Duo-ministers maar ik beschouw Grapperhaus gewoon als 'de' minister. Dan heb je ook nog staatssecretaris Harbers voor Migratie.quote:
Grapperhaus schreef voor het FDquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duo-ministers maar ik beschouw Grapperhaus gewoon als 'de' minister. Dan heb je ook nog staatssecretaris Harbers voor Migratie.
Gatverdamme, wat een duivelse bende is dat geworden, ik vrees nu dat ze het zelfs niet in de missionaris-positie heeft gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook nog een alleenstaande moeder en dat is dan afkomstig van de christen unie.
Als ze Maria blijkt te heten schrijf ik mij per direct in bij de christen uniequote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kwam zwanger terug uit Israël.
Carola.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze Maria blijkt te heten schrijf ik mij per direct in bij de christen unie
mijn moeder is helaas ook lid van de christenuniequote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een duivelse bende is dat geworden, ik vrees nu dat ze het zelfs niet in de missionaris-positie heeft gedaan.
rechtsbescherming lees ikquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechtsbijstand, onderminister om het zo maar te zeggen.
Sterke, ik hoop dat je haar nog om kan praten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
mijn moeder is helaas ook lid van de christenunie
In/tijdens welk standje ben jij verwekt?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een duivelse bende is dat geworden, ik vrees nu dat ze het zelfs niet in de missionaris-positie heeft gedaan.
Je zult dit vast heel raar vinden, maar ik heb geen idee.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In/tijdens welk standje ben jij verwekt?
ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zult dit vast heel raar vinden, maar ik heb geen idee.
Die Wiebes is ook goed weggekomen met al zijn gefaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)gkabinetrutteiii.pdf
Takenverdeling
[ afbeelding ]
Iedere gek zijn gebrek.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zult dit vast heel raar vinden, maar ik heb geen idee.
Wat dat betreft verhoogt het de kans op de missionaris houding wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik ben bang ik vooral met heel veel drank
currywurst lekkerquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had currywurst bij de agv.
mag ik wat vragenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)gkabinetrutteiii.pdf
Takenverdeling
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |