Dan ga je niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga morgen naar de IKEA.
Ik zie er nu al tegenop.
VOor je tiny house? Je kan ook een kartonnen doos halen scheelt geldquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie er nu al tegenop.
Heb je een dagje vrij morgen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie er nu al tegenop.
Nee voor o.a. wat huishoudelijke meuk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VOor je tiny house? Je kan ook een kartonnen doos halen scheelt geld
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een dagje vrij morgen?
Mazzelaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vrouw liever seppuku pleegt dan naar de IKEA
Ik ben er nog nooit geweest en daar ben ik heel erg blij om.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vrouw liever seppuku pleegt dan naar de IKEA
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je moet én werken én naar de IKEA?
Dat is ook een hele prestatie, bij jezelf onder de plak zitten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijzelf. Ik heb het lang genoeg vooruit geschoven maar ik moet nu even een paar dingen halen.
ik heb morgen vrij onloquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.
• Werken tot 16.15
• Zoon ophalen
• Spelletje voor de Nintendo kopen
• Naar de IKEA
• Op ziekenbezoek
• Naar huis
• Zoon op bed gooien
• Op tijd terug voor VI
Ik voorzie problemen.
Meestal zit je moeder wat onder de plak.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook een hele prestatie, bij jezelf onder de plak zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |