Awquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook nogIn mijn eentje
Wel met knuffelbeest
Ik zit in de bank enquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik de enige die nog niet in bed lig?![]()
Al ligt de bank ook wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit in de bank enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Bank, check.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik de enige die nog niet in bed lig?![]()
Al ligt de bank ook wel lekker
Ik blijf nog even hier chillen. Ben nog niet moe genoeg om naar bed te gaan en ik heb een lichtelijk snurkend wezentje tegen me aan liggen die ik niet wakker wil makenquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bank, check.
Nog even, dan wel echt bedtijd.
D'aww.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hier chillen. Ben nog niet moe genoeg om naar bed te gaan en ik heb een lichtelijk snurkend wezentje tegen me aan liggen die ik niet wakker wil maken
je date?quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hier chillen. Ben nog niet moe genoeg om naar bed te gaan en ik heb een lichtelijk snurkend wezentje tegen me aan liggen die ik niet wakker wil maken
Sporten in de avond is heerlijk om je lekker moe te makenquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
D'aww.
Nog een afleveringetje Trigun, dan bed. Sporten maakt altijd heerlijk moe.
quote:
handigquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Moet morgen weer werken en zij woont een stukje dichterbij dus lekker uitslapen morgen
Als ik van mevrouw verander moeten er natuurlijk wel wat voordelen bij zijnquote:
moet ik toch ook eens overwegenquote:Op dinsdag 5 december 2017 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik van mevrouw verander moeten er natuurlijk wel wat voordelen bij zijn
de hondquote:
ga idd zo platquote:
quote:
Zeker een aanrader. Nieuwe spanningen doen een man goed en wie weet kun je nog een paar dingetjes bij lerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |