via de altijd gezellige N250quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was een dagje naar Texel met mijn travelbuddy op de laatste dag van haar Europa-reis
Dus ik kwam dóór Den Helder, zeg maar.
Slaap lekker Madquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Nu vallen mijn luiken toch echt dicht...
Tabee!
quote:
Zoals in just me haar sig: achter elke user schuilt een mensquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit een sinterklaas meeting gehouden bij mij thuis met een aantal FOK!kers. Dat was erg leuk.Een meeting organiseren is niets mis mee.
![]()
En natuurlijk heb ik het ook aan FOK! te danken dat ik Muisje ontmoette en zoveel mooie momenten met haar kon delen.
you Lucky Bastardquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit een sinterklaas meeting gehouden bij mij thuis met een aantal FOK!kers. Dat was erg leuk.Een meeting organiseren is niets mis mee.
![]()
En natuurlijk heb ik het ook aan FOK! te danken dat ik Muisje ontmoette en zoveel mooie momenten met haar kon delen.
Dat was gewoon rete grappig.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat was 2 liter wijn en een ander nummer. En op het moment denk je dat het goed gaat.
Dan hoor je het terug
Racistquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit een sinterklaas meeting gehouden bij mij thuis met een aantal FOK!kers. Dat was erg leuk.
en het is waar ook!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoals in just me haar sig: achter elke user schuilt een mens
In dit geval gaat het om een zeer bijzonder mens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
dat was me het ritje welquote:
Achter mijn usernaam schuilt een broekkie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef CindieY het volgende:
Gebeurt me erg weinig dat ik dingen niet heb.quote:
Leeftijdstechnisch ben ik volgens mij het broekkie van het topicquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Achter mijn usernaam schuilt een broekkie.
iedereen is uniek, iedereen is waardevolquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een zeer bijzonder mens.
je hebt de baard ten minste al in je keelquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Achter mijn usernaam schuilt een broekkie.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leeftijdstechnisch ben ik volgens mij het broekkie van het topic
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef knokkels het volgende:
Gebeurt me erg weinig dat ik dingen niet heb.
Toen ik 'm probeerde te scheren, sneed ik per ongeluk mijn amandelen afquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:49 schreef knokkels het volgende:
je hebt de baard ten minste al in je keel
Ik ben eik ook harstikke jongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |