Ze bakt vast nooit omeletjes.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt pannetjes dus te lang duren en flikkert die dan eraf onder het mom efficiënt
Pehehe.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk mezelf ervan dat ik on de nieuwe Molo of the Dead speel en zij mijn zombieburen zijn
Ik dacht buitenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Binnenkant wang massage was het toch? Goed tegen rimpels of zo.
Ik las vibratiequote:
Die stoot steeds tegen je tiet?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze bakt vast nooit omeletjes.
Maar gezichtsmassagequote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las vibratie
*oog uitspoelen gaat*
Wil je die vuiligheid nooit meer posten
Kan het me voorstellen, zeker als je gevulde omeletten wil.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Volgens mij vroeger één keer gedaan. Conclusie: teveel gedoe
Nee toch?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
En een grammaticale fout![]()
Echt, smerigheid
quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, zeker als je gevulde omeletten wil.![]()
Eerst gehakt of groenten aanbakken. Eitje erop, op grillplaat laten bakken. En naar onderen verhuizen voor optimale fluffigheid![]()
Gedoe!
Denk dat ik daarom dacht vroeger dat je zwanger kon raken van die dingenquote:
Hoeveel mensen zouden hun ontspannen momentje in de leunstoel voor het raam hebben gevierd?quote:
Ieww nee!quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die stoot steeds tegen je tiet?
‘Benodigt’quote:
Bawwwquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk dat ik daarom dacht vroeger dat je zwanger kon raken van die dingen
Ik dacht idd Vlaamsquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Benodigt’
Enige excuus kan zijn dat het een belgje is.
Waarschijnlijk geen één. Ontspannen doe je toch het best in de slaapkamer met de deur op slot, gordijnen dicht en de hoorn van de haak. 1986.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden hun ontspannen momentje in de leunstoel voor het raam hebben gevierd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |