Ik wilde gaan poolen, maar heb geen keusquote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJK
De enige reden waarom men mij koos, de bonus in de naam van GGMM.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJK
Haxball is tijdelijk dood.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het hele wedstrijden over haxball dus niet meer dan logisch
Bedankt makkerquote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geintje ouwe reus, gefeliciteerd dan maar he
Is het kaputska?quote:
Robben >>>>>>>>>>>>>> Ronaldo>Messi>>>>>>>>>>>>>>>Lozano>Neymarquote:Op woensdag 27 september 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
verschil tussen neymar en messi is groot
bal is rond
gras is groen
Inderdaad. Dat mag benoemd worden. Als iemand uit de eredivisie dat doet is het hier te kort daar te lang. Maar als Neymar het doet wordt het bedekt met de mantel der liefde.quote:
Als ik goed was met video's maken dan zou ik een soort van dramatische scene maken, waarop Onlogisch tot een soort van koning bekroond wordt en dat GGMM valt.quote:
GGMM is een haxbal koning. Die versla je niet zomaarquote:Op woensdag 27 september 2017 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik goed was met video's maken zou ik een soort van dramatische scene maken, waarop Onlogisch tot een soort van koning bekroond wordt en dat GGMM valt.
Wat een onzin, slechtste speler op het veld.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is een haxbal koning. Die versla je niet zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gebeurt ook nog wel. Kwaliteit genoeg.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern moet wel even een doelpuntje maken.
Zit er al een tijdje aan te komen ja, dat PSG is wel een luizenploeg met dat loeren op de counter.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebeurt ook nog wel. Kwaliteit genoeg.
haha neequote:Op woensdag 27 september 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern moet wel even een doelpuntje maken.
psg moet winnen ja xpquote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je weer een weddenschapje staan?
tolisso thiago en vidal is ook gewoon wel heerlijkquote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
PSG middenveld is echt diep triest
J is G, zo praten ze in Colombia. Cultuurbarbaar!quote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef VeX- het volgende:
Die tyfus commentator met zn 'games'. Sterf.
Ik vermaak me vooralsnog kostelijkquote:Op woensdag 27 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, maar voor de wedstrijd is het nu leuk als Beieren scoort.
Klopt en dat kan je ook niet vergelijken Motta en Rabiotquote:Op woensdag 27 september 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tolisso thiago en vidal is ook gewoon wel heerlijk
Drizzt speelt ook vaak games.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef VeX- het volgende:
Die tyfus commentator met zn 'games'. Sterf.
Verrati is wel een baas, maar die Motta beter vervangen door een andere creatieve speler nog.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
PSG middenveld is echt diep triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |