enige onzin cadeau afgelopen zondag waar ik mee bleef zitten was een afwasborstelquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, pakjes avond zit erop.
Kinderen blij, ik geen onzin kadootjes overgehouden aan het dobbelen.
Top avond!
Mooi! Onzincadeautjes komen nogquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, pakjes avond zit erop.
Kinderen blij, ik geen onzin kadootjes overgehouden aan het dobbelen.
Top avond!
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige onzin cadeau afgelopen zondag waar ik mee bleef zitten was een afwasborstel
Ja, eerst zich kapot schrikken als er op de ramen gebonkt wordt, en dan bij elk kado nog enthousiaster zijn. En de verbazing als ik zeg dat ik niks gehoord hebt want ik zat op de "wc".quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zin in over paar jaar, zo tof. Misschien voor de ouders nog wel lekker dan voor die kleintjes
Ik moet donderdag echt aan de bakquote:
Hier hebben we een CD-rek wat al jaren de familie rondgaat. Van anderhalve meter hoog, van ijzer.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, eerst zich kapot schrikken als er op de ramen gebonkt wordt, en dan bij elk kado nog enthousiaster zijn. En de verbazing als ik zeg dat ik niks gehoord hebt want ik zat op de "wc".
En altijd eerst de grootste kadoos uitpakken ook
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier hebben we een CD-rek wat al jaren de familie rondgaat. Van anderhalve meter hoog, van ijzer.
had ik ook, uiteindelijk bij vuilnis gemiktquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier hebben we een CD-rek wat al jaren de familie rondgaat. Van anderhalve meter hoog, van ijzer.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Slaap fijn -Miauwquote:
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Zal wel laatste jaar zijn dat hij nog gelooft denk ik?
En ja, die grote cadeaus, kinderen zijn allemaal hetzelfde joh
Nog wat moois om naar te kijken https://www.facebook.com/wetransfer/videos/1683231325055656/quote:
Cadeautjes heb ik in huis. Rest voor die tijd geen tijd voorquote:
Bij ons altijd chocoladefondue setjequote:Op dinsdag 5 december 2017 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]!
Onzincadeau bij mij was een haarbeugel met poezenoortjes van kant( nichtje van negen had mij)
Heerlijke traditiesquote:
Prachtig!quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijke tradities![]()
Mijn vader speelde weer eens sint, net zoals vroeger op school en thuis. Maar nu voor de kleine nichtjes en neefjes. WasVolgens 3 jarige K. was het een hulpsint, want zijn mijter viel af!
Wow, mooi!quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog wat moois om naar te kijken https://www.facebook.com/wetransfer/videos/1683231325055656/
quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Cadeautjes heb ik in huis. Rest voor die tijd geen tijd voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |