Vooral te laat; het was niet snel te vreemdquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muziek was te laat en te vreemd.
hij is wel tofquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste versie.Ik wil Muis sowieso wel wat lichter maken qua kleur.
Ik weet niet hoe groot het mag zijn voor in de OP. Als het groter mag, kan ik sowieso wel wat beters in elkaar zetten.
Iets van een achtergrondje is natuurlijk ook wel mooier, maar ik weet niet of dat wel mooi staat in de OP.
Ook zit ik er aan te denken iets met de kleuren van de OP te doen, maar dat komt dan weer een stuk zwaarmoediger over terwijl ik denk dat Muis het veel liever gewoon muizerig zou willen hebben.
Ik zou ook wel wat in het logo van de OP kunnen doen, maar misschien is het dan weer net wat te prominent aanwezig. (En dan zit je ook weer met de kleurstelling.)
Ja, wij doen het rustig aan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik versla Piet op het aantal kleinkinderen
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooral te laat; het was niet snel te vreemd
Voor de mensen die er behoefte toe voelen, komt er nog iets speciaals in Amsterdam om muisje te herdenken. Dat gaat nog een tijdje duren, maar het komt er. Muis vergeet ik nooit. Slaap lekker en dankjewel voor vanavond.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen en plassen. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Bedankt knokkels voor de deuntjes en verhalen![]()
Bedankt aan alle anderen voor het posten![]()
Lucky, mooi dat je hier was/bent. Veel sterkte de komende tijd en we voelen met je mee.
Never forget. Muis
blame mijn kinderenquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, wij doen het rustig aan.
Niet in je bed plassen en op de plee in slaap vallen he..quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen en plassen. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Bedankt knokkels voor de deuntjes en verhalen![]()
Bedankt aan alle anderen voor het posten![]()
Lucky, mooi dat je hier was/bent. Veel sterkte de komende tijd en we voelen met je mee.
Never forget. Muis
Jij hebt 1 dochter en en JM heeft een dochter en een zoon... Alhoewel junior nog weinig bijdraagt volgens mijquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, wij doen het rustig aan.
quote:
lieve Lucky, zo fijn dat je er bij wasquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor de mensen die er behoefte toe voelen, komt er nog iets speciaals in Amsterdam om muisje te herdenken. Dat gaat nog een tijdje duren, maar het komt er. Muis vergeet ik nooit. Slaap lekker en dankjewel voor vanavond.
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe groot het mag zijn voor in de OP. Als het groter mag, kan ik sowieso wel wat beters in elkaar zetten.
Iets van een achtergrondje is natuurlijk ook wel mooier, maar ik weet niet of dat wel mooi staat in de OP.
Ook zit ik er aan te denken iets met de kleuren van de OP te doen, maar dat komt dan weer een stuk zwaarmoediger over terwijl ik denk dat Muis het veel liever gewoon muizerig zou willen hebben.
Ik zou ook wel wat in het logo van de OP kunnen doen, maar misschien is het dan weer net wat te prominent aanwezig. (En dan zit je ook weer met de kleurstelling.)
Junior gaat een zoontje krijgen in decemberquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt 1 dochter en en JM heeft een dochter en een zoon... Alhoewel junior nog weinig bijdraagt volgens mij
Muis mag wat mij betreft iets prominenter in beeld, al is dit al fraai, ToT. Ik wil graag het uiterste uit je persen, want ik neem een muis tatoeage en het lijkt mij erg tof als ie van jouw hand komt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Big Hug Lucky.. ook al kennen we elkaar niet,, Hou me op de hoogte en sterkte de komende tijd.. Muis was liefquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor de mensen die er behoefte toe voelen, komt er nog iets speciaals in Amsterdam om muisje te herdenken. Dat gaat nog een tijdje duren, maar het komt er. Muis vergeet ik nooit. Slaap lekker en dankjewel voor vanavond.
Heel goed punt!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi hoor.Aan dat hart zou ik niks meer veranderen. Misschien de gele kleur achter de letters veranderen in een lichtblauwe tint uit het R49-logo? Dan is het wat meer één geheel.
Ohh echt wel. Zeg wanneer, en ik ben er!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet weg heur. Het komt wazig over omdat ik van de 80% zit te snoepen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:05 schreef just me het volgende:
[..]
lieve Lucky, zo fijn dat je er bij was
Wij vergeten Muis echt niet!
Het leven komt en gaat, zit er al midden in en dan muis ook nog damned.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Junior gaat een zoontje krijgen in december
Ik snapte hemquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet weg heur. Het komt wazig over omdat ik van de 80% zit te snoepen.
voorprong neemt op Piet idd... De mijne is er nog niet mee bezig en geen vent ook volgens mij...quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Junior gaat een zoontje krijgen in december
Damn!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis mag wat mij betreft iets prominenter in beeld, al is dit al fraai, ToT. Ik wil graag het uiterste uit je persen, want ik neem een muis tatoeage en het lijkt mij erg tof als ie van jouw hand komt.
Ik spreek dan ook vloeibaar Luckyquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
Vlaagje verstandsverbijstering![]()
Ik moest eigenlijk Deck A hebben.
wat lag daar?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
Vlaagje verstandsverbijstering![]()
Ik moest eigenlijk Deck A hebben.
Herdenking Dancehall Style?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet weg heur. Het komt wazig over omdat ik van de 80% zit te snoepen.
Heldquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Groove Armada - My Friendquote:
Dat laatste wil ik graag, maar wel graag een engeltje waar niet mee te spotten valt en gebaseerd op haar huidige UI.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
Ja ik ben het wel met je eens dat ze zo wat onduidelijk is.
Okay als het voor een tattoo is, heb ik sowieso wel een heel ander idee. Dan werk ik mijn eerste plan (lieflijk/grappig) wat verder uit, maar leg wat minder nadruk op het grappige.
Een muizen-engeltje.Goed?
Ik zit vandaag ten minste niet in de mic te kuchen en te hoesten en onverklaarbaar te brabbelenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herdenking Dancehall Style?
neequote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Groove Armada - My Friend
En ja, ik ga ook gewoon echt richting happy hardcore hoor.
Iemand een bezwaar dat ik uhh.. "iets" uitloop?
Pit ze.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
* just me is een beetje op,
leeftijd gaat tellen
ik bedank iedereen voor een muis-waardige avond
truste JMquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
leeftijd gaat tellen
Slaap lekker, lieve JM!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
leeftijd gaat tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |