Bruinhemdquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Beheers me nu he Drizzt maar ik verwacht wel passende acties op dat constante gescheld van die zwakzinnige
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Beheers me nu he Drizzt maar ik verwacht wel passende acties op dat constante gescheld van die zwakzinnige
Oh, te laat.quote:
Hoi LR. Je was nogal stil gisteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een nare stem heeft die vrouw en heeft baudet een matige baardgroei.
Fucking boeiend.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
WimLexGODquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
Trouwens heerlijk hoe hiddegod reageert.quote:
Lig jij er nou oprecht wakker van wat voor schoenen iemand aan heeft bij een beëdiging?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Schande voor je land, zeker als je van een partij bent die in principe voor een monarchie is.
Afgelopen 2 dagen. Stuk steen in mijn oog gekregen dus als een plank vast in bed geleden met hoornvliesschade.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi LR. Je was nogal stil gisteren.
Wowquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen. Stuk steen in mijn oog gekregen dus als een plank vast in bed geleden met hoornvliesschade.
Inmiddels kan 1 oog weer open (lol)
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.
Bij Nederland niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lig jij er nou oprecht wakker van wat voor schoenen iemand aan heeft bij een beëdiging?
Hou je daar iets aan over of herstelt het?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen. Stuk steen in mijn oog gekregen dus als een plank vast in bed geleden met hoornvliesschade.
Hoeveel kans op 100% afgekeurd?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om. Vind het interessanter of hij zijn werk gewoon goed doet, jij niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Bij Nederland niet.
Maar ik vind het wel minachting van je staatshoofd en je land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |