Ik voel me hier door beledigd, ik ben zelf namelijk een idioot.quote:Luc Lodder begrijpt de woede van Verstappen maar raadt hem aan voortaan een ander scheldwoord te kiezen. ,,Helemaal gelijk Max, maar gebruik in het vervolg 'achterlijke idioot'
Oh, gelukkig gaat hij er geen grote zaak van maken.quote:Hij is onderwijsmedewerker bij de stichting, die onder andere streeft naar bevordering van de integratie van mensen met het downsyndroom in de samenleving, en vindt het gebruik van dergelijke scheldwoorden verwerpelijk. ,,Stel dat Verstappen het woord kanker had gebruikt. Dan zet hij alle patiënten met die ziekte weg als dom of slecht. Wij gaan hier geen grote zaak van maken
He, weet je wat misschien een goed idee is? Mensen niet constant herinneren aan het feit dat men met 'mongool' zogenaamd op personen met het Down syndroom doelt.quote:Bart Sluis reageert met. ,,Zou #Verstappen enig idee hebben wat hij met het woord mongool echt bedoelt?" Luc Lodder begrijpt de woede van Verstappen maar raadt hem aan voortaan een ander scheldwoord te kiezen. ,,Helemaal gelijk Max, maar gebruik in het vervolg 'achterlijke idioot'. Mongooltjes doen je dat niet aan."
wtf ik dacht dat de betreffende jury uit Mongolië afkomstig was?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Bart Sluis reageert met. ,,Zou #Verstappen enig idee hebben wat hij met het woord mongool echt bedoelt?"
Boehoe. Het gaat je niet eens om je kind maar om jezelf.quote:en zeer kwetsend voor vele ouders en mensen .
Dit wel.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Lompe woordkeuze van Verstappen, maar om nu te doen alsof een paar boze Facebookgebruikers nieuws zijn...
Ja egt een megool is hetquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
Heel goed. Keihard aanpakken die knul met z'n autootje.
Een levenslang verbod zou op z'n plaats zijn.
Hoe moeten we hem dan noemen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind iedereen die hem Max noemt alsof ze zijn beste vriend zijn nog veel vervelender, eigenlijk.
'met ze alle' ? 80% staat in dit geval gewoon aan de kant van Max heb ik een beetje het idee.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:24 schreef Rangono het volgende:
Met ze alle iemand dwars zitten die ergens goed in is. Tja, Nederland............
quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Lompe woordkeuze van Verstappen, maar om nu te doen alsof een paar boze Facebookgebruikers nieuws zijn...
Je beledigt de nakomelingen van eiken!quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Als ik iemand een eikel noem, bedoel ik ook de paarse punt van een genotsknots.
Ah jawel, maar die schrijven geen artikelen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:27 schreef jogy het volgende:
[..]
'met ze alle' ? 80% staat in dit geval gewoon aan de kant van Max heb ik een beetje het idee.
Mongoolquote:
Verstappen, zoals we elke andere sporter ook gewoon bij de achternaam noemen.quote:
Buiten het 'mongool' om zijn ook de artikelschrijvers op de hand van max, en de heersende mening lijkt te zijn dat de uitspraak mongool onhandig was maar zeker niets om je voor op te winden. Behalve dan als je aan het roer staat van een organisatie die er een mening over hoort te hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:28 schreef Rangono het volgende:
[..]
Ah jawel, maar die schrijven geen artikelen.
Verstappen junior dan?quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Verstappen, zoals we elke andere sporter ook gewoon bij de achternaam noemen.
Mongolen hebben over het algemeen een onder gemiddelde intelligentie, in deze context verwees Max naar een (in zijn ogen) erg domme beslissing. Kortom: adequaat scheldwoord.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Buiten het 'mongool' om zijn ook de artikelschrijvers op de hand van max, en de heersende mening lijkt te zijn dat de uitspraak mongool onhandig was maar zeker niets om je voor op te winden. Behalve dan als je aan het roer staat van een organisatie die er een mening over hoort te hebben.
Onzin. Geen sportliefhebber die interesse heeft in zijn woordgebruik. Zolang hij maar geweldig blijft rijden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
Terechte frustratie of niet, dergelijk taalgebruik is natuurlijk niet echt een uithangbord voor de sport of voor zijn team.
En dit wel?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet in de laatste plaats bij de Stichting Downsyndroom.
Hoe komt die hier nou weer bij trouwens?quote:Stel dat Verstappen het woord kanker had gebruikt. Dan zet hij alle patiënten met die ziekte weg als dom of slecht.
Er zijn meer belanghebbenden dan alleen de sportliefhebbers. Zowel Red Bull als de sportbond zullen niet bepaald happig zijn op rijders die lopen schelden op de tv.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:32 schreef Rangono het volgende:
[..]
Onzin. Geen sportliefhebber die interesse heeft in zijn woordgebruik. Zolang hij maar geweldig blijft rijden.
Je huurt iemand van een woonwagenkamp in.. dan weet je wat je kunt verwachten..quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn meer belanghebbenden dan alleen de sportliefhebbers. Zowel Red Bull als de sportbond zullen niet bepaald happig zijn op rijders die lopen schelden op de tv.
Ik zou in ieder geval niet raar staan te kijken als ie nog een boete krijgt ook.
Hij zal eerder een boete krijgt omdat hij een official beledigd.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn meer belanghebbenden dan alleen de sportliefhebbers. Zowel Red Bull als de sportbond zullen niet bepaald happig zijn op rijders die lopen schelden op de tv.
Ik zou in ieder geval niet raar staan te kijken als ie nog een boete krijgt ook.
Dat valt wel mee. Red Bull heeft voor interesse in talenten. Erg betrouwbaar en goed bedrijf wat dat betreft.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Neh. Je hebt media taal en onder elkaar taal. Verstappen jr. maakte het foutje door met onder elkaar taal tegen de media te praten. Zijn zaak was nog sterker geweest als hij het gewoon een achterlijke beslissing had genoemd oid. Maar boeiend, over het algemeen begrijpt men het wel dus qua backlash is er weinig gebeurd.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:32 schreef Rangono het volgende:
[..]
Mongolen hebben over het algemeen een onder gemiddelde intelligentie, in deze context verwees Max naar een (in zijn ogen) erg domme beslissing. Kortom: adequaat scheldwoord.
Is schelden niet per definitie lomp?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat is dan weer een belediging voor mensen die achterlijk zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2017 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Zijn zaak was nog sterker geweest als hij het gewoon een achterlijke beslissing had genoemd oid.
Ik weet of de term ''Sportliefhebber'' de juiste isquote:Op maandag 23 oktober 2017 17:32 schreef Rangono het volgende:
[..]
Onzin. Geen sportliefhebber die interesse heeft in zijn woordgebruik. Zolang hij maar geweldig blijft rijden.
Niet helemaal. Iets een achterlijke beslissing noemen is een stuk minder onhandig dan iemand een mongool noemen. De een duidt een actie aan en de ander is een scheldwoord die ook gebruikt wordt om mensen met een geestelijke handicap aan te duiden. Hoe dan ook is schelden op tv niet het meest briljante wat je kan doen uiteraard.quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:12 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dat is dan weer een belediging voor mensen die achterlijk zijn.
Het CIDI klaagt daar regelmatig over.quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:26 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een gejank. Iedereen weet toch in welke context het gebruikt is. Hoor je mensen klagen omdat de halve kuip gister ajax met kankerjoden hebben uitgescholden? Precies, omdat het daar niets mee te maken heeft.
Erg kwetsend voor verstandelijk beperkten ditquote:Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[ link | afbeelding ]
,,Helemaal gelijk Max, maar gebruik in het vervolg 'achterlijke idioot'. Mongooltjes doen je dat niet aan."
Moest er lang voor scrollen maar dit dus. Je hebt gewoon een voorbeeldfunctie, klaar.quote:Op maandag 23 oktober 2017 18:52 schreef SugeLucky het volgende:
Het is gewoon bijzonder dom als je zo bekend bent en een voorbeeldfunctie moet hebben, om mongool als scheldwoord op de televisie te gebruiken.
Dit is sarcasme toch? Toch?quote:Luc Lodder begrijpt de woede van Verstappen maar raadt hem aan voortaan een ander scheldwoord te kiezen. ,,Helemaal gelijk Max, maar gebruik in het vervolg 'achterlijke idioot'. Mongooltjes doen je dat niet aan."
eens.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind iedereen die hem Max noemt alsof ze zijn beste vriend zijn nog veel vervelender, eigenlijk.
Staat in de OP.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
Dat is een slechte grap of waar haal je dat vandaan
In plaats mensen zich daar druk over maken.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:13 schreef Beathoven het volgende:
Het is toch best wel bijzonder dat iemand met downsyndroom dergelijke beslissingen mag nemen in de F1.
Het land staat in de top 5 van de wereld, aapquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In plaats mensen zich daar druk over maken.
Typisch waarom NL nooit een groots land zal worden.
de ouwe rukker van fok heeft gesproken.quote:Beperkte mensen die altijd wel ergens over lopen te mekkeren wat een ander doet en dan hun eigen wil opdringen.
Flikker lekker op. Ga je met je eigen leven bezig houden.
Je bent wel leukquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het land staat in de top 5 van de wereld, aap
[..]
de ouwe rukker van fok heeft gesproken.
De VS is de grootste economie en als ze ergens graag zeiken over dit soort dingen en publieke excuses maken is het daar. Het lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat dit verband wat jij trekt klopt. Wel weer lekker Nederlands om het land naar beneden te halen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent wel leuk
NL mag nog niet eens de schoenveters aanraken van de echte topeconomiën. Levensstandaard, jep, maar je bent gewoon een kneus internationaal. Wat hebben we nou te zeggen?
Komt door dat calvinistische en intens beperkte kutvolk dat iedereen moet pakken die met zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt.
Dus jij ook: bek dicht.
De superioriteit van Nederland op tal van gebieden niet erkennen. :’)quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent wel leuk
NL mag nog niet eens de schoenveters aanraken van de echte topeconomiën. Levensstandaard, jep, maar je bent gewoon een kneus internationaal. Wat hebben we nou te zeggen?
Komt door dat calvinistische en intens beperkte kutvolk dat iedereen moet pakken die met zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt.
Dus jij ook: bek dicht.
Vraag me af of je mensen uit Mongolië nog wel Mongool mag noemen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef Physsic het volgende:
![]()
Je mag mensen met het syndroom van Down geen mongool noemen, want dat is beledigend voor mensen met het syndroom van Down.
Je mag andere mensen ook geen mongool noemen, want dat is ook beledigend voor mensen met het syndroom van Down.
Ik snap het niet meer.
Mongolezen!quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:55 schreef Silven het volgende:
[..]
Vraag me af of je mensen uit Mongolië nog wel Mongool mag noemen.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit geloof je toch niet. Over beperkingen gesproken!![]()
Het gebruik van 'mongool' als scheldwoord door Max Verstappen, gisteren na zijn bestraffing in de GP van Amerika, is bij heel wat mensen niet in goede aarde gevallen. Niet in de laatste plaats bij de Stichting Downsyndroom. ,,Dat doe je gewoon niet", zegt woordvoerder Gert de Graaf tegen het AD
De stichting Downsyndroom vraagt zich af of Verstappen zich realiseert wat hij heeft gezegd. ,,Het woord 'mongool' gebruiken voor iemand die volgens jou een domme beslissing nam, is niet kies. Het verwijst naar mensen met het downsyndroom. Een flink deel van die mensen zal niet weten waar de discussie over gaat maar sommigen wél en die vinden het vervelend ook al hebben ze een dikke huid", verzucht De Graaf.
Hij is onderwijsmedewerker bij de stichting, die onder andere streeft naar bevordering van de integratie van mensen met het downsyndroom in de samenleving, en vindt het gebruik van dergelijke scheldwoorden verwerpelijk. ,,Stel dat Verstappen het woord kanker had gebruikt. Dan zet hij alle patiënten met die ziekte weg als dom of slecht. Wij gaan hier geen grote zaak van maken maar willen Verstappen wél even laten weten dat hij dit niet meer moet doen. Laten we zeggen dat hij in zijn emotie een beetje dom is geweest."
Tot tien tellen
Ouders van kinderen met het syndroom van Down reageren op social media in dezelfde trant. ,,Mijn dochter heeft het syndroom en wordt in de volksmond mongool genoemd en velen met haar. Scheldwoord dom dom maar jong, te jong om na te denken als je zo bekend bent en zeer kwetsend voor vele ouders en mensen . Dus tel tot 10 als je iets wil roepen!" schrijft Suzanne Gulden op Facebook.
Bonny Liv, ook moeder van een kind met het syndroom van Down, reageert anders. ,,Beste Max. Je hebt een topprestatie geleverd! Ikzelf heb totaal geen moeite met het woord mongool, ben tevens een grote Maaskantjes-fan! Het is de lading die mensen er zelf in leggen, dus trek het je niet te veel aan want je mag terecht boos zijn! Overigens ben ik zelf ook niet heilig in de terminologieën", reageert ze op Facebook.
Bart Sluis reageert met. ,,Zou #Verstappen enig idee hebben wat hij met het woord mongool echt bedoelt?" Luc Lodder begrijpt de woede van Verstappen maar raadt hem aan voortaan een ander scheldwoord te kiezen. ,,Helemaal gelijk Max, maar gebruik in het vervolg 'achterlijke idioot'. Mongooltjes doen je dat niet aan."
Marinus Klaasse is dezelfde mening toegedaan. ,,Verstappen moet het woord mongool niet gebruiken want dat heeft niets met Formule 1 te maken en getuigt van slechte smaak", schrijft hij.
Nico van den Breul vraagt zich op hetzelfde medium hardop af of het slim is om jonge topsporters die boos zijn meteen na een wedstrijd een interview af te nemen. ,,Ze zitten nog vol in hun woede en de manier van vragen lokt ook nogal eens grove reacties uit. Ik denk dat Max als hij afgekoeld is vreselijk zal balen van zijn bewoording." Desondanks vindt hij niet dat 'we' met zijn allen over Verstappen heen moeten vallen. ,,In het voetbalstadion gebeuren veel grovere dingen. Schoppen, spugen, schelden. En dan zegt men dat sport verbroedert!!"
Het bewuste interview voor Ziggosport begint met een opmerking van interviewer Jack Plooij. Die zegt 'belachelijke beslissing', waarop Verstappen reageert met: ,,Ja, maar dat is gewoon één mongool van een steward daarboven die altijd probeert mij een penalty te geven. Dat was vorig jaar ook al zo." Daarna onderbreekt de sportverslaggever hem met de vraag: ,,Het was in Mexico dezelfde hè? Ja, maar het is dezelfde toch, die eikel als in Mexico?" Daarop zegt Verstappen: ,,Mongool".
Meneer de Graaf, leest u even mee? Lukt dat, denkt u?quote:In 1838 beschreef de Franse psychiater Jean-Étienne Esquirol voor het eerst het klinische beeld van het syndroom dat later het syndroom van Down zou worden genoemd. In 1846 beschreef de Frans-Amerikaanse arts Édouard Séguin het syndroom. In 1866 publiceerde de Britse arts John Langdon Haydon Down een uitgebreid klinisch beeld van mensen met deze afwijking. Hij sprak over 'mongoloïde idiotie'. De oorzaak kende hij nog niet, maar later werd de afwijking naar hem vernoemd. In 1932 opperde de Nederlandse oogarts en geneticus Petrus Johannes Waardenburg dat het syndroom van Down veroorzaakt zou kunnen worden door een chromosoomafwijking. De Franse kinderarts Jérôme Lejeune schreef in 1959 voor het eerst dat er sprake was van trisomie (de aanwezigheid van drie in plaats van twee chromosomen) van chromosoom 21.
quote:Mongoolse Ambassade gaat prostesteren
Geruchten gaan, dat er op het de Mongoolse Ambassade gewerkt wordt aan de formeel protest tegen het gebruik van het woord Mongool, voor mensen met het syndroom van down, verstandelijk beperkten of als scheldwoord voor iemand die iets doms doet. De Mongolen zijn een trots volk en voelen zich niet serieus genomen, door deze vreemde associatie. Het zou bijvoorbeeld net zo vreemd zijn om een tasjesdief een Marokkaan te noemen, dat doe je niet.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Toen ie het gister zei wist je het al; dat gaat ophef opleveren. Want, zo rollen we tegenwoordig. Klaagcultuur, zeikcultuur, slachtofferrolcultuur. Walgelijk, stelletje mongolen.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:44 schreef Hathor het volgende:
Scheldwoorden zijn er toch ook gewoon om te shockeren? In een vlaag van woede flapt ie er wat uit, ik vraag me af of er iemand bestaat die tijdens zo'n woedeaanval wel zijn woorden zo kan formuleren dat het niet al te grof overkomt, ik betwijfel het. Mongool vind ik eerlijk gezegd best acceptabel, beter in ieder geval als dat je je voor het oog van de camera helemaal laat gaan en met termen als kankerlul of zoiets gaat smijten.
Och een belangenclubje die het erover heeft is niet bepaald gezeik. Best mild nu allemaal.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Toen ie het gister zei wist je het al; dat gaat ophef opleveren. Want, zo rollen we tegenwoordig. Klaagcultuur, zeikcultuur, slachtofferrolcultuur. Walgelijk, stelletje mongolen.
quote:
Kutwijf. Heel die Paay.quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Er is altijd wel iets wat bij de zure meute in het verkeerde keelgat schiet.
Lees mijn column op de FP morgen. Gaat over Kleine Adolfjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 00:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Och een belangenclubje die het erover heeft is niet bepaald gezeik. Best mild nu allemaal.
Hoe deed je dat?quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:16 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
[..]
ik schoot vannacht nog wat in je zusje haar keelgat.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 05:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Als moeder van een kind met downsyndroom boeit me dit niet
Heb welgeteld 1 bericht voorbij zien op fb zien komen van de bijna 30-down en doen-moeders
Was mooi bij DWDD waarin Martin Simek het had over zwartjes en door Sylvana Simons op zijn vingers werd getikt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 05:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar ik begrijp de vader van David wel. Ik ben hem dankbaar dat hij voor vecht voor kinderen zoals mijn dochter.
Maar soms ga je te ver. Met het zeggen van scheldwoorden en het gewoon platte tekst/gebruik
Inderdaad, ik vraag me altijd af waarom die getrouwde homostellen beledigd zijn als jongeren hen beiden niet willen accepteren of er niet mee gezien willen worden. Hebben ze toch voor gekozen?quote:
Maar dat is uiteindelijk wel de aanleiding geweest van de politieke "carrière van Sylvana".quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was mooi bij DWDD waarin Martin Simek het had over zwartjes en door Sylvana Simons op zijn vingers werd getikt.
Simek: 'Ik woon al 20 jaar samen met een zwarte vrouw.'
,,Blijkbaar wel", zegt ems. op Fok!quote:Op maandag 23 oktober 2017 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet in de laatste plaats bij de Stichting Downsyndroom. ,,Dat doe je gewoon niet", zegt woordvoerder Gert de Graaf tegen het AD
Beledigen en buitensluiten is hetzelfde? Dan begrijp je het echt niet. Hier worden niet eens mensen met Down beledigd, maar de FIA medewerker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag me altijd af waarom die getrouwde homostellen beledigd zijn als jongeren hen beiden niet willen accepteren of er niet mee gezien willen worden. Hebben ze toch voor gekozen?
Mensen voor autist uitschelden is acceptabel maar mensen voor mongool uitschelden niet...?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 04:32 schreef superniger het volgende:
Uiteraard keuren de FOK! autisten dit gedrag goed.
Die gelukkig niet te lang geduurd heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat is uiteindelijk wel de aanleiding geweest van de politieke "carrière van Sylvana".
Beledigen en buitensluiten is zeer zeker hetzelfde, want door iemand te beledigen geef je te kennen dat men die persoon of groep personen minderwaardig en gek vindt, en daarmee oorlog wil.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:32 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Beledigen en buitensluiten is hetzelfde? Dan begrijp je het echt niet. Hier worden niet eens mensen met Down beledigd, maar de FIA medewerker.
Los daarvan... Als ik me verontwaardigd zou moeten uiten voor iedere keer dat ik iemand met 'homo' hoor schelden of hoor roepen 'dat is echt Gay' dan kom ik niet meer aan slapen toe.
Context is alles. 'dat is echt gay' betekent simpelweg niks anders als 'dat is echt niet stoer'. En gescheld moet je sowieso met een flinke korrel zout nemen.
Dat is een typische interpretatie van iemand die door het minste of geringste beledigd is en de fout ligt derhalve ook bij hen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Beledigen en buitensluiten is zeer zeker hetzelfde, want door iemand te beledigen geef je te kennen dat men die persoon of groep personen minderwaardig en gek vindt, en daarmee oorlog wil.
Jij bent zeker een van vele ambtenaren?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is een typische interpretatie van iemand die door het minste of geringste beledigd is en de fout ligt derhalve ook bij hen.
Nee?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van vele ambtenaren?
Dan is minstens een van jouw vrienden/kennissen ambtenaar? Waardoor jij het nodig vindt om ambtenaren te verdedigen.quote:
Ik zie niet wat ambtenaren (of elke andere beroepsgroep) met mijn mening te maken hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan is minstens een van jouw vrienden/kennissen ambtenaar? Waardoor jij het nodig vindt om ambtenaren te verdedigen.
Nou, ambtenaren zeggen meestal hetzelfde als jou. Het is dus volgens mij een ambtenareneenheidsworst.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie niet wat ambtenaren (of elke andere beroepsgroep) met mijn mening te maken hebben.
Wat een vreemde en irrelevante constatering.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou, ambtenaren zeggen meestal hetzelfde als jou. Het is dus volgens mij een ambtenareneenheidsworst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |