abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:27:17 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175137812
Hier verder ....

Dit topic behandelt de alternatieve visies op de gebeurtenissen die plaatsvonden op 11 september 2001 op 3 plaatsen in de VS:

New York City:
- WTC 1 - American Airlines Boeing 767-200ER Flight 11 - impact 8:46 noordkant noordtoren - ingestort 10:28
- WTC 2 - United Airlines Boeing 767-222 Flight 175 - impact 9:03 zuidwestkant zuidtoren - ingestort 10:00
- WTC 7 - niet geraakt door vliegtuigen - ingestort 17:21
Washington - Pentagon - American Airlines Boeing 757-223 Flight 77 - impact 9:43 zuidwestkant Pentagon - deel stort in 10:10
bos nabij Shanksville, Pennsylvania - United Airlines Boeing 757-222 Flight 93 - neergestort/neergeschoten 10:10

Het "officiële verhaal" dat hier te lezen is, zorgt voor meer vragen over wat er nu eigenlijk gebeurd is die dag, door wie uitgevoerd en met welk motief.

[ afbeelding ]

Het FOK!-dossier
En: de FOK!-frontpage

Commission report

Tijdlijn gebeurtenissen:
08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1
09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2
09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:21 - Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid
09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant
10:00 - De zuidelijke toren van het WTC stort in
10:05 - Het Witte Huis wordt geevacueerd
10:10 - Een deel van het Pentagon stort in
10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville
10:35 - Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid
10:28 - De tweede toren van het WTC stort in
11:04 - Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd
11:18 - American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten
11:30 - Brandweermannen worden geevacueerd uit WTC-7
11:59 - United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh
13:44 - Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen
17:16 - WTC-7 stort in zonder door een vliegtuig geraakt te zijn

9/11 in 5 minuten:

9/11, er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.

Hoe/Wat:
• Wat heeft de gebouwen doen instorten?
• Was er sprake van:
- de gemelde vliegtuigen
- op afstand bestuurde vliegtuigen
- vervangen vliegtuigen
- geen vliegtuigen

• Hoe kon WTC-7 zomaar instorten?
• Kan controlled demolition gebruikt worden de gebouwen te doen instorten?
• Wat is er gebeurd met de slachtoffers?
• Hoe kan het gras voor het Pentagon er ongeschonden bij liggen?

Waarom:
• Als het niet Al Qaeda was, wie zijn de verantwoordelijken en waarom?
• Wat zijn mogelijke motieven om de aanslagen in scene te zetten?
• Waarom is er niet opgetreden tegen 4 totaal vrij vliegende verkeersvliegtuigen?

==========================================================================

Videomateriaal:

Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specifieke onderwerpen

Instorten WTC-1 & 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTC-7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planes or no planes - oordeel zelf:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pentagon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelende "getuigenverklaringen":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel over de kapers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd:

Ondergrondse thermonucleaire demolitie - Dimitri Khalezov:


Een nieuw, nooit eerder gebruikt soort "fusie" - dr. Judy Wood:


Nuttige links:

911docs.net
meer docu's
EénVandaag - Onthutsend Andere Kijk op 9/11

Wikipedia:

9/11 Conspiracy Theories
September 11 attacks advance-knowledge conspiracy theories
9/11 Truth movement
Opinion polls about 9/11 conspiracy theories
Among the Truthers

Bekende 9/11-"truthers" (non-believers in het "officiële verhaal"):

Hunter S. Thompson (gest. 2005)
Charlie Sheen
Aaron Russo (gest. 2007)
David Icke
Alex Jones
Jesse Ventura
Jim Marrs
William Rodriguez
Mike Ruppert
Woody Harrelson
Russell Brand
George Carlin (gest. 2008)

========================================================================

Meer in onze BNW-kluis

========================================================================


Remembering 911- Live- Overcome

========================================================================

Ok, nieuw paradigma. De aanslagen zijn NIET door Al Qaeda gepleegd. Welke andere partij was hiervoor verantwoordelijk? De Israeli's? De VS zelf? Saudi-Arabie? Anderen?

Wat waren de motieven?
Hoe passen de feiten (beter) in dat scenario?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1 van documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers

Deel 2 documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers.


Neem even pauze. Alleen even tussen door; de combinatie 2 + 6 bestaat toch ook als theorie? Of eigenlijk is dat minus explosieven (termiet kan zonder explosieven zelf exploderen oid toch?). Dus vliegtuig + termiet.

Punten in de video:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.septemberclues.info/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175138008
Maar goed, mensen die in het nauw worden gedreven door rook en vuur en haast stikken en verbranden hebben nog de kracht om samen hand in hand door een smal raampje af te zetten en een sprong in de verte van zeker 10 meter voor elkaar te krijgen. Natuurlijk. 8)7
pi_175138083
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed, mensen die in het nauw worden gedreven door rook en vuur en haast stikken en verbranden hebben nog de kracht om samen hand in hand door een smal raampje af te zetten en een sprong in de verte van zeker 10 meter voor elkaar te krijgen. Natuurlijk. 8)7
Je springt zo laat mogelijk lijkt mij, want zelfs aan de telefoon zeiden ze blijf waar U bent we komen er aan,dus weinig aanloop en zeker geen wingsuit
En dan moeten ze ook nog meer als een meter hoog springen(zie filmpie van die art makers)
pi_175138144
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed, mensen die in het nauw worden gedreven door rook en vuur en haast stikken en verbranden hebben nog de kracht om samen hand in hand door een smal raampje af te zetten en een sprong in de verte van zeker 10 meter voor elkaar te krijgen. Natuurlijk. 8)7
Want er is geen luchtweerstand?

Anyway, we hebben in Nederland een zaak gehad waarbij een kind van het balkon viel. Daarbij is toen onderzocht of het kind meters verwijderd van de flat kon belanden door te vallen, of dat het moet zijn geworpen. Uitslag was dat het wel mogelijk is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175138156
Ik denk dat je op die hoogte door de wind/tegendruk behoorlijk wat afwijkt.
Dit, dus.
pi_175138160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:39 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Je springt zo laat mogelijk lijkt mij, want zelfs aan de telefoon zeiden ze blijf waar U bent we komen er aan,dus weinig aanloop en zeker geen wingsuit
Het is ook de vraag of mensen express zijn gesprongen of niet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175138186
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Want er is geen luchtweerstand?

Anyway, we hebben in Nederland een zaak gehad waarbij een kind van het balkon viel. Daarbij is toen onderzocht of het kind meters verwijderd van de flat kon belanden door te vallen, of dat het moet zijn geworpen. Uitslag was dat het wel mogelijk is.
Ja, maar ja... In het nauw gedreven worden door rook en vuur is iets anders dan kinderen over een galerij smijten hé.
  vrijdag 17 november 2017 @ 19:43:57 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175138187
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed, mensen die in het nauw worden gedreven door rook en vuur en haast stikken en verbranden hebben nog de kracht om samen hand in hand door een smal raampje af te zetten en een sprong in de verte van zeker 10 meter voor elkaar te krijgen. Natuurlijk. 8)7
De alom bekende foto van de falling man

Ik doe hem onder een spoiler ter zekerheid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de verhoudingen van deze persoon is iets grondig mis, het gebogen been klopt totaal niet. Ik heb het idee dat de foto nep is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175138222
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:42 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat je op die hoogte door de wind/tegendruk behoorlijk wat afwijkt.
hand in hand ook ja. Dat is natuurlijk niet gedaan om jou en mij in het gevoelige hart te raken. Het is gewoon zo.
pi_175138249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De alom bekende foto van de falling man

Ik doe hem onder een spoiler ter zekerheid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de verhoudingen van deze persoon is iets grondig mis, het gebogen been klopt totaal niet. Ik heb het idee dat de foto nep is.
Armen langs zijn lijf. Haha. Totale bullshit.
pi_175138323
Zitten zijn handen niet in zijn broekzakken? "Yo, I am jumping to my death, but it's no fucking big deal at all".
pi_175138324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Armen langs zijn lijf. Haha. Totale bullshit.
Ja, hij fladdert niet zekers...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175138350
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zitten zijn handen niet in zijn broekzakken? "Yo, I am jumping to my death, but it's no fucking big deal at all".
Deze topic moet ook permanent dicht begrijp ik...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175138417
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is ook de vraag of mensen express zijn gesprongen of niet...
Of per ongeluk? of bedoeld U naar buiten geblazen hand in hand?
pi_175138446
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

hand in hand ook ja. Dat is natuurlijk niet gedaan om jou en mij in het gevoelige hart te raken. Het is gewoon zo.
Dat is wel bijzonder, maar ik weet niet of het niet kan. Die mensen die je naar beneden ziet storten lijken wel behoorlijk veel luchtweerstand te hebben, dus dan geloof ik prima dat je meters van het gebouw terecht komt.
Dit, dus.
pi_175138591
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is wel bijzonder, maar ik weet niet of het niet kan. Die mensen die je naar beneden ziet storten lijken wel behoorlijk veel luchtweerstand te hebben, dus dan geloof ik prima dat je meters van het gebouw terecht komt.
Net als dat filmpje van die mevrouw die zich verspreekt en de normaal ogende drukke straten. Bijzonder, maar verder niets natuurlijk. ;)
pi_175138664
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is wel bijzonder, maar ik weet niet of het niet kan. Die mensen die je naar beneden ziet storten lijken wel behoorlijk veel luchtweerstand te hebben, dus dan geloof ik prima dat je meters van het gebouw terecht komt.
Nogmaals.. je springt pas als je echt niet meer kunt. Als je zo verstikt raakt dat je geen andere uitweg hebt. Tien of meer meters van het gebouw hand in hand in de lucht gefotografeerd worden is niets meer dan onzin. Onzin die bedoeld is om jou en mij in de ziel te raken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 20:06:23 ]
pi_175138750
Zie dat er geen nieuwe filmpies of gifjes uit het vorige topic zijn bijgezet in de OP
Toch wou ik deze 2 vids niet laten ontbreken

pi_175139041
Ik hoop op een klein nadenkie van mensen. Doe eens nadenkie.
pi_175140060
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nogmaals.. je springt pas als je echt niet meer kunt. Als je zo verstikt raakt dat je geen andere uitweg hebt. Tien of meer meters van het gebouw hand in hand in de lucht gefotografeerd worden is niets meer dan onzin. Onzin die bedoeld is om jou en mij in de ziel te raken.
Het gebeurt altijd zoals jij zegt en nooit op een andere manier? Heb je er ervaring mee? Wat is je expertise dat jij dit zo kan stellen?
pi_175140083
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De alom bekende foto van de falling man

Ik doe hem onder een spoiler ter zekerheid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de verhoudingen van deze persoon is iets grondig mis, het gebogen been klopt totaal niet. Ik heb het idee dat de foto nep is.
Waarom denk jij dat er iets met de verhoudingen mis is? Wat klopt er niet aan het gebogen been?
pi_175142315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het gebeurt altijd zoals jij zegt en nooit op een andere manier? Heb je er ervaring mee? Wat is je expertise dat jij dit zo kan stellen?
Logica. Je gaat niet zomaar springen uit een gebouw. Of wel?
  vrijdag 17 november 2017 @ 22:30:49 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175142506
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nogmaals.. je springt pas als je echt niet meer kunt. Als je zo verstikt raakt dat je geen andere uitweg hebt. Tien of meer meters van het gebouw hand in hand in de lucht gefotografeerd worden is niets meer dan onzin. Onzin die bedoeld is om jou en mij in de ziel te raken.
Waarom is dat onzin?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175142669
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom is dat onzin?
Om zo ver te springen moet je een flinke aanloop nemen. De raampjes in het WTC waren net 80cm breed bv of zelfs smaller. Met 2 man hand in hand door die raampjes gaan en zo ver springen... Mja.. tuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 22:39:52 ]
pi_175142736
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om zo ver te springen moet je een flinke aanloop nemen. De raampjes in het WTC waren net 80cm breed. Met 2 man hand in hand door die raampjes gaan en zo ver springen... Mja.. tuurlijk.
Je hoeft niet ver te springen om verder weg terecht te komen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 22:43:49 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175142824
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om zo ver te springen moet je een flinke aanloop nemen. De raampjes in het WTC waren net 80cm breed bv of zelfs smaller. Met 2 man hand in hand door die raampjes gaan en zo ver springen... Mja.. tuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om een idee te krijgen.

Bovendien als je een vlucht gaat maken in zo'n wingsuit dan bereid je daar (geestelijk) op voor om je afsprong zo goed mogelijk te maken, en hebben die wingsuiters ervaring hoe het is om je te storten in het diepe.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175142856
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je hoeft niet ver te springen om verder weg terecht te komen.
Dus als je uitgerookt wordt en haast verbrandt, dan wordt je imho naar de uiterste randjes van het gebouw gepusht....

Met alle pijn en ademnood kun je volgens jullie nog ff zo'n kracht zetten dat je een meter of 15 ver springt.

:D
  vrijdag 17 november 2017 @ 22:46:45 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175142887
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om zo ver te springen moet je een flinke aanloop nemen. De raampjes in het WTC waren net 80cm breed bv of zelfs smaller. Met 2 man hand in hand door die raampjes gaan en zo ver springen... Mja.. tuurlijk.
Base jumpers krijgen het ook voor mekaar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175142897
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om een idee te krijgen.

Bovendien als je een vlucht gaat maken in zo'n wingsuit dan bereid je daar (geestelijk) op voor om je afsprong zo goed mogelijk te maken, en hebben die wingsuiters ervaring hoe het is om je te storten in het diepe.
Nee, dan kun je jezelf nog zo afzetten dat je haast 200 meter ver vliegt. Als je maar een overhemd met wijde oksels draagt. :D
pi_175142905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus als je uitgerookt wordt en haast verbrandt, dan wordt je imho naar de uiterste randjes van het gebouw gepusht....

Met alle pijn en ademnood kun je volgens jullie nog ff zo'n kracht zetten dat je een meter of 15 ver springt.

:D
Moeite met lezen?
pi_175142928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Base jumpers krijgen het ook voor mekaar.
Hahahaha...ja, goed te vergelijken met mensen die in het nauwgedreven zijn door rook en vuur. :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 22:50:45 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175142967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, dan kun je jezelf nog zo afzetten dat je haast 200 meter ver vliegt. Als je maar een overhemd met wijde oksels draagt. :D
Als je al springt valt zo'n val niet te vergelijken met een base jumper of een wingsuiter. Deze mensen springen met ervaring en zijn voorbereid. Dat is iets heel anders dan jezelf naar beneden gooien uit wanhoop en angst.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 november 2017 @ 22:53:29 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143038
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus als je uitgerookt wordt en haast verbrandt, dan wordt je imho naar de uiterste randjes van het gebouw gepusht....

Met alle pijn en ademnood kun je volgens jullie nog ff zo'n kracht zetten dat je een meter of 15 ver springt.

:D
Ja of je aanname klopt niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175143116
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja of je aanname klopt niet.
Zullen we het op je uitproberen? Kijken hoe lang je uit het raam gaat hangen en hoe lang je de hitte en rook kunt doorstaan? Kijken hoe je als een rat in de val naar buiten probeert te klimmen en aan de rand van de gevel op een gegeven moment maar besluit het op te geven....

Ik denk dat je niet niet veel verder dan een meter of 2 van de gevel eindigt.

Edit: Nee, deze 9/11 victims springen hand in hand een meter of 15

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 23:00:29 ]
pi_175143168
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je al springt valt zo'n val niet te vergelijken met een base jumper of een wingsuiter. Deze mensen springen met ervaring en zijn voorbereid. Dat is iets heel anders dan jezelf naar beneden gooien uit wanhoop en angst.
De vergelijking is echt krankzinnig. Ik lig nog steeds dubbel. :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:00:35 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175143211
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zullen we het op je uitproberen? Kijken hoe lang je uit het raam gaat hangen en hoe lang je de hitte en rook kunt doorstaan? Kijken hoe je als een rat in de val naar buiten probeert te klimmen en aan de rand van de gevel op een gegeven moment maar besluit het op te geven....

Ik denk dat niet niet veel verder dan een meter of 2 van de gevel eindigt.
Klopt. Als je dit al doet dan gooi je jezelf naar beneden en niet nog een mooie afzet doet alsof je op een trapeze staat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:01:13 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zullen we het op je uitproberen? Kijken hoe lang je uit het raam gaat hangen en hoe lang je de hitte en rook kunt doorstaan? Kijken hoe je als een rat in de val naar buiten probeert te klimmen en aan de rand van de gevel op een gegeven moment maar besluit het op te geven....

Ik denk dat je niet niet veel verder dan een meter of 2 van de gevel eindigt.

Edit: Nee, deze 9/11 victims springen hand in hand een meter of 15
En waarom hou je vast aan dit ene scenario?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175143283
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom hou je vast aan dit ene scenario?
Om aan te tonen dat die foto's totale bullshit zijn. Onmogelijke troep die gemaakt is om op de emoties van mensen in te hakken. Ik probeer daar doorheen te prikken.

Helaas stuit ik bij dit soort onzin, de hele tijd op Tuinhek en Guyver

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 23:05:33 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:06:03 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175143326
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Moeite met lezen?
Had m al een bril geadviseerd. 8-)
Hier valt alles loodrecht naar beneden, en in een ander topic zijn ze daar zelfs over aan het twijfelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:07:24 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175143363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De vergelijking is echt krankzinnig. Ik lig nog steeds dubbel. :')
Hilarisch idd, base jumpers zijn pro's en thrill seekers. Die lui weten al een tijd van te voren dat ze een sprong gaan maken. Zoeken de juiste plek uit voor de afsprong e.d. Lijkt mij dat die springers van 9.11 recht naar beneden vallen want ze springen niet eens, ze laten zich vallen. En dan ook nog hand in hand?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175143372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt. Als je dit al doet dan gooi je jezelf naar beneden en niet nog een mooie afzet doet alsof je op een trapeze staat.
Je wordt door het vuur en door de rook naar buiten gedreven. Pas als je haast aan de buitenzijde van de gevel hangt, dan laat je los. Je springt niet eens meer. Laat staan dat je met zijn tweeën gaat springen en meer dan 10 meter ver weet te komen. Hand in hand.
pi_175143405
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hilarisch idd, base jumpers zijn pro's en thrill seekers. Die lui weten vaken al een tijd van te voren dat ze een sprong gaan maken. Zoeken de juiste plek uit voor de afsprong e.d. Lijkt mij dat die springers van 9.11 recht naar beneden vallen want ze springen niet eens, ze laten zich vallen. En dan ook nog hand in hand?
Kantoor Miep is ook een stiekeme basejumper hoor. :D
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:08:46 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143409
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om aan te tonen dat die foto's totale bullshit zijn. Onmogelijke troep die gemaakt is om op de emoties van mensen in te hakken. Ik probeer daar doorheen te prikken.

Helaas stuit ik bij dit soort onzin, de hele tijd op Tuinhek en Guyver
Dus je negeert alle andere mogelijkheden om je stokpaardje aan te tonen? :D Dat had ik wel door ja, maar goed dat je dat zelf ook toegeeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:09:58 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je wordt door het vuur en door de rook naar buiten gedreven. Pas als je haast aan de buitenzijde van de gevel hangt, dan laat je los. Je springt niet eens meer. Laat staan dat je met zijn tweeën gaat springen en meer dan 10 meter ver weet te komen. Hand in hand.
Bullshit in, bullshit out.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175143448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus je negeert alle andere mogelijkheden om je stokpaardje aan te tonen? :D Dat had ik wel door ja, maar goed dat je dat zelf ook toegeeft.
Je hebt gewoon geen punt. :D
pi_175143506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bullshit in, bullshit out.
Mijn oren vs jouw beweringen idd.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:15:34 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175143557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen punt. :D
Gaat het om deze lui?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175143689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gaat het om deze lui?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, onder andere inderdaad.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:21:45 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mijn oren vs jouw beweringen idd.
Ken je die term niet? Je conclusies zijn zo sterk als de veronderstellingen waar ze op gebaseerd zijn. De veronderstelling is bullshit, de conclusies dus ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:24:18 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175143748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, onder andere inderdaad.
Waarschijnlijk zitten ze in een luchtgolf net zoals bij de 9.11 surfer. Die foto is duidelijk gesoept.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175143808
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ken je die term niet? Je conclusies zijn zo sterk als de veronderstellingen waar ze op gebaseerd zijn. De veronderstelling is bullshit, de conclusies dus ook.
Jij kunt als je in het nauw gedreven bent door verstikkende rook en vuur nog gewoon 15 meter ver springen. Hand in hand ook. Door smalle raampjes waar je in je eentje amper doorheen kunt. :D
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:28:39 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143822
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij kunt als je in het nauw gedreven bent door verstikkende rook en vuur nog gewoon 15 meter ver springen. Hand in hand ook. Door smalle raampjes waar je in je eentje amper doorheen kunt. :D
Stroman argument.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175143936
Ik denk dat je die foto's bijzonder slecht op diepte kunt inschatten. Ik heb van veel foto's geen flauw idee hoeveel ruimte er tussen hen en het gebouw zit.
Dit, dus.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:34:43 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175143938
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat het de waarheid is. Hij gaat uit van maar 1 mogelijk scenario, terwijl er veel meer mogelijk zijn.
De waarheid is dat er gerotzooid is met die beelden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:35:17 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143947
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De waarheid is dat er gerotzooid is met die beelden.
En daar heb je bewijs voor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:35:32 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat je die foto's bijzonder slecht op diepte kunt inschatten. Ik heb van veel foto's geen flauw idee hoeveel ruimte er tussen hen en het gebouw zit.
En dat inderdaad.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175143953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat het de waarheid is. Hij gaat uit van maar 1 mogelijk scenario, terwijl er veel meer mogelijk zijn.
Scenario's .. echt joh?

Gebouw staat in de fik en mensen springen er uit. Welke scenario's zijn er volgens jou.

:')
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:37:06 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175143977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Scenario's .. echt joh?

Gebouw staat in de fik en mensen springen er uit. Welke scenario's zijn er volgens jou.

:')
Meer dan jij er in dat specifieke voorbeeld van maakt, dat is het hele punt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175143989
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat je die foto's bijzonder slecht op diepte kunt inschatten. Ik heb van veel foto's geen flauw idee hoeveel ruimte er tussen hen en het gebouw zit.
Is prima uit te rekenen. Het is meer dan 10 meter sowieso. Ik ga hier op terug komen.
pi_175144004
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Meer dan jij er in dat specifieke voorbeeld van maakt, dat is het hele punt.
Scenario's bedenken voor mensen die uitgerookt worden en haast verbranden en daardoor richting de gevel van een gebouw gepusht worden.

:D
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:40:06 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175144016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Scenario's bedenken voor mensen die uitgerookt worden en haast verbranden en daardoor richting de gevel van een gebouw gepusht worden.

:D
Daar ga je weer. Er zijn meer mogelijkheden dan dat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:40:53 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175144030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bekijk die foto's die ik plaatste maar. Ziet er geshopt uit. Rare vlek bij die voet en de lichamen lijken niet eens menselijk, als je al je uit het raam gooit met zijn tweeën ook nog hand in hand, donder je niet op deze manier naar beneden. Vallen veel te ver van het gebouw vandaan bovendien. J0kkebr0k geeft dit al de hele tijd aan.
Dat zijn vermoedens, onderbuik gevoelens, wishful thinking, geen bewijs.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175144073
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar ga je weer. Er zijn meer mogelijkheden dan dat.
Nou, ik ben nieuwsgierig. Vertel mij wat de alternatieve oorzaken zijn voor mensen die hand in hand van een gebouw dat in de brand staat, afspringen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:44:31 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175144100
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou, ik ben nieuwsgierig. Vertel mij wat de alternatieve oorzaken zijn voor mensen die hand in hand van een gebouw dat in de brand staat, afspringen.
De oorzaak lijkt me duidelijk, gebouw stond in de hens, trapgaten waren geblokkeerd door puin en/of vuur, en ze hadden net het andere gebouw in zien storten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:45:11 #65
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175144108
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zijn vermoedens, onderbuik gevoelens, wishful thinking, geen bewijs.
Nee hoor dat maak jij ervan. De foto is geshopt en duidelijk te zien. Bewijs jij maar eens dat dit wel kan buiten wat voorbeelden van basejumpers wat niet te vergelijken is met een mens wat zich naar beneden gooit uit een torenhoge wolkenkrabber uit wanhoop.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:46:12 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175144119
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor dat maak jij ervan. De foto is geshopt en duidelijk te zien. Bewijs jij maar eens dat dit wel kan buiten wat voorbeelden van basejumpers wat niet te vergelijken is met een mens wat zich naar beneden gooit uit een torenhoge wolkenkrabber uit wanhoop.
Base jumpers die uit een toren springen zijn niet te vergelijken met mensen die uit een toren springen? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:47:19 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175144149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Base jumpers die uit een toren springen zijn niet te vergelijken met mensen die uit een toren springen? :D
Nope, ik heb al een paar keer aangegeven waarom niet. Kom nu maar met een ander argument.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:49:04 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175144184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nope, ik heb al een paar keer aangegeven waarom niet. Kom nu maar met een ander argument.
Wat, deze?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hilarisch idd, base jumpers zijn pro's en thrill seekers. Die lui weten al een tijd van te voren dat ze een sprong gaan maken. Zoeken de juiste plek uit voor de afsprong e.d. Lijkt mij dat die springers van 9.11 recht naar beneden vallen want ze springen niet eens, ze laten zich vallen. En dan ook nog hand in hand?
Dan mag je denk ik uitleggen waarom je zo zeker weet dat ze niet gesprongen hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175144190
Ik kan me overigens wel een voorstelling maken van de redenen om te springen. De stalen balken waren aan het smelten van de hitte, dan kan ik me voorstellen dat die intense hitte je dwingt om te springen.
Dit, dus.
pi_175144238
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, maar ja... In het nauw gedreven worden door rook en vuur is iets anders dan kinderen over een galerij smijten hé.
In beide gevallen was er de kwestie of het slachtoffer wel zo ver van het gebouw verwijderd kon raken wanneer deze valt. En bij dat Nederlandse voorbeeld bleek dat het geval. Ze hoefde niet van het balkon te worden gegooid om meters van de flat verwijderd neer te komen.
De twin towers waren een flink stuk hoger, dus zoals anderen al aangaven: tijdens de val kan het lichaam dus nog verder verwijderen van de toren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:53:05 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175144251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk best dat een mens daartoe in staat is in zo'n situatie maar dan spring je niet dan laat je je vallen. Al zet je je af dan kom je nog niet zoveel meter van dat gebouw in je val.
Waarom niet? Jouw idee daarover is niet de absolute waarheid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175144363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is prima uit te rekenen. Het is meer dan 10 meter sowieso. Ik ga hier op terug komen.
als een kind dat van 4 hoog van het balkon valt meer dan 4 meter van de flat verwijderd kan neerkomen, waarom kan een volwassene die vanaf meer dan 100 m hoogte niet 10 m verwijderd neer komen?
Dit begint op het wanhopig proberen iets als onmogelijk weg te zetten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175144384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor dat maak jij ervan. De foto is geshopt en duidelijk te zien. Bewijs jij maar eens dat dit wel kan buiten wat voorbeelden van basejumpers wat niet te vergelijken is met een mens wat zich naar beneden gooit uit een torenhoge wolkenkrabber uit wanhoop.
Nou, laat maar eens de kenmerken zien waaruit duidelijk blijkt dat de foto een geshopped is..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175144400
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik weet niet welk interview je precies bedoelt? Staat ook los van deze foto's van vallende mensen, denk ik.
Dat interview tussen 2 dames op straat.
Kennelijk had iedereen op straat als een dolle in alle richtingen moeten rennen op dat moment....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175145891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 19:53 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Of per ongeluk? of bedoeld U naar buiten geblazen hand in hand?
Er zijn naar schatting 200 mensen naar beneden gevallen. Of die allen gesprongen zijn of dat mensen door omstandigheden omlaag zijn gevallen is niet bekend.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 november 2017 @ 09:03:03 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175147160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zijn vermoedens, onderbuik gevoelens, wishful thinking, geen bewijs.
Hetzelfde geld voor jou mening en bij het accepteren van elke officiele versie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175147307
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Hetzelfde geld voor jou mening en bij het accepteren van elke officiele versie .
Nu ga je tegen je eigen memes in 🤔
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175147574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

als een kind dat van 4 hoog van het balkon valt meer dan 4 meter van de flat verwijderd kan neerkomen, waarom kan een volwassene die vanaf meer dan 100 m hoogte niet 10 m verwijderd neer komen?
Dit begint op het wanhopig proberen iets als onmogelijk weg te zetten.
Alles wijst er op dat de vallende mensen zich nog erg hoog in de lucht bevinden. Je ziet namelijk geen andere gebouwen op de achtergrond
pi_175147590
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alles wijst er op dat de vallende mensen zich nog erg hoog in de lucht bevinden. Je ziet namelijk geen andere gebouwen op de achtergrond
En dus?
  zaterdag 18 november 2017 @ 10:33:00 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175148237
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

It’s most definitively a Velcro-kid.
Ook leuk, Velcro populair geworden door de Apollo Missies.
1968 - Sluitingen van het merk Velcro worden gebruikt op de pakken, de monstercollectietassen en het ruimtevaartuig die gebruikt werden door Neil Armstrong en Buzz Aldrin bij hun reis naar de maan
8-) Maar goed hoor niet bij dit topic!

Maare vraagje aan de mensen hier, waarom zou een persoon niet van gebouw kunnen vallen, En verder van het gebouw kunnen belanden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175148280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]


Maare vraagje aan de mensen hier, waarom zou een persoon niet van gebouw kunnen vallen, En verder van het gebouw kunnen belanden?
Omdat dat zou betekenen dat het inderdaad mogelijk is dat er mensen uit de torens zijn gevallen, terwijl het de bedoeling is om te bevestigen dat dat onmogelijk is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 november 2017 @ 10:39:44 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175148295
quote:
Het is theguyver voor jou.
Of Macguyver voor Tingo ;) (wat ik een grote eer vind)
Guyvie vind ik een te schattig koosnaampje, en zo lief vind je me niet :*

En ja mijn grammatica is niet al te best, maar daar kom ik gewoon eerlijk voor uit..
Problemen mee, ga dan klacht in dienen bij Feedback!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175148355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom?
Het stamt uit de periode vlak na de introductie van proportionele lettertypen. Vroeger nam elke letter en leesteken op een schrijfmachine dezelfde ruimte in. Een punt dus ook en die kwam daardoor een stukje verder van de laatste letter af te staan. Bij proportionele lettertypen nemen de letters en leestekens alleen de ruimte in die nodig is. Een punt komt dan vlak achter de letter. Sommige mensen hadden moeite met deze verandering en plaatsten daarom een extra spatie achter de laatste letter zodat het er zoals vroeger bleef uitzien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 november 2017 @ 10:49:14 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175148415
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat dat zou betekenen dat het inderdaad mogelijk is dat er mensen uit de torens zijn gevallen, terwijl het de bedoeling is om te bevestigen dat dat onmogelijk is.
Wel of niet springen je zal nooit tegen het gebouw aan vallen!
Je zal een behoorlijk aantal meters van het gebouw belanden.



Beetje cru voorbeeld, dit zijn netten rond een apple fabriek in china.
Als het niet mogelijk was waarom zouden ze dan zo ver moeten uitsteken?

Ow het aantal zelfmoorden bij dat bedrijf lag nogal hoog vandaar dat ze er netten omheen hebben geplaatst..
https://www.theguardian.c(...)t-one-device-extract
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175148671
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wel of niet springen je zal nooit tegen het gebouw aan vallen!
Je zal een behoorlijk aantal meters van het gebouw belanden.

[ afbeelding ]

Beetje cru voorbeeld, dit zijn netten rond een apple fabriek in china.
Als het niet mogelijk was waarom zouden ze dan zo ver moeten uitsteken?

Ow het aantal zelfmoorden bij dat bedrijf lag nogal hoog vandaar dat ze er netten omheen hebben geplaatst..
https://www.theguardian.c(...)t-one-device-extract
Heel voorspelbaar: "Die netten zijn geen 10 meter"
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175149998
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om aan te tonen dat die foto's totale bullshit zijn. Onmogelijke troep die gemaakt is om op de emoties van mensen in te hakken. Ik probeer daar doorheen te prikken.

Helaas stuit ik bij dit soort onzin, de hele tijd op Tuinhek en Guyver
Geen springers in de zogenaamde 'live' TV beelden te zien zijn.
De niet zo schokkende beelden (als je snap dat ze fake zijn) en verhalen over springers 'n dag of twee later kwamen.
Richard Drew, de fotograf die credit voor de 'iconic Falling Man' beelden heeft genomen, ook bij de 'moord' op Bobby Kennedy was. Toevallig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175150603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wel of niet springen je zal nooit tegen het gebouw aan vallen!
Je zal een behoorlijk aantal meters van het gebouw belanden.

[ afbeelding ]

Beetje cru voorbeeld, dit zijn netten rond een apple fabriek in china.
Als het niet mogelijk was waarom zouden ze dan zo ver moeten uitsteken?

Ow het aantal zelfmoorden bij dat bedrijf lag nogal hoog vandaar dat ze er netten omheen hebben geplaatst..
https://www.theguardian.c(...)t-one-device-extract
Volgens jullie theorie spring je dus zo voorbij die netten.

Of is dat alleen als de fabrieksmedewerker een wingsuit aan heeft?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 12:49:17 ]
  zaterdag 18 november 2017 @ 12:49:05 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175150624
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens jullie theorie spring je dus zo voorbij die netten.
Wat was het ook al weer met dingen verdraaien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175151367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen springers in de zogenaamde 'live' TV beelden te zien zijn.
De niet zo schokkende beelden (als je snap dat ze fake zijn) en verhalen over springers 'n dag of twee later kwamen.
Richard Drew, de fotograf die credit voor de 'iconic Falling Man' beelden heeft genomen, ook bij de 'moord' op Bobby Kennedy was. Toevallig.
Mja, nu doe je net alsof niemand heeft gezien dat er mensen uit de toren vielen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175151384
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat was het ook al weer met dingen verdraaien?
Ik zag het al aankomen :P
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 november 2017 @ 13:51:39 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175151825
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens jullie theorie spring je dus zo voorbij die netten.

Of is dat alleen als de fabrieksmedewerker een wingsuit aan heeft?
Het is mogelijk, gebouw heeft een behoorlijk aantal verdiepingen maar het is geen WTC hoogte.
Mooi dat je de boel verdraait maar waarom zou het niet kunnen, en heb je nou al eens een mail gestuurd of belletje gepleegd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175153221
Dit in het verleden volgens mij ook weleens gepost.


Wat gebeurt hier?





Er is gewoon even een stuk gebouw weg. Je ziet gewoon de lucht (rechts van de lijn) daar waar nog een stuk gebouw zou moeten zijn:

pi_175153314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit in het verleden volgens mij ook weleens gepost.


Wat gebeurt hier?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er is gewoon even een stuk gebouw weg. Je ziet gewoon de lucht (rechts van de lijn) daar waar nog een stuk gebouw zou moeten zijn:

[ afbeelding ]
Compressie, duh.
pi_175153333
Nog zoiets:

Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.


Als dit door een vuurbal is gekomen, waar zijn dan de brand- en schroeiplekken?
Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groen.
pi_175153406
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zoiets:

Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.


Als dit door een vuurbal is gekomen, waar zijn dan de brand- en schroeiplekken?
Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groen.
Jij snapt toch ook wel dat de schade daar voornamelijk door de lucht verplaatsing komt die met de vuurbal mee naar beneden trekt? En niet door de vuurbal zelf? Kom op, dat snapt iedereen die naar school is geweest vroeger. Net als het niet doorgaan naar de kelder; weg van de minste weerstand, ten tijde dat de vuurbal bij de lobby komt is er genoeg lucht wat de vuurbal tegenhoud, en dus verspreid het zich daarna (niet het vuur) en komt alle lucht met een kracht vrij waardoor de ruiten uit de lobby zijn geblazen.
pi_175154177
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zoiets:

Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.


Als dit door een vuurbal is gekomen, waar zijn dan de brand- en schroeiplekken?
Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groen.
Er zijn op meerdere verdiepingen vuurballen ontploft, inclusief de kelder.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175154210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij snapt toch ook wel dat de schade daar voornamelijk door de lucht verplaatsing komt die met de vuurbal mee naar beneden trekt? En niet door de vuurbal zelf? Kom op, dat snapt iedereen die naar school is geweest vroeger. Net als het niet doorgaan naar de kelder; weg van de minste weerstand, ten tijde dat de vuurbal bij de lobby komt is er genoeg lucht wat de vuurbal tegenhoud, en dus verspreid het zich daarna (niet het vuur) en komt alle lucht met een kracht vrij waardoor de ruiten uit de lobby zijn geblazen.
Je zegt het zelf al: naar school geweest.
Zoals blijkt uit de vele memes is dat niet de bedoeling.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175159339
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: naar school geweest.
Zoals blijkt uit de vele memes is dat niet de bedoeling.
Nee, ik heb alles in de jungle tussen de apen geleerd.
  zaterdag 18 november 2017 @ 20:57:53 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175159920
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zoiets:

Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.


Als dit door een vuurbal is gekomen, waar zijn dan de brand- en schroeiplekken?
Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groen.
Dat zal vooral de drukgolf zijn geweest, en die zoekt de weg van de minste weerstand.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175162623
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik heb alles in de jungle tussen de apen geleerd.
Onze memes-plaatser zal trots op je zijn ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175164399
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Compressie, duh.
Pcies, komt door de omzetting van de video naar youtube.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175171342
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Onze memes-plaatser zal trots op je zijn ^O^
.....en pleurt vervolgens zelf tig memes het topic in. :')
  zondag 19 november 2017 @ 15:13:11 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_175172330
quote:
Wat wil je hier laten zien?
Dit, dus.
pi_175172371
En wat is deze?

pi_175172398
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2017 15:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat wil je hier laten zien?
Dat die explosie (deels) fake lijkt te zijn.
pi_175172472
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat die explosie (deels) fake lijkt te zijn.
Ja, die blauwe lucht hebben ze ingekleurd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175172492
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.....en pleurt vervolgens zelf tig memes het topic in. :')
Yup, maar niet over hoe evil educatie is ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175172806
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat die explosie (deels) fake lijkt te zijn.
En waaruit blijkt dat?
  zondag 19 november 2017 @ 15:36:09 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175172974
quote:
wat is het dan wel?
  zondag 19 november 2017 @ 16:03:35 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175173793
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
En wat is deze?

[ afbeelding ]
Een frame uit een yt video. Wat zie jij er in?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 19 november 2017 @ 16:42:30 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175174916
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 15:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat is het dan wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175176203
quote:
HD kwaliteit, dus die beelden zijn echt :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175176542
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij snapt toch ook wel dat de schade daar voornamelijk door de lucht verplaatsing komt die met de vuurbal mee naar beneden trekt? En niet door de vuurbal zelf? Kom op, dat snapt iedereen die naar school is geweest vroeger. Net als het niet doorgaan naar de kelder; weg van de minste weerstand, ten tijde dat de vuurbal bij de lobby komt is er genoeg lucht wat de vuurbal tegenhoud, en dus verspreid het zich daarna (niet het vuur) en komt alle lucht met een kracht vrij waardoor de ruiten uit de lobby zijn geblazen.
quote:
Erik O. Ronningen: The main lobby was a shambles. Chandeliers down; the marble walls in broken piles on the floor; the giant directional signage dangling from the ceilings; all the windows broken, the revolving doors broken and off kilter and the elevator doors all blown out. We walked through water pouring out of the ceiling like Niagara Falls, and sloshed through the darkened Mall in shin-deep water.

Bron
quote:
Firefighter John Morabito of ladder 10, which is just 200 yards from the north tower.
“Just inside the front entrance, Morabito found two victims of the fireball. A man, already dead, was pushed against a wall, his clothes gone, his eyeglasses blackened, his tongue lying on the floor next to him. The other was a woman, with no clothes, her hair burned off, her eyes sealed.

“The woman, she sat up. I’m yelling to her, ‘Don’t worry, we’re going to help you,’” Morabito said. “She sat up and was trying to talk, but her throat had closed up. She died right there.”

Bron


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2017 18:17:44 ]
pi_175176574
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Ja oke, en nu? Je quote zegt helemaal niets over wat ik zeg.
pi_175176623
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja oke, en nu? Je quote zegt helemaal niets over wat ik zeg.
Het is strijdig met wat we zien.
pi_175176650
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is strijdig met wat we zien.
Ik volg je niet meer.
pi_175176706
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik volg je niet meer.
De lobby zou zwaar gehavend zijn door een explosie/vuurbal

quote:
Dave Bobbitt, Port Authority Operations
"It was quite hectic, and we did what we could to stay in contact with the elevator passengers while helping to direct other people out of the building and direct firemen to the stairs and the elevators," Bobbitt remarked. "When entering the North Tower, we saw the marble on the walls was severely cracked, and Riccardelli told everyone to stay back from the walls. Don (Parente) noticed that the doors of elevators number 6 and 7 had been blown out." –Courage Above and Beyond the Call of Duty: A Report of the September 11, 2001 Experiences of Port Authority Engineers at the World Trade Center

Lobby & 3rd floor: Firefighter Peter Blaich
As we got to the third floor of the B stairway, we forced open an elevator door which was burnt on all three sides. The only thing that was remaining was the hoistway door. And inside the elevator were about I didn’t recognize them initially, but a guy from 1 Truck said oh my God, those are people. They were pretty incinerated. And I remember the overpowering smell of kerosene. That’s when Lieutenant Foti said oh, that’s the jet fuel. I remember it smelled like if you’re camping and you drop a kerosene lamp.

The same thing happened to the elevators in the main lobby. They were basically blown out. I do’nt recall if I actually saw people in there. What got me initially in the lobby was that as soon as we went in, all the windows were blown out, and there were one or two burning cars outside. And there were burn victims on the street there, walking around. We walked through this giant blown-out window into the lobby.

There was a lady there screaming that she didn’t know how she got burnt. She was just in the lobby and then next thing she knew she was on fire. She was burnt bad. And somebody came over with a fire extinguisher and was putting water on her.

That’s the first thing that got me. That and in front of one of the big elevator banks in the lobby was a desk and I definitely made out one of the corpses to be a security guard because he had a security label on his jacket. I’m assuming that maybe he was at a table still in a chair and almost completely incinerated, charred all over his body, definitely dead. And you could make out like a security tag on his jacket. And I remember seeing the table was melted, but he was still fused in the chair and that elevator bank was melted, so I imagine the jet fuel must have blown right down the elevator shaft and I guess caught the security guard at a table, I guess at some type of checkpoint
Veel meer strijdige verhalen hier:

https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb
pi_175176782
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De lobby zou zwaar gehavend zijn door een explosie/vuurbal

[..]

Veel meer strijdige verhalen hier:

https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb
Dat staat daar dus helemaal niet. :')
pi_175176845
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De lobby zou zwaar gehavend zijn door een explosie/vuurbal

[..]

Veel meer strijdige verhalen hier:

https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb
Ik volg je nog steeds niet. Wat is er tegenstrijdig?
pi_175176847
quote:
Ronnie Clifford and Jennianne Maffeo
At around 8.45am, Ronnie walked into the lobby of the Marriott, which was connected to the lobby of the north tower by a revolving door. As he was checking his yellow tie in a mirror, he felt a massive explosion, followed several seconds later by a reverberation, a warping effect that he describes as the "harmonic tolerance of a building that's shaking like a tuning fork". He peered through the revolving door into the lobby of the north tower. It was filling with haze. People were scurrying to escape what had become a "hurricane of flying debris".

Then the revolving door turned with a suctioning sound followed by a hot burst of wind, and in came a mannequin of the future. A woman, naked, dazed, her arms outstretched. She was so badly burned that Ronnie had no idea what race she was or how old she might be. She clawed the air with fingernails turned porcelain-white. The zipper of what had once been a sweater had melted into her chest, as if it were the zipper to her own body. Her hair had been singed to a crisp steel wool. With her, in the gust of the door, came a pungent odour, the smell of kerosene or paraffin, Ronnie thought.

Then the mannequin became a person, crying for help. Ronnie had little idea what had happened to her, or where exactly she had come from, but he knew that whoever she was, she was his responsibility now.

With no medical training, Ronnie Clifford scarcely knew what to do with the helpless woman who stood before him. He sat her down on the cool marble floor, then dashed into the bathroom and ran water into a clean black garbage bag that he found. He hurried back out and dribbled the contents over her body. Then he sat down on the puddled floor and tried to comfort her. Despite her condition, she was lucid.

He took out a pen and notepad and jotted down her information. Her name was Jennieann Maffeo. She was Italian-American, from Brooklyn, single, 40 years old. She worked for USB PaineWebber. She was an asthmatic, she said, and had an extreme intolerance to latex. She could not adequately describe what had happened to her.

She had been standing outside the north tower next to a man she knew, waiting for a bus, when she heard a loud crash above. In an effort to protect them from falling debris, a security guard herded everyone inside the tower's lobby. Suddenly, she told Ronnie, something bright and hot enveloped her, a vapour maybe. She thought it could have dropped down the elevator shaft. She was worried about the man who'd been next to her. Surely he was dead, she feared.

“He thought he was the lucky one, but then tragedy struck” Irish Independent, Sept. 11, 2002. (The above is an excerpt. Ronnie Clifford was able to get Jennieann Maffeo to an ambulance. She died in the hospital on October 12, 2001.)
Ah, dat is dus het verhaal van deze Ronnie Clifford:



[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2017 18:30:39 ]
pi_175176869
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Staat nog steeds niet dat de explosie in de lobby was.
pi_175176949
Ron zijn zus en dochter zaten dus in het 2de vliegtuig dat de torens raakte terwijl ze onderweg waren naar Disneyland! Hij was op dat moment in het Marriot Hotel aan de voet van het WTC aanwezig en hielp daar een verbrande mevrouw. Wat een toeval weer!

Maar dat is nog niet alles... zijn dochter was die dag jarig en werd 11. Ze was geboren op 9/11/1990.
pi_175177012
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Staat nog steeds niet dat de explosie in de lobby was.
Misschien moet je ook daadwerkelijk lezen.
pi_175177013
So fucking what? :D
pi_175177031
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet je ook daadwerkelijk lezen.
Er staat dat iemand in de lobby een explosie voelde en enkele seconden daarna de schokgolf - dat betekent dus al dat de explosie zeker niet in de lobby was. Misschien moet je ook daadwerkelijk lezen.
pi_175177114
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ron zijn zus en dochter zaten dus in het 2de vliegtuig dat de torens raakte terwijl ze onderweg waren naar Disneyland! Hij was op dat moment in het Marriot Hotel aan de voet van het WTC aanwezig en hielp daar een verbrande mevrouw. Wat een toeval weer!

Maar dat is nog niet alles... zijn dochter was die dag jarig en werd 11. Ze was geboren op 9/11/1990.
We gaan weer slachtoffers ridiculiseren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175177156
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

We gaan weer slachtoffers ridiculiseren?
En zichzelf.
pi_175177230
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik volg je nog steeds niet. Wat is er tegenstrijdig?
Hij verwacht kennelijk dat als meerdere getuigen hun verhaal vertellen, dit naadloos op elkaar aansluit, terwijl als het acteurs betreft die een bepaald script volgen, er altijd tegenstrijdigheden zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175177440
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

We gaan weer slachtoffers ridiculiseren?
Ik haal gewoon wat bizarre "feitjes" aan.

Nog een voorbeeld: Het verhaal van het jongetje van 11 dat alleen op reis ging, maar in een gekaapt toestel terecht kwam en alsof de duvel er mee speelde, precies het kantoor van zijn vader in het Pentagon ramde. Zijn vader was gelukkig aan het golfen die ochtend.

Of het verhaal van de 2 hartsvriendinnen die samen op vakantie gingen. Ze vlogen afzonderlijk van elkaar, en zaten dus allebei op een andere vlucht. Helaas... allebei gekaapt en allebei de pijp uit.
pi_175177792
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik haal gewoon wat bizarre "feitjes" aan.

Nog een voorbeeld: Het verhaal van het jongetje van 11 dat alleen op reis ging, maar in een gekaapt toestel terecht kwam en alsof de duvel er mee speelde, precies het kantoor van zijn vader in het Pentagon ramde. Zijn vader was gelukkig aan het golfen die ochtend.

Of het verhaal van de 2 hartsvriendinnen die samen op vakantie gingen. Ze vlogen afzonderlijk van elkaar, en zaten dus allebei op een andere vlucht. Helaas... allebei gekaapt en allebei de pijp uit.
En nu?
pi_175177864
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En nu?
Meer niet he..

Alleen ad hoc argumenten en weetjes...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175177986
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij verwacht kennelijk dat als meerdere getuigen hun verhaal vertellen, dit naadloos op elkaar aansluit, terwijl als het acteurs betreft die een bepaald script volgen, er altijd tegenstrijdigheden zijn...
Nee hoor, ik laat zien dat de vele verhalen van verbrande mensen in de lobby, weggeblazen liftdeuren, gebarsten marmer, overal puin etc. niet matchen met de beelden van de lobby.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2017 19:17:25 ]
pi_175178018
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En nu?
Doe er mee wat je wilt. Het is gratis.
  zondag 19 november 2017 @ 19:24:28 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175178226
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik haal gewoon wat bizarre "feitjes" aan.

Nog een voorbeeld: Het verhaal van het jongetje van 11 dat alleen op reis ging, maar in een gekaapt toestel terecht kwam en alsof de duvel er mee speelde, precies het kantoor van zijn vader in het Pentagon ramde. Zijn vader was gelukkig aan het golfen die ochtend.

Of het verhaal van de 2 hartsvriendinnen die samen op vakantie gingen. Ze vlogen afzonderlijk van elkaar, en zaten dus allebei op een andere vlucht. Helaas... allebei gekaapt en allebei de pijp uit.
En waarom is dat zo verdacht?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175178241
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, ik laat zien dat de vele verhalen van verbrande mensen in de lobby, weggeblazen liftdeuren, gebarsten marmer, overal puin etc. niet matchen met de beelden van de lobby.
Precies wat ik zeg...
Jij verwacht dat echte getuigen naadloos overeen komen, maar een script vol inconsistenties zit...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175178307
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg...
Jij verwacht dat echte getuigen naadloos overeen komen, maar een script vol inconsistenties zit...
Dat gebarsten marmer en dat puin overal hebben ze er ff bij verzonnen?
  zondag 19 november 2017 @ 19:28:38 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175178355
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat gebarsten marmer en dat puin overal hebben ze er ff bij verzonnen?
Of mensen herinneren/vertellen het wat meer overdreven dan de werkelijkheid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175178399
Voor cad. Zo zal het ongeveer zijn gegaan met de man die vele etages op het puin naar beneden surfte.

pi_175178421
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of mensen herinneren/vertellen het wat meer overdreven dan de werkelijkheid.
Lees jij alle getuigenissen eens door en kom dan nog een keer beweren wat je nu beweert:

https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb
  zondag 19 november 2017 @ 19:32:51 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175178467
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees jij alle getuigenissen eens door en kom dan nog een keer beweren wat je nu beweert:

https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb
Is het hele concept dat getuigenverklaringen niet zo betrouwbaar zijn je niet bekend?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175178498
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is het hele concept dat getuigenverklaringen niet zo betrouwbaar zijn je niet bekend?
Niet betrouwbaar is in dit geval nogal een understatement.
Dit zouden dan allemaal vette leugens zijn.
pi_175178506
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voor cad. Zo zal het ongeveer zijn gegaan met de man die vele etages op het puin naar beneden surfte.

[ afbeelding ]
Voor j0kkebr0k: hahaha wat grappig.
  zondag 19 november 2017 @ 19:36:54 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175178563
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet betrouwbaar is in dit geval nogal een understatement.
Dit zouden dan allemaal vette leugens zijn.
En waar baseer je dat precies op?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175179130
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of mensen herinneren/vertellen het wat meer overdreven dan de werkelijkheid.
Nee, dat doen ze alleen in scripts ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175179141
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet betrouwbaar is in dit geval nogal een understatement.
Dit zouden dan allemaal vette leugens zijn.
Zouden....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 20:13:36 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_175179366
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ron zijn zus en dochter zaten dus in het 2de vliegtuig dat de torens raakte terwijl ze onderweg waren naar Disneyland! Hij was op dat moment in het Marriot Hotel aan de voet van het WTC aanwezig en hielp daar een verbrande mevrouw. Wat een toeval weer!

Maar dat is nog niet alles... zijn dochter was die dag jarig en werd 11. Ze was geboren op 9/11/1990.
En dus? Waarschijnlijk een verjaardagskado.
  zondag 19 november 2017 @ 20:26:38 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175179683
[quote]0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ron zijn zus en dochter zaten dus in het 2de vliegtuig dat de torens raakte terwijl ze onderweg waren naar Disneyland! Hij was op dat moment in het Marriot Hotel aan de voet van het WTC aanwezig en hielp daar een verbrande mevrouw. Wat een toeval weer!

Maar dat is nog niet alles... zijn dochter was die dag jarig en werd 11. Ze was geboren op 9/11/1990.
Dllfs een geboorte datum is verdacht??? Hoeveel dagen zitten er in een jaar en hoeveel slachtoffers waren er te tellen, en jij vind het raar dat iemand op die dag jarig is...

Tja als je zo denkt, moet alles wel in scene zijn gezet.
Zelfde als maanden er voor was er iets gebeurt, wat dan weer kon samen hangen met de ramp.. Mooi man het bewijst alleen totaal niks..

Vandaag hebben we het er over ook heel toevallig maanden na 9/11 kan geen toeval zijn.

Sorry getypt via mobiel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 november 2017 @ 20:28:55 #149
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_175179749
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 20:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zouden....
Zouden?
wooblabalurg
  zondag 19 november 2017 @ 20:30:06 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175179792
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voor cad. Zo zal het ongeveer zijn gegaan met de man die vele etages op het puin naar beneden surfte.

[ afbeelding ]
Dankjewel. Dit maakt het duidelijk, zo zal het zijn gegaan. :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 19 november 2017 @ 20:35:59 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175179984
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik haal gewoon wat bizarre "feitjes" aan.

Nog een voorbeeld: Het verhaal van het jongetje van 11 dat alleen op reis ging, maar in een gekaapt toestel terecht kwam en alsof de duvel er mee speelde, precies het kantoor van zijn vader in het Pentagon ramde. Zijn vader was gelukkig aan het golfen die ochtend.

Of het verhaal van de 2 hartsvriendinnen die samen op vakantie gingen. Ze vlogen afzonderlijk van elkaar, en zaten dus allebei op een andere vlucht. Helaas... allebei gekaapt en allebei de pijp uit.
klinken als op de emotie inspelen verhaaltjes en alles en iedereen was met elkaar verbonden die dag
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175180227
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:35 schreef Summers het volgende:

[..]

klinken als op de emotie inspelen verhaaltjes en alles en iedereen was met elkaar verbonden die dag
Yup
pi_175182376
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of mensen herinneren/vertellen het wat meer overdreven dan de werkelijkheid.
Heb je https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb nou al doorgenomen?
pi_175182650
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om zo ver te springen moet je een flinke aanloop nemen. De raampjes in het WTC waren net 80cm breed bv of zelfs smaller. Met 2 man hand in hand door die raampjes gaan en zo ver springen... Mja.. tuurlijk.
Smaller - 46cm....dan de stalen balken van 35cm breed tussen waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 19-11-2017 21:56:34 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 november 2017 @ 22:51:57 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175184661
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:38 schreef illusions het volgende:
So fucking what? :D
dit is geen goede discussie, he
pi_175184705
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:35 schreef Summers het volgende:

[..]

klinken als op de emotie inspelen verhaaltjes en alles en iedereen was met elkaar verbonden die dag
Je kon wel jaloers zijn op ze...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175184759
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 22:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is geen goede discussie, he
Klopt, het is slachtoffer bashen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 november 2017 @ 23:03:15 #158
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175184963
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, het is slachtoffer bashen....
nee, het gaat over zijn reactie, inclu smiley.
mensen die het officiële verhaal aanhangen, kunnen beter in NWS posten en voor alternatieve theorieën is BNW!
pi_175185126
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, het gaat over zijn reactie, inclu smiley.
mensen die het officiële verhaal aanhangen, kunnen beter in NWS posten en voor alternatieve theorieën is BNW!
Maar die mogen dus niet getoetst worden...

Bijzonder...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 november 2017 @ 23:11:37 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175185141
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, het gaat over zijn reactie, inclu smiley.
mensen die het officiële verhaal aanhangen, kunnen beter in NWS posten en voor alternatieve theorieën is BNW!
eens
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 19 november 2017 @ 23:11:46 #161
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175185147
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar die mogen dus niet getoetst worden...

Bijzonder...
bnw is niet voor toetsing, maar een zoektocht
pi_175185314
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bnw is niet voor toetsing, maar een zoektocht
Een zoektocht zonder toetsing.

Dus maar een beetje in de rondte dwalen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175185867
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bnw is niet voor toetsing, maar een zoektocht
Ik hang het officiële verhaal niet aan, ik weet niet hoe je daarbij komt. Echter geloof ik al helemaal niet in de bullshit die j0kkebr0k verkondigt.

Een forum is daarbij nog altijd om meningen te delen geloof ik, dus je hoeft me niet naar NWS te sturen knul, als ik daar zin in heb kan ik dat prima zelf vinden. ^O^
  zondag 19 november 2017 @ 23:54:47 #164
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175185893
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik hang het officiële verhaal niet aan, ik weet niet hoe je daarbij komt. Echter geloof ik al helemaal niet in de bullshit die j0kkebr0k verkondigt.

Een forum is daarbij nog altijd om meningen te delen geloof ik, dus je hoeft me niet naar NWS te sturen knul, als ik daar zin in heb kan ik dat prima zelf vinden. ^O^
"knul" wat is dat voor denigrerende, respectloze term?
  zondag 19 november 2017 @ 23:55:35 #165
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175185906
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Een zoektocht zonder toetsing.

Dus maar een beetje in de rondte dwalen...
als je het niet eens bent met de kaders van een subforum, wat doe je dan hier?
pi_175185921
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

"knul" wat is dat voor denigrerende, respectloze term?
Eentje van hetzelfde pak en laken als mij wegsturen.
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als je het niet eens bent met de kaders van een subforum, wat doe je dan hier?
Hij zegt alleen dat jij misschien het kader van dit subforum niet snapt.
pi_175185929
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

"knul" wat is dat voor denigrerende, respectloze term?
Knul is een ander woord voor jongeman.
Wat is daar denigrerend aan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 november 2017 @ 23:57:07 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175185935
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Eentje van hetzelfde pak en laken als mij wegsturen.

[..]

Hij zegt alleen dat jij misschien het kader van dit subforum niet snapt.
ja, als je niet bijdraagt aan de zoektocht, kan je beter opflikkeren, jonguh!
  zondag 19 november 2017 @ 23:57:30 #169
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175185942
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Knul is een ander woord voor jongeman.
Wat is daar denigrerend aan?
dat je te stom bent om het te begrijpen!
pi_175185946
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, als je niet bijdraagt aan de zoektocht, kan je beter opflikkeren, jonguh!
Draag ik wel aan bij, zonder kritisch geluid geen kritisch denken van enige waarde hè. ;)
pi_175185950
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat je te stom bent om het te begrijpen!
Ga je lekker?
  zondag 19 november 2017 @ 23:58:29 #172
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175185961
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Draag ik wel aan bij, zonder kritisch geluid geen kritisch denken van enige waarde hè. ;)
je motiveert geen ene shit, dat is gewoon bashing en niet kritische geluiden
pi_175185962
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als je het niet eens bent met de kaders van een subforum, wat doe je dan hier?
Het kader stelt niet dat we allemaal ons als dwaallichten moeten gedragen.
Sterker nog, notabene de memes roepen op om niet alles zomaar aan te nemen en daar vragen over te stellen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 november 2017 @ 23:59:28 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175185979
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het kader stelt niet dat we allemaal ons als dwaallichten moeten gedragen.
Sterker nog, notabene de memes roepen op om niet alles zomaar aan te nemen en daar vragen over te stellen...
dat maak jij er van, staat nergens
pi_175185985
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat je te stom bent om het te begrijpen!
Dat is denigrerend naar mij toe..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175185987
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je motiveert geen ene shit, dat is gewoon bashing en niet kritische geluiden
Doe ik wel, dat jij dat niet leest kan ik niets aan doen. Ik heb bijv. uitgelegd over het feit dat die explosie niet in de lobby kan zijn. Dat je daar overheen leest, tja, niet erg kritisch he?
pi_175185995
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 23:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is denigrerend naar mij toe..
nee, dat is het gedrag wat je presenteert door je postings
pi_175185998
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat maak jij er van, staat nergens
Toetsing betekent vraagtekens plaatsen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186002
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat is het gedrag wat je presenteert door je postings
Dat is geen excuus om denigrerend naar mij te doen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186011
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe ik wel, dat jij dat niet leest kan ik niets aan doen. Ik heb bijv. uitgelegd over het feit dat die explosie niet in de lobby kan zijn. Dat je daar overheen leest, tja, niet erg kritisch he?
je legt hier helemaal niks uit, behalve het standaard antwoord het is niet waar
BNW / 9/11 #120: brillen voor glazenwassers!
pi_175186021
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toetsing betekent vraagtekens plaatsen.
die toetsing bestaat alleen in jouw fantasie, wat dat staat nergens in de bnw regels.
zoals ik al zei, alleen maar blabla, zonder motivatie
pi_175186022
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, als je niet bijdraagt aan de zoektocht, kan je beter opflikkeren, jonguh!
Hij draagt wel bij, maar je duldt geen kritische kanttekeningen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186024
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je legt hier helemaal niks uit, behalve het standaard antwoord het is niet waar
BNW / 9/11 #120: brillen voor glazenwassers!
Maar hier bijv. wel:
BNW / 9/11 #120: brillen voor glazenwassers!

En meer woorden heeft dit argument ook niet nodig. ;)
pi_175186029
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is geen excuus om denigrerend naar mij te doen.
wie zaait, moet ook oogsten
pi_175186051
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die toetsing bestaat alleen in jouw fantasie, wat dat staat nergens in de bnw regels.
zoals ik al zei, alleen maar blabla, zonder motivatie
Ah, dus je mag nu weer geen vraagtekens plaatsen..

Waarom ageer je dan niet tegen de memes die daartoe oproepen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186056
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij draagt wel bij, maar je duldt geen kritische kanttekeningen...
als je altijd alleen maar kritisch post, draag je bij aan je eigen beeldvorming
pi_175186059
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wie zaaid, moet ook oogsten
*zaait
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186064
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ah, dus je mag nu weer geen vraagtekens plaatsen..

Waarom ageer je dan niet tegen de memes die daartoe oproepen?
daar is het ook voor bedoeld, alleen het valt op dat jullie twee heel erg in de verdediging springen
pi_175186067
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als je altijd alleen maar kritisch post, draag je bij aan je eigen beeldvorming
Dus zo nu en dan moeten we iets als zoete koek slikken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186077
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

daar is het ook voor bedoeld, alleen het valt op dat jullie twee heel erg in de verdediging springen
Nee, jij zit in de verdediging.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186089
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus zo nu en dan moeten we iets als zoete koek slikken...
kritische posters moeten ook motiveren, niet alleen kritische onliners plaatsen
pi_175186102
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kritische posters moeten ook motiveren, niet alleen kritische onliners plaatsen
En dat gebeurt gelukkig ook. ^O^
pi_175186103
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, jij zit in de verdediging.
nee, ik geef aan waarom die comments/gedachtegang in NWS thuishoren en niet in BNW
pi_175186106
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die toetsing bestaat alleen in jouw fantasie, wat dat staat nergens in de bnw regels.
zoals ik al zei, alleen maar blabla, zonder motivatie
Een strontvervelende manier van op alles maar moeten reageren heeft ie.
pi_175186113
Soms heeft het onderuit halen van een argument echter maar één regel nodig. ;)
pi_175186124
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:08 schreef illusions het volgende:
Soms heeft het onderuit halen van een argument echter maar één regel nodig. ;)
aah, dat is dus jouw BNW gedachtegang, posters onderuit halen.
pi_175186134
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een strontvervelende manier van op alles maar moeten reageren heeft ie.
wat wordt toegelaten door de crew.
pi_175186138
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

aah, dat is dus jouw BNW gedachtegang, posters onderuit halen.
Welk deel van het woord 'argument' begreep je niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186140
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

aah, dat is dus jouw BNW gedachtegang, posters onderuit halen.
Nee, probeer te lezen. Wat staat daar? Argumenten. Dat is kritiek, ja. :)

Bijv. het feit dat iemand die in de lobby was een explosie voelt en de schokgolf enkele seconden later, bewijst dus al dat die explosie niet in de lobby was. De schokgolf wacht immers niet even. Hoeveel zinnen wil je dat ik eraan wijd om dit aan te duiden? Is toch vrij simpel.
pi_175186149
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat wordt toegelaten door de crew.
Die hiermee dus hun eigen subforum slopen.
pi_175186150
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, probeer te lezen. Wat staat daar? Argumenten. Dat is kritiek, ja. :)

Bijv. het feit dat iemand die in de lobby was een explosie voelt en de schokgolf enkele seconden later, bewijst dus al dat die explosie niet in de lobby was. De schokgolf wacht immers niet even. Hoeveel zinnen wil je dat ik eraan wijd om dit aan te duiden? Is toch vrij simpel.
nee, dat is jouw mening en geen bewijs
pi_175186169
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een strontvervelende manier van op alles maar moeten reageren heeft ie.
Er mag dus niet worden gereageerd..

Deze discussie wordt steeds bijzonderder.
Summers heeft vast wel een meme over de ander de mond snoeren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186171
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat is jouw mening en geen bewijs
Hoe je het ook wendt of keert, het maakt het tegenovergestelde niet ineens een feit.

Het is overigens geen mening dat een schokgolf niet even koffie gaat drinken om vervolgens in actie te komen, die gaat meestal gepaard met de explosie.
pi_175186182
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat is jouw mening en geen bewijs
De explosie was in de liftschacht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186185
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, probeer te lezen. Wat staat daar? Argumenten. Dat is kritiek, ja. :)

Bijv. het feit dat iemand die in de lobby was een explosie voelt en de schokgolf enkele seconden later, bewijst dus al dat die explosie niet in de lobby was. De schokgolf wacht immers niet even. Hoeveel zinnen wil je dat ik eraan wijd om dit aan te duiden? Is toch vrij simpel.
Je hebt de berichten over verbrande mensen en een enorme vuurbal voor het gemak maar even genegeerd.
pi_175186189
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat is jouw mening en geen bewijs
Hij mag geen bewijs leveren, want zodra iets is bewezen is het NWS...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186194
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er mag dus niet worden gereageerd..

Deze discussie wordt steeds bijzonderder.
Summers heeft vast wel een meme over de ander de mond snoeren...
nee, je legt mensen weer woorden in de mond. er is een verschil tussen "het is niet waar" (alsof je een autoriteit bent) en "ik zie niet wat jij ziet" (mening op gelijke toon)
pi_175186200
quote:
13s.gif Op maandag 20 november 2017 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt de berichten over verbrande mensen en een enorme vuurbal voor het gemak maar even genegeerd.
In de liftschacht, niet de complete lobby
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186201
quote:
13s.gif Op maandag 20 november 2017 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt de berichten over verbrande mensen en een enorme vuurbal voor het gemak maar even genegeerd.
Nee hoor, ik heb jou verteld dat jij dingen uit die tekst haalt die er helemaal niet in staan. Verbrandde mensen kan, dat bepaalt niet de locatie van de explosie.
pi_175186204
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert, het maakt het tegenovergestelde niet ineens een feit.

Het is overigens geen mening dat een schokgolf niet even koffie gaat drinken om vervolgens in actie te komen, die gaat meestal gepaard met de explosie.
de schokgolf kwam van het vliegtuig wat bovenin insloeg?
pi_175186211
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de schokgolf kwam van het vliegtuig wat bovenin insloeg?
Nee, explosie in de liftschacht, niet in de lobby. Volg jij het e.e.a. wel? En dat stuurt mij weg. :')
pi_175186220
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, je legt mensen weer woorden in de mond. er is een verschil tussen "het is niet waar" (alsof je een autoriteit bent) en "ik zie niet wat jij ziet" (mening op gelijke toon)
De mods staan toe dat ik reageer, dat staat er.
Als jij dat niet wilt, dan betekent dat je mij de mond wilt snoeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186227
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

In de liftschacht, niet de complete lobby
Lezen:

https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb

Geldt ook voor illusions.
pi_175186228
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

De explosie was in de liftschacht.
op welke vloer?
pi_175186236
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op welke vloer?
Niet de begane.
pi_175186247
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lezen:

https://sites.google.com/(...)witnessaccounts,lobb

Geldt ook voor illusions.
Ik heb jouw voorbeelden gelezen, en daar staat niet in wat jij eruit haalt.
pi_175186252
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, explosie in de liftschacht, niet in de lobby. Volg jij het e.e.a. wel? En dat stuurt mij weg. :')
die smiley slaat echt nergens meer op, is ook al jaren geleden bestempeld als trollen
pi_175186261
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op welke vloer?
Meerdere verdiepingen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186266
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb jouw voorbeelden gelezen, en daar staat niet in wat jij eruit haalt.
Lees die verslagen in de link en kom dan terug bijdehand doen.
pi_175186270
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die smiley slaat echt nergens meer op, is ook al jaren geleden bestempeld als trollen
Ok. Misschien kan je je reply over iets meer dan een smiley laten gaan:

Nee, explosie in de liftschacht, niet in de lobby. Volg jij het e.e.a. wel? En dat stuurt mij weg.
pi_175186273
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die smiley slaat echt nergens meer op, is ook al jaren geleden bestempeld als trollen
Smilieys verbieden ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186276
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

De mods staan toe dat ik reageer, dat staat er.
Als jij dat niet wilt, dan betekent dat je mij de mond wilt snoeren.
nee, ik zeg dat je reageert alsof je in NWS zit. ik zie geen bnw reacties van jou.
pi_175186281
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees die verslagen in de link en kom dan terug bijdehand doen.
Ik refereer naar wat jij post, dingen die jij quote en daar iets uithaalt wat er niet in staat.
pi_175186286
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok. Misschien kan je je reply over iets meer dan een smiley laten gaan:

Nee, explosie in de liftschacht, niet in de lobby. Volg jij het e.e.a. wel? En dat stuurt mij weg.
onder of boven de lobby?
pi_175186294
goed topic
pi_175186295
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik zeg dat je reageert alsof je in NWS zit. ik zie geen bnw reacties van jou.
Helemaal nooit. Hij probeert ook altijd recht te praten wat overduidelijk krom is, zoals een internet troll betaamt.
pi_175186297
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onder of boven de lobby?
Eén van beiden, maar ver genoeg zodat de schokgolf pas na een paar seconden bij de lobby was. Duidelijk niet in de lobby dus, wat de stelling is.
pi_175186304
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees die verslagen in de link en kom dan terug bijdehand doen.
Tom Canavan: All the elevator doors were knocked off. They were almost crooked

Dus, explosies in de liftschacht
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186306
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Smilieys verbieden ;)
door de eigenaar, dat is hier terug te lezen.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
pi_175186313
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tom Canavan: All the elevator doors were knocked off. They were almost crooked

Dus, explosies in de liftschacht
Lees even hoe de lobby er volgens die verhalen uitgezien zou moeten hebben.
pi_175186315
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Helemaal nooit. Hij probeert ook altijd recht te praten wat overduidelijk krom is, zoals een internet troll betaamt.
het is erg moeilijk om te bewijzen dat een poster een supertroll is, dus krijgt men het voordeel van de twijfel.
pi_175186320
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik zeg dat je reageert alsof je in NWS zit. ik zie geen bnw reacties van jou.
Alsof...

Je wilt me de mond snoeren omdat ik niet volgens jouw regels reageer..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186328
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Eén van beiden, maar ver genoeg zodat de schokgolf pas na een paar seconden bij de lobby was. Duidelijk niet in de lobby dus, wat de stelling is.
schokgolf kan toch van een andere explosie komen
pi_175186330
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

door de eigenaar, dat is hier terug te lezen.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Dat gaat over het verbieden van enkel de smiley als reactie:

Een reactie als "tl;dr", "TS is een homo", "rot eens op met die baggertopics", "wat zei X toe je belde", "1988 belde" of " :') " zal veelal ongewenst zijn.

Daarnaast haal ik er het volgende uit:

Het is NIET acceptabel mensen aan te zetten tot wegblijven van FOK! of onderdelen daarvan

Dus wie is hier nou tegen de regels bezig? ;)
pi_175186334
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

door de eigenaar, dat is hier terug te lezen.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Toch presenteert fok een hele bibliotheek aan smileys :
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186339
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat gaat over het verbieden van enkel de smiley als reactie:

Een reactie als "tl;dr", "TS is een homo", "rot eens op met die baggertopics", "wat zei X toe je belde", "1988 belde" of " :') " zal veelal ongewenst zijn.

Daarnaast haal ik er het volgende uit:

Het is NIET acceptabel mensen aan te zetten tot wegblijven van FOK! of onderdelen daarvan

Dus wie is hier nou tegen de regels bezig? ;)
ik zet niemand aan tot wegblijven van FOK, je legt mij weer woorden in de mond
pi_175186343
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zet niemand aan tot wegblijven van FOK, je legt mij weer woorden in de mond
Je zegt dat ik beter naar NWS kan gaan. Dat is onderdeel van Fok toch?
pi_175186344
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

door de eigenaar, dat is hier terug te lezen.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
*Het is NIET acceptabel mensen aan te zetten tot wegblijven van FOK! of onderdelen daarvan*


Staat erin.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186348
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Je zegt dat ik beter naar NWS kan gaan. Dat is onderdeel van Fok toch?
Als je NWS reacties post, waarom post je dan in BNW?
pi_175186351
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je NWS reacties post, waarom post je dan in BNW?
Dat vind jij.
pi_175186355
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Je zegt dat ik beter naar NWS kan gaan. Dat is onderdeel van Fok toch?
Ah, dat viel jou dus ook al op....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186360
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zet niemand aan tot wegblijven van FOK, je legt mij weer woorden in de mond
Gewoon Tagliano even PM sturen met je klachten.
pi_175186366
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ah, dat viel jou dus ook al op....
Eigen ruiten aan 't ingooien hier. ;)
pi_175186368
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je NWS reacties post, waarom post je dan in BNW?
Geef eens een voorbeeld
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186372
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld
al jouw postings :D
pi_175186382
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:26 schreef THEFXR het volgende:
ik zet niemand aan tot wegblijven van FOK, je legt mij weer woorden in de mond
[..]

Als je NWS reacties post, waarom post je dan in BNW?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186385
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

al jouw postings :D
Ik zie jou niet echt inhoudelijk over 9/11 posten. Misschien kunnen we het daar weer over laten gaan?
pi_175186387
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

al jouw postings :D
Geen voorbeeld dus, ondanks dat je claimt veel keuze te hebben...

En een smiley, foei...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186400
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zie jou niet echt inhoudelijk over 9/11 posten. Misschien kunnen we het daar weer over laten gaan?
Argumenteren dat de explosie in de liftschacht was en niet in de hele lobby is niet inhoudelijk?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186406
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zie jou niet echt inhoudelijk over 9/11 posten. Misschien kunnen we het daar weer over laten gaan?
vraag maar raak
pi_175186411
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Argumenteren dat de explosie in de liftschacht was en niet in de hele lobby is niet inhoudelijk?
Kijk eens wie ik quote. Argumenteren dat mijn of jouw reacties niet in BNW horen is niet inhoudelijk.
pi_175186416
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vraag maar raak
Ik heb aan jou geen vragen.
pi_175186427
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb aan jou geen vragen.
ik post hier niet, omdat de dingen waar het over gaan, al in de voorgaande delen zijn besproken, dit is al deeltje 120. dus in herhaling vallen is nogal rendementsloos.
Je komt ook geen stap verder met welles/nietes posts. dat is totaal geen zoektocht naaar...
pi_175186428
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Argumenteren dat de explosie in de liftschacht was en niet in de hele lobby is niet inhoudelijk?
Je negeert vele getuigenissen die spreken van een vuurbal in de lobby. Een beveiliger zou verschroeid achter zijn desk zitten in de lobby. Je wilt dus zeggen dat ze nep zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 00:35:11 ]
pi_175186431


[ Bericht 100% gewijzigd door ko-starring op 20-11-2017 00:34:44 ]
pi_175186438
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je negeert vele getuigenissen die spreken van een vuurbal in de lobby. Een beveiliger zou verschroeid achter zijn desk zitten in de lobby. Je wilt dus zeggen dat ze nep zijn?
Alleen dat de explosie niet in de lobby was. ;)
pi_175186443
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je negeert vele getuigenissen die spreken van een vuurbal in de lobby. Een beveiliger zou verschroeide achter zijn desk zitten in de lobby. Je wilt dus zeggen dat ze nep zijn?
getuigen zijn geen bewijs, snap je? het telt voor hem alleen als er bewijs is. maar er is ook geen bewijs voor het officiële verhaal.
en zo worden hele topics gevuld met welles/nietes onzin
pi_175186446
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je negeert vele getuigenissen die spreken van een vuurbal in de lobby. Een beveiliger zou verschroeide achter zijn desk zitten in de lobby. Je wilt dus zeggen dat ze nep zijn?
Nee, die negeer ik niet.
Maar het is niet zo dat de hele lobby er uitgebrand moet uitzien door een vuurbal vanuit de liftschacht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186447
Verder ook niet echt een heel belangrijk argument, want het bewijst niet zoveel.
pi_175186455
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Alleen dat de explosie niet in de lobby was. ;)
Dat heb ik nooit beweerd. Je verdraait weer. En nu draai je ook nog eens.

Lobby was geen ravage, zoals je kunt zien. Getuigenissen zijn dus fake?
pi_175186462
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

getuigen zijn geen bewijs, snap je? het telt voor hem alleen als er bewijs is. maar er is ook geen bewijs voor het officiële verhaal.
en zo worden hele topics gevuld met welles/nietes onzin
Tja, als je alles weg wuift als geen bewijs, dan schiet het inderdaad niet op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186471
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit beweerd. Je verdraait weer. En nu draai je ook nog eens.

Lobby was geen ravage, zoals je kunt zien. Getuigenissen zijn dus fake?
Geen ravage? Alle ramen lagen er ui!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186472
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, die negeer ik niet.
Maar het is niet zo dat de hele lobby er uitgebrand moet uitzien door een vuurbal vanuit de liftschacht.
Heb je de getuigenissen gelezen?
pi_175186475
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, als je alles weg wuift als geen bewijs, dan schiet het inderdaad niet op.
dat zeg ik toch, daarom schieten de topics in BNW niet op, omdat een bepaald soort posters, steeds bewijs eist.
pi_175186481
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat zeg ik toch, daarom schieten de topics in BNW niet op, omdat een bepaald soort posters, steeds bewijs eist.
eens, daar is bnw niet voor bedoeld.
als lurker is dat irritant
pi_175186485
Wel lachen overigens, tot vorige week was de consensus dat de lobby was opgeblazen.
Dat was juist een van de bewijzen dat het een Inside Job was.
Nu wordt er beargumenteerd dat er geen bomexplosie was, conform de officiële uitleg, en is dat bewkns dat het een Inside Job was..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186486
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, ik laat zien dat de vele verhalen van verbrande mensen in de lobby, weggeblazen liftdeuren, gebarsten marmer, overal puin etc. niet matchen met de beelden van de lobby.
Wat matcht er niet dan?
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat zeg ik toch, daarom schieten de topics in BNW niet op, omdat een bepaald soort posters, steeds bewijs eist.
Goh, bewijs eisen van complotten? Het moet niet gekker worden. Draait het hele topic niet daarom? YouTube videos worden frame-by-frame doorgespit, waarom eigenlijk als bewijs niet belangrijk is? Of mag je het alleen bewijs noemen als je het eens bent met de betreffende conspiracy theorie?
pi_175186498
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat zeg ik toch, daarom schieten de topics in BNW niet op, omdat een bepaald soort posters, steeds bewijs eist.
Mij lijkt het logisch dat het bewezen moet worden
Of je erkent gewoon dat het een hypothese is.
Maar als je glashard probeert te stellen dat iets wel of niet is gebeurd, dan moet je dat ook glashard aantonen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186501
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat matcht er niet dan?

[..]

Goh, bewijs eisen van complotten? Het moet niet gekker worden. Draait het hele topic niet daarom? YouTube videos worden frame-by-frame doorgespit, waarom eigenlijk als bewijs niet belangrijk is? Of mag je het alleen bewijs noemen als je het eens bent met de betreffende conspiracy theorie?
het draait in BNW niet om bewijzen. dat is meer iets voor wetenschap en juridisch
het draait in BNW om wat er bovenin in de banner genoemd wordt.
pi_175186506
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het draait in BNW niet om bewijzen. dat is meer iets voor wetenschap en juridisch
het draait in BNW om wat er bovenin in de banner genoemd wordt.
En dat geeft je geen vrijbrief om maar de wildste claims te roepen. Ik ben ook geïnteresseerd in BNW, en ik geloof niet in het officiële verhaal, maar ook niet in sommige bullshit die hier aangedragen wordt.
pi_175186507
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mij lijkt het logisch dat het bewezen moet worden
Of je erkent gewoon dat het een hypothese is.
Maar als je glashard probeert te stellen dat iets wel of niet is gebeurd, dan moet je dat ook glashard aantonen.
dat zie je verkeerd, dat speelt zich weer in jouw hoofd af.
pi_175186515
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat matcht er niet dan?

Ja, precies.
Ik heb kennelijk de foto van de ongeschonden liftdeuren gemist.
Kan die opnieuw worden geplaatst?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186516
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:43 schreef illusions het volgende:

[..]

En dat geeft je geen vrijbrief om maar de wildste claims te roepen. Ik ben ook geïnteresseerd in BNW, en ik geloof niet in het officiële verhaal, maar ook niet in sommige bullshit die hier aangedragen wordt.
dan krijg je een discussie, waar ligt de grens tussen censuur en vrijheid van meningsuiting.
pi_175186517
Wanneer men gaat ontkennen dat er ooit vliegtuigen waren, mag je daar wel enige beargumentatie of bewijs voor verwachten neem ik aan, daar ik de theorie gewoon ridicuul vind.
pi_175186522
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan krijg je een discussie, waar ligt de grens tussen censuur en vrijheid van meningsuiting.
Ja, en die zijn we hier aan het voeren op de verkeerde plek. Maar weer on-topic dan?
pi_175186528
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat zie je verkeerd, dat speelt zich weer in jouw hoofd af.
Wat zie ik verkeerd, dat een glasharde stelling ook glashard moet worden aangetoond?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186529
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:44 schreef illusions het volgende:
Wanneer men gaat ontkennen dat er ooit vliegtuigen waren, mag je daar wel enige beargumentatie of bewijs voor verwachten neem ik aan, daar ik de theorie gewoon ridicuul vind.
gebrek aan wake vortex vind ik een goed argument voor de no plane theorie, even daargelaten of ik die zelf ook aanhang.
pi_175186549
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gebrek aan wake vortex vind ik een goed argument voor de no plane theorie, even daargelaten of ik die zelf ook aanhang.
En hoe toon je aan dat dat zo was op het moment van impact?
pi_175186550
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat zie ik verkeerd, dat een glasharde stelling ook glashard moet worden aangetoond?
Dat jij weer probeert de regels te maken, dat het glashard moet worden aangetoond, dat staat nergens in de BNW regels, maar is weer eens een persoonlijke eis van jou. Je bent een gewone poster, geen autoriteits figuur!
pi_175186552
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het draait in BNW niet om bewijzen. dat is meer iets voor wetenschap en juridisch
het draait in BNW om wat er bovenin in de banner genoemd wordt.
Toch ondersteun je die banner niet, want je wilt niet echt uitvinden wat er achter de façade schuil gaat. Kennelijk wil je daar alleen over fantaseren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186560
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

. Je bent een gewone poster, geen autoriteit figuur!
Lees dat nou eens hardop op...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186562
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch ondersteun je die banner niet, want je wilt niet echt uitvinden wat er achter de façade schuil gaat. Kennelijk wil je daar alleen over fantaseren...
nee, dat zie je verkeerd
pi_175186563
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch ondersteun je die banner niet, want je wilt niet echt uitvinden wat er achter de façade schuil gaat. Kennelijk wil je daar alleen over fantaseren...
Juist, want een zoektocht is zoeken. Als er geen enkel tegengeluid is, weet je nooit wanneer je goed of fout zit.
pi_175186567
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Lees dat nou eens hardop op...
zoals ik al zei, er is in jou geen BNW spirit te vinden, discussiëren om de discussie....
pi_175186571
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat zie je verkeerd
Volgens mij niet. Als ik op zoek ben naar iets en ik deel mijn theorie op een forum, verwacht ik ook een kritische blik hierop - als ik fout zit hoor ik dat graag, zodat mijn zoektocht ook daadwerkelijk nut heeft, alleen het presenteren van een hypothese is namelijk geen zoektocht.
pi_175186574
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Juist, want een zoektocht is zoeken. Als er geen enkel tegengeluid is, weet je nooit wanneer je goed of fout zit.
wie bepaald dat goed of fout?
pi_175186580
t
pi_175186583
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Als ik op zoek ben naar iets en ik deel mijn theorie op een forum, verwacht ik ook een kritische blik hierop - als ik fout zit hoor ik dat graag, zodat mijn zoektocht ook daadwerkelijk nut heeft, alleen het presenteren van een hypothese is namelijk geen zoektocht.
zie post 286
pi_175186590
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wie bepaald dat goed of fout?
Dat bepaal je voor jezelf, maar zonder tegengeluid kun je je theorie niet toetsen
pi_175186595
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:47 schreef illusions het volgende:

[..]

En hoe toon je aan dat dat zo was op het moment van impact?
beelden tonen dat aan, alleen zijn er dan weer andere theorieën, dat die beelden CGI zijn
pi_175186603
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

beelden tonen dat aan, alleen zijn er dan weer andere theorieën, dat die beelden CGI zijn
Beelden geanalyseerd door wie? Professionals of YouTube-professionals?
pi_175186605
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat bepaal je voor jezelf, maar zonder tegengeluid kun je je theorie niet toetsen
waar komt dat toetsen toch vandaan? BNW-ers posten hier niet om te toetsen, een leraar doet toetsen en daar zit niemand op te wachten.
pi_175186608
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Beelden geanalyseerd door wie? Professionals of YouTube-professionals?
beiden
pi_175186611
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zoals ik al zei, er is in jou geen BNW spirit te vinden, discussiëren om de discussie....
Aldus de BNW autoriteit
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186619
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waar komt dat toetsen toch vandaan? BNW-ers posten hier niet om te toetsen, een leraar doet toetsen en daar zit niemand op te wachten.
Weet je, het interesseert me eigenlijk geen reet wat je te zeggen hebt als het niet over 9/11 gaat. Als je een klacht hebt over mij, ga je dat lekker in FB posten. Hier kun je het over 9/11 hebben. Succes.
pi_175186626
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Aldus de BNW autoriteit
de laatste paar pagina's tonen mijn punt meer dan genoeg aan.
pi_175186627
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

beiden
Die beelden zijn dus getoetst...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186630
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 00:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die beelden zijn dus getoetst...
Lekker tegenstrijdig. :D
pi_175186632
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de laatste paar pagina's tonen mijn punt meer dan genoeg aan.
Maar kan het een toetsing doorstaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175186634
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet je, het interesseert me eigenlijk geen reet wat je te zeggen hebt als het niet over 9/11 gaat. Als je een klacht hebt over mij, ga je dat lekker in FB posten. Hier kun je het over 9/11 hebben. Succes.
we hebben het ook hier over BNW, maar als je geen interesse hebt in wat andere posters zeggen, waarom dan in de discussie mengen?
pi_175186635
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig. :D
Snap jij het nog?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')