Dat is de enige reden waarom ik daar inderdaad geen gebruik van zou maken. Fruit/groenten wil ik zelf bekijken alvorens ik een keuze maak.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 reden is dat je dan zelf je producten uit kunt zoeken. Zeker bij groente en fruit wel fijn.
Gerechtigheid natuurlijk, na die idiote trainerswissel. Al kan De Boer er natuurlijk ook gewoon geen reet van.quote:
Ja eens. Dit ligt echt niet aan de trainer. Dat hele team kan er gewoon geen zak vanquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gerechtigheid natuurlijk, na die idiote trainerswissel. Al kan De Boer er natuurlijk ook gewoon geen reet van.
Ja die zat er koekoek inquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die goal net van Dortmund
hij heeft ook geen rijbewijsquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap Opper zijn opmerking over wasverzachter gebruiken nog steeds niet. Hij is getrouwd dus hij gebruikt geen wasverzachter of is zo’n macho (kuch kuch) dat omdat hij getrouwd is geen wasverzachter hoef te gebruiken.
En ik lees net ook dat hij ambtenaar is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij heeft ook geen rijbewijs
Opper is een rus, die vinden alles wat zacht is voor mietjes.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap Opper zijn opmerking over wasverzachter gebruiken nog steeds niet. Hij is getrouwd dus hij gebruikt geen wasverzachter of is zo’n macho (kuch kuch) dat omdat hij getrouwd is geen wasverzachter hoef te gebruiken.
je haalt wat dingen door elkaarquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opper is een rus, die vinden alles wat zacht is voor mietjes.
Dat zou maar zo kunnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
je haalt wat dingen door elkaar
Jij bent misschien ook viesdikquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker. ik heb alvast coca cola regular voor vanavond
oei.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Opper zijn status loopt een flinke knauw op.
Opper heeft zijn hele status aan vrouw te danken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Opperkleurder is een stoïcijnse jongen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
welke status?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
naja bij mij gaat het best snel met het schijten dus dat kan eigenlijk niet jammer genoegquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent misschien ook viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |