SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
Zeg net tegen knok dat ik graag zijn en jouw hele show terug zou willen horen en die van Mad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier de complete playlist
[..]
wel een mooi idee. Eerste jaren dat ik in KSC postte stond er ook altijd een verhaaltje van een overleden KSC-er in de OPquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien nog wel even goed om te herhalen nu er nieuwe/andere muisteraars zijn:
Ik vond het wel een mooi idee om een (kleine) vermelding naar Muis of haar UI standaard in de OP op te nemen, als Lucky het goed vindt, uiteraard.
Morgenochtend, nu allerlaatste glaasje wijn denk ikquote:
Wil je 'm in MP3 formaat hebben?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
TT!
[..]
Zeg net tegen knok dat ik graag zijn en jouw hele show terug zou willen horen en die van Mad.
Dank!
Het kwam me zó aanwaaienquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nog steeds 14 muisteraars
(woord van de dag)
Graag zelfs.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien nog wel even goed om te herhalen nu er nieuwe/andere muisteraars zijn:
Ik vond het wel een mooi idee om een (kleine) vermelding naar Muis of haar UI standaard in de OP op te nemen, als Lucky het goed vindt, uiteraard.
Gaarne, Mad!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je 'm in MP3 formaat hebben?
Wist je trouwens dat er nu ook koffie-pepernoten zijn? Ik zag ze laatst in de winkel liggen en dacht: dat is echt wat voor Knokkels...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:15 schreef knokkels het volgende:
Iedereen die mij koffie geeft vind ik lief, maar Muis heeft gewoon een streepje voor
Sowieso een goed plan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:14 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nog steeds 14 muisteraars
(woord van de dag)
denk het ookquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Muis had genoten de hele avond.
gaat 'm niet wordenquote:
Ben eerlijk gezegd best moe, maar ik ga proberen om het in elk geval tot 02:00 uur vol te houden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]Dank jullie ALLEMAAL dat jullie er zijn!
quote:
Ik ga het niet redden ben ik bangquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd best moe, maar ik ga proberen om het in elk geval tot 02:00 uur vol te houden.
Die ligt al op zijn sjikkie te fitnessen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:18 schreef Rafeiro het volgende:
Muis hoort gewoon in de OP. Nu lucky dat ok vind moet iemand ToT met de zweep gaan bewerken
Ik denk dat er niet veel overredingskracht voor nodig isquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:18 schreef Rafeiro het volgende:
Muis hoort gewoon in de OP. Nu lucky dat ok vind moet iemand ToT met de zweep gaan bewerken
Ik gokte ook maar watquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ging er echt voortdurend de boot mee in, met dat spelletje
*grinnik*quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ligt al op zijn sjikkie te fitnessen.
Sjonge jonge zeg! 3 flesjes wijn en mevrouw geeft het op.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden ben ik bang
Wakker maken, haha.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
just mietjequote:Op zaterdag 30 september 2017 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg! 3 flesjes wijn en mevrouw geeft het op.
ToT is daar baas inquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker maken, haha.
Nee maar die pik kan die plaatjes wel op de juiste manier bewerken. Ik zou dat niet kunnen.
Koffie! Schnell!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het niet redden ben ik bang
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wakker maken, haha.
Nee maar die pik kan die plaatjes wel op de juiste manier bewerken. Ik zou dat niet kunnen.
Komt 'ie dan!quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef knokkels het volgende:
Ik geef niet toe dat ik de verkeerde versie heb ingestart
neuh... glaasje wijn, bier is op!quote:
U was koffie tappen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef knokkels het volgende:
Ik geef niet toe dat ik de verkeerde versie heb ingestart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |