quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende: Knokkels, AUX1 bevolken!!!!!!!!
Niet eensquote:
Willekeurig wat gokken leverde betere resultaten op dan een beroep doen op je muzikale kennis, je gut feeling en je "gezonde verstand" (waarvan je dacht dat je het had)...quote:
Zal ik dat maar even gaan doen dan?quote:
Ik had altijd gelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ging er echt voortdurend de boot mee in, met dat spelletje
Ik ken zijn chickie niet, maar kan me er war bij voorstellenquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar zou ie zijn vak van moeten maken, maar blijkbaar heeft fitness zijn voorkeur.
Ik wilde het net vragen... - welk één obscure remix...quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef knokkels het volgende:
Ik geef niet toe dat ik de verkeerde versie heb ingestart
daar is een smiley vanquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar zou ie zijn vak van moeten maken, maar blijkbaar heeft fitness zijn voorkeur.
Huh?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef CindieY het volgende:
Hey, hier zit achtergrondmuziekje in van MadMaster, of niet?
Dit was de eerste google link die ik vondquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En niet alleen toen schreef ze dat...
Nou, er zit een geluidje in dat me doet denken aan iets uit jouw shows. Zo'n space-geluidjequote:
Ik ken Piet niet anders dan als een nachtbraker.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat gekomen?
Ah, dat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, er zit een geluidje in dat me doet denken aan iets uit jouw shows. Zo'n space-geluidje
Zit in mijn genen denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat gekomen?
Fokkers kunnen sexen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
daar is een smiley van
[ afbeelding ]
op hun zolderkamertjequote:
Efficiënt, zo'n apparaat waar je met z'n tweeën tegelijk op kan trainen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
daar is een smiley van
[ afbeelding ]
Ja qwa genre wel iddquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk het niet. Knokkels kan dat vast beter.
Jezus.. giet er wat wijn in en ze gaat los..quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef just me het volgende:
daar is een smiley van
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. giet er wat wijn in en ze gaat los..
quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. giet er wat wijn in en ze gaat los..
Een bepaald konijn heeft die mythe onderzocht: valt vies tegen, het percentage FOK!'ers op een zolderkamer...quote:
R49 meet in Noorwegen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij de R49-meet in Noorwegen gaat just me op de tafel staan dansen.![]()
ze wonen in een kelderquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bepaald konijn heeft die mythe onderzocht: valt vies tegen, het percentage FOK!'ers op een zolderkamer...
Als die ooit komt wil ik ene Tove ontmoeten, haha. Tof mens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit echt een heel goed idee....quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, met bier van Fogel en het noorderlicht en vallende sterren enzoquote:
ik ben ook een van de weinigen die Fogel niet gemeet heeftquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, met bier van Fogel en het noorderlicht en vallende sterren enzo
oehquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
Ik heb een broodje bapao in de koelkast gevonden. Zo'n veel te goedkoop guilty pleasure broodje bapao
Ping ping *Bang* broodje?quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
Ik heb een broodje bapao in de koelkast gevonden. Zo'n veel te goedkoop guilty pleasure broodje bapao
obscure remixen zijn mijn ding wel watquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen... - welk één obscure remix...
Met zn allen op zn bed onder het dakraamquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, met bier van Fogel en het noorderlicht en vallende sterren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |