Ideaal he die zelfscanquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
28 minuten heen & weer. Wat een god ben ik toch
en dan de helft maar scannen LOLquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ideaal he die zelfscan
Dan snap ik wel dat Onlo er maar 28 minuten over doet ja op een zaterdag.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan de helft maar scannen LOL
Dat doe ik werkelijk nooit. Alles zat mee. Van een volle parkeerplaats toen ik aan kwam rijden en precies een vrij plekkie in de schoot geworpen kreeg tot vrijbaan bij de nieuwe kassa die net open ging omdat het zo mokerdruk wasquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ideaal he die zelfscan
Niet gevoetbald vandaag maat?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan de helft maar scannen LOL
Zelfscan is wel ideaal. Vooral als je direct in je tas pakt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik werkelijk nooit. Alles zat mee. Van een volle parkeerplaats toen ik aan kwam rijden en precies een vrij plekkie in de schoot geworpen kreeg tot vrijbaan bij de nieuwe kassa die net open ging omdat het zo mokerdruk was
In werkelijkheid ben je gewoon mokerdik en heb je alleen maar een pizzatje, 3 zakken chips en een sixpack halve litertjes bier gehaald voor straks.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik werkelijk nooit. Alles zat mee. Van een volle parkeerplaats toen ik aan kwam rijden en precies een vrij plekkie in de schoot geworpen kreeg tot vrijbaan bij de nieuwe kassa die net open ging omdat het zo mokerdruk was
Denk dat je het dan beter thuis op de bank kan bestellen en dan ophalen wanneer het jou uitkomt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelfscan is wel ideaal. Vooral als je direct in je tas pakt.
Bustedquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben je gewoon mokerdik en heb je alleen maar een pizzatje, 3 zakken chips en een sixpack halve litertjes bier gehaald voor straks.
Nee?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gevoetbald vandaag maat?
Klopt, maar de Jumbo zit op kruipafstand.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat je het dan beter thuis op de bank kan bestellen en dan ophalen wanneer het jou uitkomt.
Volgens mij heeft alleen de Jumbo dat. Wil je echt decadent doen dan laat je je meuk natuurlijk gewoon bezorgen door Appie
Wij hebben hier 2 Jumbo's. En uitgerekend de verste doet enkel aan dat pick-up gebeuren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar de Jumbo zit op kruipafstand.
Had je maar geen mod moeten worden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij hebben hier 2 Jumbo's. En uitgerekend de verste doet enkel aan dat pick-up gebeuren.
Ik denk niet dat die keuze veel invloed heeft gehad op het beleid dat Jumbo hier voert.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je maar geen mod moeten worden.
dat kan niet voor het douchen en pinnen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Des te eerder ben je thuis om jezelf vol te vreten.
Opper is een ambtenaar. Dit is een schot voor open doel JC.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb de hele week gewerkt, iets dat jij waarschijnlijk niet kent.
OH SHIT.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Des te eerder ben je thuis om jezelf vol te vreten.
Polen toeschreeuwen is niet werken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb de hele week gewerkt, iets dat jij waarschijnlijk niet kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |