Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te douchen.
ik wist niet dat ik in friesland woondequote:Op zaterdag 30 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over pinnen? Op iedere hoek van de straat staat zo'n ding.
Oh wacht, je woont in Friesland
Hij is niet alleen blauw maar ook nog domquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in friesland woonde
Ik zo'n 5 minuten, voelt altijd alsof ik er al een half uur onder sta ofzoquote:
Alles buiten de randstad vind ik al gauw Friesland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet alleen blauw maar ook nog dom
Ouwe reus, is het warm daar? Bij Sevilla v Malaga was er net een cooling break.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet alleen blauw maar ook nog dom
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad vind ik al gauw Friesland.
dom ben jijquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind jou over dit onderwerp altijd groot uit de hoek komen als nep-rotterdammer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
West-Friesland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in friesland woonde
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ouwe reus, is het warm daar? Bij Sevilla v Malaga was er net een cooling break.
Denken dat West-Friesland Friesland isquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over pinnen? Op iedere hoek van de straat staat zo'n ding.
Oh wacht, je woont in Friesland
Berizzo heeft weer een hoop gerouleerd dus het is maar goed dat je die over hebt geslagen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenDan maar een CL partijtje nemen
Duitsland is niks anders dan Oost-Twente.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Denken dat West-Friesland Friesland is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |