quote:Op woensdag 27 september 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Hier gaan we zo even voor zitten.
[ afbeelding ]
thanks matequote:Op woensdag 27 september 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede OP, niks meer aan doen.
Denk dat ie rouleerdquote:Op woensdag 27 september 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robben heeft zijn basisplaats definitief verloren of rouleren ze?
Ik ook nie ,kijk sowieso geen Duits voetbal.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volg Bayern niet heel erg verder.
Ik zie dat ook nooit meer nee, zie Robben zijn goals alleen langskomen op Reddit met alle cut inside memes erbijquote:Op woensdag 27 september 2017 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ook nie ,kijk sowieso geen Duits voetbal.
Weet wel dat ie afgelopen weekend nog speelde en scoorde
Bayern is nu matig en geen neuer.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ook nie ,kijk sowieso geen Duits voetbal.
Weet wel dat ie afgelopen weekend nog speelde en scoorde
Hij bedoelde GSMquote:Op woensdag 27 september 2017 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is geen tenniswedstrijd.
9 doelpunten is niet overdreven veel.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is geen tenniswedstrijd.
Even wachten tot de achtste finales.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil dit PSG wel eens tegen Feyenoord zien. Dubbele cijfers in de CL genot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dan zal Feyenoord eerst eens een paar groepswedstrijden moeten gaan winnen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Scheelt maar 1 letter met die club die er al eens 10 maakte (lol)quote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tegen ajax 3 dubbele cijfers genotquote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Genotquote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Enge gek.
Zal ook wel aan de dochters van spelers zitten.
Vies madquote:Op woensdag 27 september 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen ajax 3 dubbele cijfers genot
Marcel Keizer had nu al een verdediger eruit gehaald voor een spitsquote:Op woensdag 27 september 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen ajax 3 dubbele cijfers genot
Laatst in Boxtel weer van de vrachtwagen gevallenquote:Op woensdag 27 september 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik heb ontucht gepleegd met jouw dochter. ik heb mijn straf gehad.
quote:Op woensdag 27 september 2017 20:55 schreef Zorro het volgende:
Moeten ze maar niet zonder Robben beginnen, je ziet wat ervan komt.
Hopelijk Dortmund kampioen dit seizoen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Wel kut dat dit bayern is afgezwakt. Hopelijk volgend seizoen wat verbetering.
Ze staan nu ook niet tegen de minstequote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Wel kut dat dit bayern is afgezwakt. Hopelijk volgend seizoen wat verbetering.
Is ook mooiquote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Dortmund kampioen dit seizoen.
Zou mooi zijn, geloof het alleen niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Dortmund kampioen dit seizoen.
Nee dat is Feyenoord.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze staan nu ook niet tegen de minste
Dit vormt een steek tussen onze relatie. Laten we dit onderwerp maar vermijden Klaas.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
alle Duitse clubs moeten kapot
om te beginnen bayern munchen
Als er bij Bayern gezeik in de ploeg blijft kan het best. Leipzig is ook niet meer zo goed volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, geloof het alleen niet.
Timo Werner heeft een zogenaamde Uf Dee.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er bij Bayern gezeik in de ploeg blijft kan het best. Leipzig is ook niet meer zo goed volgens mij.
Dat moet hij weten.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Timo Werner heeft een zogenaamde Uf Dee.
Absoluut, alleen Bosz kan de ene week met 6-1 winnen en de week daarop 1-0 verliezen. Gaat nek aan nek worden denk ikquote:Op woensdag 27 september 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er bij Bayern gezeik in de ploeg blijft kan het best. Leipzig is ook niet meer zo goed volgens mij.
Ze vinden hem in Duitsland ook een hoerenzoon. Voor meer leuke feitjes over de Bundesliga ben je altijd welkom in het Duits voetbal topicquote:
YES!quote:Op woensdag 27 september 2017 21:00 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, terwijl ik zie dat de nieuwe mod bekend is.
VERTEL ONS ALLES.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:00 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, terwijl ik zie dat de nieuwe mod bekend is.
op een schaal van 1 tot 10 geef ik het een 6.6quote:Op woensdag 27 september 2017 21:02 schreef Coco. het volgende:
Oei Bayern staat achter.
Was het een goed doelpunt?
Tot dusver heeft hij nog niet verloren, al las ik van Dortmund fans dat hij alweer met een erg hoge verdedigingslijn speelt en ze het bizar vonden dat ze zo weinig tegendoelpunten hebben gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Absoluut, alleen Bosz kan de ene week met 6-1 winnen en de week daarop 1-0 verliezen. Gaat nek aan nek worden denk ik
Jazekerquote:Op woensdag 27 september 2017 21:02 schreef Coco. het volgende:
Oei Bayern staat achter.
https://imgtc.b-cdn.net/uploads/57ohge3Y4NS.mp4quote:Op woensdag 27 september 2017 21:02 schreef Coco. het volgende:
Oei Bayern staat achter.
Zegt de man die ook gelooft dat er een 2.99uur is.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
op een schaal van 1 tot 10 geef ik het een 6.6
Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://imgtc.b-cdn.net/uploads/57ohge3Y4NS.mp4
Oordeel zelf
Leuk, maar ik hoop dat dit geen meme gaat worden.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zegt de man die ook gelooft dat er een 2.99uur is.
Daar posten niet zoveel mensen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze vinden hem in Duitsland ook een hoerenzoon. Voor meer leuke feitjes over de Bundesliga ben je altijd welkom in het Duits voetbal topic
Dortmund in het jaar dat ze de finale haaldequote:Op woensdag 27 september 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot dusver heeft hij nog niet verloren, al las ik van Dortmund fans dat hij alweer met een erg hoge verdedigingslijn speelt en ze het bizar vonden dat ze zo weinig tegendoelpunten hebben gekregen.
Gelukkig is die Bundesliga voor de rest niet meer zoveel.
Dat was wel ganz geil ja.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dortmund in het jaar dat ze de finale haalde
Jammer dat ze toen verloren. Al gunde ik het Robben wel om de winnende te maken toen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dortmund in het jaar dat ze de finale haalde
ik trok mijn shirt uit en liep op straat toenquote:Op woensdag 27 september 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze toen verloren. Al gunde ik het Robben wel om de winnende te maken toen.
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk, maar ik hoop dat dit geen meme gaat worden.
Hoeveel mensen hebben er toen aangifte gedaan?quote:Op woensdag 27 september 2017 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik trok mijn shirt uit en liep op straat toen
genot
#neverforget
Dat is een van de leukste topics op FOKquote:Op woensdag 27 september 2017 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze vinden hem in Duitsland ook een hoerenzoon. Voor meer leuke feitjes over de Bundesliga ben je altijd welkom in het Duits voetbal topic
Ik hoorde alleen gegil, dus ik ging ervan uit dat ze ook blij waren met het doelpunt van Robbenquote:Op woensdag 27 september 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben er toen aangifte gedaan?
Onlogisch en zijn eerste daad is GGMM weggewerkt hebben van VBL.quote:
Bedankt makker.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Onlogisch en zijn eerste daad is GGMM weggewerkt hebben van VBL.
Nu al een legendarische mod.
JanCees is de nieuwe forumadmin.quote:
Of misschien werd er iemand verkracht.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen gegil, dus ik ging ervan uit dat ze ook blij waren met het doelpunt van Robben
Dat kloptquote:Op woensdag 27 september 2017 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een van de leukste topics op FOK
Ondertussen is die ook wel een beetje verdiend.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
De gelijkmaker hangt in de lucht
Maar dat zegt nooit zoveel in de voetballerij.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen is die ook wel een beetje verdiend.
Meneer is jaloers dat hij het niet geworden is.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Onlo is mod is je ziet meteen dat de helft van de users niet meer in livetopics post
Altijd partypoopers Opper. Heb je overal.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meneer is jaloers dat hij het niet geworden is.
Vanaf nu gaat het hele wedstrijden over haxball dus niet meer dan logischquote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Onlo is mod is je ziet meteen dat de helft van de users niet meer in livetopics post
Ze moeten volgend jaar ook nog een toptransfer doen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
222 miljoen uitgeven en nog steeds speel je met Motta op het middenveld
Haha goeiequote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
jellyquote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik stel voor vandaag ondanks een mogelijk verlies van Bayern uit te roepen tot nationale feestdag.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd partypoopers Opper. Heb je overal.
Pogba naar PSGquote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten volgend jaar ook nog een toptransfer doen natuurlijk.
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJKquote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wilde gaan poolen, maar heb geen keusquote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJK
De enige reden waarom men mij koos, de bonus in de naam van GGMM.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJK
Haxball is tijdelijk dood.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het hele wedstrijden over haxball dus niet meer dan logisch
Bedankt makkerquote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geintje ouwe reus, gefeliciteerd dan maar he
Is het kaputska?quote:
Robben >>>>>>>>>>>>>> Ronaldo>Messi>>>>>>>>>>>>>>>Lozano>Neymarquote:Op woensdag 27 september 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
verschil tussen neymar en messi is groot
bal is rond
gras is groen
Inderdaad. Dat mag benoemd worden. Als iemand uit de eredivisie dat doet is het hier te kort daar te lang. Maar als Neymar het doet wordt het bedekt met de mantel der liefde.quote:
Als ik goed was met video's maken dan zou ik een soort van dramatische scene maken, waarop Onlogisch tot een soort van koning bekroond wordt en dat GGMM valt.quote:
GGMM is een haxbal koning. Die versla je niet zomaarquote:Op woensdag 27 september 2017 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik goed was met video's maken zou ik een soort van dramatische scene maken, waarop Onlogisch tot een soort van koning bekroond wordt en dat GGMM valt.
Wat een onzin, slechtste speler op het veld.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is een haxbal koning. Die versla je niet zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gebeurt ook nog wel. Kwaliteit genoeg.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern moet wel even een doelpuntje maken.
Zit er al een tijdje aan te komen ja, dat PSG is wel een luizenploeg met dat loeren op de counter.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebeurt ook nog wel. Kwaliteit genoeg.
haha neequote:Op woensdag 27 september 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern moet wel even een doelpuntje maken.
psg moet winnen ja xpquote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je weer een weddenschapje staan?
tolisso thiago en vidal is ook gewoon wel heerlijkquote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
PSG middenveld is echt diep triest
J is G, zo praten ze in Colombia. Cultuurbarbaar!quote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef VeX- het volgende:
Die tyfus commentator met zn 'games'. Sterf.
Ik vermaak me vooralsnog kostelijkquote:Op woensdag 27 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, maar voor de wedstrijd is het nu leuk als Beieren scoort.
Klopt en dat kan je ook niet vergelijken Motta en Rabiotquote:Op woensdag 27 september 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tolisso thiago en vidal is ook gewoon wel heerlijk
Drizzt speelt ook vaak games.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef VeX- het volgende:
Die tyfus commentator met zn 'games'. Sterf.
Verrati is wel een baas, maar die Motta beter vervangen door een andere creatieve speler nog.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
PSG middenveld is echt diep triest
Nu nog meerquote:Op woensdag 27 september 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermaak me vooralsnog kostelijk
Als je zoveel geld hebt dan toch even ook een heerlijk middenveld erachter zetten, wat ze ook bij City doen. Dan kan je echt elke wedstrijd met een stijf piemeltje kijken als je daar de eigenaar bent.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:19 schreef skysherrif het volgende:
Maarja dit is dus wel PSG, ook in de ligue 1 zijn ze op t middenveld vaak niet eens sterker dan tegenstander, maar zoveel scorend vermogen kan je bijna niet tegen op
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier zie je Drizzt in actie:
[ afbeelding ]
Waarom zou hij juichen voor PSG?quote:
Ga je mond spoelen.quote:
Die gaan nog wel een aantal CL's binnenhalen de komende seizoenen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Dat aanvalstrio is wel genot hoor
Bayern tegen ManCity in de volgende rondequote:Op woensdag 27 september 2017 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig dat ook clubs als Bayern gewoon gesloopt worden door het geld.
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zocht naar sch[oen] in onlogisch' postgeschiedenis.
[ afbeelding ]
twitter:reonboeringa twitterde op woensdag 27-09-2017 om 21:25:53Bayern, een topclub met een keeper die speelt alsof hij gisteren de lasagne zonder handschoenen uit de oven heeft gepakt. #Ulreich reageer retweet
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:reonboeringa twitterde op woensdag 27-09-2017 om 21:25:53Bayern, een topclub met een keeper die speelt alsof hij gisteren de lasagne zonder handschoenen uit de oven heeft gepakt. #Ulreich reageer retweet
Rene en ik vinden Reon een rare naam.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Lekker hipquote:Op woensdag 27 september 2017 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rene en ik vinden Reon een rare naam.
Hij heet Reonboe Ringa.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat GGMM dat zelf gewoon zeggenquote:Op woensdag 27 september 2017 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oktoberfest loopt nog. Moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern moet na de rust uit een ander vaatje gaan tappen!
Wie is Rene?quote:Op woensdag 27 september 2017 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gek dat ze het Oktoberfest in september houden.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oktoberfest loopt nog. Moet geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zet mijn post eens niet in een andere context joh
O god, op de FP hadden we ook zo'n knuppel die quotes onder zijn tekst plaatste. Leest super vervelend.quote:
Krijg de melding binnen. Onlogisch gaat het regelen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens crewbash
Onlogisch en ik gaan way back, dus hij kan er wel om lachen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens crewbash
Onlogisch lacht enkel om mijn grappen tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onlogisch en ik gaan way back, dus hij kan er wel om lachen.
Tik 'm aan ouwe.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onlogisch en ik gaan way back, dus hij kan er wel om lachen.
En mijn printscreen:quote:Op woensdag 27 september 2017 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onlogisch lacht enkel om mijn grappen tegenwoordig.
quote:
Dit wordt mij opgedragen door de Don. Dus ja, ik heb niet veel keusquote:Op woensdag 27 september 2017 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onlogisch lacht enkel om mijn grappen tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn jasje is te kort.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
KingRoland vindt dit leuk.
Welke harses ?quote:Op woensdag 27 september 2017 21:42 schreef Vasion het volgende:
Kan die kut BNer z'n harses niet houden?
Of zijn armen. Interessant dit Opper. Zit wel een rare vouw daar waar normale duitsers een soort bandana hebben.quote:
Vast een notitieblokjequote:Op woensdag 27 september 2017 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of zijn armen. Interessant dit Opper. Zit wel een rare vouw daar waar normale duitsers een soort bandana hebben.
Zonder Robben valt er weinig te juichen voor bayernquote:
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
KingRoland vindt dit leuk.
In Manchester waren ze een stuk succesvoller inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
James is toch een mislukking in Beieren.
James is niets zonder Jessie.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind het irritant als mensen hem Gamez of Games noemen. Gewoon Djeems klaar.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |