Nu nog meerquote:Op woensdag 27 september 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermaak me vooralsnog kostelijk
Als je zoveel geld hebt dan toch even ook een heerlijk middenveld erachter zetten, wat ze ook bij City doen. Dan kan je echt elke wedstrijd met een stijf piemeltje kijken als je daar de eigenaar bent.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:19 schreef skysherrif het volgende:
Maarja dit is dus wel PSG, ook in de ligue 1 zijn ze op t middenveld vaak niet eens sterker dan tegenstander, maar zoveel scorend vermogen kan je bijna niet tegen op
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier zie je Drizzt in actie:
[ afbeelding ]
Waarom zou hij juichen voor PSG?quote:
Ga je mond spoelen.quote:
Die gaan nog wel een aantal CL's binnenhalen de komende seizoenen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Dat aanvalstrio is wel genot hoor
Bayern tegen ManCity in de volgende rondequote:Op woensdag 27 september 2017 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig dat ook clubs als Bayern gewoon gesloopt worden door het geld.
quote:Op woensdag 27 september 2017 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zocht naar sch[oen] in onlogisch' postgeschiedenis.
[ afbeelding ]
twitter:reonboeringa twitterde op woensdag 27-09-2017 om 21:25:53Bayern, een topclub met een keeper die speelt alsof hij gisteren de lasagne zonder handschoenen uit de oven heeft gepakt. #Ulreich reageer retweet
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:reonboeringa twitterde op woensdag 27-09-2017 om 21:25:53Bayern, een topclub met een keeper die speelt alsof hij gisteren de lasagne zonder handschoenen uit de oven heeft gepakt. #Ulreich reageer retweet
Rene en ik vinden Reon een rare naam.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Lekker hipquote:Op woensdag 27 september 2017 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rene en ik vinden Reon een rare naam.
Hij heet Reonboe Ringa.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rene en ik vinden Reon een rare naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |