Even wachten tot de achtste finales.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil dit PSG wel eens tegen Feyenoord zien. Dubbele cijfers in de CL genot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dan zal Feyenoord eerst eens een paar groepswedstrijden moeten gaan winnen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Scheelt maar 1 letter met die club die er al eens 10 maakte (lol)quote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tegen ajax 3 dubbele cijfers genotquote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Genotquote:Op woensdag 27 september 2017 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Enge gek.
Zal ook wel aan de dochters van spelers zitten.
Vies madquote:Op woensdag 27 september 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen ajax 3 dubbele cijfers genot
Marcel Keizer had nu al een verdediger eruit gehaald voor een spitsquote:Op woensdag 27 september 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen ajax 3 dubbele cijfers genot
Laatst in Boxtel weer van de vrachtwagen gevallenquote:Op woensdag 27 september 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik heb ontucht gepleegd met jouw dochter. ik heb mijn straf gehad.
quote:Op woensdag 27 september 2017 20:55 schreef Zorro het volgende:
Moeten ze maar niet zonder Robben beginnen, je ziet wat ervan komt.
Hopelijk Dortmund kampioen dit seizoen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Wel kut dat dit bayern is afgezwakt. Hopelijk volgend seizoen wat verbetering.
Ze staan nu ook niet tegen de minstequote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Wel kut dat dit bayern is afgezwakt. Hopelijk volgend seizoen wat verbetering.
Is ook mooiquote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Dortmund kampioen dit seizoen.
Zou mooi zijn, geloof het alleen niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Dortmund kampioen dit seizoen.
Nee dat is Feyenoord.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze staan nu ook niet tegen de minste
Dit vormt een steek tussen onze relatie. Laten we dit onderwerp maar vermijden Klaas.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
alle Duitse clubs moeten kapot
om te beginnen bayern munchen
Als er bij Bayern gezeik in de ploeg blijft kan het best. Leipzig is ook niet meer zo goed volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, geloof het alleen niet.
Timo Werner heeft een zogenaamde Uf Dee.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er bij Bayern gezeik in de ploeg blijft kan het best. Leipzig is ook niet meer zo goed volgens mij.
Dat moet hij weten.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Timo Werner heeft een zogenaamde Uf Dee.
Absoluut, alleen Bosz kan de ene week met 6-1 winnen en de week daarop 1-0 verliezen. Gaat nek aan nek worden denk ikquote:Op woensdag 27 september 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er bij Bayern gezeik in de ploeg blijft kan het best. Leipzig is ook niet meer zo goed volgens mij.
Ze vinden hem in Duitsland ook een hoerenzoon. Voor meer leuke feitjes over de Bundesliga ben je altijd welkom in het Duits voetbal topicquote:
YES!quote:Op woensdag 27 september 2017 21:00 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, terwijl ik zie dat de nieuwe mod bekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |