Die verwarring is juist heerlijk en moet je stimulerenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor = vol, dan wordt het tafeldeel hopelijk al logischer.Kadoos door het hele huis, gillende kinderen op alle etages, tafel was verzamelpunt.
En die bruleebrander had een navulling. Apart verpakt want twee kadootjes oogt beter dan eentje. Maar als je nietsvermoedend een spuitbus voor aanstekers uitpakt zonder context is dat een beetje verwarrend.
Ik ben nogal een vieslelquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maarrrrr wel lekker fris en ontspannend én ik rook naar vissticks want spinazie![]()
Maar ook wakker dus
Ik kan 'm ook alleen maar op klank verder.quote:
Basislaag verplicht?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook alleen maar op klank verder.![]()
En ik wil mijn nagellak eraf slopen, maar dan moet er een nieuwe basislaag op en dan lig ik in de chemische meur. Fwp.
Wel als ik ze heel wil houden.quote:
Ik ging vanquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt....Sinterklaasje! Ik rook niet eens
Oh ik vind dat kneuterige heerlijk juistquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kwam er pas achter dat ik gourmetten niet meer zo leuk vind. Iedereen is maar met die pannetjes in de weer, vlees bakt na verloop van tijd als een malle.
Weinig tijd voor echt leuke gesprekken
Impressive.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ging vandoucheschuim
naar
Aanstekervloeistof
![]()
![]()
Maar hey, broer heeft zowat in zijn eentje voor ouders, kinderen, echtgenote en mij allemaal kleine kadoos bedacht en gekocht. Inclusief gedicht van 100 regels![]()
Ik kreeg ook nog partymix voor poezen
Oké, ik doe mee.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Die verwarring is juist heerlijk en moet je stimuleren
Ohhhh jij gaat zoo blij zijn als je volgende week vrijdag je pakket ontvangt
Nee maar ik welquote:
Ah wat lief van hemquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ging vandoucheschuim
naar
Aanstekervloeistof
![]()
![]()
Maar hey, broer heeft zowat in zijn eentje voor ouders, kinderen, echtgenote en mij allemaal kleine kadoos bedacht en gekocht. Inclusief gedicht van 100 regels![]()
Zaten daar ook bamihapjes tussen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oké, ik doe mee.![]()
VOLGENDE WEEK VRIJDAG!?!?![]()
PANIEKKEKKKKKKK!!?!?!
Ja maar iedereen zit alleen maar in die pannetjes te loeren of ‘kun je dit en dat doorgeven?’quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik vind dat kneuterige heerlijk juist
Ik douche eigenlijk alleen als ik ook mijn haar wil wassen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar ik wel![]()
Als ik meur denk ik 9 van de 10 keer 'morgenochtend maar douchen'
En heel goede gesprekkenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik vind dat kneuterige heerlijk juist
Dat ome Gerry 'toevallig' steeds je tiet aanraakt als hij de 'kruidenboter' moet hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zit alleen maar in die pannetjes te loeren of ‘kun je dit en dat doorgeven?’
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar ik wel![]()
Als ik meur denk ik 9 van de 10 keer 'morgenochtend maar douchen'
Goede gesprekken zijn overratedquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En heel goede gesprekken![]()
‘Geef me ... eens door’
‘Waar staat de...? ‘
‘Kun je me de... aangeven?’
‘De ... is op!’
‘Wie wil er nog wat...?’
Topshow.
Of de, steeds opnieuw: "Is dit zo gaar?".quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zit alleen maar in die pannetjes te loeren of ‘kun je dit en dat doorgeven?’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |