Is het kaputska?quote:
Robben >>>>>>>>>>>>>> Ronaldo>Messi>>>>>>>>>>>>>>>Lozano>Neymarquote:Op woensdag 27 september 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
verschil tussen neymar en messi is groot
bal is rond
gras is groen
Inderdaad. Dat mag benoemd worden. Als iemand uit de eredivisie dat doet is het hier te kort daar te lang. Maar als Neymar het doet wordt het bedekt met de mantel der liefde.quote:
Als ik goed was met video's maken dan zou ik een soort van dramatische scene maken, waarop Onlogisch tot een soort van koning bekroond wordt en dat GGMM valt.quote:
GGMM is een haxbal koning. Die versla je niet zomaarquote:Op woensdag 27 september 2017 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik goed was met video's maken zou ik een soort van dramatische scene maken, waarop Onlogisch tot een soort van koning bekroond wordt en dat GGMM valt.
Wat een onzin, slechtste speler op het veld.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is een haxbal koning. Die versla je niet zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gebeurt ook nog wel. Kwaliteit genoeg.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern moet wel even een doelpuntje maken.
Zit er al een tijdje aan te komen ja, dat PSG is wel een luizenploeg met dat loeren op de counter.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebeurt ook nog wel. Kwaliteit genoeg.
haha neequote:Op woensdag 27 september 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern moet wel even een doelpuntje maken.
psg moet winnen ja xpquote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je weer een weddenschapje staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |