abonnement Unibet Coolblue
pi_174355453
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

pi_174355466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:51 schreef ondeugend het volgende:
VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:49:24 Het wordt langzaam donker hier, geen heli in de lucht, we hebben ook niemand zien vertrekken. Het is wachten nu #AnneFaber reageer retweet
pi_174355473
De politie gaat in Zeewolde nu ook in het water zoeken naar de verdwenen studente Anne Faber. Er wordt een speciale boot met sonarapparatuur ingezet in het gebied rondom de Flediteweg in de buurt van het golfresort Zeewolde. [Telegraaf]
´
pi_174355477
Blijkbaar is M.P op de dag van de verdwijning gesignaleerd in dat gebied. Een getuige zou dit verklaard hebben.
Link
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_174355479
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:52:36 Politie: zoektocht naar #AnneFaber gaat nog even door, ondanks dat het nu donker aan het worden is. reageer retweet
Ik lees hier toch in dat de analyse en het sporen onderzoek rond het plaats delict / begraafplaats nog even doorgaat.
pi_174355496
telegraaf twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:49:21 Getuige: Michael P. gezien in vakantiepark in Zeewolde op dag vermissing https://t.co/zllVJMPcR7 #annefaber reageer retweet
Hij zou dus gezien zijn.... Of hij heeft het niet gedaan en heeft nu een alibi.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:55:05 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174355497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:54 schreef Robin_fok het volgende:
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:52:36 Politie: zoektocht naar #AnneFaber gaat nog even door, ondanks dat het nu donker aan het worden is. reageer retweet
Ik lees hier toch in dat de analyse en het sporen onderzoek rond het plaats delict nog even doorgaat.
Dat is bijzonder! Dan denken ze echt iets op het spoor te zijn, want bij de andere zoektochten gingen ze rond deze tijd naar huis. Alleen bij de vijver gingen ze nog langer door
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174355503
Waarop bedoelt schildkamp dat ze moeten wachten??
pi_174355507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:54 schreef Robin_fok het volgende:
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:52:36 Politie: zoektocht naar #AnneFaber gaat nog even door, ondanks dat het nu donker aan het worden is. reageer retweet
Ik lees hier toch in dat de analyse en het sporen onderzoek rond het plaats delict nog even doorgaat.
Plaats delict?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:55:23 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174355509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind dit ook erg herkenbaar.

Lichaam is zoek, en politie zit nu met een verdachte die waarschijnlijk wartaal uitslaat.
Joran 2.0
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174355515
Zou ik wel willen weten idd.
pi_174355518
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:53 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Accountnaam? En heb je link van de post?
Ddvw, bekende van de verdachte
Gisteren tussen 22 en 23 uur
Wie dit leest is gek
pi_174355523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is bijzonder! Dan denken ze echt iets op het spoor te zijn, want bij de andere zoektochten gingen ze rond deze tijd naar huis. Alleen bij de vijver gingen ze nog langer door
Inderdaad. En ook vrij gericht + zonder vrijwilligers. Enkel profs
pi_174355525
Jij bent echt aan het topic-hunten TS. Je krijgt er geen punten voor hoor

Ontopic:
Ik heb het idee dat ze gevonden is al. Maar dat ze nog dingen zeker willen stellen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:56:00 #15
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174355532
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef parmezaansebaas het volgende:
telegraaf twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:49:21 Getuige: Michael P. gezien in vakantiepark in Zeewolde op dag vermissing https://t.co/zllVJMPcR7 #annefaber reageer retweet
Hij zou dus gezien zijn.... Of hij heeft het niet gedaan en heeft nu een alibi.
Nou ja, we weten niet in welk tijdsbestek hij daar was he
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174355534
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef Jojojo1976 het volgende:

[..]

Plaats delict?
Ook de plaats waar hij haar gedumpt heeft is een plaats delict ja.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Plaats_delict
pi_174355546
Bekentenis door marteling/geweld wordt niet erkend, omdat toch vaak is uitgewezen dat een bekentenis van een martelaar niet de waarheid is.
Een goede rechercheur heeft echt wel andere mindtrucjes om informatie los te krijgen, al weet ik niet hoe dat bij een psychopaat werkt.
pi_174355550
Peter de v op 4
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:56:45 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174355560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef ondeugend het volgende:
Jij bent echt aan het topic-hunten TS. Je krijgt er geen punten voor hoor

Ontopic:
Ik heb het idee dat ze gevonden is al. Maar dat ze nog dingen zeker willen stellen
En neem aan dan eerst de familie inlichten..

Maar denk nog niet dat ze is gevonden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174355561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef parmezaansebaas het volgende:
telegraaf twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:49:21 Getuige: Michael P. gezien in vakantiepark in Zeewolde op dag vermissing https://t.co/zllVJMPcR7 #annefaber reageer retweet
Hij zou dus gezien zijn.... Of hij heeft het niet gedaan en heeft nu een alibi.
Of de politie weet heel zeker dat hij het was
pi_174355569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:54 schreef Robin_fok het volgende:
YelleTieleman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:52:36 Politie: zoektocht naar #AnneFaber gaat nog even door, ondanks dat het nu donker aan het worden is. reageer retweet
Ik lees hier toch in dat de analyse en het sporen onderzoek rond het plaats delict / begraafplaats nog even doorgaat.
Ik ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef parmezaansebaas het volgende:
telegraaf twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:49:21 Getuige: Michael P. gezien in vakantiepark in Zeewolde op dag vermissing https://t.co/zllVJMPcR7 #annefaber reageer retweet
Hij zou dus gezien zijn.... Of hij heeft het niet gedaan en heeft nu een alibi.
Denk geen alibi.
pi_174355572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:56 schreef Jojojo1976 het volgende:
Peter de v op 4
PeterGod.
pi_174355576
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:56 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ook de plaats waar hij haar gedumpt heeft is een plaats delict ja.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Plaats_delict
Ja dat weet ik, maar ik dacht dat Zeewolde hier werd aangehaald.
pi_174355586
Natuurlijk is hij de dader. Waarom zou hij anders niets zeggen? Makes no sense.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:58:13 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174355600
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]

PeterGod.
Petertje gaat zeggen dat hij de zaak allang heeft opgelost.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174355604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:56 schreef Wuwwa het volgende:
Bekentenis door marteling/geweld wordt niet erkend, omdat toch vaak is uitgewezen dat een bekentenis van een martelaar niet de waarheid is.
Een goede rechercheur heeft echt wel andere mindtrucjes om informatie los te krijgen, al weet ik niet hoe dat bij een psychopaat werkt.
'Bewondering' tonen voor zijn daden, 'onder de indruk zijn' kom je al een eind.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:58:39 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174355609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef Momo... het volgende:
Het niveau op twitter is ver te zoeken
[ afbeelding ]
Post dat soort shit hier dan ook niet.
Rapporteer het account gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174355617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:56 schreef Wuwwa het volgende:
Bekentenis door marteling/geweld wordt niet erkend, omdat toch vaak is uitgewezen dat een bekentenis van een martelaar niet de waarheid is.
Een goede rechercheur heeft echt wel andere mindtrucjes om informatie los te krijgen, al weet ik niet hoe dat bij een psychopaat werkt.
net als bij joran v/d sloot zeker
pi_174355618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:48 schreef Onnoman het volgende: [..] zorg voor je naasten vergevingsgezindheid dierbaarheid in het reine komen met jezelf etc etc
Maar zijn dat specifiek Christelijke waarden?

Onze verre voorouders gingen denk ik ook al zo met elkaar om, nog ver voor men geloofde in God of Christus. Als we ons niet zo hadden ontwikkeld (of geëvolueerd) dan had de mens het wellicht niet gered. We zijn nou eenmaal kuddedieren, met of zonder geloof.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:59:02 #30
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174355619
wel gek dat ze deze tip dermate serieus nemen dat het volledige opsporingsteam is verplaatst
van wie kwam eigenlijk die tip?
waarom kwam die tip zo laat?
vragen vragen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 18:59:03 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174355621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk is hij de dader. Waarom zou hij anders niets zeggen? Makes no sense.
Vind het vooral ook erg voor die eerdere slachtoffers van hem, worden ze opnieuw overal geconfronteerd met die klootzak.
pi_174355630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

En neem aan dan eerst de familie inlichten..

Maar denk nog niet dat ze is gevonden
Als ze nog aan het zoeken zijn en met sonarapparatuur op het water gaan, dan is ze nog niet gevonden nee.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174355632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk is hij de dader. Waarom zou hij anders niets zeggen? Makes no sense.
Wie zegt dat hij niets zegt? Hij ontkent of zegt Zeewolde terwijl het Spakenburg is
Wie dit leest is gek
pi_174355634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:59 schreef Momo... het volgende:

[..]

Vind het vooral ook erg voor die eerdere slachtoffers van hem, worden ze opnieuw overal geconfronteerd met die klootzak.
Die hebben het geluk dat ze nog leven. Hoe erg het ook is natuurlijk.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:59:36 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174355636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk is hij de dader. Waarom zou hij anders niets zeggen? Makes no sense.
dus een dader die wel iets zegt is onschuldig?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174355643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk is hij de dader. Waarom zou hij anders niets zeggen? Makes no sense.
Mij is altijd verteld dat ook als je het niet gedaan hebt en opgepakt wordt je maar beter niets kunt zeggen, ze kunnen je heel veel maken als jouw waarnemingen niet overeen komen met de werkelijkheid, en dat is nogal vaak zo.
pi_174355645
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:59 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij niets zegt? Hij ontkent of zegt Zeewolde terwijl het Spakenburg is
Beroept zich op zijn zwijgrecht.
pi_174355648
Getuige: Michael P. in park op dag vermissing

De politie heeft het gebied waarin wordt gezocht naar de vermiste Anne Faber uitgebreid naar de omgeving van Zeewolde. Het gaat om het terrein rondom de Flediteweg in de buurt van het golfresort Zeewolde. Familieleden van verdachte Michael P. hebben daar in de buurt een vakantiehuisje. Bovendien is P. volgens een getuige op de dag van de vermissing, 29 september, in het park gezien. Dat heeft die persoon aan de recherche gemeld.

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing
´
pi_174355660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:58 schreef FYazz het volgende:

[..]

Maar zijn dat specifiek Christelijke waarden?

Onze verre voorouders gingen denk ik ook al zo met elkaar om, nog ver voor men geloofde in God of Christus. Als we ons niet zo hadden ontwikkeld (of geëvolueerd) dan had de mens het wellicht niet gered. We zijn nou eenmaal kuddedieren, met of zonder geloof.
Ga nou maar niet met gelovigen in discussie. :P Niet hier in ieder geval.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174355661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk is hij de dader. Waarom zou hij anders niets zeggen? Makes no sense.
Wat zou jij zeggen als je er niets vanaf weet?
pi_174355666
Waarom heeft die persoon dat zo laat gemeld? Of waarom is de politie zo laat naar deze plek gegaan?

Ik snap iets niet.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174355670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:59 schreef Kim-Holland het volgende:
De politie heeft het gebied waarin wordt gezocht naar de vermiste Anne Faber uitgebreid naar de omgeving van Zeewolde. Het gaat om het terrein rondom de Flediteweg in de buurt van het golfresort Zeewolde. Familieleden van verdachte Michael P. hebben daar in de buurt een vakantiehuisje. Bovendien is P. volgens een getuige op de dag van de vermissing, 29 september, in het park gezien. Dat heeft die persoon aan de recherche gemeld.

https://www.telegraaf.nl/(...)rk-op-dag-vermissing
Waarom komt die getuige daar nu pas mee? Dat is ook altijd zoiets :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:00:34 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174355673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:59 schreef Onnoman het volgende:
wel gek dat ze deze tip dermate serieus nemen dat het volledige opsporingsteam is verplaatst
van wie kwam eigenlijk die tip?
waarom kwam die tip zo laat?
vragen vragen
wellicht de tip eerst voorgelegd aan de verdachte zodat er wat bevestiging is...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174355680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Wat zou jij zeggen als je er niets vanaf weet?
Ik zou zeggen dat ik het niet gedaan heb bijvoorbeeld? Maar hij zegt helemaal niets.
pi_174355686
Als er nog niets gevonden is is er geen plaats delict. Vraag me of een vindplaats van een lichaam sowieso plaats delict is. Kans bestaat dat het delict ergens anders plaats heeft gevonden namelijk.
pi_174355698
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ddvw, bekende van de verdachte
Gisteren tussen 22 en 23 uur
Topic 60-61 als ik het me goed herinner
pi_174355700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat ik het niet gedaan heb bijvoorbeeld? Maar hij zegt helemaal niets.
Wie zegt dat hij niks heeft gezegd?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174355701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

En neem aan dan eerst de familie inlichten..

Maar denk nog niet dat ze is gevonden
ja familie inlichten zal eerste prioriteit zijn na het zekerstellen.

De verplaatste zoekaktie ging zo snel vanmiddag en samen met die heli die bijzonder veel belangstelling had voor een stukje gebied. Zo gericht allemaal.

Ik denk echt dat ze gevonden is
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174355706
We kunnen altijd nog Turkse agenten inzetten met het zoeken, die hebben Joey ook gevonden,, wij hebben speciale apparatuur
pi_174355707
Er is nooit gezegd dat hij de dader is, er is vanaf het begin gezegd dat hij is opgepakt vanwege betrokkenheid. Alleen vervolgens lijkt de zaak er heel erg op dat ze hem als dader aanmerken. Maar dat is nog nooit bevestigd.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:01:59 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174355711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef warhamstr het volgende:
Als er nog niets gevonden is is er geen plaats delict. Vraag me of een vindplaats van een lichaam sowieso plaats delict is. Kans bestaat dat het delict ergens anders plaats heeft gevonden namelijk.
het dumpen van een dood lichaam is ook strafbaar ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174355712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij niks heeft gezegd?
Zie Twitter o.a. beroept zich op zwijgrecht.
pi_174355715
Ik vind sommige reacties hier erg vreemd en off topic, maar goed wil mijn steentje bijdragen:

Veel hier zeggen: MP heeft misschien gesproken en daarom wordt er in Zeewolde gezocht. Ik denk niet dat dat de 'trigger' was, de politie gaat niet zomaar zoeken op basis van wat een psycho eventueel lult.

De auto van moeders werd gisteren (of was 't nog vandaag?) in beslag genomen en ik denk dat moeders ook wel wat vraagjes heeft moeten beantwoorden. "Ja, nu u 't zegt hij was op Xdag met de auto weg en inderdaad, nu u 't zegt, ik vond het wel een beetje lang duren." Dat gecombineerd met wat camerabeelden van bewuste auto en aannemende dat hij de omgeving waar hij opgegroeid is WEL goed kent (itt waar hij in de kliniek zat), zet de politie op een spoor.

En natuurlijk al helemaal ALS er sporen van Anne in die auto zijn aangetroffen. Zoals iedereen weet: een huidschilfertje is genoeg.

Aannames, aannames, ik weet het, maar het feit dat ze zo gericht in de buurt van zijn moeders huis zoeken, moet een duidelijke aanleiding hebben.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:02:05 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174355718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Wat zou jij zeggen als je er niets vanaf weet?
Niks.

https://www.google.nl/amp(...)onstitution-survival
KuikenGuppy
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:02:19 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174355729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Natuurlijk is hij de dader. Waarom zou hij anders niets zeggen? Makes no sense.
Hij geniet van de angst en frustratie van een ander, mensen tegen elkaar uit kunnen spelen, zie alleen al wat hij geflikt heeft bij de verkrachting.
De politie op stang kunnen jagen is waarschijnlijk helemaal lekker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174355734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:56 schreef Wuwwa het volgende:
Bekentenis door marteling/geweld wordt niet erkend, omdat toch vaak is uitgewezen dat een bekentenis van een martelaar niet de waarheid is.
Een goede rechercheur heeft echt wel andere mindtrucjes om informatie los te krijgen, al weet ik niet hoe dat bij een psychopaat werkt.
Een gemartelde, niet een martelaar.
pi_174355738
Het gaat niet om een bekentenis, maar om waar Anne is.
Criminelen moeten weten dat er niet te spotten valt met justitie.
Een rat zijn mond laten houden omdat we een 'beschaafd' land zijn (die kwaadaardige psycho's te vroeg loslaat, hoezo beschaving) is niet de juiste wijze zoals het recht zou moeten werken.

Het bewijsmateriaal moet de overtuiging leveren, niet alleen een bekentenis. Zonder lichaam bestaat de kans dat hij vrijgesproken wordt en dat hij straks weer vrij mag rondlopen.

Ik weet niet of mensen een land beschaafd vinden als moordenaars vrij rond mogen lopen, omdat ze hun kaken op elkaar houden.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 19:02:35 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174355739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef Fenerbahce1993 het volgende:
We kunnen altijd nog Turkse agenten inzetten met het zoeken, die hebben Joey ook gevonden,, wij hebben speciale apparatuur
"Wij" zegt de Erdogan fapper die in Turkije gewoon een kaaskop is.
pi_174355740
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef Re het volgende:

[..]

het dumpen van een dood lichaam is ook strafbaar ...
O, gelukkig. Maar daar hebben we het niet over.
pi_174355744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef derek77 het volgende:
Ik vind sommige reacties hier erg vreemd en off topic, maar goed wil mijn steentje bijdragen:

Veel hier zeggen: MP heeft misschien gesproken en daarom wordt er in Zeewolde gezocht. Ik denk niet dat dat de 'trigger' was, de politie gaat niet zomaar zoeken op basis van wat een psycho eventueel lult.

De auto van moeders werd gisteren (of was 't nog vandaag?) in beslag genomen en ik denk dat moeders ook wel wat vraagjes heeft moeten beantwoorden. "Ja, nu u 't zegt hij was op Xdag met de auto weg en inderdaad, nu u 't zegt, ik vond het wel een beetje lang duren." Dat gecombineerd met wat camerabeelden van bewuste auto en aannemende dat hij de omgeving waar hij opgegroeid is WEL goed kent (itt waar hij in de kliniek zat), zet de politie op een spoor.

En natuurlijk al helemaal ALS er sporen van Anne in die auto zijn aangetroffen. Zoals iedereen weet: een huidschilfertje is genoeg.

Aannames, aannames, ik weet het, maar het feit dat ze zo gericht in de buurt van zijn moeders huis zoeken, moet een duidelijke aanleiding hebben.
Getuigen claime ook dat hij hem ter plaatse heeft gezien.
pi_174355746
Ik snap die getuige alleen niet. WAAROM kom je daar NU pas mee? Of zit je toevallig ook in die kliniek en weet je wat er gebeurd is?
pi_174355747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef Fenerbahce1993 het volgende:
We kunnen altijd nog Turkse agenten inzetten met het zoeken, die hebben Joey ook gevonden,, wij hebben speciale apparatuur
Een lichaam vinden in dor heuvelachtig gebied is iets eenvoudiger dan in een vlak bos/water-deel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:02:54 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174355752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Wat zou jij zeggen als je er niets vanaf weet?
"Ik wil m'n advocaat spreken" :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174355758
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom komt die getuige daar nu pas mee? Dat is ook altijd zoiets :')
Waarom heeft de politie/recherche de hele familie niet gescreend?
Horen ze normaal wel te doen.
pi_174355770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snap die getuige alleen niet. WAAROM kom je daar NU pas mee? Of zit je toevallig ook in die kliniek en weet je wat er gebeurd is?
Wellicht niet bereikt. Moeilijk te geloven als je dit topic volgt, maar echt niet iedereen is er mee bezig.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:03:39 #66
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174355781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef Fenerbahce1993 het volgende:
We kunnen altijd nog Turkse agenten inzetten met het zoeken, die hebben Joey ook gevonden,, wij hebben speciale apparatuur
Mag dat wel van Erdogan :')
pi_174355789
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef rooie9 het volgende:

[..]

Ga nou maar niet met gelovigen in discussie. :P Niet hier in ieder geval.
Als ik even met 1 post de realiteit in dit pagina's tellende speculeer-topic kan terugbrengen, dan doe ik dat ;)
  PR en moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 19:04:02 #68
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174355794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snap die getuige alleen niet. WAAROM kom je daar NU pas mee? Of zit je toevallig ook in die kliniek en weet je wat er gebeurd is?
Misschien heeft 'ie nog geen foto van de verdachte gezien? En pas de link gelegd toen 'ie die foto zag en toen pas gemeld?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174355805
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef derek77 het volgende:
Ik vind sommige reacties hier erg vreemd en off topic, maar goed wil mijn steentje bijdragen:

Veel hier zeggen: MP heeft misschien gesproken en daarom wordt er in Zeewolde gezocht. Ik denk niet dat dat de 'trigger' was, de politie gaat niet zomaar zoeken op basis van wat een psycho eventueel lult.

De auto van moeders werd gisteren (of was 't nog vandaag?) in beslag genomen en ik denk dat moeders ook wel wat vraagjes heeft moeten beantwoorden. "Ja, nu u 't zegt hij was op Xdag met de auto weg en inderdaad, nu u 't zegt, ik vond het wel een beetje lang duren." Dat gecombineerd met wat camerabeelden van bewuste auto en aannemende dat hij de omgeving waar hij opgegroeid is WEL goed kent (itt waar hij in de kliniek zat), zet de politie op een spoor.

En natuurlijk al helemaal ALS er sporen van Anne in die auto zijn aangetroffen. Zoals iedereen weet: een huidschilfertje is genoeg.

Aannames, aannames, ik weet het, maar het feit dat ze zo gericht in de buurt van zijn moeders huis zoeken, moet een duidelijke aanleiding hebben.
Off topic, mwa. Vreemd is je post in ieders geval wel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:04:34 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174355814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef 1312-FRFC het volgende:
Waarom heeft die persoon dat zo laat gemeld? Of waarom is de politie zo laat naar deze plek gegaan?

Ik snap iets niet.
Hoezo zo laat? Was het voor eergisteren verdacht dan, dat hij daar op de dag van de vermissing was?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174355829
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:03 schreef quirina het volgende:

[..]

Waarom heeft de politie/recherche de hele familie niet gescreend?
Horen ze normaal wel te doen.
Wie zegt dat ze dat niet gedaan hebben.
pi_174355834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Het Lichtpuntje is een helderziende :')
niemand op twitter had het over zeewolde ivm Anne Faber voor 9 okt
zuigen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:05:18 #73
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174355838
Koos uit Zeist is ook nog in gesprek zo te lezen
pi_174355862
Als die verdachte het heeft gedaan mag ik hopen dat hij nooit meer vrij komt. Jammer dat we hier geen three strikes hebben.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:06:03 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174355864
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef warhamstr het volgende:
Als er nog niets gevonden is is er geen plaats delict. Vraag me of een vindplaats van een lichaam sowieso plaats delict is. Kans bestaat dat het delict ergens anders plaats heeft gevonden namelijk.
De vindplaatsen van de jas, fiets en tas zijn/waren ook plaats delict.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:06:21 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174355874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef Fenerbahce1993 het volgende:
We kunnen altijd nog Turkse agenten inzetten met het zoeken, die hebben Joey ook gevonden,, wij hebben speciale apparatuur
Laat me raden!
Dat zijn vast jullie neuzen!
Dat verklaart dus waarom ze zo groot zijn.

#Geheim-achter-haakneuzen-ontdekt#2017
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174355877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vindplaatsen van de jas, fiets en tas zijn/waren ook plaats delict.
denk het niet
pi_174355881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:03 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Wellicht niet bereikt. Moeilijk te geloven als je dit topic volgt, maar echt niet iedereen is er mee bezig.
Precies. Ik ken heel veel mensen die hier vrijwel niks vanaf weten. Ik meestal ook niet trouwens
pi_174355903
nielskalkman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:59:10 Collega Koen @MrNedjerov is bij gesprek met de burgemeester van Zeist over Altrecht https://t.co/dp4MnBnC5F reageer retweet
nielskalkman twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:55:21 Áls er nieuws naar buiten komt, gebeurt dat hier. En we wachten uiteraard achter het hekje met smart op nieuws. https://t.co/dOkTA6E7pk reageer retweet
´
pi_174355908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo zo laat? Was het voor eergisteren verdacht dan, dat hij daar op de dag van de vermissing was?
Dit
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:07:36 #81
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174355919
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef warhamstr het volgende:

[..]

denk het niet
Plaats delict is de plaats waar het misdrijf is gepleegd of waar iets is gevonden wat met het misdrijf te maken heeft. Dus waar haar fiets, tas en jas zijn gevonden zijn zeker ook een plaats delict.
pi_174355924
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef warhamstr het volgende:

[..]

denk het niet
Jawel
pi_174355929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:54 schreef Onnoman het volgende:
beschikt iemand over foto zonder balkje?
pm'en mag
mij ook
pi_174355930
MrNedjerov twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:52:43 Janssen: instelling gaat duidelijk maken aan bewoners wie er allemaal in kliniek zitten. #AnneFaber reageer retweet
´
pi_174355934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Een lichaam vinden in dor heuvelachtig gebied is iets eenvoudiger dan in een vlak bos/water-deel.
ff luguber... zou het licham dan niet al naar boven komen drijven als het in het water ligt
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:08:14 #86
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174355939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snap die getuige alleen niet. WAAROM kom je daar NU pas mee? Of zit je toevallig ook in die kliniek en weet je wat er gebeurd is?
Omdat tot gisteren niet algemeen bekend was dat de verdachte uit Zeewolde kwam.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174355941
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:07 schreef Kim-Holland het volgende:
MrNedjerov twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:52:43 Janssen: instelling gaat duidelijk maken aan bewoners wie er allemaal in kliniek zitten. #AnneFaber reageer retweet
achteraf dit dat
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:08:30 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174355948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snap die getuige alleen niet. WAAROM kom je daar NU pas mee? Of zit je toevallig ook in die kliniek en weet je wat er gebeurd is?
Wanneer had hij het dan moeten doen? Hoezo "nu pas"?
Kans is best aanwezig dat hij het gisteren al gemeld heeft, auto van moeder immers ook in beslag genomen, en voor eergisteren kon hij het sowieso niet melden, of misschien zelfs wel, maar voor eergisteren was dat gewoon een random "kijk eens bij die instelling/ dat AZC" melding geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174355985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:01 schreef Fenerbahce1993 het volgende:
We kunnen altijd nog Turkse agenten inzetten met het zoeken, die hebben Joey ook gevonden,, wij hebben speciale apparatuur
8 juli vermist
14 augustus gevonden

Best snel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:09:57 #90
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174355997
moniquedejonge twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:05:13 Waarom zegt die smeerlap niet gewoon waar ze is? Stuur Jack Bauer erop af!! Wat een ongelooflijk verdrietig drama is dit toch #annefaber reageer retweet
Jack Bauer. _O_
Die had het al binnen 24 uur opgelost.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356000
Die foto van de zoeklocatie was op een vrij brede brug toch?
Als daar een buis doorheen loopt en ze ligt daar in hadden ze dr zonder aanwijzingen nooit meer gevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 19:10:08 ]
pi_174356001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wanneer had hij het dan moeten doen? Hoezo "nu pas"?
Kans is best aanwezig dat hij het gisteren al gemeld heeft, auto van moeder immers ook in beslag genomen, en voor eergisteren kon hij het sowieso niet melden, of misschien zelfs wel, maar voor eergisteren was dat gewoon een random "kijk eens bij die instelling/ dat AZC" melding geweest.
1700 tips..wie weet hoe lang het duurt voor jij aan de beurt bent..
pi_174356016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:09 schreef Harvest89 het volgende:
moniquedejonge twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:05:13 Waarom zegt die smeerlap niet gewoon waar ze is? Stuur Jack Bauer erop af!! Wat een ongelooflijk verdrietig drama is dit toch #annefaber reageer retweet
Jack Bauer. _O_
Die had het al binnen 24 uur opgelost.
Jack Bauer zit in het Witte Huis.
pi_174356020
MrNedjerov twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:01:53 Burgemeester: iedereen wil dat Anne gevonden wordt. De bewonersbijeenkomst was zeer emotioneel. #AnneFaber reageer retweet
MrNedjerov twitterde op woensdag 11-10-2017 om 18:55:47 Burgemeester Janssen sprak met ongeveer 25 bewoners, maar ook met cliënten van Altrecht. Hij moedigt ze aan contact te houden. #AnneFaber reageer retweet
´
pi_174356025
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:08 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ff luguber... zou het licham dan niet al naar boven komen drijven als het in het water ligt
De papa van Ruben en Julian 'loste dit op' door ze in een klein tunneltje (duiker) te verbergen. Peter Madsen probeerde de lucht uit de longen van de journaliste te krijgen en de boel in meerdere stukken te dumpen
Luguber-out
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:10:55 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356040
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef warhamstr het volgende:

[..]

denk het niet
Ja wel:
quote:
Plaats delict of pd is politiejargon voor de plaats van het delict. Dit is de plaats waar een misdrijf is gepleegd, maar ook alle andere plekken waar sporen van de misdaad aanwezig (kunnen) zijn, zijn plaats delict. Denk bijvoorbeeld aan de plaats waar de vluchtauto van overvallers is achtergelaten.
Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:11:32 #97
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174356060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:10 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

De papa van Ruben en Julian 'loste dit op' door ze in een klein tunneltje (duiker) te verbergen. Peter Madsen probeerde de lucht uit de longen van de journaliste te krijgen en de boel in meerdere stukken te dumpen
Luguber-out
:{
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 19:12:21 #98
357044 Budapestenaar
pi_174356090
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef Momo... het volgende:

[..]

"Wij" zegt de Erdogan fapper die in Turkije gewoon een kaaskop is.
:D
pi_174356098
Peter Madsen ja. Ze denken overigens dat hij nog veel meer op zijn geweten heeft hoorde ik gisteren.
pi_174356102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:10 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

De papa van Ruben en Julian 'loste dit op' door ze in een klein tunneltje (duiker) te verbergen. Peter Madsen probeerde de lucht uit de longen van de journaliste te krijgen en de boel in meerdere stukken te dumpen
Luguber-out
De foto van de huidige zoeklocatie laat een grotere vorm van zo'n duiker zien.
pi_174356103
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 Jammer dat we hier geen three strikes hebben.
hallo we zijn hier niet in NY
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:13:10 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356115
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:10 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

1700 tips..wie weet hoe lang het duurt voor jij aan de beurt bent..
Waarvan de helft waarschijnlijk nonsens, die je helaas niet zo opzij kunt leggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174356120
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:04 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Off topic, mwa. Vreemd is je post in ieders geval wel.
Hoezo, vreemd?
pi_174356133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:02 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Het gaat niet om een bekentenis, maar om waar Anne is.
Criminelen moeten weten dat er niet te spotten valt met justitie.
Een rat zijn mond laten houden omdat we een 'beschaafd' land zijn (die kwaadaardige psycho's te vroeg loslaat, hoezo beschaving) is niet de juiste wijze zoals het recht zou moeten werken.

Het bewijsmateriaal moet de overtuiging leveren, niet alleen een bekentenis. Zonder lichaam bestaat de kans dat hij vrijgesproken wordt en dat hij straks weer vrij mag rondlopen.

Ik weet niet of mensen een land beschaafd vinden als moordenaars vrij rond mogen lopen, omdat ze hun kaken op elkaar houden.
Als ik jou was zou ik "the confession tapes" eens kijken op Netflix. Bekentenissen kunnen tot een veroordeling leiden, of dat juist is weer een heel andere vraag. Ook voor dit monster geldt onschuldig tot het tegendeel is bewezen, als hij wil zwijgen is dat zijn recht
(Zie hem ook liever gekielhaald worden o.i.d., maar de emoties er even buitengelaten: dat is gewoon niet juist)
pi_174356136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarvan de helft waarschijnlijk nonsens, die je helaas niet zo opzij kunt leggen.
Voor de helft waarschijnlijk lichtpunt tweets.
pi_174356142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja wel:

[..]

Bron
Ok ok, bedankt <:
pi_174356144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarvan de helft waarschijnlijk nonsens, die je helaas niet zo opzij kunt leggen.
Maar er zal wel een gradatie systeem inzitten mag ik hopen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:14:50 #109
242879 Onnoman
The On And Only
pi_174356176
die mevrouw op dwdd wordt zeer aan de tand gevoeld zeg.. z
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_174356180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom komt die getuige daar nu pas mee? Dat is ook altijd zoiets :')
Alsof die getuige toen al wist dat deze persoon verdacht was. :')
Love is in the air!
pi_174356183
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:30 #112
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174356201
quote:
Daar heb je hem wel
pi_174356216
quote:
Joran 2.0 :{ :X
pi_174356217
quote:
Ik weet wel om wie dat gaat, denk ik. :P
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:55 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356218
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar er zal wel een gradatie systeem inzitten mag ik hopen.
Ja, maar dan nog was er tot eergisteren weinig reden om een "Michael P liep bij een vakantiehuisje in Zeewolde" serieus te nemen.
Sterker nog; die tip zou waarschijnlijk een stuk serieuzer genomen zijn als hij deze dinsdag gedaan is dan vorige week dinsdag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174356219
quote:
Waar komt dat vandaan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 19:16:35 ]
pi_174356220
quote:
Ze wilden het stilhouden tot ze erachter kwamen dat de media er van wist? Wauw... wat er nog meer allemaal verzwegen qua incidenten met tbs'ers ed?
pi_174356221
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:15 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Daar heb je hem wel
Dit is A van D oftewel zijn handlanger
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:16:16 #119
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356231
quote:
Ah, donkergroene volvo *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356232
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Waar komt dat vandaan?

Ja ddvw maar welke site?
Telegraaf. Dit is A van D niet ddvw
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:16:51 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356250
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:13 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
maar de emoties er even buitengelaten
Dit lukt heel veel mensen dus niet. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356254
quote:
Oud nieuws. Maar net als vrijwel iedereen hoop ik van ganse harte dat er eindelijk iets gedaan wordt aan het vrije leventje van dit soort psycho's! en de vrijheden in klinieken en/of instellingen voor dit soortgelijken. Bah!
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:16:55 #123
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356255
Wacht.. dus onze vriend de groene volkswagen is of een troll of de handlanger? _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356256
Denk niet dat ze daar ligt. Alles hangt af van de vraag hoe laat hij daar dan gespot is door die getuige - op de dag van de verdwijning -.

Anne was immers om 18.50 zo goed als zeker nog in leven (Selfie aan vriend in Baarn).
Om 19.30 werd pas het contact met de mobiel verloren. Het begon toen al schemerig te worden.

Enige optie is: dat MP op weg naar zijn moeder in Zeewolde dan Anne is tegengekomen, maar hoe kwam hij toen al in het bezit van de auto. Bovendien was het na half uur rijden toch echt al donker.

It just doesn't add op - de verklaring van de getuige dat hij MP daar gezien heeft op de dag van de verdwijning. Kan best: maar dan zal het eerder op de dag zijn geweest toen het nog licht was - voor de verdwijning van Anne. Hij scheen daar wel vaker te even zo'n hoofd leeg te maken.
pi_174356257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Telegraaf. Dit is A van D niet ddvw
Nee dat zag ik nu ook idd ;)
pi_174356261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Telegraaf. Dit is A van D niet ddvw
klaasweetalles _O_
pi_174356273
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah, donkergroene volvo *O*
????
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:17:40 #128
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174356288
Als het zijn droom was om meisjes/vrouwen te verkrachten, dan zal hij dat vast wel aan meer mensen hebben verteld. Dus niet alleen aan die medeplichtige, maar ook aan die Ddvw en misschien meer mensen.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174356289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef RokendeSigaret het volgende:
Denk niet dat ze daar ligt. Alles hangt af van de vraag hoe laat hij daar dan gespot is door die getuige - op de dag van de verdwijning -.

Anne was immers om 18.50 zo goed als zeker nog in leven (Selfie aan vriend in Baarn).
Om 19.30 werd pas het contact met de mobiel verloren. Het begon toen al schemerig te worden.

Enige optie is: dat MP op weg naar zijn moeder in Zeewolde dan Anne is tegengekomen, maar hoe kwam hij toen al in het bezit van de auto. Bovendien was het na half uur rijden toch echt al donker.

It just doesn't add op - de verklaring van de getuige dat hij MP daar gezien heeft op de dag van de verdwijning. Kan best: maar dan zal het eerder op de dag zijn geweest toen het nog licht was - voor de verdwijning van Anne. Hij scheen daar wel vaker te even zo'n hoofd leeg te maken.
Hij kan ook zaterdag of zondag gezien zijn hè.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:17:47 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356296
quote:
De Telegraaf heeft hier ook meegelezen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:17:50 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

????
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Maraca het volgende:
Wacht.. dus onze vriend de groene volkswagen is of een troll of de handlanger? _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356320
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Hij kan ook zaterdag of zondag gezien zijn hè.
De bron die ik zag op de Telegraaf zei dat hij MP daar had gezien op de dag van de verdwijning.
pi_174356321
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:13 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik "the confession tapes" eens kijken op Netflix. Bekentenissen kunnen tot een veroordeling leiden, of dat juist is weer een heel andere vraag. Ook voor dit monster geldt onschuldig tot het tegendeel is bewezen, als hij wil zwijgen is dat zijn recht
(Zie hem ook liever gekielhaald worden o.i.d., maar de emoties er even buitengelaten: dat is gewoon niet juist)
Weet ik. Ik zei daarom ook dat als er concrete aanwijzingen zijn (dna op kleding bijv.) en als iemand al 2 meisjes onherstelbaar beschadigd heeft en nog niet eens zijn oorspronkelijke straf heeft uitgezeten.
Ook zei ik in dit topic dat het niet gaat om een bekentenis, maar om de locatie van Anne, omdat ik vind dat je niet alleen op basis van een bekentenis iemand kan veroordelen zonder enig ander bewijs.

M.a.w. als de politie zeker weet dat hij de dader is, maar er nog geen lichaam gevonden is, vind ik dat ze hem de waarheid eruit moeten mogen 'rammen'.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:18:26 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit is A van D oftewel zijn handlanger
Dat lees ik er niet uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174356346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lees ik er niet uit.
Ddvw weten we niet van dat hij 11 jaar zat...
pi_174356358
Maar is hij dezelfde avond nog gezien in Zeewolde? Of bedoelen ze de volgende dag? Als hij dezelfde avond nog op pad is geweest moet dat al snel tegen 22.00 uur zijn geweest.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:19:41 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356361
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:18:31 Oom van Michael P, verdachte in zaak #AnneFaber, gesproken. Kwil eerst z'n toestemming voordat ik iets naar buiten breng, maar kan ff duren. reageer retweet
:')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lees ik er niet uit.
A van D had ook een zeer lange celstraf ;) Ddvw vertelde dat hij zat wegens vermogensdelicten.
pi_174356370
quote:
Toch leuk dat Ddvw nog wat van zich heeft laten horen, ookal is het op een andere manier dan ik had gedacht :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:20:18 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:18:31 Oom van Michael P, verdachte in zaak #AnneFaber, gesproken. Kwil eerst z'n toestemming voordat ik iets naar buiten breng, maar kan ff duren. reageer retweet
:')
Post dan niks Bob :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Toch leuk dat Ddvw nog wat van zich heeft laten horen, ookal is het op een andere manier dan ik had gedacht :')
Dat IS DDVW niet.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:20:40 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356396
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

A van D had ook een zeer lange celstraf ;) Ddvw vertelde dat hij zat wegens vermogensdelicten.
Ja, maar MP vertelde hem dat hij daar zat voor overvallen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356397
quote:
Daar isie !!!
Love is in the air!
pi_174356401
Het artikel wees op Michael die een celstraf van 11 jaar uitzat, niet degene met wie de Telegraaf sprak. (Ddvw?)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:20:54 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356408
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:20 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat IS DDVW niet.
Is DDVW niet A van D?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356412
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

Post dan niks Bob :')
Bob wilt aandacht. Mission accomplished.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:21:00 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356413
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ddvw weten we niet van dat hij 11 jaar zat...
Dat staat er ook niet. Er staat gewoon dat MP 11 jaar had gekregen voor die verkrachtingen en berovingen.
En A van D is zijn medeverdachte, niet zijn medegedetineerde, ik denk zelfs dat die niet in dezelfde gevangenis gezeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174356424
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is DDVW niet A van D?
Nee....
pi_174356426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat staat er ook niet. Er staat gewoon dat MP 11 jaar had gekregen voor die verkrachtingen en berovingen.
Precies dit.
pi_174356430
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ddvw weten we niet van dat hij 11 jaar zat...
De 11 jaar, verkrachtingen en straatroof slaan dan ook op MP.
pi_174356435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:19 schreef gilligan het volgende:
Maar is hij dezelfde avond nog gezien in Zeewolde? Of bedoelen ze de volgende dag? Als hij dezelfde avond nog op pad is geweest moet dat al snel tegen 22.00 uur zijn geweest.
Ja idd want om 18.50 cq. 19.30 was er nog teken van leven van Anne. Enige optie is dat hij vrijdag overdag de auto al in gebruik heeft mogen nemen, en na laatste teken van Anne ca. 19.30 nog met die auto naar Zeewolde is gereden. Maar wat deed die getuige dan tegen dat tijdstip nog daar - zeker gezien het dan echt al pikdonker is? It just doesnt compute.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:21:40 #152
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174356441
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

De Telegraaf heeft hier ook meegelezen?
Of op twitter he.
Daarna hebben ze hem kennelijk opgebeld en heeft hij ze te woord gestaan. ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174356448
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef mootie het volgende:

[..]

De 11 jaar, verkrachtingen en straatroof slaat dan ook op MP.
Dat is met alle respect niet heel duidelijk geformuleerd.
pi_174356453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat staat er ook niet. Er staat gewoon dat MP 11 jaar had gekregen voor die verkrachtingen en berovingen.
En A van D is zijn medeverdachte, niet zijn medegedetineerde, ik denk zelfs dat die niet in dezelfde gevangenis gezeten hebben.
Ik lees het anders. Dat die medegedetineerde die 11 jaar zat.
pi_174356457
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef mootie het volgende:

[..]

De 11 jaar, verkrachtingen en straatroof slaan dan ook op MP.
Dit dus. Het staat er wel een beetje klungelig.
pi_174356461
De boot heeft het gebied verlaten. Denk dat er tussen nu en 30 minuten zeer belangrijke info komt.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:22:10 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356464
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee....
Maar .. van wanneer is dat artikel dan? Want DDVW vertelde dat gisteren :o Of het artikel is ouder en hij heeft lekker zitten trollen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is met alle respect niet heel duidelijk geformuleerd.
Klopt. Maakt het alleen niet minder waar.
pi_174356474
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef mootie het volgende:

[..]

De 11 jaar, verkrachtingen en straatroof slaan dan ook op MP.
Ik lees het anders....
pi_174356480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Of op twitter he.
Daarna hebben ze hem kennelijk opgebeld en heeft hij ze te woord gestaan. ;)
Hmmm en wij maar denken dat hij na 23.00 op bed moest..
pi_174356484
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar .. van wanneer is dat artikel dan? Want DDVW vertelde dat gisteren :o Of het artikel is ouder en hij heeft lekker zitten trollen :P
Ddvw is geen troll dat weet ik zeker.
pi_174356501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar .. van wanneer is dat artikel dan? Want DDVW vertelde dat gisteren :o Of het artikel is ouder en hij heeft lekker zitten trollen :P
Dunno. Poepzor post het...
pi_174356502
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik lees het anders. Dat die medegedetineerde die 11 jaar zat.
Die had toevallig dezelfde celstraf voor dezelfde delicten denk je?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:23:19 #164
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356516
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik lees het anders....
Nee, ik lees ook dat het op P slaat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:23:20 #165
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174356519
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar .. van wanneer is dat artikel dan? Want DDVW vertelde dat gisteren :o Of het artikel is ouder en hij heeft lekker zitten trollen :P
Ddvw zei dit inderdaad. Die 11 jaar slaan op M.P
pi_174356522
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Die had toevallig dezelfde celstraf voor dezelfde delicten denk je?
Nouja, de formulering is dan ronduit ongelukkig.
pi_174356524
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Die had toevallig dezelfde celstraf voor dezelfde delicten denk je?
Die had ongeveer dezelfde straf ja. Iets korter geloof ik maar scheelde geen 10 jaar ofzo.
pi_174356525
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef 1312-FRFC het volgende:
De boot heeft het gebied verlaten. Denk dat er tussen nu en 30 minuten zeer belangrijke info komt.
Denk eerder van niet. Als er iets gevonden is - was die wel rond blijven varen voor extra mogelijk bewijsmateriaal (drijvende kleren etc).
pi_174356537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef 1312-FRFC het volgende:
De boot heeft het gebied verlaten. Denk dat er tussen nu en 30 minuten zeer belangrijke info komt.
Dat zegt niks natuurlijk :@
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:23:49 #170
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174356542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ddvw is geen troll dat weet ik zeker.
Dat zei ik gisteren ook al.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:23:52 #171
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356544
Ik snap er niks meer van :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356559
quote:
bron
pi_174356568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Telegraaf. Dit is A van D niet ddvw
zullen die hier niet meelezen... lijkt bijna een copie wat ddvw hier vertelde
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:24:35 #174
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356571
VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:23:18 Ook de bus van Nederlands Forensisch Instituut vertrekt #AnneFaber https://t.co/KdPtklobDI reageer retweet
-O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:24:38 #175
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174356573
Michael P. is zeker geïnspireerd door Koos Hertogs :')
pi_174356585
Wordt er nog actief gezocht op het moment (lees: weten ze waar ze moeten zoeken)? Of gaan ze morgen weer verder?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:24:59 #177
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356586
VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:23:18 Ook de bus van Nederlands Forensisch Instituut vertrekt #AnneFaber https://t.co/KdPtklobDI reageer retweet
Godver :{
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ddvw is geen troll dat weet ik zeker.
Nee, dat geloof ik ook niet.
´
pi_174356594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Ja idd want om 18.50 cq. 19.30 was er nog teken van leven van Anne. Enige optie is dat hij vrijdag overdag de auto al in gebruik heeft mogen nemen, en na laatste teken van Anne ca. 19.30 nog met die auto naar Zeewolde is gereden. Maar wat deed die getuige dan tegen dat tijdstip nog daar - zeker gezien het dan echt al pikdonker is? It just doesnt compute.
Nee, 19:05 toch?
pi_174356607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:18 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Weet ik. Ik zei daarom ook dat als er concrete aanwijzingen zijn (dna op kleding bijv.) en als iemand al 2 meisjes onherstelbaar beschadigd heeft en nog niet eens zijn oorspronkelijke straf heeft uitgezeten.
Ook zei ik in dit topic dat het niet gaat om een bekentenis, maar om de locatie van Anne, omdat ik vind dat je niet alleen op basis van een bekentenis iemand kan veroordelen zonder enig ander bewijs.

M.a.w. als de politie zeker weet dat hij de dader is, maar er nog geen lichaam gevonden is, vind ik dat ze hem de waarheid eruit moeten mogen 'rammen'.
Je kunt natuurlijk niet van "dader" spreken als je niet weet wat er met haar is gebeurd. Misschien is ze met de fiets gevallen, heeft hij haar overeind geholpen (dus dna op haar spullen) en is ze daarna verder gefietst en aangereden door een vuilniswagen, die het weggemoffeld heeft. Niet dat ik dit scenario ook maar voor 1 seconde geloof, maar in een rechtssysteem is het wel belangrijk dat iemand alleen "dader" wordt genoemd op basis van onomstreden bewijs, dat zou je zelf ook willen als je terecht stond voor zoiets (en daadwerkelijk onschuldig bent). Er zijn genoeg veroordeling (bijv. in de VS - jurysysteem...) gebaseerd op onderbuik gevoelens, hebben wij gelukkig niet.

Dat gezegd hebbende moet er wel echt iets gebeuren aan de strafmaten...
pi_174356611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:24 schreef bijstandboy het volgende:
Michael P. is zeker geïnspireerd door Koos Hertogs :')
Of de Utrechtse serieverkrachter loopt nog vrij rond.
pi_174356612
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, 19:05 toch?
19:06 app naar vader
19:27 laatste teken telefoon (toch?)
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174356614
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Of op twitter he.
Daarna hebben ze hem kennelijk opgebeld en heeft hij ze te woord gestaan. ;)
FOK forum had de primeur. ; )

Het meest opmerkelijke vond ik dat hij zei dat Michael P. een auto daar mocht hebben.
Dus veroordeelde verkrachters mogen iets na de helft van hun straf zich al zelfstandig met een auto vervoeren. Kort na dit bericht op FOK kwam de Telegraaf met het bericht dat er beslag gelegd was op de auto van de moeder van M.P.
pi_174356624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik ook niet.
Nee ik ook niet.
Misschien leest hij al mee.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:26:29 #185
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356644
thejermaine twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:24:04 Een aantal zwartje busjes, de boot en nu ook het NFI gaan weg. #AnneFaber https://t.co/9j4flYAWi1 reageer retweet
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:16 schreef RokendeSigaret het volgende:
Denk niet dat ze daar ligt. Alles hangt af van de vraag hoe laat hij daar dan gespot is door die getuige - op de dag van de verdwijning -.

Anne was immers om 18.50 zo goed als zeker nog in leven (Selfie aan vriend in Baarn).
Om 19.30 werd pas het contact met de mobiel verloren. Het begon toen al schemerig te worden.

Enige optie is: dat MP op weg naar zijn moeder in Zeewolde dan Anne is tegengekomen, maar hoe kwam hij toen al in het bezit van de auto. Bovendien was het na half uur rijden toch echt al donker.

It just doesn't add op - de verklaring van de getuige dat hij MP daar gezien heeft op de dag van de verdwijning. Kan best: maar dan zal het eerder op de dag zijn geweest toen het nog licht was - voor de verdwijning van Anne. Hij scheen daar wel vaker te even zo'n hoofd leeg te maken.
of hij is opweg naar zijn moeder om de auto weg te brengen haar tegrn gekomen

Misschien was hij op zijn moeders verjaardag en opperde fam leden weg te brengen omdat het zo hard regende..en op de terugweg naar zijn moeder zag hij anne

Vele opties..
pi_174356670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:23:18 Ook de bus van Nederlands Forensisch Instituut vertrekt #AnneFaber https://t.co/KdPtklobDI reageer retweet
Godver :{
Wat moet het betekenen.
pi_174356671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
thejermaine twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:24:04 Een aantal zwartje busjes, de boot en nu ook het NFI gaan weg. #AnneFaber https://t.co/9j4flYAWi1 reageer retweet
Begint aardig te anti-climaxen zeg. Binnen 3 uur volledig in én uit het gebied..
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:27:36 #189
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356683
4funOldenzaal twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:25:24 #annefaber langzamerhand rijden de onderzoekers terug het wordt donker en dat maakt het onmogelijk om goed te zoeke… https://t.co/fTyjaohmTF reageer retweet
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356692
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Jojojo1976 het volgende:

[..]

Nee ik ook niet.
Misschien leest hij al mee.
Status staat op prive helaasch..
pi_174356701
Godverdomme, al weer niks..
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:28:02 #192
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356702
Niets gevonden helaas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356707
Een ex-gedetineerde, ook uit Zeewolde die goed bevriend was met Michael P., laat aan de Telegraaf (Blendle-link) onder andere weten:

“Michael heeft een enorm drugsprobleem. Hij is ook enorm verwend door zijn ouders. Hij reed de ene na de andere scooter in de prak maar zijn ouders betaalden alles. Tijdens de behandeling van de rechtszaak na die verkrachting van twee meisjes bleef hij volstrekt emotieloos.”


Angst voor represailles
Mensen die Michael P. van vroeger kennen willen alleen anoniem hun verhaal doen in de media, uit angst voor represailles. Volgens de anonieme bronnen was het ‘een druk kind dat ritalin slikte’ en zat hij in Harderwijk op een school voor kinderen met gedragsproblemen. Vooral tegen vrouwen en meisjes vertoonde hij raar gedrag. “Hij is ziek in zijn hoofd. Tegen vrouwen was hij oervervelend”, zo zegt een anonieme jeugdvriend.http://nieuws.tpo.nl/2017(...)-al-gestoord-sadist/

[Hiermee zeg ik niet dat ik DvdW bedoel.]
´
pi_174356710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Of de Utrechtse serieverkrachter loopt nog vrij rond.
Dan zou het een copycat zijn, omdat er al iemand vast zit. Als je googled zie je zijn foto enzo.
pi_174356715
Het leven is eigenlijk erg primitief en bizar he. Verkeerde plaats, verkeerde tijd, verkeerde moment en het is klaar. Terwijl aan de andere kant mensen op de goede plaats en tijd ineens bijv de lotto winnen. Het is allemaal zo raar het leven dan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:28:20 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356716
-O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Begint aardig te anti-climaxen zeg. Binnen 3 uur volledig in én uit het gebied..
Zit 'ie dan toch met ze te spelen?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:28:24 #198
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174356721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

FOK forum had de primeur. ; )

Het meest opmerkelijke vond ik dat hij zei dat Michael P. een auto daar mocht hebben.
Dus veroordeelde verkrachters mogen iets na de helft van hun straf zich al zelfstandig met een auto vervoeren. Kort na dit bericht op FOK kwam de Telegraaf met het bericht dat er beslag gelegd was op de auto van de moeder van M.P.
Telegraaf doet gewoon alsof zij die gast gesproken hebben. Maar ze maken gewoon een verhaaltje uit het topic idd. Nou ja, heb het altijd al een baggerkrant gevonden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174356723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef 1312-FRFC het volgende:
Godverdomme, al weer niks..
Het lijkt Ajax wel. :)
pi_174356740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

19:06 app naar vader
19:27 laatste teken telefoon (toch?)
Nee, laatste verbinding met zendmast. Watvoor verbinding dat was is onbekend.
pi_174356760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Telegraaf doet gewoon alsof zij die gast gesproken hebben. Maar ze maken gewoon een verhaaltje uit het topic idd. Nou ja, heb het altijd al een baggerkrant gevonden.
Aanname. Het kan best dat ze hem gesproken hebben.
pi_174356764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Telegraaf doet gewoon alsof zij die gast gesproken hebben. Maar ze maken gewoon een verhaaltje uit het topic idd. Nou ja, heb het altijd al een baggerkrant gevonden.
En verzinnen er wat bij dan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:29:21 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Of op twitter he.
Daarna hebben ze hem kennelijk opgebeld en heeft hij ze te woord gestaan. ;)
Dan schat je de journalistiek van de Telegraaf behoorlijk hoog in, die zijn prima in staat te doen voorkomen alsof ze met een medegedetineerde gesproken hebben terwijl ze alleen maar FOK!-posts gelezen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:29:23 #204
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Begint aardig te anti-climaxen zeg. Binnen 3 uur volledig in én uit het gebied..
Het leek er even op dat ze beethadden ja.
Heftig dit.
Maar toch nog een hele kleine kans dat ze nog in leven is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Nober het volgende:

[..]

Het lijkt Ajax wel. :)
_O_ _O-
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174356785
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Een ex-gedetineerde, ook uit Zeewolde die goed bevriend was met Michael P., laat aan de Telegraaf (Blendle-link) onder andere weten:

“Michael heeft een enorm drugsprobleem. Hij is ook enorm verwend door zijn ouders. Hij reed de ene na de andere scooter in de prak maar zijn ouders betaalden alles. Tijdens de behandeling van de rechtszaak na die verkrachting van twee meisjes bleef hij volstrekt emotieloos.”


Angst voor represailles
Mensen die Michael P. van vroeger kennen willen alleen anoniem hun verhaal doen in de media, uit angst voor represailles. Volgens de anonieme bronnen was het ‘een druk kind dat ritalin slikte’ en zat hij in Harderwijk op een school voor kinderen met gedragsproblemen. Vooral tegen vrouwen en meisjes vertoonde hij raar gedrag. “Hij is ziek in zijn hoofd. Tegen vrouwen was hij oervervelend”, zo zegt een anonieme jeugdvriend.http://nieuws.tpo.nl/2017(...)-al-gestoord-sadist/

[Hiermee zeg ik niet dat ik DvdW bedoel.]
Lol. Dit is precies zijn tekst.

Zou Telegraaf gewoon die informatie van FOK hebben geplukt?
pi_174356796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Een ex-gedetineerde, ook uit Zeewolde die goed bevriend was met Michael P., laat aan de Telegraaf (Blendle-link) onder andere weten:

“Michael heeft een enorm drugsprobleem. Hij is ook enorm verwend door zijn ouders. Hij reed de ene na de andere scooter in de prak maar zijn ouders betaalden alles. Tijdens de behandeling van de rechtszaak na die verkrachting van twee meisjes bleef hij volstrekt emotieloos.”


Angst voor represailles
Mensen die Michael P. van vroeger kennen willen alleen anoniem hun verhaal doen in de media, uit angst voor represailles. Volgens de anonieme bronnen was het ‘een druk kind dat ritalin slikte’ en zat hij in Harderwijk op een school voor kinderen met gedragsproblemen. Vooral tegen vrouwen en meisjes vertoonde hij raar gedrag. “Hij is ziek in zijn hoofd. Tegen vrouwen was hij oervervelend”, zo zegt een anonieme jeugdvriend.http://nieuws.tpo.nl/2017(...)-al-gestoord-sadist/

[Hiermee zeg ik niet dat ik DvdW bedoel.]
Ja dit is onze vriend !
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:30:12 #208
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174356798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan schat je de journalistiek van de Telegraaf behoorlijk hoog in, die zijn prima in staat te doen voorkomen alsof ze met een medegedetineerde gesproken hebben terwijl ze alleen maar FOK!-posts gelezen hebben.
zie mijn knipoog.. dat bedoel ik juist
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:30:33 #209
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356810
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Poepz0r het volgende:
Het leven is eigenlijk erg primitief en bizar he. Verkeerde plaats, verkeerde tijd, verkeerde moment en het is klaar. Terwijl aan de andere kant mensen op de goede plaats en tijd ineens bijv de lotto winnen. Het is allemaal zo raar het leven dan.
Yup, het kan snel gaan. We staan er vaak niet bij stil, maar het is zo over hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174356812
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lol. Dit is precies zijn tekst.

Zou Telegraaf gewoon die informatie van FOK hebben geplukt?
En aangevuld _O-
pi_174356816
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef Physsic het volgende:
Zou Telegraaf gewoon die informatie van FOK hebben geplukt?
Het stond eventueel ook gescreenshot op Twitter, maar ik zou er niet raar van opkijken nee. FOK! is wel een redelijk gecentreerde bron. Alles wat bekend wordt gemaakt komt hier wel terug.
pi_174356823
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zit 'ie dan toch met ze te spelen?
Zat ik ook aan te denken, misschien is dit wel zijn tweede dwaalspoor. Beetje sporen van Anne in de auto achterlaten, opzichtig rond rijden door Zeewolde en omgeving. Maar lijkt me sterk.
pi_174356845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef gilligan het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken, misschien is dit wel zijn tweede dwaalspoor. Beetje sporen van Anne in de auto achterlaten, opzichtig rond rijden door Zeewolde en omgeving. Maar lijkt me sterk.
Nou hé? Dat zou wel wat zijn.
pi_174356846
Peter R dacht dat het spoor van gsm gebruik kwam overigens.

Als ze daar zoeken op aanwijzingen van MP fuckt 'ie ze hard.
pi_174356850
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, laatste verbinding met zendmast. Watvoor verbinding dat was is onbekend.
Maar wel getraceerd, dus toen zat ze niet al in een auto (locatie kwam vrij overeen met haar verwachte locatie op die tijd)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:31:38 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356854
Hoi Telegraaf :W
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:31:41 #217
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174356856
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En aangevuld _O-
Ze zijn alleen vergeten te melden dat M.P ook seksueel gefrustreerd Is dat die daar een behandeling voor heeft gevolgd en een certificaat voor heeft gekregen
pi_174356860
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En aangevuld _O-
Ja, maar dat komt ook van een "anonieme jeugdvriend".
pi_174356878
Onze vriend :D
pi_174356880
@gilligan maar dan is er ook iets met het lichtpuntje.
pi_174356881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef gilligan het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken, misschien is dit wel zijn tweede dwaalspoor. Beetje sporen van Anne in de auto achterlaten, opzichtig rond rijden door Zeewolde en omgeving. Maar lijkt me sterk.
Ligt aan de bron van het spoor denk ik.
Indien gsm gebruik, ok....maar volgens ddvw had hij geleerd die niet meer te gebruiken bij misdaden.

Als hij het gebied heeft aangewezen fuckt 'ie.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:32:35 #222
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356882
OngewoonNaddy twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:30:30 advocate #Dwdd Het systeem heeft afgesproken dat mensen een 2e kans verdienen. Wat is alternatief als dat niet realistisch is? #annefaber reageer retweet
Dit soort reacties irriteren me enorm he.
Genoeg mensen die geleerd hebben van hun fouten, en die hun tweede kans wel goed gebruiken. Maar die komen dus niet in het nieuws.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:32:38 #223
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174356885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:28 schreef Nober het volgende:

[..]

Het lijkt Ajax wel. :)
:')
pi_174356898
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lol. Dit is precies zijn tekst.

Zou Telegraaf gewoon die informatie van FOK hebben geplukt?
"laat aan de Telegraaf (Blendle-link) onder andere weten:"

Dat kan je op verschillende manieren opvatten. Als in bijv. ,,een Telegraaf-medewerker screent het internet af en weet nu door het lezen van een topic op FOK dat"

Dvdw laat ons ook van alles weten. Etc.

Ze maken gebruik van bepaalde woordkeuze dat eigenlijk nietszeggend is.
pi_174356899
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:31 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ze zijn alleen vergeten te melden dat M.P ook seksueel gefrustreerd Is dat die daar een behandeling voor heeft gevolgd en een certificaat voor heeft gekregen
True.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:33:06 #226
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174356901
VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:29:32 Enkele ME-busjes zijn ook al vertrokken via andere weg. Lijkt er op dat ook op dag 13 v d vermissing #AnneFaber niet wordt gevonden reageer retweet
Echt he -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174356914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
OngewoonNaddy twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:30:30 advocate #Dwdd Het systeem heeft afgesproken dat mensen een 2e kans verdienen. Wat is alternatief als dat niet realistisch is? #annefaber reageer retweet
Dit soort reacties irriteren me enorm he.
Genoeg mensen die geleerd hebben van hun fouten, en die hun tweede kans wel goed gebruiken. Maar die komen dus niet in het nieuws.
Tja, bij inbraak en andere misdaden misschien. Welke tweede kans heeft Anne gekregen?
pi_174356924
Morgen weer verder dus...
pi_174356926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef Maraca het volgende:
VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:29:32 Enkele ME-busjes zijn ook al vertrokken via andere weg. Lijkt er op dat ook op dag 13 v d vermissing #AnneFaber niet wordt gevonden reageer retweet
Echt he -O-
;( -O- Ik dacht echt dat ze wat gingen vinden.
pi_174356933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef Maraca het volgende:
VSchildkamp twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:29:32 Enkele ME-busjes zijn ook al vertrokken via andere weg. Lijkt er op dat ook op dag 13 v d vermissing #AnneFaber niet wordt gevonden reageer retweet
Echt he -O-
Dag 13 al mijn god. Wordt pijnlijker en pijnlijker..
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:34:11 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174356942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef ondeugend het volgende:

[..]

zie mijn knipoog.. dat bedoel ik juist
Ah, my bad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:34:16 #232
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174356944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
OngewoonNaddy twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:30:30 advocate #Dwdd Het systeem heeft afgesproken dat mensen een 2e kans verdienen. Wat is alternatief als dat niet realistisch is? #annefaber reageer retweet
Dit soort reacties irriteren me enorm he.
Genoeg mensen die geleerd hebben van hun fouten, en die hun tweede kans wel goed gebruiken. Maar die komen dus niet in het nieuws.
Ze heeft het over ‘alternatief als dat niet realistisch is’.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_174356966
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ligt aan de bron van het spoor denk ik.
Indien gsm gebruik, ok....maar volgens ddvw had hij geleerd die niet meer te gebruiken bij misdaden.

Als hij het gebied heeft aangewezen fuckt 'ie.
Tuurlijk doet ie dat. Hij heeft niet voor niets die spullen bij Huis ter Heide gedumpt, ook alleen maar om de politie te misleiden
pi_174356972
MrNedjerov twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:33:13 Meer over gesprek met burgemeester Janssen zo online op telegraaf.nl @Telegraaf reageer retweet
´
pi_174356978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:32 schreef Jojojo1976 het volgende:
@gilligan maar dan is er ook iets met het lichtpuntje.
Wat is het lichtpuntje?
pi_174356979
Weten we zeker dat ze niet alsnog gevonden kan zijn? Ik hoor nog niks officieels van Politie dat de zoekopdracht is afgerond en morgen verder wordt gezocht.
pi_174356982
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Tuurlijk doet ie dat. Hij heeft niet voor niets die spullen bij Huis ter Heide gedumpt, ook alleen maar om de politie te misleiden
witte da zeker?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:36:07 #238
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174356994
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:34 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ze heeft het over ‘alternatief als dat niet realistisch is’.
Ja, nu je het zegt.
Ik had wat te snel gelezen. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:36:10 #239
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174356996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef Robin_fok het volgende:
Weten we zeker dat ze niet alsnog gevonden kan zijn? Ik hoor nog niks officieels van Politie dat de zoekopdracht is afgerond en morgen verder wordt gezocht.
Ik denk nog steeds dat ze gevonden zou kunnen zijn
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174356997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef Robin_fok het volgende:
Weten we zeker dat ze niet alsnog gevonden kan zijn? Ik hoor nog niks officieels van Politie dat de zoekopdracht is afgerond en morgen verder wordt gezocht.
https://nos.nl/artikel/21(...)-niets-gevonden.html
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:36:11 #241
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174356998
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:34 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ze heeft het over ‘alternatief als dat niet realistisch is’.
Inslapen lijkt mij het beste medicijn
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:36:33 #242
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174357008
Hoelang gaan ze nog verder ?
pi_174357016
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lol. Dit is precies zijn tekst.

Zou Telegraaf gewoon die informatie van FOK hebben geplukt?
Zonder bron nog wel. :o
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:36:53 #244
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174357019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan schat je de journalistiek van de Telegraaf behoorlijk hoog in, die zijn prima in staat te doen voorkomen alsof ze met een medegedetineerde gesproken hebben terwijl ze alleen maar FOK!-posts gelezen hebben.
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat dit nogal klopt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174357043
quote:
Damn. Dit is heel erg teleurstellend.
pi_174357059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:31 schreef Maraca het volgende:
Hoi Telegraaf :W
:W
´
pi_174357061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

"laat aan de Telegraaf (Blendle-link) onder andere weten:"

Dat kan je op verschillende manieren opvatten. Als in bijv. ,,een Telegraaf-medewerker screent het internet af en weet nu door het lezen van een topic op FOK dat"

Dvdw laat ons ook van alles weten. Etc.

Ze maken gebruik van bepaalde woordkeuze dat eigenlijk nietszeggend is.
Ja, maar de Telegraaf gaat niet zeggen: "een medewerker heeft op een forum gelezen dat een medegedetineerde van MP..." :P
pi_174357069
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat ze gevonden zou kunnen zijn
Kan best. Een lijk is na 11 dagen waarschijnlijk flink aan het ontbinden (sorry, ranzig), dus dan is identificeren ook lastiger. Familie zullen ze misschien helemaal wel niet vragen afhankelijk vd staat van het lichaam, dus dan moet dna worden gecheckt en dat ging ook niet heel snel vorige keer.
pi_174357072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:37 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Damn. Dit is heel erg teleurstellend.
Maar wel gebied bewaken..
pi_174357084
Ik had signi getwitter, of hun ook niet op vrijwillige basis konden gaan zoeken, zoals de speurhondenclub gisteren heeft gedaan ...
Kreeg dit antwoord terug

https://twitter.com/Opsporing_NL/status/918081946005196806
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:38:29 #251
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174357086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zonder bron nog wel. :o
Ben op die manier ook al eens geciteerd door de Telegraaf :') Kwam er toevallig achter toen ik eens mijn twitternaam door google gooide :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:38:36 #252
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174357092
SBS6 geeft extra aandacht voor de zaak in programma Team: vermissingen om 20:30
pi_174357104
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:31 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Maar wel getraceerd, dus toen zat ze niet al in een auto (locatie kwam vrij overeen met haar verwachte locatie op die tijd)
Maar daar ging het niet. Het ging over haar laatste levensteken.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:39:06 #254
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174357107
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:24 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

zullen die hier niet meelezen... lijkt bijna een copie wat ddvw hier vertelde
Lijkt mij ook dat de info hier vandaan komt en dat hij de Telegraaf helemaal niet heeft gesproken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_174357108
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
Ik had signi getwitter, of hun ook niet op vrijwillige basis konden gaan zoeken, zoals de speurhondenclub gisteren heeft gedaan ...
Kreeg dit antwoord terug

https://twitter.com/Opsporing_NL/status/918081946005196806
Als je dat op dezelfde manier hebt gedaan zoals je hier post, heb ik nu al moeite met ze.

Edit: ja dus....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 19:40:15 ]
pi_174357115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
Ik had signi getwitter, of hun ook niet op vrijwillige basis konden gaan zoeken, zoals de speurhondenclub gisteren heeft gedaan ...
Kreeg dit antwoord terug

https://twitter.com/Opsporing_NL/status/918081946005196806
Je was vast de eerste.
pi_174357116
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar wel gebied bewaken..
Klopt. Morgen misschien alsnog de doorbraak.
pi_174357130
Wel iets "positiefs" in vrijwel al die eerdere gewelds/zedendelicten (ik heb die uitspraak van de rechtbank vlug gelezen) werden de delicten steeds gepleegd m.b.v. een auto. Ze reden er in rond en kwamen telkens toen op het idee om een afpersing/overval/ander feit te plegen - en pleegde dat vervolgens vanuit de auto.

Het feit dat hij nu beschikking heeft gehad over een auto voor 1 of meerdere dagen, dat feit - beschikking over een auto - kan juist NU aanleiding zijn geweest om weer een misstap te plegen. En dat die auto dus wel degelijk een rol speelt (ipv wandelend zijn tegengekomen haar).
pi_174357132
Iedereen verdient in principe een tweede kans.
Het gaat niet om dat mensen wel of niet een tweede kans verdienen, maar om de geestelijke gezondheidszorg en justitiële diensten die te vaak falen, vanwege bezuinigingen en ongekwalificeerd personeel.

Hij had een straf van 11 jaar opgelegd gekregen in 2011 (minus voorarrest), maar mag in 2017 alweer zelfstandig rondrijden met een auto, omdat de hulpverleners blijkbaar van mening waren dat hij geen gevaar meer opleverde of vanwege bezuinigingen met de kennis dat er onschuldige slachtoffers vallen met het idee dat ook niet delinquenten in de fout kunnen gaan.
pi_174357144
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:37:55 Met toestemming van Jack, oom van Michael P., verdachte in zaak #AnneFaber. Michael was als puber al agressief, aan… https://t.co/BR9EeYTgXU reageer retweet
pi_174357149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Tja, bij inbraak en andere misdaden misschien. Welke tweede kans heeft Anne gekregen?
en der vrienden en familie..die hebben *levenslang*
pi_174357161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 04:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Opvallende tattoo op haar schouder.
Was ze dit niet? En heeft ze wel tatoeages?
pi_174357172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Was ze dit niet? En heeft ze wel tatoeages?
Zucht............
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174357175
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:37:55 Met toestemming van Jack, oom van Michael P., verdachte in zaak #AnneFaber. Michael was als puber al agressief, aan… https://t.co/BR9EeYTgXU reageer retweet
Goed stuk :')
pi_174357178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ben op die manier ook al eens geciteerd door de Telegraaf :') Kwam er toevallig achter toen ik eens mijn twitternaam door google gooide :D
Schande! heb je ze wel op het matje geroepen? ~O>
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:41:14 #266
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357182
Ah nu de discussie weer of hij wel of niet een 2e kans had verdiend...die is nog niet eerder voorbij gekomen
pi_174357190
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Of de Utrechtse serieverkrachter loopt nog vrij rond.
Niet waar
Love is in the air!
pi_174357192
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:41 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Goed stuk :')
Is toch raar :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:41:40 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174357194
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:37:55 Met toestemming van Jack, oom van Michael P., verdachte in zaak #AnneFaber. Michael was als puber al agressief, aan… https://t.co/BR9EeYTgXU reageer retweet
Wat een wazig verhaal :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174357200
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als je dat op dezelfde manier hebt gedaan zoals je hier post, heb ik nu al moeite met ze.

Edit: ja dus....
Eat maakt het uit hoe, ik heb een reactie terug dat ze naar de mogenlijkheden kijken..
pi_174357207
quote:
"De Telegraaf sprak met de man die samen met P. in 2010 verantwoordelijk was voor een aantal straatroven. Volgens de man, die 4,5 jaar vastzat voor de straatroven, heeft P. een drugsprobleem."

Was Ddvw dan toch een van zijn handlangers? Hij zei dat hij 3 jaar had gezeten, dat is 2/3 van die 4.5 jaar die hier genoemd wordt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:42:05 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174357208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:41 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Schande! heb je ze wel op het matje geroepen? ~O>
Neuh, was al blij dat ik mijn echte naam niet op twitter gebruik :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174357223
quote:
17s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Is toch raar :')
Ik blow echt niet genoeg. (8>
pi_174357226
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Je was vast de eerste.
Geen idee, doet dat er toe, ik kreeg een reactie terug
pi_174357228
quote:
17s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Is toch raar :')
Ja zeker, goed gevonden wel ^O^
pi_174357232
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:37:55 Met toestemming van Jack, oom van Michael P., verdachte in zaak #AnneFaber. Michael was als puber al agressief, aan… https://t.co/BR9EeYTgXU reageer retweet
'Jack' is dezelfde gestoorde vent als van die blog :')
pi_174357236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:35 schreef gilligan het volgende:

[..]

Wat is het lichtpuntje?
Die zgn waarzegger op Twitter. Die had het dagen geleden al over zeewolde. En vanmorgen heel specifiek een paar straatnamen waar de politie vandaag vlakbij zocht. Kijk maar eens.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:43:01 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174357242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Was ze dit niet? En heeft ze wel tatoeages?
Die foto's zijn wel fucked up.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174357251
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:42 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Geen idee, doet dat er toe, ik kreeg een reactie terug
Ik lijk wel gek maar oke. Vlak boven je eigen reactie staat deze tweet. Als je die nou eens leest en in je harses knoopt.

Opsporing_NL twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 14:26:53 @Moontjemoon Momenteel hebben zij diensthonden aan het werk samen met de geleiders die prima hun werk doen. zij zit… https://t.co/ND0JAaahUR reageer retweet
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:43:24 #280
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357254
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:42 schreef Nuwaren het volgende:

[..]

"De Telegraaf sprak met de man die samen met P. in 2010 verantwoordelijk was voor een aantal straatroven. Volgens de man, die 4,5 jaar vastzat voor de straatroven, heeft P. een drugsprobleem."

Was Ddvw dan toch een van zijn handlangers? Hij zei dat hij 3 jaar had gezeten, dat is 2/3 van die 4.5 jaar die hier genoemd wordt.
Volgens de man die 4.5 jaar vast zat.

Ddvw zei dat die 3 jaar zat... En geen 4.5
pi_174357256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Neuh, was al blij dat ik mijn echte naam niet op twitter gebruik :P
Slim. Dan zou ik ook geen slapende hondten wakker maken ;)
´
pi_174357257
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:41 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Eat maakt het uit hoe, ik heb een reactie terug dat ze naar de mogenlijkheden kijken..
Dat was echt fantastisch. Mischien was je ook nog de 450e!
pi_174357266
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Volgens de man die 4.5 jaar vast zat.

Ddvw zei dat die 3 jaar zat... En geen 4.5
Na 2/3e mag je al vrij mits goed gedrag
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174357268
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
BobHGL twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:37:55 Met toestemming van Jack, oom van Michael P., verdachte in zaak #AnneFaber. Michael was als puber al agressief, aan… https://t.co/BR9EeYTgXU reageer retweet
Kunstwerken staan hier: https://plus.google.com/105792476709984401449
pi_174357271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:42 schreef Nuwaren het volgende:

[..]

"De Telegraaf sprak met de man die samen met P. in 2010 verantwoordelijk was voor een aantal straatroven. Volgens de man, die 4,5 jaar vastzat voor de straatroven, heeft P. een drugsprobleem."

Was Ddvw dan toch een van zijn handlangers? Hij zei dat hij 3 jaar had gezeten, dat is 2/3 van die 4.5 jaar die hier genoemd wordt.
Ja en? Er staat toch dat hij 4,5 jaar vastzat. Daar kun je niet ineens 1,5 jaar aftoveren.
pi_174357283
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ik lijk wel gek maar oke. Vlak boven je eigen reactie staat deze tweet. Als je die nou eens leest en in je harses knoopt.

Opsporing_NL twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 14:26:53 @Moontjemoon Momenteel hebben zij diensthonden aan het werk samen met de geleiders die prima hun werk doen. zij zit… https://t.co/ND0JAaahUR reageer retweet
Bespaar je de moeite, mate ;)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:44:23 #287
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357287
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Na 2/3e mag je al vrij mits goed gedrag
Dan had die 1e man geen 4.5 vast gezeten maar 3 toch ?
pi_174357292
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja en? Er staat toch dat hij 4,5 jaar vastzat. Daar kun je niet ineens 1,5 jaar aftoveren.
2/3e van 4,5 is toch 3.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:44:42 #289
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174357296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ben op die manier ook al eens geciteerd door de Telegraaf :') Kwam er toevallig achter toen ik eens mijn twitternaam door google gooide :D
De telegraaf heeft het jaren geleden ook gepresteerd om Marokkanen met 1 k te schrijven. Herhaaldelijk! Dat zegt mij al genoeg over de krant alleen al
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174357301
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Dan had die 1e man geen 4.5 vast gezeten maar 3 toch ?
Die ddvw ofzo zat toch ook 3 jaar zei ie?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:44:59 #291
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357306
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja en? Er staat toch dat hij 4,5 jaar vastzat. Daar kun je niet ineens 1,5 jaar aftoveren.
Haha dit dus.
pi_174357309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ik lijk wel gek maar oke. Vlak boven je eigen reactie staat deze tweet. Als je die nou eens leest en in je harses knoopt.

Opsporing_NL twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 14:26:53 @Moontjemoon Momenteel hebben zij diensthonden aan het werk samen met de geleiders die prima hun werk doen. zij zit… https://t.co/ND0JAaahUR reageer retweet
Ok maar dan is hun reactie op mijn toch raar??
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:45:13 #293
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Die ddvw ofzo zat toch ook 3 jaar zei ie?
3 jaar is geen 4.5
pi_174357316
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite, mate ;)
Ja ben ook helemaal gek ook eigenlijk.

edit: 12345678910
pi_174357328
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:42 schreef Jojojo1976 het volgende:

[..]

Die zgn waarzegger op Twitter. Die had het dagen geleden al over zeewolde. En vanmorgen heel specifiek een paar straatnamen waar de politie vandaag vlakbij zocht. Kijk maar eens.
Ja laten we vooral naar waarzeggers gaan luisteren. Van die 2000 tips die ze hebben gekregen zullen er ook meerdere dat hebben gezegd. Iemand heeft het natuurlijk wel eens (toevallig) goed, maar laten we dat soort types aub niet meer aandacht geven dan ze verdienen.
pi_174357340
quote:
Wat een bagger man. Hoe kun je dit kunst noemen?
pi_174357351
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ja ben ook helemaal gek ook eigenlijk.

edit: 12345678910
_O-
Het lukt me heel vaak, maar soms ff niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 19:46:36 ]
pi_174357355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:44 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

2/3e van 4,5 is toch 3.
Gast, er staat dat hij 4,5 jaar heeft gezeten!
pi_174357367
quote:
Waaruit blijkt dat oom 'Jack' ook niet helemaal spoort.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:47:00 #300
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174357370
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat een bagger man. Hoe kun je dit kunst noemen?
Smaken verschillen. Dit is de nieuwe Van Gogh!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:47:03 #301
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174357374
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Gast, er staat dat hij 4,5 jaar heeft gezeten!
Echt he :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')