Niets mis met modsquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Samzz er ook nog bij Scrummie?
We hebben hier al 324 mods.
Done..quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan wel naar gevallen helden in de OP.
Ben jij de vrouw van Haags?quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:42 schreef Lot88 het volgende:
Scrummie dan moet je haar zelf ophalen. Ik ben door Haags opgehaald.
Loop eens naar de brievenbusquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Samzz er ook nog bij Scrummie?
We hebben hier al 324 mods.
Heb je ergens een camera geplaatst of zo?quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Loop eens naar de brievenbus..
Wat is Haags zijn reputatie dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Haags heeft een rupsje![]()
![]()
Haags zijn reputatie![]()
![]()
ik denk dat hij doelt op de 30cmquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is Haags zijn reputatie dan?
Ga huilen dan, Pantelic..quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe ff normaal tegen Drizztgod
ZO DANquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan wel naar gevallen helden in de OP.
succesquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga ff die hele kktent afbreken
Later
Lekker die schijven door het dak rammenquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga ff die hele kktent afbreken
Later
quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Haags heeft een rupsje![]()
![]()
Haags zijn reputatie![]()
![]()
Gevallen helden doen we niet meer aan hequote:
Is twee weken geleden al gebeurdquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:52 schreef Befbekje het volgende:
Jij moet toch godverdomme kaalgeschoren worden, hè..
het is een grap achterlijke debielquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gevallen helden doen we niet meer aan he
[..]
Is twee weken geleden al gebeurd
Naïeve mongolquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gevallen helden doen we niet meer aan he
[..]
Is twee weken geleden al gebeurd
quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Loop eens naar de brievenbus..
Wat is hier wonderful aan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Nog niet toch?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Het is bijna oktober, dan kan het wel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niet toch?
Hé haags, nog niet toch?
Toch Haags?
Hé! Nu nog niet toch?
Bijna is niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is bijna oktober, dan kan het wel.
Ik eet nooit pepernoten. Kan mij weinig verrotten verder.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:49 schreef vincenzo78 het volgende:
Haags, je bent toch niet zo’n gozer die in juni al hoopt dat er pepernoten in de schappen liggen.
kruidnotenquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:49 schreef vincenzo78 het volgende:
Haags, je bent toch niet zo’n gozer die in juni al hoopt dat er pepernoten in de schappen liggen.
Picsquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
Mijn koffer is ingepakt en ik heb een kale kop inmiddels, trouwens.. Lekkâh..
Pas maar op dat ze je niet aan zien voor een AFD'er.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
Mijn koffer is ingepakt en ik heb een kale kop inmiddels, trouwens.. Lekkâh..
't Is niet dusdanig kaal, maar schuurpapier..quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze je niet aan zien voor een AFD'er.
zelf gedaan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
't Is niet dusdanig kaal, maar schuurpapier..
ligt het nou aan mij of zijn ze daar gek op vuurquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Haags en ik gaan vanavond hier naar toe. Vrouwen voor 40 euro is dan ook een koopje.
Tuigdorpers en vuur. Ze zouden bij de brandweer moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn ze daar gek op vuur
Ja. Haags weet er meer van.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn ze daar gek op vuur
vannacht tot 4 uur met mn broertje poolse nationalistische muziek geluisterd en vannochtend om 6 uur weer dochter wakkerquote:
Ik luisterde tot 2 uur Nederlandstalige volksmuziek, ook wat live.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
vannacht tot 4 uur met mn broertje poolse nationalistische muziek geluisterd en vannochtend om 6 uur weer dochter wakker
PFFFF
Oh ja alleen op zondag hè.quote:
je mag wel op zaterdagavond gaanquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ja alleen op zondag hè.
Dat zijn 7 daagse adventisten.
Die gaan meestal op zaterdag naar de kerk.
dat is ook lekker hoorquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde tot 2 uur Nederlandstalige volksmuziek, ook wat live.
dat noem jij fout?quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde tot 2 uur Nederlandstalige volksmuziek, ook wat live.
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
vannacht tot 4 uur met mn broertje poolse nationalistische muziek geluisterd en vannochtend om 6 uur weer dochter wakker
PFFFF
Vanavond bij je moederquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer rellen?
Niet zeuren. Kies je zelf voor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
PFFFF
kloptquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zeuren. Kies je zelf voor.
Zeg het 'm Jojo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zeuren. Kies je zelf voor.
Zal geen saai leven zijnquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dit ben ik over 20 jaar als ik bijna dood ga
Inso is een man die wel met dit bijltje kan hakken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso laat zich niet in de luren leggen.
Ah, dat had ik niet zo begrepen. Moskou in de winter kan heel koud zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En ik had je nog iets gedmd, dat was een vraag
ons?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inso is een man die wel met dit bijltje kan hakken.
Welke 4 uur wedstrijd schotelt Ziggy ons zo voor?
januari.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet zo begrepen. Moskou in de winter kan heel koud zijn.
Manchester United v Crystal Palace. Het is dat er niet veel bijzonders is voor de rest.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inso is een man die wel met dit bijltje kan hakken.
Welke 4 uur wedstrijd schotelt Ziggy ons zo voor?
Ik ga met een gerust hart even boodschappen doen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester United v Crystal Palace. Het is dat er niet veel bijzonders is voor de rest.
Crystal Palace gaat hun eerste goal makenquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester United v Crystal Palace. Het is dat er niet veel bijzonders is voor de rest.
Het Russische bloed gaat langzaam ook door zijn aderen stromen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder stelt zich recalcitrant op tegenover de Ziggo-kijker.
Als hij daar vrolijk van wordt, moeten we er vrede mee hebben.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het Russische bloed gaat langzaam ook door zijn aderen stromen.
januari t/m maart kan extreem zijn. Wij hadden -28 afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
januari.
dat worden veel schietgebedjes
dat heb ik in polen 1 keer meegemaaktquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari t/m maart kan extreem zijn. Wij hadden -28 afgelopen jaar.
Jij en ik zijn de moeilijkste niet. Passen ons moeiteloos aan, aan de dan geldende omstandigheden. Hier zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen en misschien wel moeten nemen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij daar vrolijk van wordt, moeten we er vrede mee hebben.
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Crystal Palace gaat hun eerste goal maken
Noord Polen of Zuid Polen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dat heb ik in polen 1 keer meegemaakt
Je kunt de mens niet veranderen, wel bepalen of je het wel of niet leest.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de moeilijkste niet. Passen ons moeiteloos aan, aan de dan geldende omstandigheden. Hier zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen en misschien wel moeten nemen.
Laagjes, als je binnen bent kun je weer in je tshirt zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wel koud ja, -30.
dat wordt warm aankleden
stokengenotquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laagjes, als je binnen bent kun je weer in je tshirt zitten.
Ja?quote:
dat kanquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik was even in slaap gevallen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:24 schreef KingRoland het volgende:
Waarom is mijn maatje van feyenoord Scrummie boos
Ideaal he die zelfscanquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
28 minuten heen & weer. Wat een god ben ik toch
en dan de helft maar scannen LOLquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ideaal he die zelfscan
Dan snap ik wel dat Onlo er maar 28 minuten over doet ja op een zaterdag.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan de helft maar scannen LOL
Dat doe ik werkelijk nooit. Alles zat mee. Van een volle parkeerplaats toen ik aan kwam rijden en precies een vrij plekkie in de schoot geworpen kreeg tot vrijbaan bij de nieuwe kassa die net open ging omdat het zo mokerdruk wasquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ideaal he die zelfscan
Niet gevoetbald vandaag maat?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan de helft maar scannen LOL
Zelfscan is wel ideaal. Vooral als je direct in je tas pakt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik werkelijk nooit. Alles zat mee. Van een volle parkeerplaats toen ik aan kwam rijden en precies een vrij plekkie in de schoot geworpen kreeg tot vrijbaan bij de nieuwe kassa die net open ging omdat het zo mokerdruk was
In werkelijkheid ben je gewoon mokerdik en heb je alleen maar een pizzatje, 3 zakken chips en een sixpack halve litertjes bier gehaald voor straks.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik werkelijk nooit. Alles zat mee. Van een volle parkeerplaats toen ik aan kwam rijden en precies een vrij plekkie in de schoot geworpen kreeg tot vrijbaan bij de nieuwe kassa die net open ging omdat het zo mokerdruk was
Denk dat je het dan beter thuis op de bank kan bestellen en dan ophalen wanneer het jou uitkomt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelfscan is wel ideaal. Vooral als je direct in je tas pakt.
Bustedquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben je gewoon mokerdik en heb je alleen maar een pizzatje, 3 zakken chips en een sixpack halve litertjes bier gehaald voor straks.
Nee?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gevoetbald vandaag maat?
Klopt, maar de Jumbo zit op kruipafstand.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat je het dan beter thuis op de bank kan bestellen en dan ophalen wanneer het jou uitkomt.
Volgens mij heeft alleen de Jumbo dat. Wil je echt decadent doen dan laat je je meuk natuurlijk gewoon bezorgen door Appie
Wij hebben hier 2 Jumbo's. En uitgerekend de verste doet enkel aan dat pick-up gebeuren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar de Jumbo zit op kruipafstand.
Had je maar geen mod moeten worden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij hebben hier 2 Jumbo's. En uitgerekend de verste doet enkel aan dat pick-up gebeuren.
Ik denk niet dat die keuze veel invloed heeft gehad op het beleid dat Jumbo hier voert.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je maar geen mod moeten worden.
dat kan niet voor het douchen en pinnen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Des te eerder ben je thuis om jezelf vol te vreten.
Opper is een ambtenaar. Dit is een schot voor open doel JC.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb de hele week gewerkt, iets dat jij waarschijnlijk niet kent.
OH SHIT.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Des te eerder ben je thuis om jezelf vol te vreten.
Polen toeschreeuwen is niet werken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb de hele week gewerkt, iets dat jij waarschijnlijk niet kent.
in een vliegtuig zitten is niet werkenquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Polen toeschreeuwen is niet werken.
Denk het welquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die keuze veel invloed heeft gehad op het beleid dat Jumbo hier voert.
Kijk je zo mee naar de slachtpartij die Utd teweeg gaat brengen?
wel in economyquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
in een vliegtuig zitten is niet werken
elke week makkerquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind je boodschappen thuis laten bezorgen alleen maar goed als je slecht ter been/gehandicapt bent en/of oud.
Deze week vloog ik niet. Sowieso vlieg ik weinig voor het werk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
in een vliegtuig zitten is niet werken
Of als je geen tijd hebt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind je boodschappen thuis laten bezorgen alleen maar goed als je slecht ter been/gehandicapt bent en/of oud.
is gewoon gratis hoorquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Of als je niet weet wat je met je geld moet doen en gewoon een lui varken bent.
waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]zo slecht. Ik weiger het te doen als gezonde vent van 31.
Wat een rare redenering. Laat jij bijvoorbeeld nooit eten bezorgen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nice ligt in Frankrijkquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Een supermarkt in Engeland doet dat?
Ik voel je pijn. Laat het lekker liggen. Je gaat dat nooit in 8 minuten voor elkaar boksen. Utd wacht op ons.quote:
Geen tijd, lol. Supermarkten zijn zowat 14 uur per dag open ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of als je geen tijd hebt.
Of als je niet weet wat je met je geld moet doen en gewoon een lui varken bent.
183 is een manlet jaquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
opper is een manlet dus dat zal wel meevallen
Zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een rare redenering. Laat jij bijvoorbeeld nooit eten bezorgen?
Als je 16 uur per dag werkt heb je geen tijd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen tijd, lol. Supermarkten zijn zowat 14 uur per dag open ofzo.
Ik kan dat heel erg snel. Moment.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Laat het lekker liggen. Je gaat dat nooit in 8 minuten voor elkaar boksen. Utd wacht op ons.
Of je hebt geen zin om je vrije tijd te verdoen in een supermarktquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geef me 1 reden waarom je het niet zou doen lolquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Mijn vriendin soms voor haar zelf.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koop je wel eens bij een webshop?
Eens met JC.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Inderdaad.
Onlo en Inso zijn het met mij eens.
3,49 per maandquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Een supermarkt in Engeland doet dat?
De teller loopt voor Scrummie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan dat heel erg snel. Moment.
1 reden is dat je dan zelf je producten uit kunt zoeken. Zeker bij groente en fruit wel fijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
geef me 1 reden waarom je het niet zou doen lol
alsof je iets kan bewijzen door tussen het proletariaat te lopen
Wasverzachter gebruikenquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De teller loopt voor Scrummie.
Ik hoop niet dat hij de wasverzachter en het wasmiddel met elkaar verwisselt.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
3,49 per maand
dat is bijna gratis
Alsof hij zelf iets kanquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij laat je was ook ophalen en voor je wassen zeker?
Ik ga ook altijd lopend. Maarja ik heb er hier 4 op loopafstand zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
bij ons komt het neer op 5 keer per maand.
voor dat geld kan ik de auto niet starten
Ik schiet mezelf liever gewoon doodquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd lopend. Maarja ik heb er hier 4 op loopafstand zitten.
Nicequote:Op zaterdag 30 september 2017 15:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik schiet mezelf liever gewoon dood
Nee, ik ben getrouwdquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij laat je was ook ophalen en voor je wassen zeker?
gister scene a la pinochet in narcosquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik schiet mezelf liever gewoon dood
Donequote:Op zaterdag 30 september 2017 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De teller loopt voor Scrummie.
Ik hoop niet dat hij de wasverzachter en het wasmiddel met elkaar verwisselt.
welke afleveringquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
gister scene a la pinochet in narcos
o ja kloptquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
s2e4 oid
met die generaal carillo
Dat haal ik niet bij de supermarkt eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 reden is dat je dan zelf je producten uit kunt zoeken. Zeker bij groente en fruit wel fijn.
Dat is de enige reden waarom ik daar inderdaad geen gebruik van zou maken. Fruit/groenten wil ik zelf bekijken alvorens ik een keuze maak.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 reden is dat je dan zelf je producten uit kunt zoeken. Zeker bij groente en fruit wel fijn.
Gerechtigheid natuurlijk, na die idiote trainerswissel. Al kan De Boer er natuurlijk ook gewoon geen reet van.quote:
Ja eens. Dit ligt echt niet aan de trainer. Dat hele team kan er gewoon geen zak vanquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gerechtigheid natuurlijk, na die idiote trainerswissel. Al kan De Boer er natuurlijk ook gewoon geen reet van.
Ja die zat er koekoek inquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die goal net van Dortmund
hij heeft ook geen rijbewijsquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap Opper zijn opmerking over wasverzachter gebruiken nog steeds niet. Hij is getrouwd dus hij gebruikt geen wasverzachter of is zo’n macho (kuch kuch) dat omdat hij getrouwd is geen wasverzachter hoef te gebruiken.
En ik lees net ook dat hij ambtenaar is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij heeft ook geen rijbewijs
Opper is een rus, die vinden alles wat zacht is voor mietjes.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap Opper zijn opmerking over wasverzachter gebruiken nog steeds niet. Hij is getrouwd dus hij gebruikt geen wasverzachter of is zo’n macho (kuch kuch) dat omdat hij getrouwd is geen wasverzachter hoef te gebruiken.
je haalt wat dingen door elkaarquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opper is een rus, die vinden alles wat zacht is voor mietjes.
Dat zou maar zo kunnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
je haalt wat dingen door elkaar
Jij bent misschien ook viesdikquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker. ik heb alvast coca cola regular voor vanavond
oei.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Opper zijn status loopt een flinke knauw op.
Opper heeft zijn hele status aan vrouw te danken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Opperkleurder is een stoïcijnse jongen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
welke status?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
naja bij mij gaat het best snel met het schijten dus dat kan eigenlijk niet jammer genoegquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent misschien ook viesdik
Ik schijt nu ook 2x per dagquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja bij mij gaat het best snel met het schijten dus dat kan eigenlijk niet jammer genoeg
#GeenEcto
Rare, wilde 'm medium maar had veel trek dus ja... #YOLOquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Rare, medium rare of net aan rare, well-done of schoenleder?
Tijd zat toch?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:42 schreef JanCees het volgende:
godverdomme ik moet rond half 8 al weg maar ik moet nog douchen en pinnen
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te douchen.
Waarom maak je je zo druk over pinnen? Op iedere hoek van de straat staat zo'n ding.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:42 schreef JanCees het volgende:
godverdomme ik moet rond half 8 al weg maar ik moet nog douchen en pinnen
ho ho hoquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over pinnen? Op iedere hoek van de straat staat zo'n ding.
Oh wacht, je woont in Friesland
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te douchen.
ik wist niet dat ik in friesland woondequote:Op zaterdag 30 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over pinnen? Op iedere hoek van de straat staat zo'n ding.
Hij is niet alleen blauw maar ook nog domquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in friesland woonde
Ik zo'n 5 minuten, voelt altijd alsof ik er al een half uur onder sta ofzoquote:
Alles buiten de randstad vind ik al gauw Friesland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet alleen blauw maar ook nog dom
Ouwe reus, is het warm daar? Bij Sevilla v Malaga was er net een cooling break.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet alleen blauw maar ook nog dom
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad vind ik al gauw Friesland.
dom ben jijquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind jou over dit onderwerp altijd groot uit de hoek komen als nep-rotterdammer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
West-Friesland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in friesland woonde
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ouwe reus, is het warm daar? Bij Sevilla v Malaga was er net een cooling break.
Denken dat West-Friesland Friesland isquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Berizzo heeft weer een hoop gerouleerd dus het is maar goed dat je die over hebt geslagen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenDan maar een CL partijtje nemen
Duitsland is niks anders dan Oost-Twente.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Denken dat West-Friesland Friesland is..
Wat doe je in Sevilla vriendquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenDan maar een CL partijtje nemen
Misschien Betis maar nemenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Berizzo heeft weer een hoop gerouleerd dus het is maar goed dat je die over hebt geslagen.
En jij woont in Thailand? Kk viesquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 x per week minuut of 10
Dat was altijd zo relaxed jaquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vroeger douchede ik graag met een pilsje erbij.,
Op de voetbal sowieso altijd kratje bier onder de douche en praten over welke mongool grootste kans heeft gemist.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik hou niet van dronken douchen of douchen met een volle pens..quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo dan. Mijn Poolse makker zet mij hier even in de kou.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind jou over dit onderwerp altijd groot uit de hoek komen als nep-rotterdammer.
Vietnam. Zucht.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien Betis maar nemen
[..]
En jij woont in Thailand? Kk vies
Woon je daar of vakantie?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dronken douchenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik hou niet van dronken douchen of douchen met een volle pens..
Dronken zijn is zo verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dronken douchen
alle lichten uit
dat is bijna een erotische ervaring
Ik kom morgen met de trein langs Borne..quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duitsland is niks anders dan Oost-Twente.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het lekkerste gevoel dat er isquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dronken zijn is zo verschrikkelijk.
Ik vind de kater erger.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dronken zijn is zo verschrikkelijk.
Half uur beetje lang in mijn optiek, maar dit is wel hoe het hoort.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kom morgen met de trein langs Borne..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |