Bruinhemdquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Beheers me nu he Drizzt maar ik verwacht wel passende acties op dat constante gescheld van die zwakzinnige
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Beheers me nu he Drizzt maar ik verwacht wel passende acties op dat constante gescheld van die zwakzinnige
Oh, te laat.quote:
Hoi LR. Je was nogal stil gisteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een nare stem heeft die vrouw en heeft baudet een matige baardgroei.
Fucking boeiend.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
WimLexGODquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
Trouwens heerlijk hoe hiddegod reageert.quote:
Lig jij er nou oprecht wakker van wat voor schoenen iemand aan heeft bij een beëdiging?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Schande voor je land, zeker als je van een partij bent die in principe voor een monarchie is.
Afgelopen 2 dagen. Stuk steen in mijn oog gekregen dus als een plank vast in bed geleden met hoornvliesschade.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi LR. Je was nogal stil gisteren.
Wowquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen. Stuk steen in mijn oog gekregen dus als een plank vast in bed geleden met hoornvliesschade.
Inmiddels kan 1 oog weer open (lol)
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
Bij Nederland niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lig jij er nou oprecht wakker van wat voor schoenen iemand aan heeft bij een beëdiging?
Hou je daar iets aan over of herstelt het?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen. Stuk steen in mijn oog gekregen dus als een plank vast in bed geleden met hoornvliesschade.
Hoeveel kans op 100% afgekeurd?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om. Vind het interessanter of hij zijn werk gewoon goed doet, jij niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Bij Nederland niet.
Maar ik vind het wel minachting van je staatshoofd en je land.
Pfff, dat klinkt niet erg lekker, beterschap.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn werk al niet goed gedaan in dit geval.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om. Vind het interessanter of hij zijn werk gewoon goed doet, jij niet?
Jij gaat toch ook niet in je berenpak naar school.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lig jij er nou oprecht wakker van wat voor schoenen iemand aan heeft bij een beëdiging?
In december heb ik het ook een keer gehad (ik ben dommer dan een ezel) en toen veel erger.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hou je daar iets aan over of herstelt het?
Ieder nadeel heeft zijn voordeelquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel kans op 100% afgekeurd?
Waarom heeft die vrouw een spin op haar jurk?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
Sterkte man.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel kans op 100% afgekeurd?
Moet eerst de trainer ontslagen worden denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
JanCees gaat deze halen.
Niet wat je wilquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit heb ik er niet voor over. Dit is echt suïcidaal pijnlijk. Gewoon 50 uur stil in bed gelegen met amper slaap
En fijn dat je mij gemist hebt Stijn
Blijft jammer dat dat mens het is geworden ipv Knops.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom heeft die vrouw een spin op haar jurk?
Ik heb dat 100% van dit kabinet. Vooral die palestijnenliefhebber vind ik vreselijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft jammer dat dat mens het is geworden ipv Knops.
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken echt bijna niemand. Er schijnt iemand van Finse adelijkheid met een verkeerde geaardheid in te zitten ?
Wie?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb dat 100% van dit kabinet. Vooral die palestijnenliefhebber vind ik vreselijk.
Stel jij de werkbus tomtom in of moet ik het doenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken echt bijna niemand. Er schijnt iemand van Finse adelijkheid met een verkeerde geaardheid in te zitten ?
Wat zal Insomnia erger vinden, de schoenen of de verkeerde geaardheid?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel mensen op vreemde posten. Om je ogen van te tollen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb dat 100% van dit kabinet. Vooral die palestijnenliefhebber vind ik vreselijk.
waar zit dekkerquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoveel mensen op vreemde posten. Om je ogen van te tollen.
Ook nog een alleenstaande moeder en dat is dan afkomstig van de christen unie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zal Insomnia erger vinden, de schoenen of de verkeerde geaardheid?
sterkte met je oog maatjequote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook nog een alleenstaande moeder en dat is dan afkomstig van de christen unie.
Ze kwam zwanger terug uit Israëlquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer niet echt minister lolquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechtsbijstand, onderminister om het zo maar te zeggen.
Duo-ministers maar ik beschouw Grapperhaus gewoon als 'de' minister. Dan heb je ook nog staatssecretaris Harbers voor Migratie.quote:
Grapperhaus schreef voor het FDquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duo-ministers maar ik beschouw Grapperhaus gewoon als 'de' minister. Dan heb je ook nog staatssecretaris Harbers voor Migratie.
Gatverdamme, wat een duivelse bende is dat geworden, ik vrees nu dat ze het zelfs niet in de missionaris-positie heeft gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Maria blijkt te heten schrijf ik mij per direct in bij de christen uniequote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kwam zwanger terug uit Israël.
Carola.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Maria blijkt te heten schrijf ik mij per direct in bij de christen unie
mijn moeder is helaas ook lid van de christenuniequote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een duivelse bende is dat geworden, ik vrees nu dat ze het zelfs niet in de missionaris-positie heeft gedaan.
rechtsbescherming lees ikquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechtsbijstand, onderminister om het zo maar te zeggen.
Sterke, ik hoop dat je haar nog om kan praten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mijn moeder is helaas ook lid van de christenunie
In/tijdens welk standje ben jij verwekt?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een duivelse bende is dat geworden, ik vrees nu dat ze het zelfs niet in de missionaris-positie heeft gedaan.
Je zult dit vast heel raar vinden, maar ik heb geen idee.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In/tijdens welk standje ben jij verwekt?
ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zult dit vast heel raar vinden, maar ik heb geen idee.
Die Wiebes is ook goed weggekomen met al zijn gefaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)gkabinetrutteiii.pdf
Takenverdeling
[ afbeelding ]
Iedere gek zijn gebrek.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zult dit vast heel raar vinden, maar ik heb geen idee.
Wat dat betreft verhoogt het de kans op de missionaris houding wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik ben bang ik vooral met heel veel drank
currywurst lekkerquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had currywurst bij de agv.
mag ik wat vragenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)gkabinetrutteiii.pdf
Takenverdeling
[ afbeelding ]
Sigrid Kaagquote:
Amaiquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:59 schreef DonRaja het volgende:
Een Belgische prof zojuist op de radio over de bende van Nijvel:
Het gaat hier om grootbanditisme mevrouw.
Grootbanditisme
Is die ene gast die op z'n sterfbed bekende nou de enige die ooit ontmaskerd is eigenlijk?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:59 schreef DonRaja het volgende:
Grootbanditisme
Voetballers die op de radio over georganiseerde misdaad praten?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:59 schreef DonRaja het volgende:
Grootbanditisme
Wat is nou feitelijk het verschil tussen minister zonder portefeuille en een staatssecretarisquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel. Ik zit toch wat bij te werken in een Excelbestand.
Er is dacht ik een of andere advocaat die meer namen weet, maar ze nog niet bekend heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Is die ene gast die op z'n sterfbed bekende nou de enige die ooit ontmaskerd is eigenlijk?
Een minister zonder portefeuille kan wel gewoon deelnemen in de ministerraad en meestemmen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is nou feitelijk het verschil tussen minister zonder portefeuille en een staatssecretaris
op de naam na
Toch ook gelijk haar negatieve kanten? Dat ze werd uitgekotst bij BuZa?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie Tegenlicht uitzending over haar paar jaar geleden gezien
Een staatssecretaris zit niet in de ministerraad en staat meer onder een minister in rang.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is nou feitelijk het verschil tussen minister zonder portefeuille en een staatssecretaris
op de naam na
Hmm, niet dat ik me kan herinneren eerlijk gezegdquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch ook gelijk haar negatieve kanten? Dat ze werd uitgekotst bij BuZa?
Belangrijker vinden we hier eigenlijk of ze het in de missionaris-positie doet, weet je dat toevallig?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmm, niet dat ik me kan herinneren eerlijk gezegd
Deze: https://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/13-12-2015/VPWON_1232895
Is dat niet verboden binnen de islam?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Belangrijker vinden we hier eigenlijk of ze het in de missionaris-positie doet, weet je dat toevallig?
Natuurlijk niet, alles mag zolang je maar het juiste gat weet te vinden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat niet verboden binnen de islam?
Bijzonder dat moslimmeisjes het dan juist weer alleen in de kont doen tot het trouwen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alles mag zolang je maar het juiste gat weet te vinden.
[ afbeelding ]
dat laatste zal wel weer niet gelden als je je besneden banaan in een kafir vrouwtje duwt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
??quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat niet verboden binnen de islam?
Misschien een maagdenvliesdingetje.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder dat moslimmeisjes het dan juist weer alleen in de kont doen tot het trouwen.
Daarmee mag je doen wat je wil lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat laatste zal wel weer niet gelden als je je besneden banaan in een kafir vrouwtje duwt.
Een moslim mag met een christelijke of een joodse vrouw trouwenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat laatste zal wel weer niet gelden als je je besneden banaan in een kafir vrouwtje duwt.
Ja daar doel ik met de term kafir ook echt op. Polytheïsten en atheïsten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een moslim mag met een christelijke of een joodse vrouw trouwen
Die deugen dan ook niet, een van de weinige dingen waar ze wel gelijk over hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daar doel ik met de term kafir ook echt op. Polytheïsten en atheïsten.
Succes in het leven verder. Alweer terug in engeland?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die deugen dan ook niet, een van de weinige dingen waar ze wel gelijk over hebben
ja helaas welquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Succes in het leven verder. Alweer terug in engeland?
Hoe doen ze dat met geiten danquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowquote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die deugen dan ook niet, een van de weinige dingen waar ze wel gelijk over hebben
Tot nu toe wel dacht ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Is die ene gast die op z'n sterfbed bekende nou de enige die ooit ontmaskerd is eigenlijk?
Je kan er gewoon niks vanquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
door dit topic heb ik net fifa gespeeld
kkr spel
En in tennissen sloopt ze je ook al. Ben jij eigenlijk wel de man binnen de relatie of hobbel je er maar achteraan?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
en dat als real tegen arsenal
schiet mij maar dood
gelukkig verdien ik de komende anderhalf jaar nog wel meer geldquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in tennissen sloopt ze je ook al. Ben jij eigenlijk wel de man binnen de relatie of hobbel je er maar achteraan?
Geld of speculatie?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
gelukkig verdien ik de komende anderhalf jaar nog wel meer geld
zelfs in geldinkomstenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geld of speculatie?
Gewoon even de Bitcoin discussie opgang brengen nu opper er niet is.
Dafuq.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Misschien kan ik me na die 1,5 jaar gewoon castreren
Zeer genderneutraal van jequote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Misschien kan ik me na die 1,5 jaar gewoon castreren
Er niet een stuk of 20 hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een joggingbroek gekocht.
Geen klappen gehad van je vriendin?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een joggingbroek gekocht.
#metooquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen klappen gehad van je vriendin?
quote:
Dan ga je niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga morgen naar de IKEA.
Ik zie er nu al tegenop.
VOor je tiny house? Je kan ook een kartonnen doos halen scheelt geldquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie er nu al tegenop.
Heb je een dagje vrij morgen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie er nu al tegenop.
Nee voor o.a. wat huishoudelijke meuk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VOor je tiny house? Je kan ook een kartonnen doos halen scheelt geld
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een dagje vrij morgen?
Mazzelaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vrouw liever seppuku pleegt dan naar de IKEA
Ik ben er nog nooit geweest en daar ben ik heel erg blij om.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vrouw liever seppuku pleegt dan naar de IKEA
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je moet én werken én naar de IKEA?
Dat is ook een hele prestatie, bij jezelf onder de plak zitten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijzelf. Ik heb het lang genoeg vooruit geschoven maar ik moet nu even een paar dingen halen.
ik heb morgen vrij onloquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.
• Werken tot 16.15
• Zoon ophalen
• Spelletje voor de Nintendo kopen
• Naar de IKEA
• Op ziekenbezoek
• Naar huis
• Zoon op bed gooien
• Op tijd terug voor VI
Ik voorzie problemen.
Meestal zit je moeder wat onder de plak.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook een hele prestatie, bij jezelf onder de plak zitten.
We bidden voor je.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.
• Werken tot 16.15
• Zoon ophalen
• Spelletje voor de Nintendo kopen
• Naar de IKEA
• Op ziekenbezoek
• Naar huis
• Zoon op bed gooien
• Op tijd terug voor VI
Ik voorzie problemen.
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijvenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JA DAT ZEI JE NET OOK AL GODVERDOMME. WRIJF HET ER NOG EVEN IN.
Good busy.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gutenabend. 10 km hardgelopen in 51 minuten, ik ben tevreden.
Je hebt niet alleen een toffe vrouw die de IKEA haat maar je hebt ook nog eens een toffe werkgeverquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijven
... en je hoeft niet meer terug te komen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijven
Nou, het was omdat ik een dispuut heb met de rest van het team.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een toffe vrouw die de IKEA haat maar je hebt ook nog eens een toffe werkgever
Ik weet niet of het veel scheelt met andere winkels. Die meubels in elkaar schroeven vind ik wel een leuk klusje trouwens.quote:
Zijn het homo's?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nou, het was omdat ik een dispuut heb met de rest van het team.
Sow, dacht je nu ook #YOLO toen je aan het eten was?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik écht anders bezig.
Voor de 2e avond op rij geen rijst/bonen/kip én in de sportschool met spotify naar muziek geluisterd.
Typisch is trots
Goed om te zien dat er nog een stukje Nederlands in je zit ouwe reus.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar had met Nederlandse directheid mensen verteld dat ze incapabel zijn
Dat lijkt me ook geen feest.quote:
Moet kunnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar had met Nederlandse directheid mensen verteld dat ze incapabel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Iemand GGMM gezien?Niet zo slim om zo jolig te doen in de wetenschap dat je vanmorgen werd geroast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo slim om zo jolig te doen in de wetenschap dat je vanmorgen werd geroast.
KOEKOEKquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Je hebt alles in de shredder gegooid.
Straks weer Henderson genotquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Je hebt alles in de shredder gegooid.
is dit op skyquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks weer Henderson genot
[ afbeelding ]
Ik kijk op RTL7, Stijn weet dit ongetwijfeld.quote:
kan maar 365x he.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Soms heb je zo’n dag hè. Beter niet te vaak in een jaar.
ik heb morgen vrij, misschien vrolijkt het je opquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Soms heb je zo’n dag hè. Beter niet te vaak in een jaar.
komend weekend gaat de wintertijd weer in. Hou er rekening mee dat het de nachtrust van die kleine even overhoop kan gooien.quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij, misschien vrolijkt het je op
ben ik blij dat mijn dochter nog geen slaapritme heeftquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komend weekend gaat de wintertijd weer in. Hou er rekening mee dat het de nachtrust van die kleine even overhoop kan gooien.
Boeien, doet hij nu ook wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komend weekend gaat de wintertijd weer in. Hou er rekening mee dat het de nachtrust van die kleine even overhoop kan gooien.
Dat is helemaal kut.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ben ik blij dat mijn dochter nog geen slaapritme heeft
Gewoon de hele dag slapen tochquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ben ik blij dat mijn dochter nog geen slaapritme heeft
Idd zeer walgelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
misschien kun je je peuter privilege even neit hier tentoon stellen
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het wordt echt beter, echt waar geloof me!!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Met een katholieke familieplanning is dat dus ergens in 2029.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt echt beter, echt waar geloof me!!
Neejoh, komt goed. Dat ritme komt vanzelf en dan is het nog slechts sporadisch een kut nacht er tussen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Met een katholieke familieplanning is dat dus ergens in 2029.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Met een katholieke familieplanning is dat dus ergens in 2029.
Jawel, alleen nog wat verkouden. De ninjaturtles zijn er niks bij zo groen is het af en toe.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Haags hoe is het met dochterlief? Al iets beter?
Lekker.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, alleen nog wat verkouden. De ninjaturtles zijn er niks bij zo groen is het af en toe.
EU gaat dat afschaffen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op jou kostenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
mijn broertje vliegt volgende maand met saudia airlines
wat vind ik dat grappig
Edgy hoor.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:00 schreef KingRoland het volgende:
wintertijd moet blijven
zomertijd weg
Moet je naar de Antillen vliegen. Toch nog een soort Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:00 schreef KingRoland het volgende:
wintertijd moet blijven
zomertijd weg
Werken ze daar dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je naar de Antillen vliegen. Toch nog een soort Nederland.
Ik hoop op excursie met de ouderenbond.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er komt dinsdag een 73-jarige vrouw in de Tweede Kamer.
Ik hoop dat ze het wel opruimt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe parel gezien van onze DENK vrienden?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, de bal is rond.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nieuwe parel gezien van onze DENK vrienden?
Kunt u uitsluiten dat er in deze zaken raakvlakken zijn met de NSU-moorden (Nationalsozialistischer Untergrund), ook wel stereotyperend Dönermoorden genoemd, waarbij het ging om moorden waarbij er eerst gedacht werd dat er sprake was van afrekeningen, maar waarbij later bekend werd dat het ging om moorden uitgevoerd door een extreemrechtse terreurgroep? Waar baseert u uw antwoord op?
https://www.tweedekamer.n(...)14313&did=2017D30238
quote:
Hij is erin geNSBd door Elan denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft onze held, patriot, strijder, God misdaan?
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Hij schold met de ziekte die Fran Sol momenteel in zijn teelbal heeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft onze held, patriot, strijder, God misdaan?
Daar krijg je niet meteen een ban voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij schold met de ziekte die Fran Sol momenteel in zijn teelbal heeft.
Het was niet eenmalig..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar krijg je niet meteen een ban voor.
Dan kan er een waarschuwing van de moderator van af.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niet eenmalig..
Elan deed net alsof hij meer wist van West-Friesland dan JanCees, dat kon hij natuurlijk niet accepteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan er een waarschuwing van de moderator van af.
Elan is een villeine user.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elan deed net alsof hij meer wist van West-Friesland dan JanCees, dat kon hij natuurlijk niet accepteren.
quote:
Tja, hoe zou je dit anders willen noemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Is het daar ook zo slecht?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
keek net eva jinek op de schotel
de inhoudquote:
Oh dat is wel geinig ja. Zij komt ook uit amerika.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
vond het wel leuke docu van amerika
is dat waar ze door amerika reist?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
vond het wel leuke docu van amerika
nee uit tsjechiequote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat is wel geinig ja. Zij komt ook uit amerika.
Geboorteplaats Tulsa (Oklahoma)quote:
Die man is een schande voor Nederlandquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Hugo de Jonge is lekker bezig bij Pauw.
Dat is nu dan ook lastig.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk niet zo graag naar Eva Jinek
#nohomo
Hans, Hans, waarom toch altijd die overacting.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die man is een schande voor Nederland
Tulsa (Ostrava)quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geboorteplaats Tulsa (Oklahoma)
Waar in Tsjechië ligt dat?
Ik ben een monarchist, makker.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans, Hans, waarom toch altijd die overacting.
Waarom?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die man is een schande voor Nederland
daar snap ik nog steeds helemaal niks vanquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een monarchist, makker.
Verklaar je naderquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ie jullie staatshoofd te schande heeft gezet
De laatste keer dat ik keek was CDA voor de monarchie.quote:
Ja nog steeds. Maar wat is je puntquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was CDA voor de monarchie.
Dan sta je onder de ordes van de koning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |