EU gaat dat afschaffen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komend weekend gaat de wintertijd weer in. Hou er rekening mee dat het de nachtrust van die kleine even overhoop kan gooien.
op jou kostenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
mijn broertje vliegt volgende maand met saudia airlines
wat vind ik dat grappig
Edgy hoor.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:00 schreef KingRoland het volgende:
wintertijd moet blijven
zomertijd weg
Moet je naar de Antillen vliegen. Toch nog een soort Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:00 schreef KingRoland het volgende:
wintertijd moet blijven
zomertijd weg
Werken ze daar dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je naar de Antillen vliegen. Toch nog een soort Nederland.
Ik hoop op excursie met de ouderenbond.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er komt dinsdag een 73-jarige vrouw in de Tweede Kamer.
Ik hoop dat ze het wel opruimt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwe parel gezien van onze DENK vrienden?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, de bal is rond.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nieuwe parel gezien van onze DENK vrienden?
Kunt u uitsluiten dat er in deze zaken raakvlakken zijn met de NSU-moorden (Nationalsozialistischer Untergrund), ook wel stereotyperend Dönermoorden genoemd, waarbij het ging om moorden waarbij er eerst gedacht werd dat er sprake was van afrekeningen, maar waarbij later bekend werd dat het ging om moorden uitgevoerd door een extreemrechtse terreurgroep? Waar baseert u uw antwoord op?
https://www.tweedekamer.n(...)14313&did=2017D30238
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |