Picsquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
Mijn koffer is ingepakt en ik heb een kale kop inmiddels, trouwens.. Lekkâh..
Pas maar op dat ze je niet aan zien voor een AFD'er.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
Mijn koffer is ingepakt en ik heb een kale kop inmiddels, trouwens.. Lekkâh..
't Is niet dusdanig kaal, maar schuurpapier..quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze je niet aan zien voor een AFD'er.
zelf gedaan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
't Is niet dusdanig kaal, maar schuurpapier..
ligt het nou aan mij of zijn ze daar gek op vuurquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Haags en ik gaan vanavond hier naar toe. Vrouwen voor 40 euro is dan ook een koopje.
Tuigdorpers en vuur. Ze zouden bij de brandweer moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn ze daar gek op vuur
Ja. Haags weet er meer van.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn ze daar gek op vuur
vannacht tot 4 uur met mn broertje poolse nationalistische muziek geluisterd en vannochtend om 6 uur weer dochter wakkerquote:
Ik luisterde tot 2 uur Nederlandstalige volksmuziek, ook wat live.quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
vannacht tot 4 uur met mn broertje poolse nationalistische muziek geluisterd en vannochtend om 6 uur weer dochter wakker
PFFFF
Oh ja alleen op zondag hè.quote:
je mag wel op zaterdagavond gaanquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ja alleen op zondag hè.
Dat zijn 7 daagse adventisten.
Die gaan meestal op zaterdag naar de kerk.
dat is ook lekker hoorquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde tot 2 uur Nederlandstalige volksmuziek, ook wat live.
dat noem jij fout?quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik luisterde tot 2 uur Nederlandstalige volksmuziek, ook wat live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |