quote:Op woensdag 27 september 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk, maar ik hoop dat dit geen meme gaat worden.
Hoeveel mensen hebben er toen aangifte gedaan?quote:Op woensdag 27 september 2017 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik trok mijn shirt uit en liep op straat toen
genot
#neverforget
Dat is een van de leukste topics op FOKquote:Op woensdag 27 september 2017 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze vinden hem in Duitsland ook een hoerenzoon. Voor meer leuke feitjes over de Bundesliga ben je altijd welkom in het Duits voetbal topic
Ik hoorde alleen gegil, dus ik ging ervan uit dat ze ook blij waren met het doelpunt van Robbenquote:Op woensdag 27 september 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben er toen aangifte gedaan?
Onlogisch en zijn eerste daad is GGMM weggewerkt hebben van VBL.quote:
Bedankt makker.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Onlogisch en zijn eerste daad is GGMM weggewerkt hebben van VBL.
Nu al een legendarische mod.
JanCees is de nieuwe forumadmin.quote:
Of misschien werd er iemand verkracht.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen gegil, dus ik ging ervan uit dat ze ook blij waren met het doelpunt van Robben
Dat kloptquote:Op woensdag 27 september 2017 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een van de leukste topics op FOK
Ondertussen is die ook wel een beetje verdiend.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
De gelijkmaker hangt in de lucht
Maar dat zegt nooit zoveel in de voetballerij.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen is die ook wel een beetje verdiend.
Meneer is jaloers dat hij het niet geworden is.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Onlo is mod is je ziet meteen dat de helft van de users niet meer in livetopics post
Altijd partypoopers Opper. Heb je overal.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meneer is jaloers dat hij het niet geworden is.
Vanaf nu gaat het hele wedstrijden over haxball dus niet meer dan logischquote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Onlo is mod is je ziet meteen dat de helft van de users niet meer in livetopics post
Ze moeten volgend jaar ook nog een toptransfer doen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
222 miljoen uitgeven en nog steeds speel je met Motta op het middenveld
Haha goeiequote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
jellyquote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik stel voor vandaag ondanks een mogelijk verlies van Bayern uit te roepen tot nationale feestdag.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd partypoopers Opper. Heb je overal.
Pogba naar PSGquote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten volgend jaar ook nog een toptransfer doen natuurlijk.
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJKquote:Op woensdag 27 september 2017 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wilde gaan poolen, maar heb geen keusquote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJK
De enige reden waarom men mij koos, de bonus in de naam van GGMM.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
En Onlo is nog wel d-keus. PIJNLIJK
Haxball is tijdelijk dood.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het hele wedstrijden over haxball dus niet meer dan logisch
Bedankt makkerquote:Op woensdag 27 september 2017 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geintje ouwe reus, gefeliciteerd dan maar he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |