slim vooralquote:Op woensdag 27 september 2017 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Die Parijzenaren denken van fuck it. We kopen alles kapot, als we maar wat winnen.
Ik weet niet of ik dit triest moet vinden.
Die keeper is wel goedquote:Op woensdag 27 september 2017 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Die Parijzenaren denken van fuck it. We kopen alles kapot, als we maar wat winnen.
Het is niet illegaal.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Die keeper doet mij denken aan tetten.quote:
Moet je kort houdenquote:Op woensdag 27 september 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind die zuid-koreaantjes wel aardig
quote:Op woensdag 27 september 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die keeper doet mij denken aan tetten.
Dat is makkelijk te omzeilen blijkbaarquote:Op woensdag 27 september 2017 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit allemaal kan met die zogenaamde financial fairplay
Filipijnenquote:Op woensdag 27 september 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij lijkt op een indo. Kan jij hier research over doen?
Maak jij de perschef van ADO nu belachelijk?quote:Op woensdag 27 september 2017 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bayern heeft een nederlaag geleid aldus de commentator.
Kennisoverdrachtquote:Op woensdag 27 september 2017 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maak jij de perschef van ADO nu belachelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |