Er niet een stuk of 20 hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een joggingbroek gekocht.
Geen klappen gehad van je vriendin?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een joggingbroek gekocht.
#metooquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen klappen gehad van je vriendin?
quote:
Dan ga je niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga morgen naar de IKEA.
Ik zie er nu al tegenop.
VOor je tiny house? Je kan ook een kartonnen doos halen scheelt geldquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie er nu al tegenop.
Heb je een dagje vrij morgen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie er nu al tegenop.
Nee voor o.a. wat huishoudelijke meuk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VOor je tiny house? Je kan ook een kartonnen doos halen scheelt geld
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een dagje vrij morgen?
Mazzelaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vrouw liever seppuku pleegt dan naar de IKEA
Ik ben er nog nooit geweest en daar ben ik heel erg blij om.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vrouw liever seppuku pleegt dan naar de IKEA
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je moet én werken én naar de IKEA?
Dat is ook een hele prestatie, bij jezelf onder de plak zitten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijzelf. Ik heb het lang genoeg vooruit geschoven maar ik moet nu even een paar dingen halen.
ik heb morgen vrij onloquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.
• Werken tot 16.15
• Zoon ophalen
• Spelletje voor de Nintendo kopen
• Naar de IKEA
• Op ziekenbezoek
• Naar huis
• Zoon op bed gooien
• Op tijd terug voor VI
Ik voorzie problemen.
Meestal zit je moeder wat onder de plak.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook een hele prestatie, bij jezelf onder de plak zitten.
We bidden voor je.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt een race tegen de klok.
• Werken tot 16.15
• Zoon ophalen
• Spelletje voor de Nintendo kopen
• Naar de IKEA
• Op ziekenbezoek
• Naar huis
• Zoon op bed gooien
• Op tijd terug voor VI
Ik voorzie problemen.
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijvenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JA DAT ZEI JE NET OOK AL GODVERDOMME. WRIJF HET ER NOG EVEN IN.
Good busy.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gutenabend. 10 km hardgelopen in 51 minuten, ik ben tevreden.
Je hebt niet alleen een toffe vrouw die de IKEA haat maar je hebt ook nog eens een toffe werkgeverquote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijven
... en je hoeft niet meer terug te komen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De leidinggevende van het project waar ik voor werk zei dat ik thuis mocht blijven
Nou, het was omdat ik een dispuut heb met de rest van het team.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een toffe vrouw die de IKEA haat maar je hebt ook nog eens een toffe werkgever
Ik weet niet of het veel scheelt met andere winkels. Die meubels in elkaar schroeven vind ik wel een leuk klusje trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |