SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
Zeg net tegen knok dat ik graag zijn en jouw hele show terug zou willen horen en die van Mad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier de complete playlist
[..]
wel een mooi idee. Eerste jaren dat ik in KSC postte stond er ook altijd een verhaaltje van een overleden KSC-er in de OPquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien nog wel even goed om te herhalen nu er nieuwe/andere muisteraars zijn:
Ik vond het wel een mooi idee om een (kleine) vermelding naar Muis of haar UI standaard in de OP op te nemen, als Lucky het goed vindt, uiteraard.
Morgenochtend, nu allerlaatste glaasje wijn denk ikquote:
Wil je 'm in MP3 formaat hebben?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
TT!
[..]
Zeg net tegen knok dat ik graag zijn en jouw hele show terug zou willen horen en die van Mad.
Dank!
Het kwam me zó aanwaaienquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nog steeds 14 muisteraars
(woord van de dag)
Graag zelfs.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien nog wel even goed om te herhalen nu er nieuwe/andere muisteraars zijn:
Ik vond het wel een mooi idee om een (kleine) vermelding naar Muis of haar UI standaard in de OP op te nemen, als Lucky het goed vindt, uiteraard.
Gaarne, Mad!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je 'm in MP3 formaat hebben?
Wist je trouwens dat er nu ook koffie-pepernoten zijn? Ik zag ze laatst in de winkel liggen en dacht: dat is echt wat voor Knokkels...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:15 schreef knokkels het volgende:
Iedereen die mij koffie geeft vind ik lief, maar Muis heeft gewoon een streepje voor
Sowieso een goed plan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nog steeds 14 muisteraars
(woord van de dag)
denk het ookquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Muis had genoten de hele avond.
gaat 'm niet wordenquote:
Ben eerlijk gezegd best moe, maar ik ga proberen om het in elk geval tot 02:00 uur vol te houden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]Dank jullie ALLEMAAL dat jullie er zijn!
quote:
Ik ga het niet redden ben ik bangquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd best moe, maar ik ga proberen om het in elk geval tot 02:00 uur vol te houden.
Die ligt al op zijn sjikkie te fitnessen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:18 schreef Rafeiro het volgende:
Muis hoort gewoon in de OP. Nu lucky dat ok vind moet iemand ToT met de zweep gaan bewerken
Ik denk dat er niet veel overredingskracht voor nodig isquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:18 schreef Rafeiro het volgende:
Muis hoort gewoon in de OP. Nu lucky dat ok vind moet iemand ToT met de zweep gaan bewerken
Ik gokte ook maar watquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ging er echt voortdurend de boot mee in, met dat spelletje
*grinnik*quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ligt al op zijn sjikkie te fitnessen.
Sjonge jonge zeg! 3 flesjes wijn en mevrouw geeft het op.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden ben ik bang
Wakker maken, haha.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
just mietjequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg! 3 flesjes wijn en mevrouw geeft het op.
ToT is daar baas inquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker maken, haha.
Nee maar die pik kan die plaatjes wel op de juiste manier bewerken. Ik zou dat niet kunnen.
Koffie! Schnell!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden ben ik bang
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker maken, haha.
Nee maar die pik kan die plaatjes wel op de juiste manier bewerken. Ik zou dat niet kunnen.
Komt 'ie dan!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef knokkels het volgende:
Ik geef niet toe dat ik de verkeerde versie heb ingestart
neuh... glaasje wijn, bier is op!quote:
U was koffie tappen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef knokkels het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende: Knokkels, AUX1 bevolken!!!!!!!!
Niet eensquote:
Willekeurig wat gokken leverde betere resultaten op dan een beroep doen op je muzikale kennis, je gut feeling en je "gezonde verstand" (waarvan je dacht dat je het had)...quote:
Zal ik dat maar even gaan doen dan?quote:
Ik had altijd gelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ging er echt voortdurend de boot mee in, met dat spelletje
Ik ken zijn chickie niet, maar kan me er war bij voorstellenquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar zou ie zijn vak van moeten maken, maar blijkbaar heeft fitness zijn voorkeur.
Ik wilde het net vragen... - welk één obscure remix...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef knokkels het volgende:
daar is een smiley vanquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar zou ie zijn vak van moeten maken, maar blijkbaar heeft fitness zijn voorkeur.
Huh?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef CindieY het volgende:
Hey, hier zit achtergrondmuziekje in van MadMaster, of niet?
Dit was de eerste google link die ik vondquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En niet alleen toen schreef ze dat...
Nou, er zit een geluidje in dat me doet denken aan iets uit jouw shows. Zo'n space-geluidjequote:
Ik ken Piet niet anders dan als een nachtbraker.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat gekomen?
Ah, dat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, er zit een geluidje in dat me doet denken aan iets uit jouw shows. Zo'n space-geluidje
Zit in mijn genen denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat gekomen?
Fokkers kunnen sexen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
daar is een smiley van
[ afbeelding ]
op hun zolderkamertjequote:
Efficiënt, zo'n apparaat waar je met z'n tweeën tegelijk op kan trainen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
daar is een smiley van
[ afbeelding ]
Ja qwa genre wel iddquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk het niet. Knokkels kan dat vast beter.
Jezus.. giet er wat wijn in en ze gaat los..quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef just me het volgende:
daar is een smiley van
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. giet er wat wijn in en ze gaat los..
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. giet er wat wijn in en ze gaat los..
Een bepaald konijn heeft die mythe onderzocht: valt vies tegen, het percentage FOK!'ers op een zolderkamer...quote:
R49 meet in Noorwegen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij de R49-meet in Noorwegen gaat just me op de tafel staan dansen.![]()
ze wonen in een kelderquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bepaald konijn heeft die mythe onderzocht: valt vies tegen, het percentage FOK!'ers op een zolderkamer...
Als die ooit komt wil ik ene Tove ontmoeten, haha. Tof mens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit echt een heel goed idee....quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, met bier van Fogel en het noorderlicht en vallende sterren enzoquote:
ik ben ook een van de weinigen die Fogel niet gemeet heeftquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, met bier van Fogel en het noorderlicht en vallende sterren enzo
oehquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
Ik heb een broodje bapao in de koelkast gevonden. Zo'n veel te goedkoop guilty pleasure broodje bapao
Ping ping *Bang* broodje?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
Ik heb een broodje bapao in de koelkast gevonden. Zo'n veel te goedkoop guilty pleasure broodje bapao
obscure remixen zijn mijn ding wel watquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen... - welk één obscure remix...
Met zn allen op zn bed onder het dakraamquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, met bier van Fogel en het noorderlicht en vallende sterren enzo
Sjikkie ligt liefjes te slapen nu.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fogel is tofquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook een van de weinigen die Fogel niet gemeet heeft
Houdbaar tot mei 2013 zeker?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
Je duikt in je sjikkie?!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:31 schreef ToT het volgende:
Sjikkie ligt liefjes te slapen nu.Ik duik er ook zo in, morgen er weer vroeg uit.
Oh, heeft ie zich los weten te wurmen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef spijkerbroek het volgende:
ToT is ingehuurd. Hij gaat binnenkort wat knutselen voor de OP
Met extra vlees dan...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houdbaar tot mei 2013 zeker?
Ik woon in een flat én ik heb een dakraam. Ik hoor bij de FOK!kersquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zn allen op zn bed onder het dakraam
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
hij was in Augustus op een R&P meet. Precies op de dag dat ik terugreed van vakantiequote:
Ik heb (nog?) niemand van R49 gemeet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ook een van de weinigen die Fogel niet gemeet heeft
Ik wil binnenkort nog eens een show maken met alleen maar remixes. Ik heb nog veel te veel ideeën voor themashows staan, trouwens.... Ik moet er nodig eens werk van maken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
obscure remixen zijn mijn ding wel wat
Nee, toen had ik deze koelkast nog nietquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houdbaar tot mei 2013 zeker?
En ik heb hem juist vanwege L'Amour Toujours geselecteerdquote:
LED, of ouderwetse lampen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op de zolder van mijn huis had ik tropische tuin met Japanse Lupine.
laatste keer dat ik bij een R49 meet was was ook al in 2011 ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb (nog?) niemand van R49 gemeet.
Ik ga binnenkort weer eens non-stop in de mix.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort nog eens een show maken met alleen maar remixes. Ik heb nog veel te veel ideeën voor themashows staan, trouwens.... Ik moet er nodig eens werk van maken.
ToTquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Sjikkie ligt liefjes te slapen nu.Ik duik er ook zo in, morgen er weer vroeg uit.
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]True!
En verder nee; ik kan aardig shoppen, maar niet goed genoeg om er werk van te maken.
Ik ben er gek genoeg voorquote:
Ik heb je stem gemeet. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
iets met veronica show ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer eens non-stop in de mix.
Al veel te lang niet meer gedaan...
Ik ben ook voor. Ik wil sowieso al naar Noorwegen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er gek genoeg voor
Dus wanneer gaan we met z'n alleen meeten in Noorwegen?
Ik was in Den Helder in mei. Dat vond ik al eng dichtbijquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef knokkels het volgende:
Ik heb je stem gemeet. Telt dat ook?
Vroeger heette dat gewoon "gebeld"...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb je stem gemeet. Telt dat ook?
soms is dat ook beterquote:
Tis te hopen van welquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat al 2 jaar op de bucketlist.
Zou het er ooit nog eens van komen?
Zodra het bier klaar is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er gek genoeg voor
Dus wanneer gaan we met z'n allen meeten in Noorwegen?
Het scheelde een haartje en dan hadden we elkaar gezien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik meet mensen van hier soms compleet onverwacht...
We kunnen ook best eens in Nederland meeten, dat is voor de meesten wellicht wat bereikbaarder dan Noorwegenquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zodra het bier klaar is.
Ik ben er ook gek genoeg voor.
Ik ben ooit met een stel Nederlanders van een chatroom naar de Engelse tak van die chatroom geweest voor een meet. Was tofjes
Is dat zo?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het scheelde een haartje en dan hadden we elkaar gezien.
Ik kan sneller in Noorwegen zijn dan in Zwollequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:37 schreef CindieY het volgende:
We kunnen ook best eens in Nederland meeten, dat is voor de meesten wellicht wat bereikbaarder dan Noorwegen
Zwolle zou voor Elf en mij wel praktisch zijn, maar voor de rest niet zo vrees ikquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan sneller in Noorwegen zijn dan in Zwolle![]()
j/k
Een meetje in NL vind ik ook prima
Die is vanavond al regelmatig voorbij gekomen...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eminem kan natuurlijk niet ontbreken.
NL is kleinquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle zou voor Elf en mij wel praktisch zijn, maar voor de rest niet zo vrees ik
Zal wel Utreg worden, net als 99% van de meetsquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef CindieY het volgende:
Zwolle zou voor Elf en mij wel praktisch zijn, maar voor de rest niet zo vrees ik
quote:
Ik heb met fok!kers overal en nergens gemeet, behalve Utrechtquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal wel Utreg worden, net als 99% van de meets
Klassiek concert was jouw tip, maar muisje was destijds te ziek om te kunnen. Daar zou je zelf toch ook heengaan meen ik? En inderdaad de 'brievenbus post'.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik baal er van dat ik de beloofde Q&Q en Catweazle DVD's nooit heb kunnen afleveren...
mijn eerste Fok meet jaren terug was in Utrecht, The Stairwayquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb met fok!kers overal en nergens gemeet, behalve Utrecht
De verzoekjes ook van muis diep in de nacht.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is vanavond al regelmatig voorbij gekomen...
Wacht. Wat?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was in Den Helder in mei. Dat vond ik al eng dichtbij![]()
Ach ja, vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klassiek concert was jouw tip, maar muisje was destijds te ziek om te kunnen. Daar zou je zelf toch ook heengaan meen ik? En inderdaad de 'brievenbus post'.
Prima te doen na een halve fles rum.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:41 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is zo fakking moeilijk mee te zingen he!
Ik heb nog nooit met FOK!kers gemeet, maar toch wel de helft van mijn meets waren in Utreg.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef CindieY het volgende:
Ik heb met fok!kers overal en nergens gemeet, behalve Utrecht
rumquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prima te doen na een halve fles rum.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Many have tried. Failed miserably. Die dictie. enne... ehh.. inflectie. Moelukquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:41 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is zo fakking moeilijk mee te zingen he!
Kijk, voorstanders. Kunnen we later deze week nog wel eens over nadenken over 't hoe of wat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met FOK!kers gemeet, maar toch wel de helft van mijn meets waren in Utreg.
Maar overal is prima, zolang ik er met het OV kan komen of ik iemand kan ronselen als chauffeur
Nee, dat was 2 liter wijn en een ander nummer. En op het moment denk je dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een dagje naar Texel met mijn travelbuddy op de laatste dag van haar Europa-reisquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:41 schreef knokkels het volgende:
Wacht. Wat?
Waarom weet ik dat nu pas?
proost kerelquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef ToT het volgende:
Zelf zit ik hier aan de whisky.Proost!
Sláintequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef ToT het volgende:
Zelf zit ik hier aan de whisky.Proost!
Trustequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Nu vallen mijn luiken toch echt dicht...
Tabee!
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Tabee!
via de altijd gezellige N250quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was een dagje naar Texel met mijn travelbuddy op de laatste dag van haar Europa-reis
Dus ik kwam dóór Den Helder, zeg maar.
Slaap lekker Madquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Tabee!
quote:
Zoals in just me haar sig: achter elke user schuilt een mensquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit een sinterklaas meeting gehouden bij mij thuis met een aantal FOK!kers. Dat was erg leuk.Een meeting organiseren is niets mis mee.
![]()
En natuurlijk heb ik het ook aan FOK! te danken dat ik Muisje ontmoette en zoveel mooie momenten met haar kon delen.
you Lucky Bastardquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit een sinterklaas meeting gehouden bij mij thuis met een aantal FOK!kers. Dat was erg leuk.Een meeting organiseren is niets mis mee.
![]()
En natuurlijk heb ik het ook aan FOK! te danken dat ik Muisje ontmoette en zoveel mooie momenten met haar kon delen.
Dat was gewoon rete grappig.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat was 2 liter wijn en een ander nummer. En op het moment denk je dat het goed gaat.
Dan hoor je het terug
Racistquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit een sinterklaas meeting gehouden bij mij thuis met een aantal FOK!kers. Dat was erg leuk.
en het is waar ook!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoals in just me haar sig: achter elke user schuilt een mens
In dit geval gaat het om een zeer bijzonder mens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
dat was me het ritje welquote:
Achter mijn usernaam schuilt een broekkie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef CindieY het volgende:
Gebeurt me erg weinig dat ik dingen niet heb.quote:
Leeftijdstechnisch ben ik volgens mij het broekkie van het topicquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Achter mijn usernaam schuilt een broekkie.
iedereen is uniek, iedereen is waardevolquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een zeer bijzonder mens.
je hebt de baard ten minste al in je keelquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Achter mijn usernaam schuilt een broekkie.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leeftijdstechnisch ben ik volgens mij het broekkie van het topic
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef knokkels het volgende:
Gebeurt me erg weinig dat ik dingen niet heb.
Toen ik 'm probeerde te scheren, sneed ik per ongeluk mijn amandelen afquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef knokkels het volgende:
je hebt de baard ten minste al in je keel
Ik ben eik ook harstikke jongquote:
SOA?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef knokkels het volgende:
Gebeurt me erg weinig dat ik dingen niet heb.
Dat is dan vet snel slikken he. Al dat bloed dat eruit spuitquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toen ik 'm probeerde te scheren, sneed ik per ongeluk mijn amandelen af
Ik ben ook al jaren 18quote:
Wat doe je daar dan ookquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:51 schreef Koen66 het volgende:
ik post ook regelmatig in de Relaties SC, daar voel ik me helemaal een opa soms
jaja...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, zitten wel mensen die ik graag mag
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:51 schreef Koen66 het volgende:
ik post ook regelmatig in de Relaties SC, daar voel ik me helemaal een opa soms
Gebruik ik paracetamoxyfruzebendroneomycin voorquote:
Ik heb een baard(je)quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:51 schreef CindieY het volgende:
Laat die baarden eens staan, mannen. Want baarden
Oeh, Mo..quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:53 schreef Koen66 het volgende:
ik ben blij met mensen als Mo_Muffin en Piet_Piraat, dan ben ik tenminste niet de oudste
FF dimmen hè.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:53 schreef Koen66 het volgende:
ik ben blij met mensen als Mo_Muffin en Piet_Piraat, dan ben ik tenminste niet de oudste
*just me een hand geeft*quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:53 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooie verfijnde klassieke deuntjes in de nacht
Mijn pensioen komt in zicht.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe ook maar watquote:
wij zijn jong van geestquote:
Ja maar mijn hele comedyfolder is kaput.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Muis zou het graag vrolijk zien.
ik moet nog 17 jaar ben ik bangquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pensioen komt in zicht.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar mijn hele comedyfolder is kaput.
dit is dan ook mijn hardcore/dance folderquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tot op heden doet ie het prima hoor. Gewoon even een bonk geven, dan blijft ie het doen.
JMquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:57 schreef Koen66 het volgende:
wie is hier de echte senior? JM of Piet?
Ik denk dat ik dat benquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:57 schreef Koen66 het volgende:
wie is hier de echte senior? JM of Piet?
truste kerelquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen en plassen. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Bedankt knokkels voor de deuntjes en verhalen![]()
Bedankt aan alle anderen voor het posten![]()
Lucky, mooi dat je hier was/bent. Veel sterkte de komende tijd en we voelen met je mee.
Never forget. Muis
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen en plassen. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Lucky, mooi dat je hier was/bent. Veel sterkte de komende tijd en we voelen met je mee.
Never forget. Muis
Jij ook bedankt en welterustenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Never forget. Muis
jij bent ouder dan Mo ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan Piet en dan ik vermoed ik ...
ik versla Piet op het aantal kleinkinderenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan Piet en dan ik vermoed ik ...
Pit ze.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Never forget. Muis
Vooral te laat; het was niet snel te vreemdquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muziek was te laat en te vreemd.
hij is wel tofquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste versie.Ik wil Muis sowieso wel wat lichter maken qua kleur.
Ik weet niet hoe groot het mag zijn voor in de OP. Als het groter mag, kan ik sowieso wel wat beters in elkaar zetten.
Iets van een achtergrondje is natuurlijk ook wel mooier, maar ik weet niet of dat wel mooi staat in de OP.
Ook zit ik er aan te denken iets met de kleuren van de OP te doen, maar dat komt dan weer een stuk zwaarmoediger over terwijl ik denk dat Muis het veel liever gewoon muizerig zou willen hebben.
Ik zou ook wel wat in het logo van de OP kunnen doen, maar misschien is het dan weer net wat te prominent aanwezig. (En dan zit je ook weer met de kleurstelling.)
Ja, wij doen het rustig aan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik versla Piet op het aantal kleinkinderen
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooral te laat; het was niet snel te vreemd
Voor de mensen die er behoefte toe voelen, komt er nog iets speciaals in Amsterdam om muisje te herdenken. Dat gaat nog een tijdje duren, maar het komt er. Muis vergeet ik nooit. Slaap lekker en dankjewel voor vanavond.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Never forget. Muis
blame mijn kinderenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, wij doen het rustig aan.
Niet in je bed plassen en op de plee in slaap vallen he..quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Never forget. Muis
Jij hebt 1 dochter en en JM heeft een dochter en een zoon... Alhoewel junior nog weinig bijdraagt volgens mijquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, wij doen het rustig aan.
quote:
lieve Lucky, zo fijn dat je er bij wasquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor de mensen die er behoefte toe voelen, komt er nog iets speciaals in Amsterdam om muisje te herdenken. Dat gaat nog een tijdje duren, maar het komt er. Muis vergeet ik nooit. Slaap lekker en dankjewel voor vanavond.
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe groot het mag zijn voor in de OP. Als het groter mag, kan ik sowieso wel wat beters in elkaar zetten.
Iets van een achtergrondje is natuurlijk ook wel mooier, maar ik weet niet of dat wel mooi staat in de OP.
Ook zit ik er aan te denken iets met de kleuren van de OP te doen, maar dat komt dan weer een stuk zwaarmoediger over terwijl ik denk dat Muis het veel liever gewoon muizerig zou willen hebben.
Ik zou ook wel wat in het logo van de OP kunnen doen, maar misschien is het dan weer net wat te prominent aanwezig. (En dan zit je ook weer met de kleurstelling.)
Junior gaat een zoontje krijgen in decemberquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt 1 dochter en en JM heeft een dochter en een zoon... Alhoewel junior nog weinig bijdraagt volgens mij
Muis mag wat mij betreft iets prominenter in beeld, al is dit al fraai, ToT. Ik wil graag het uiterste uit je persen, want ik neem een muis tatoeage en het lijkt mij erg tof als ie van jouw hand komt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Big Hug Lucky.. ook al kennen we elkaar niet,, Hou me op de hoogte en sterkte de komende tijd.. Muis was liefquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor de mensen die er behoefte toe voelen, komt er nog iets speciaals in Amsterdam om muisje te herdenken. Dat gaat nog een tijdje duren, maar het komt er. Muis vergeet ik nooit. Slaap lekker en dankjewel voor vanavond.
Heel goed punt!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi hoor.Aan dat hart zou ik niks meer veranderen. Misschien de gele kleur achter de letters veranderen in een lichtblauwe tint uit het R49-logo? Dan is het wat meer één geheel.
Ohh echt wel. Zeg wanneer, en ik ben er!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet weg heur. Het komt wazig over omdat ik van de 80% zit te snoepen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:05 schreef just me het volgende:
[..]
lieve Lucky, zo fijn dat je er bij was
Wij vergeten Muis echt niet!
Het leven komt en gaat, zit er al midden in en dan muis ook nog damned.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Junior gaat een zoontje krijgen in december
Ik snapte hemquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet weg heur. Het komt wazig over omdat ik van de 80% zit te snoepen.
voorprong neemt op Piet idd... De mijne is er nog niet mee bezig en geen vent ook volgens mij...quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Junior gaat een zoontje krijgen in december
Damn!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis mag wat mij betreft iets prominenter in beeld, al is dit al fraai, ToT. Ik wil graag het uiterste uit je persen, want ik neem een muis tatoeage en het lijkt mij erg tof als ie van jouw hand komt.
Ik spreek dan ook vloeibaar Luckyquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
Vlaagje verstandsverbijstering![]()
Ik moest eigenlijk Deck A hebben.
wat lag daar?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
Vlaagje verstandsverbijstering![]()
Ik moest eigenlijk Deck A hebben.
Herdenking Dancehall Style?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet weg heur. Het komt wazig over omdat ik van de 80% zit te snoepen.
Heldquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Groove Armada - My Friendquote:
Dat laatste wil ik graag, maar wel graag een engeltje waar niet mee te spotten valt en gebaseerd op haar huidige UI.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
Ja ik ben het wel met je eens dat ze zo wat onduidelijk is.
Okay als het voor een tattoo is, heb ik sowieso wel een heel ander idee. Dan werk ik mijn eerste plan (lieflijk/grappig) wat verder uit, maar leg wat minder nadruk op het grappige.
Een muizen-engeltje.Goed?
Ik zit vandaag ten minste niet in de mic te kuchen en te hoesten en onverklaarbaar te brabbelenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herdenking Dancehall Style?
neequote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Groove Armada - My Friend
En ja, ik ga ook gewoon echt richting happy hardcore hoor.
Iemand een bezwaar dat ik uhh.. "iets" uitloop?
Pit ze.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
* just me is een beetje op,
leeftijd gaat tellen
ik bedank iedereen voor een muis-waardige avond
truste JMquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
leeftijd gaat tellen
Slaap lekker, lieve JM!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
leeftijd gaat tellen
Dank jou voor het meemuisterenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
leeftijd gaat tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |