quote:
Hij is erin geNSBd door Elan denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft onze held, patriot, strijder, God misdaan?
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Beheers me nu he Drizzt maar ik verwacht wel passende acties op dat constante gescheld van die zwakzinnige
Hij schold met de ziekte die Fran Sol momenteel in zijn teelbal heeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft onze held, patriot, strijder, God misdaan?
Daar krijg je niet meteen een ban voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij schold met de ziekte die Fran Sol momenteel in zijn teelbal heeft.
Het was niet eenmalig..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar krijg je niet meteen een ban voor.
Dan kan er een waarschuwing van de moderator van af.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was niet eenmalig..
Elan deed net alsof hij meer wist van West-Friesland dan JanCees, dat kon hij natuurlijk niet accepteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan er een waarschuwing van de moderator van af.
Elan is een villeine user.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elan deed net alsof hij meer wist van West-Friesland dan JanCees, dat kon hij natuurlijk niet accepteren.
quote:
Tja, hoe zou je dit anders willen noemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef Elan het volgende:
Beheers me nu he Drizzt maar ik verwacht wel passende acties op dat constante gescheld van die zwakzinnige
Is het daar ook zo slecht?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
keek net eva jinek op de schotel
de inhoudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |