Jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valt
Ik heb niets december gerelateerd gekocht, alleen maar dingen die ik denk nodig te hebben en die ik anders in een andere maand ook gekocht zou hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ze alles wat verkocht is onder het kopje “sint” inkopen valt
quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik woon op, echt 201 meter afstand van de Ah, en ik ben toch aan het kijken of ik mijn kerstboodschappen kan laten bezorgen thuis![]()
What a time to be alive
Niet uit luiheid hoorquote:
Dat is dan het enige voordeel ja.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet uit luiheid hoor![]()
Maar kerststress. Ik vergeet altijd, sowieso, boodschappen en nu kan ik op mijn dooie gemak boodschappen doen
Het enige voordeel dat ik nodig heb ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan het enige voordeel ja.
Lekker excuus.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet uit luiheid hoor![]()
Maar kerststress. Ik vergeet altijd, sowieso, boodschappen en nu kan ik op mijn dooie gemak boodschappen doen
De AH heeft toch ook zo'n kerstmaaltijd pakket?quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik woon op, echt 201 meter afstand van de Ah, en ik ben toch aan het kijken of ik mijn kerstboodschappen kan laten bezorgen thuis![]()
What a time to be alive
Gelukkig, gewoon doen waar je zin in hebt, hoe vreemd het ook lijkt, maar 201 meter zijn toch 201 meter.quote:
uquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
What a time to be alive
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
What a time to be alive
Ja ik zag zoietsquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De AH heeft toch ook zo'n kerstmaaltijd pakket?
Preciesquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig, gewoon doen waar je zin in hebt, hoe vreemd het ook lijkt, maar 201 meter zijn toch 201 meter.
Ik loop gewoon heen en weer en als ik iets vergeet ga ik nog een keer, da's goed voor me.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ook
No shamequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn AH op 228.. Maar op 137 heb ik de Vomar, die bezorgen ook
Ik was er afgelopen maand weer even in de AH.. De 12.50 korting natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
No shame
[..]![]()
Je betaalt er ook voor dus![]()
Vomar trouwens, veel fijnere winkel dan de AH.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop gewoon heen en weer en als ik iets vergeet ga ik nog een keer, da's goed voor me.
¤12,50 korting?quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen maand weer even in de AH.. De 12.50 korting natuurlijk
Mooi, ik snap ook dat wanneer je druk bent je af en toe voor makkelijk kiest.quote:
Ach, is het in mijn geval ook, maar dat interesseert me nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, ik snap ook dat wanneer je druk bent je af en toe voor makkelijk kiest.
Maar in mijn geval zou het idioot zijn als ik het liet brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |