Good busy.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gutenabend. 10 km hardgelopen in 51 minuten, ik ben tevreden.
Je hebt niet alleen een toffe vrouw die de IKEA haat maar je hebt ook nog eens een toffe werkgeverquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijven
... en je hoeft niet meer terug te komen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijven
Nou, het was omdat ik een dispuut heb met de rest van het team.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een toffe vrouw die de IKEA haat maar je hebt ook nog eens een toffe werkgever
Ik weet niet of het veel scheelt met andere winkels. Die meubels in elkaar schroeven vind ik wel een leuk klusje trouwens.quote:
Zijn het homo's?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nou, het was omdat ik een dispuut heb met de rest van het team.
Sow, dacht je nu ook #YOLO toen je aan het eten was?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik écht anders bezig.
Voor de 2e avond op rij geen rijst/bonen/kip én in de sportschool met spotify naar muziek geluisterd.
Typisch is trots
Goed om te zien dat er nog een stukje Nederlands in je zit ouwe reus.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar had met Nederlandse directheid mensen verteld dat ze incapabel zijn
Dat lijkt me ook geen feest.quote:
Moet kunnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar had met Nederlandse directheid mensen verteld dat ze incapabel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Iemand GGMM gezien?Niet zo slim om zo jolig te doen in de wetenschap dat je vanmorgen werd geroast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo slim om zo jolig te doen in de wetenschap dat je vanmorgen werd geroast.
KOEKOEKquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Je hebt alles in de shredder gegooid.
Straks weer Henderson genotquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Je hebt alles in de shredder gegooid.
is dit op skyquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks weer Henderson genot
[ afbeelding ]
Ik kijk op RTL7, Stijn weet dit ongetwijfeld.quote:
kan maar 365x he.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Soms heb je zo’n dag hè. Beter niet te vaak in een jaar.
ik heb morgen vrij, misschien vrolijkt het je opquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Soms heb je zo’n dag hè. Beter niet te vaak in een jaar.
komend weekend gaat de wintertijd weer in. Hou er rekening mee dat het de nachtrust van die kleine even overhoop kan gooien.quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik heb morgen vrij, misschien vrolijkt het je op
ben ik blij dat mijn dochter nog geen slaapritme heeftquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komend weekend gaat de wintertijd weer in. Hou er rekening mee dat het de nachtrust van die kleine even overhoop kan gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |