in een vliegtuig zitten is niet werkenquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Polen toeschreeuwen is niet werken.
Denk het welquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die keuze veel invloed heeft gehad op het beleid dat Jumbo hier voert.
Kijk je zo mee naar de slachtpartij die Utd teweeg gaat brengen?
wel in economyquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
in een vliegtuig zitten is niet werken
elke week makkerquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind je boodschappen thuis laten bezorgen alleen maar goed als je slecht ter been/gehandicapt bent en/of oud.
Deze week vloog ik niet. Sowieso vlieg ik weinig voor het werk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
in een vliegtuig zitten is niet werken
Of als je geen tijd hebt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind je boodschappen thuis laten bezorgen alleen maar goed als je slecht ter been/gehandicapt bent en/of oud.
is gewoon gratis hoorquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Of als je niet weet wat je met je geld moet doen en gewoon een lui varken bent.
waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]zo slecht. Ik weiger het te doen als gezonde vent van 31.
Wat een rare redenering. Laat jij bijvoorbeeld nooit eten bezorgen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nice ligt in Frankrijkquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Een supermarkt in Engeland doet dat?
Ik voel je pijn. Laat het lekker liggen. Je gaat dat nooit in 8 minuten voor elkaar boksen. Utd wacht op ons.quote:
Geen tijd, lol. Supermarkten zijn zowat 14 uur per dag open ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of als je geen tijd hebt.
Of als je niet weet wat je met je geld moet doen en gewoon een lui varken bent.
183 is een manlet jaquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
opper is een manlet dus dat zal wel meevallen
Zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een rare redenering. Laat jij bijvoorbeeld nooit eten bezorgen?
Als je 16 uur per dag werkt heb je geen tijd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen tijd, lol. Supermarkten zijn zowat 14 uur per dag open ofzo.
Ik kan dat heel erg snel. Moment.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Laat het lekker liggen. Je gaat dat nooit in 8 minuten voor elkaar boksen. Utd wacht op ons.
Of je hebt geen zin om je vrije tijd te verdoen in een supermarktquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen tijd, lol. Supermarkten zijn zowat 14 uur per dag open ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |