Ik ben ook voor. Ik wil sowieso al naar Noorwegen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er gek genoeg voor
Dus wanneer gaan we met z'n alleen meeten in Noorwegen?
Ik was in Den Helder in mei. Dat vond ik al eng dichtbijquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef knokkels het volgende:
Ik heb je stem gemeet. Telt dat ook?
Vroeger heette dat gewoon "gebeld"...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb je stem gemeet. Telt dat ook?
soms is dat ook beterquote:
Tis te hopen van welquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat al 2 jaar op de bucketlist.
Zou het er ooit nog eens van komen?
Zodra het bier klaar is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:34 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er gek genoeg voor
Dus wanneer gaan we met z'n allen meeten in Noorwegen?
Het scheelde een haartje en dan hadden we elkaar gezien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik meet mensen van hier soms compleet onverwacht...
We kunnen ook best eens in Nederland meeten, dat is voor de meesten wellicht wat bereikbaarder dan Noorwegenquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zodra het bier klaar is.
Ik ben er ook gek genoeg voor.
Ik ben ooit met een stel Nederlanders van een chatroom naar de Engelse tak van die chatroom geweest voor een meet. Was tofjes
Is dat zo?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het scheelde een haartje en dan hadden we elkaar gezien.
Ik kan sneller in Noorwegen zijn dan in Zwollequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:37 schreef CindieY het volgende:
We kunnen ook best eens in Nederland meeten, dat is voor de meesten wellicht wat bereikbaarder dan Noorwegen
Zwolle zou voor Elf en mij wel praktisch zijn, maar voor de rest niet zo vrees ikquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan sneller in Noorwegen zijn dan in Zwolle![]()
j/k
Een meetje in NL vind ik ook prima
Die is vanavond al regelmatig voorbij gekomen...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eminem kan natuurlijk niet ontbreken.
NL is kleinquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle zou voor Elf en mij wel praktisch zijn, maar voor de rest niet zo vrees ik
Zal wel Utreg worden, net als 99% van de meetsquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:39 schreef CindieY het volgende:
Zwolle zou voor Elf en mij wel praktisch zijn, maar voor de rest niet zo vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |