Dat ook jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik douche eigenlijk alleen als ik ook mijn haar wil wassen.
Nooooit in het midden gaan zitten. Dan blijf je voor iedereen bakken en dingen doorgevenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ome Gerry 'toevallig' steeds je tiet aanraakt als hij de 'kruidenboter' moet hebben
#metooquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ome Gerry 'toevallig' steeds je tiet aanraakt als hij de 'kruidenboter' moet hebben
Dit jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En heel goede gesprekken![]()
‘Geef me ... eens door’
‘Waar staat de...? ‘
‘Kun je me de... aangeven?’
‘De ... is op!’
‘Wie wil er nog wat...?’
Topshow.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik stink naar gourmet. Tweede keer in vijf dagen
Ik zit meestal naast mijn broer 😬quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn pakket is al onderweg. Ik kan er niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef Molo het volgende:
Maar iedereen heeft de cadeautjes in huis en de lijstjes en vragen compleet ingevuld en beantwoord?
Ik kreeg een pats tegen mijn tet gisteren. Wild zwaaiende Joop was aan het zwaaien.quote:
Tegenwoordig zorgen de middenmensen dat de grillplaat vol ligt met vleesch en gillen van tijd tot tijd dat er wat gaar is. Soms bemoeien buitenmensen zich ermee en worden arme vleesjes tien keer in een minuut rondgedraaid, stukgebakken of juist rauw geserveerd.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder vindt gourmetten heel leuk.maar vergeet altijd dat ze geen geduld heeft.
Staat alles op tafel, heeft ze twee stukjes vlees geduldig gebakken en dan gooit ze gefrustreerd alles maar op die plaat en gaat in efficiënte door bak modus omdat het anders te lang duurt
Ik zie mijn gluurman alweer staan met pakket, vragend 'zit er iets leuks in'?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn pakket is al onderweg. Ik kan er niks meer aan doen.
Uhuquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn pakket is al onderweg. Ik kan er niks meer aan doen.
Zijn ze nou nog niet dood?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie mijn gluurman alweer staan met pakket, vragend 'zit er iets leuks in'?
Twaalf dildo's dit dat
Shit, andere doos zoekenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Twaalf dildo's dit dat
Gezelligquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder vindt gourmetten heel leuk.maar vergeet altijd dat ze geen geduld heeft.
Staat alles op tafel, heeft ze twee stukjes vlees geduldig gebakken en dan gooit ze gefrustreerd alles maar op die plaat en gaat in efficiënte door bak modus omdat het anders te lang duurt
Wilde Joopquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg een pats tegen mijn tet gisteren. Wild zwaaiende Joop was aan het zwaaien.
Mijn moeder vindt pannetjes dus te lang duren en flikkert die dan eraf onder het mom efficiëntquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tegenwoordig zorgen de middenmensen dat de grillplaat vol ligt met vleesch en gillen van tijd tot tijd dat er wat gaar is. Soms bemoeien buitenmensen zich ermee en worden arme vleesjes tien keer in een minuut rondgedraaid, stukgebakken of juist rauw geserveerd.
De pannetjes zijn individueel, die bewaak je zelf.
Ik verdenk mezelf ervan dat ik on de nieuwe Molo of the Dead speel en zij mijn zombieburen zijnquote:
Dat hoeft ie zich niet af te vragen, at is duidelijk zichtbaar.... aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Twaalf dildo's dit dat
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat hoeft ie zich niet af te vragen, at is duidelijk zichtbaar.... aan de buitenkant.
Massagestaven voor het gezichtquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat hoeft ie zich niet af te vragen, at is duidelijk zichtbaar.... aan de buitenkant.
Binnenkant wang massage was het toch? Goed tegen rimpels of zo.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Massagestaven voor het gezicht![]()
Wehkampgids1986.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |