Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te douchen.
ik wist niet dat ik in friesland woondequote:Op zaterdag 30 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over pinnen? Op iedere hoek van de straat staat zo'n ding.
Oh wacht, je woont in Friesland
Hij is niet alleen blauw maar ook nog domquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in friesland woonde
Ik zo'n 5 minuten, voelt altijd alsof ik er al een half uur onder sta ofzoquote:
Alles buiten de randstad vind ik al gauw Friesland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet alleen blauw maar ook nog dom
Ouwe reus, is het warm daar? Bij Sevilla v Malaga was er net een cooling break.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet alleen blauw maar ook nog dom
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad vind ik al gauw Friesland.
dom ben jijquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind jou over dit onderwerp altijd groot uit de hoek komen als nep-rotterdammer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
West-Friesland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik in friesland woonde
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ouwe reus, is het warm daar? Bij Sevilla v Malaga was er net een cooling break.
Denken dat West-Friesland Friesland isquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over pinnen? Op iedere hoek van de straat staat zo'n ding.
Oh wacht, je woont in Friesland
Berizzo heeft weer een hoop gerouleerd dus het is maar goed dat je die over hebt geslagen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenDan maar een CL partijtje nemen
Duitsland is niks anders dan Oost-Twente.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Denken dat West-Friesland Friesland is..
Wat doe je in Sevilla vriendquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja rond de 33 ofzo, ik was van plan die wedstrijd mee te pakken maar iets kwam ertussenDan maar een CL partijtje nemen
Misschien Betis maar nemenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Berizzo heeft weer een hoop gerouleerd dus het is maar goed dat je die over hebt geslagen.
En jij woont in Thailand? Kk viesquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 x per week minuut of 10
Dat was altijd zo relaxed jaquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vroeger douchede ik graag met een pilsje erbij.,
Op de voetbal sowieso altijd kratje bier onder de douche en praten over welke mongool grootste kans heeft gemist.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik hou niet van dronken douchen of douchen met een volle pens..quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo dan. Mijn Poolse makker zet mij hier even in de kou.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind jou over dit onderwerp altijd groot uit de hoek komen als nep-rotterdammer.
Vietnam. Zucht.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien Betis maar nemen
[..]
En jij woont in Thailand? Kk vies
Woon je daar of vakantie?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dronken douchenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik hou niet van dronken douchen of douchen met een volle pens..
Dronken zijn is zo verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dronken douchen
alle lichten uit
dat is bijna een erotische ervaring
Ik kom morgen met de trein langs Borne..quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duitsland is niks anders dan Oost-Twente.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het lekkerste gevoel dat er isquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dronken zijn is zo verschrikkelijk.
Ik vind de kater erger.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dronken zijn is zo verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |