quote:
Ik heb met fok!kers overal en nergens gemeet, behalve Utrechtquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal wel Utreg worden, net als 99% van de meets
Klassiek concert was jouw tip, maar muisje was destijds te ziek om te kunnen. Daar zou je zelf toch ook heengaan meen ik? En inderdaad de 'brievenbus post'.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik baal er van dat ik de beloofde Q&Q en Catweazle DVD's nooit heb kunnen afleveren...
mijn eerste Fok meet jaren terug was in Utrecht, The Stairwayquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb met fok!kers overal en nergens gemeet, behalve Utrecht
De verzoekjes ook van muis diep in de nacht.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is vanavond al regelmatig voorbij gekomen...
Wacht. Wat?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was in Den Helder in mei. Dat vond ik al eng dichtbij![]()
Ach ja, vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klassiek concert was jouw tip, maar muisje was destijds te ziek om te kunnen. Daar zou je zelf toch ook heengaan meen ik? En inderdaad de 'brievenbus post'.
Prima te doen na een halve fles rum.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:41 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is zo fakking moeilijk mee te zingen he!
Ik heb nog nooit met FOK!kers gemeet, maar toch wel de helft van mijn meets waren in Utreg.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:40 schreef CindieY het volgende:
Ik heb met fok!kers overal en nergens gemeet, behalve Utrecht
rumquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prima te doen na een halve fles rum.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Many have tried. Failed miserably. Die dictie. enne... ehh.. inflectie. Moelukquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:41 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is zo fakking moeilijk mee te zingen he!
Kijk, voorstanders. Kunnen we later deze week nog wel eens over nadenken over 't hoe of wat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met FOK!kers gemeet, maar toch wel de helft van mijn meets waren in Utreg.
Maar overal is prima, zolang ik er met het OV kan komen of ik iemand kan ronselen als chauffeur
Nee, dat was 2 liter wijn en een ander nummer. En op het moment denk je dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een dagje naar Texel met mijn travelbuddy op de laatste dag van haar Europa-reisquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:41 schreef knokkels het volgende:
Wacht. Wat?
Waarom weet ik dat nu pas?
proost kerelquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef ToT het volgende:
Zelf zit ik hier aan de whisky.Proost!
Sláintequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:43 schreef ToT het volgende:
Zelf zit ik hier aan de whisky.Proost!
Trustequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Nu vallen mijn luiken toch echt dicht...
Tabee!
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Nu vallen mijn luiken toch echt dicht...
Tabee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |