die komt hier al een paar jaar niet meer, net wel een warm stukje amandelletter op maar dat was het Sinterklazigste wat ik had dit jaar.quote:
Als de kinderen groot zijn ben je meestal blij dat je er vanaf bent, na al die jaren.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komt hier al een paar jaar niet meer, net wel een warm stukje amandelletter op maar dat was het Sinterklazigste wat ik had dit jaar.
u vraagt wij zwaaienquote:
hij is niet geweestquote:
nog niet echt een stormlooptopic hè?quote:
Ik voelde me eerst een ontaarde moeder omdat ik blij was dat ik er af was, maar kwam er al snel achter dat ik niet de enige was.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de kinderen groot zijn ben je meestal blij dat je er vanaf bent, na al die jaren.
Genoeg mensen die nu nog Sinterklaas aan het vieren zijnquote:
Die jaren dat ze klein waren was het leuk, maar het is ook een keer goed.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me eerst een ontaarde moeder omdat ik blij was dat ik er af was, maar kwam er al snel achter dat ik niet de enige was.
Toen was het inderdaad nog leuk, in mijn familie waren heel veel kindjes die toen nog geloofden, een waar feest was het elk jaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jaren dat ze klein waren was het leuk, maar het is ook een keer goed.
jaquote:
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaasquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaas![]()
Kon net op tijd naar het toilet strompelen
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n pootquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
heb denk ik de schijterij gekregen van sinterklaas![]()
Kon net op tijd naar het toilet strompelen
Zo'n poot is lastig bij alles.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n poot
nogal ja....quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lastig als je hoge nood hebt met zo'n poot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |